Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
281.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamlar daha volvo almadım ama almayı düşünüyorum. 2004 s40 ile 2001 s80 arasında gidip geliyo kafam. s 80 2.0 t letin bakım maliyetleri s40 lara kıyasla çok fazlamıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolersin86

    2010 volvo s40 d 40 bin bakımı yetkili veya özel servis yakında yaptıran tecrübelerini ve fiyatı paylaşabilir misiniz?
    Teşekkürler.

    Benım aracımda 2010 Drive
    20000 km bakımını bursa arkasta 630TLye yaptırdım bu size fikir verebilir.
  • Bakımla ilgili önemli bulduğum bir konuyu daha paylaşmak istedim. Volvo, S40 dizeller için bakım aralığını 10 000 km olarak öneriliyor. Bu ülkelere göre farklılık gösterebiliyor. Ama pekçok yetkili satıcı/servis veya özel Volvo servisinin önerisi 10 000 km de bir olmak üzere yakıt filtresinin değişiminin gerekli olduğu yönünde. Ülkemizde yakıt tek bir rafineri şirketinden alınıyor (malum, Tüpraş). Dolayısıyla yakıt kalitesi en az % 98 aynı. Ancak, satıcının hassasiyetiyle orantılı olarak, taşıma ve tanka depolama süreçlerinde yakıt farklı derecelerde kirleniyor. Dolayısıyla kullandığımız filtreler bu durumda ekstra önem kazanıyor. İşin ustaları diyor ki; S40'ta kullanılan motor diğer 3 markanın da tercih ettiği motor, ancak en az turbo arızası S40'ta görülüyor ve bunun en önemli sebebi 10 000 km'de bir değişen yakıt filtresi. Volvo için önerilen 10 000 km bakımı öncelikli olarak yakıt filtresi için düşünmek hem turbonun ömrünü uzatmak hem de bakım maliyetlerini düşürmek için efektif görünüyor. Belki her 10 000 de hava filtresini de yenilemek (yakıt filtresinin yanında) daha da mantıklı (hava filtersi zaten çok pahalı değil, hatta kendimiz bile değiştirebiliyoruz). Kullandığımız yağ zaten çok uzun ömürlü ve kaliteli. Her 10 000 de bir yağı değiştirmek, büyük olasılıkla hala görev yapabilecek bir malzemeyi vaktinden önce bertaraf etmek olacaktır. Keza polen ve yağ filtresi için de aynı durum geçerli. Bu durumda 10 luk bakımlar 20'lik bakımlardan çok daha ekonomik olabilecek ve bakım maliyetlerinden korkup Volvo almak istemeyen alıcılar bu güzel aracı daha kolay alabilecekler. Ben (60 000 km'yi geçtim) bundan sonra bakımları bu şekilde yapmayı planladım. Her 10 binde bir neredeyse bir orta sınıf araç taksidi ödemek yerine daha düşük maliyetlerle iyi arabalara binmek çoğumuzun hakkı :))

    Son olarak, son bakımda taktırdığım TRW marka fren balatalarından çok memnunum. Bir arkadaş, "TRW" den uzak durun diye bir yorum yazmıştı. Şu ana kadar arkadaşımızı haklı çıkaracak bir sorunum olmadı. Durma mesafemde bir değişiklik yok. Ömrü konusunda da ömrüm olduğunca (:)) herkesi haberdar edeceğim :)) Orijinal balataları 60 000 km kullandım. Bunlardan o kadar berklentim yok ama fiyat/ömür kıyaslamasını yaptığımda pişman olmayacağımdan eminim. Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...




  • volvo dizel motorlar grubunda zayıf kalıyor, volvonun uzmanlığı benzinli turbo motorlar ... volvo dizel 10.000 km de bir bakıma girerkem bmw yeni 5 serisi 30.000 km de bir bakıma giriyor... bence arada çok fark var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük Bilge

    Bakımla ilgili önemli bulduğum bir konuyu daha paylaşmak istedim. Volvo, S40 dizeller için bakım aralığını 10 000 km olarak öneriliyor. Bu ülkelere göre farklılık gösterebiliyor. Ama pekçok yetkili satıcı/servis veya özel Volvo servisinin önerisi 10 000 km de bir olmak üzere yakıt filtresinin değişiminin gerekli olduğu yönünde. Ülkemizde yakıt tek bir rafineri şirketinden alınıyor (malum, Tüpraş). Dolayısıyla yakıt kalitesi en az % 98 aynı. Ancak, satıcının hassasiyetiyle orantılı olarak, taşıma ve tanka depolama süreçlerinde yakıt farklı derecelerde kirleniyor. Dolayısıyla kullandığımız filtreler bu durumda ekstra önem kazanıyor. İşin ustaları diyor ki; S40'ta kullanılan motor diğer 3 markanın da tercih ettiği motor, ancak en az turbo arızası S40'ta görülüyor ve bunun en önemli sebebi 10 000 km'de bir değişen yakıt filtresi. Volvo için önerilen 10 000 km bakımı öncelikli olarak yakıt filtresi için düşünmek hem turbonun ömrünü uzatmak hem de bakım maliyetlerini düşürmek için efektif görünüyor. Belki her 10 000 de hava filtresini de yenilemek (yakıt filtresinin yanında) daha da mantıklı (hava filtersi zaten çok pahalı değil, hatta kendimiz bile değiştirebiliyoruz). Kullandığımız yağ zaten çok uzun ömürlü ve kaliteli. Her 10 000 de bir yağı değiştirmek, büyük olasılıkla hala görev yapabilecek bir malzemeyi vaktinden önce bertaraf etmek olacaktır. Keza polen ve yağ filtresi için de aynı durum geçerli. Bu durumda 10 luk bakımlar 20'lik bakımlardan çok daha ekonomik olabilecek ve bakım maliyetlerinden korkup Volvo almak istemeyen alıcılar bu güzel aracı daha kolay alabilecekler. Ben (60 000 km'yi geçtim) bundan sonra bakımları bu şekilde yapmayı planladım. Her 10 binde bir neredeyse bir orta sınıf araç taksidi ödemek yerine daha düşük maliyetlerle iyi arabalara binmek çoğumuzun hakkı :))

    Son olarak, son bakımda taktırdığım TRW marka fren balatalarından çok memnunum. Bir arkadaş, "TRW" den uzak durun diye bir yorum yazmıştı. Şu ana kadar arkadaşımızı haklı çıkaracak bir sorunum olmadı. Durma mesafemde bir değişiklik yok. Ömrü konusunda da ömrüm olduğunca (:)) herkesi haberdar edeceğim :)) Orijinal balataları 60 000 km kullandım. Bunlardan o kadar berklentim yok ama fiyat/ömür kıyaslamasını yaptığımda pişman olmayacağımdan eminim. Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...

    kusura bakmayın ama yakıt filtresi ile turbonun hiç bir ilgisi yok.

    ayrıca s40'larda da yakıt filtresi 20 binde bir değişir, yetkili servislerin uygulaması bu şekilde. Bakımın da en pahalı parçası olduğu düşünülürse hangi ustaysa o, sizi gözüne kestirmiş gözüküyor.

    zaten malzeme-işçilik tamamen aynı olduğunu varsaysak bile piyasada s40'ın belki 20 katı focus var bir okadar da peugeot vs, büyükçe bir kısmı da şirket arabası olduğundan kötü kullanılıyor,

    kısaca örneklem hacmi farklı, dışsal faktörler farklı , s40 da x sebepten az sorun çıkartırken diğerlerinde çok sorun çıkartıyor gibi bir genelleme yapmak hiç bir usta için mümkün değil.


    olan biten şu, türkiye'de otomobile çok yüksek vergi uygulandığı için bayilerin-distrbütörlerin kar marjı çok düşük,

    avrupada %17-19 vergi ile 20 bin euroya satılan araba, burada %50 vergi ile aynı paraya satılıyor,

    farkın bir kısmını arabanın donanımından eksilterek, aynı arabayı 20 bin yerine 10 binde servise sokarak, garanti konularında mümkün mertebe çamura yatarak, bayi-servis ağını kısarak, gerek serviste gerek showroomda niteliksiz eleman çalıştırarak, kapamaya çalışıyorlar.

    hatta honda işin suyunu çıkarıp 6 ay 5 km demişti, ki o zaman da forumda, sanayi de vs honda doğru yapıyor araba hiç kullanılmasa bile 6 ayda bozulur vs diyenler vardı, honda aralığı 12 aya çıkardı o arkadaşlardan ses yok.


    bu arada trw s40 için oem ürün, volvo servisinde taktırsanız yine aynı balatayı takacaklardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük Bilge

    Bakımla ilgili önemli bulduğum bir konuyu daha paylaşmak istedim. Volvo, S40 dizeller için bakım aralığını 10 000 km olarak öneriliyor. Bu ülkelere göre farklılık gösterebiliyor. Ama pekçok yetkili satıcı/servis veya özel Volvo servisinin önerisi 10 000 km de bir olmak üzere yakıt filtresinin değişiminin gerekli olduğu yönünde. Ülkemizde yakıt tek bir rafineri şirketinden alınıyor (malum, Tüpraş). Dolayısıyla yakıt kalitesi en az % 98 aynı. Ancak, satıcının hassasiyetiyle orantılı olarak, taşıma ve tanka depolama süreçlerinde yakıt farklı derecelerde kirleniyor. Dolayısıyla kullandığımız filtreler bu durumda ekstra önem kazanıyor. İşin ustaları diyor ki; S40'ta kullanılan motor diğer 3 markanın da tercih ettiği motor, ancak en az turbo arızası S40'ta görülüyor ve bunun en önemli sebebi 10 000 km'de bir değişen yakıt filtresi. Volvo için önerilen 10 000 km bakımı öncelikli olarak yakıt filtresi için düşünmek hem turbonun ömrünü uzatmak hem de bakım maliyetlerini düşürmek için efektif görünüyor. Belki her 10 000 de hava filtresini de yenilemek (yakıt filtresinin yanında) daha da mantıklı (hava filtersi zaten çok pahalı değil, hatta kendimiz bile değiştirebiliyoruz). Kullandığımız yağ zaten çok uzun ömürlü ve kaliteli. Her 10 000 de bir yağı değiştirmek, büyük olasılıkla hala görev yapabilecek bir malzemeyi vaktinden önce bertaraf etmek olacaktır. Keza polen ve yağ filtresi için de aynı durum geçerli. Bu durumda 10 luk bakımlar 20'lik bakımlardan çok daha ekonomik olabilecek ve bakım maliyetlerinden korkup Volvo almak istemeyen alıcılar bu güzel aracı daha kolay alabilecekler. Ben (60 000 km'yi geçtim) bundan sonra bakımları bu şekilde yapmayı planladım. Her 10 binde bir neredeyse bir orta sınıf araç taksidi ödemek yerine daha düşük maliyetlerle iyi arabalara binmek çoğumuzun hakkı :))

    Son olarak, son bakımda taktırdığım TRW marka fren balatalarından çok memnunum. Bir arkadaş, "TRW" den uzak durun diye bir yorum yazmıştı. Şu ana kadar arkadaşımızı haklı çıkaracak bir sorunum olmadı. Durma mesafemde bir değişiklik yok. Ömrü konusunda da ömrüm olduğunca (:)) herkesi haberdar edeceğim :)) Orijinal balataları 60 000 km kullandım. Bunlardan o kadar berklentim yok ama fiyat/ömür kıyaslamasını yaptığımda pişman olmayacağımdan eminim. Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...

    kusura bakmayın ama yakıt filtresi ile turbonun hiç bir ilgisi yok.

    ayrıca s40'larda da yakıt filtresi 20 binde bir değişir, yetkili servislerin uygulaması bu şekilde. Bakımın da en pahalı parçası olduğu düşünülürse hangi ustaysa o, sizi gözüne kestirmiş gözüküyor.

    zaten malzeme-işçilik tamamen aynı olduğunu varsaysak bile piyasada s40'ın belki 20 katı focus var bir okadar da peugeot vs, büyükçe bir kısmı da şirket arabası olduğundan kötü kullanılıyor,

    kısaca örneklem hacmi farklı, dışsal faktörler farklı , s40 da x sebepten az sorun çıkartırken diğerlerinde çok sorun çıkartıyor gibi bir genelleme yapmak hiç bir usta için mümkün değil.


    olan biten şu, türkiye'de otomobile çok yüksek vergi uygulandığı için bayilerin-distrbütörlerin kar marjı çok düşük,

    avrupada %17-19 vergi ile 20 bin euroya satılan araba, burada %50 vergi ile aynı paraya satılıyor,

    farkın bir kısmını arabanın donanımından eksilterek, aynı arabayı 20 bin yerine 10 binde servise sokarak, garanti konularında mümkün mertebe çamura yatarak, bayi-servis ağını kısarak, gerek serviste gerek showroomda niteliksiz eleman çalıştırarak, kapamaya çalışıyorlar.

    hatta honda işin suyunu çıkarıp 6 ay 5 km demişti, ki o zaman da forumda, sanayi de vs honda doğru yapıyor araba hiç kullanılmasa bile 6 ayda bozulur vs diyenler vardı, honda aralığı 12 aya çıkardı o arkadaşlardan ses yok.


    bu arada trw s40 için oem ürün, volvo servisinde taktırsanız yine aynı balatayı takacaklardı.



    Süper tespit.




  • Bir önceki arka fren balatalarım TRW idi. Takıldığında kalitesiz ön yargısına sahiptim ama 90 bin km kullandım. Çıktıklarında riskli bir halleri de yoktu.

    Gelelim bugün yaptırdığım bakıma. Bugün 150 bin bakımını yaptırdım. Yapılan işlemler ve toplam fiyat şöyle:

    6lt Castrol Magnatec yağ konuldu
    Yağ filtresi değişti
    Hava filtresi değişti
    Sağ ön tekerlerk bilyası değişti
    Rot-balans ayarı yapıldı
    Vites kutusu körüğü değişti
    Motor yağ kapağı contası değişti
    İşçilik dahil toplam 520tl.

    Ek: Araç 2004 S40 Classic 1.6 benzinli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 30 Kasım 2011; 20:07:05 >
  • arkadaşlar aracım 2000 model s80 sağ teker iç aks kafası (aks lalesi) tek satılır mı fiyatı nedir yardımcı olacak var mı? teşekürler
  • iç aks kafası tek satılmaz sadece istavrozlar değişir ve torna ile aks onarımı yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volegeözelvolvoservisi

    iç aks kafası tek satılmaz sadece istavrozlar değişir ve torna ile aks onarımı yapılır.

    teşekkür ederim son olarak fikrinizi almam gerekirse
    bir mekanik servisi alt tabla fişeğinin değişmesi gerektiğini 2 ön sol 2 ön sağ (bozuk yolda ve yüksek hızda sağa sola azda olsa salınım var) ön z rotlarının değişmesi gerektiğini ve aks başını (aks lalaesini) aracı yukarı kaldırıp eliyle oynattığında çok bozuk bir ses çıkardı ve aks lalesi olduğunu söyledi bende o bozuk sesi duydum size zahmet olmazsa tüm bunları değerlendirerek nasıl bir yol izlememi önerirsiniz
    teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 18 Aralık 2011; 18:44:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: volegeözelvolvoservisi

    iç aks kafası tek satılmaz sadece istavrozlar değişir ve torna ile aks onarımı yapılır.

    teşekkür ederim son olarak fikrinizi almam gerekirse
    bir mekanik servisi alt tabla fişeğinin değişmesi gerektiğini 2 ön sol 2 ön sağ (bozuk yolda ve yüksek hızda sağa sola azda olsa salınım var) ön z rotlarının değişmesi gerektiğini ve aks başını (aks lalaesini) aracı yukarı kaldırıp eliyle oynattığında çok bozuk bir ses çıkardı ve aks lalesi olduğunu söyledi bende o bozuk sesi duydum size zahmet olmazsa tüm bunları değerlendirerek nasıl bir yol izlememi önerirsiniz
    teşekkür ederim

    Aracınızın modelini bilmiyorum ancak tabla burcu yerine tabla değişimi yer yer faydalı olmaktadır.(ROTİLLİ TABLALARDA)
    Z rotlar pratik değişimi olan parçalardır.
    Aks lalesi açılarak bakılmadan net tespid edilemez tahmin edilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: volegeözelvolvoservisi

    iç aks kafası tek satılmaz sadece istavrozlar değişir ve torna ile aks onarımı yapılır.

    teşekkür ederim son olarak fikrinizi almam gerekirse
    bir mekanik servisi alt tabla fişeğinin değişmesi gerektiğini 2 ön sol 2 ön sağ (bozuk yolda ve yüksek hızda sağa sola azda olsa salınım var) ön z rotlarının değişmesi gerektiğini ve aks başını (aks lalaesini) aracı yukarı kaldırıp eliyle oynattığında çok bozuk bir ses çıkardı ve aks lalesi olduğunu söyledi bende o bozuk sesi duydum size zahmet olmazsa tüm bunları değerlendirerek nasıl bir yol izlememi önerirsiniz
    teşekkür ederim

    Aracınızın modelini bilmiyorum ancak tabla burcu yerine tabla değişimi yer yer faydalı olmaktadır.(ROTİLLİ TABLALARDA)
    Z rotlar pratik değişimi olan parçalardır.
    Aks lalesi açılarak bakılmadan net tespid edilemez tahmin edilir.

    aracım 2000 model s80 t5 tesbitlerimiz doğruysa bunun maliyeti ne olur acaba bilgi verirseniz sevinirim. aks lalesi tek satılmıyor sanırım tornada yenileştirme yapılacak değil mi

    bu arada ankara dayım. uğrayabilirim maliyet açısından bilgi verirseniz sevinirim. birkaç ihtimali göze alarak değişim olursa değişirse gibi çok teşekürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 19 Aralık 2011; 13:20:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: volegeözelvolvoservisi

    iç aks kafası tek satılmaz sadece istavrozlar değişir ve torna ile aks onarımı yapılır.

    teşekkür ederim son olarak fikrinizi almam gerekirse
    bir mekanik servisi alt tabla fişeğinin değişmesi gerektiğini 2 ön sol 2 ön sağ (bozuk yolda ve yüksek hızda sağa sola azda olsa salınım var) ön z rotlarının değişmesi gerektiğini ve aks başını (aks lalaesini) aracı yukarı kaldırıp eliyle oynattığında çok bozuk bir ses çıkardı ve aks lalesi olduğunu söyledi bende o bozuk sesi duydum size zahmet olmazsa tüm bunları değerlendirerek nasıl bir yol izlememi önerirsiniz
    teşekkür ederim

    Aracınızın modelini bilmiyorum ancak tabla burcu yerine tabla değişimi yer yer faydalı olmaktadır.(ROTİLLİ TABLALARDA)
    Z rotlar pratik değişimi olan parçalardır.
    Aks lalesi açılarak bakılmadan net tespid edilemez tahmin edilir.

    aracım 2000 model s80 t5 tesbitlerimiz doğruysa bunun maliyeti ne olur acaba bilgi verirseniz sevinirim. aks lalesi tek satılmıyor sanırım tornada yenileştirme yapılacak değil mi

    bu arada ankara dayım. uğrayabilirim maliyet açısından bilgi verirseniz sevinirim. birkaç ihtimali göze alarak değişim olursa değişirse gibi çok teşekürler

    akis açılır maliyet o zaman ortaya çıkar inanın 200 de olabilir 500 de ancak uygun maliyette müdahale edilecektir.
    z rot için rakam adet olarak...http://www.volvoyedekparca.com/main/volvo_s60s80v70xc70xc90_z_rot_on_sag__sol_30714685-pmu280.html
    tabla ve tabla burcu değişimi ise tablanın yıpranmasına göre değerlenir telefon numaramız mevcut sitede ulaşın yardımcı olurum...




  • teşekürler ararım
  • servis kusura bakmasın ama Allah kimseyi servisin eline düşürmesin.4 gün önce aldımğım s 40 2003 samsuna geldiğimizde direksiyon sertleşti.hidrolik yağı boşalmış. zarar vermeyelim diye hemen gittik servise. adam kapağı açıp yağ koydu kapattı 71 tl aldı.. Nasıl bir işçilikse bu ya.. Vicdan terimi unutulmuş sanırım.. Neyse dedik.. arabada tekleme sorunu oldu birden onu da gösterelim dedik eleman dedi her yerde sorun olabilir .. motor bitmiş olabilir.. sökmem lazım vs.. baktım bu iş çığırından çıkacak. gittik sanayiye. Adam motora giden elektroni kabloların sökup taktı tmm dedi. 10 tl aldı... Kısacası herşeyin bi kararı var bence. % 700 kar olurmu ya..
  • Daha önce yazmadım galiba:
    60.000km de bir ADM sıvısının yenilenmesi gerekiyor.Bundan özel servislerin haberi yok.Yazın yeniletmiştim 300tl tuttu.Periyodik bakım zaten 550-600tl arasında.
    Araç:'08 s40 1.6d



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio159 -- 3 Ocak 2012; 23:50:16 >
  • Arkadaşlar, Ankara Volan Volvo servisinde indirim olduğuna dair bugün telefonuma mesaj geldi. İlgilenenler olabilir diyerekten mesajı ekliyorum:

    "Yetkili Volvo servisi Volanda mart sonuna kadar filtreler, buji, triger set, debriyaj, fren, silecek, akü, amortisör ve işçilikte %20 indirim veya 6 taksit."
  • benim C30 (2010, 1.6D) şu anda samsun yetkili volvo servisi oksan otomotivde (citroen) 50.000 km bakımında. ek masraf çıkmazsa 380 tl dediler, az önce arayıp sol jant eğri 25 tl düzeltme ücreti önerdiler, düzeltelim dedim. Bir de ön fren balatalarınız bitmek üzere 4000-5000 km lik ömrü kalmış dediler.

    Hangi marka fren balatası takacaklarını sordum, volvonun kutulu ambalajı içinde geliyor parça dediler marka bildirmediler. bu parça şimdi takılmayacak fiyatını konuşup daha sonra sipariş geçelim diye konuştuk biraz önce.

    Akşam teslim almaya gidicem bir aksilik olmazsa C30'umu.
  • Arkadaşlar sinyal koluna bir kez dokunulduğunda 3kez sinyal veren flaşör özeliğimidir,97 s40 da böyle bir özelik yok
    flaşör değişimi ile bu mümkünmüdür acaba,saygılar
  • Niyese volvalarda bakımlar yuksek dizel oldugu içinmi bilinmez ama normal 10 bi 20 bin bakımı normal binek araclarda yanılmıyorsam maxi 300 tl bizim arclarda 380 tl baslıyore resmen
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.