Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19.642
Cevap
151
Favori
1.423.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir muhabirin yorumu; Volvo s60 hem avantaj hem dezavantaj olan bir yönu var; cok Volvomsu olmus.
    Ayrica Volvo'nun yeni slogani "Yasasin yayalar"
    Ayrica yeni stop/start teknigide test edildi ve idda edildigi kadar ekonomik olmadigi anlasildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kulu42 -- 5 Mart 2010; 19:07:11 >
  • akorkmaz11 hakkaten az daha cevap veriyomuşsun.cahilliğime bağışla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kulu42

    Bir muhabirin yorumu; Volvo s60 hem avantaj hem dezavantaj olan bir yönu var; cok Volvomsu olmus.
    Ayrica Volvo'nun yeni slogani "Yasasin yayalar"
    Ayrica yeni stop/start teknigide test edildi ve idda edildigi kadar ekonomik olmadigi anlasildi.


    ne bakimdan dezavantaj?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yyayman


    quote:

    Orijinalden alıntı: kulu42

    Bir muhabirin yorumu; Volvo s60 hem avantaj hem dezavantaj olan bir yönu var; cok Volvomsu olmus.
    Ayrica Volvo'nun yeni slogani "Yasasin yayalar"
    Ayrica yeni stop/start teknigide test edildi ve idda edildigi kadar ekonomik olmadigi anlasildi.


    ne bakimdan dezavantaj?

    Benim anladigim, gazeteci yorumunda, Volvo hala rakipleri gibi radikal degisikliklere gidip tasariminda köklu degisiklikler yapmiyor bu da Dunya'da cok elestiriliyor Isvec arabalari Volvo ve Saab bizim Kus modellerinde oldugu gibi yillarca ayni kasayla piyasaya cikmislardi. Avantaj olmasinin sebebi ise Volvo severlerin alisik olduklari Volvo cizgilerinin bu modelde hala yasamasi.




  • hangi gazeteciyse o bence bu isleri biraksin... ya da ceviride problem olabilir link verirsen tam olarak ne demis bi okuyalim.

    tofas'in kus modelleriyle volvo modellerinin benzetmesi de yanlis olmus. Tofas yillarca ayni kasayi tabiri caizse kakalamistir cunku baska alternatif yok... tasarim diye bi kaygi yok, arabaya benzesin yeter mantigiyla uretilmis "her bakimdan" dandik araclar. volvoysa tasarimi her zaman on planda tutmus ama tercihini sadelikten yana kullanmistir. Ayni yillarda uretilen tofas ve volvo araclari karsilastirirsan zaten kendi yanlisini hemen anlaycaksindir. Ikisinin arasindaki farki iyi anlamak lazim.
  • Güzel tartışma: yeni S60 ne kadar Volvo?
    Bence şu ana kadar üretilen Volvo modellerine en az benzeyen araç bu. Doğrusu ben daha da az benzemesini bekliyordum. Bunu arzu ettiğim için değil, rakipleri ile rekabette daha güçlü olması için öyle olmalı diye düşünüyordum. Yoksa benim için eski S60'ın 10 yıl daha üretilmesiinde hiçbir sakınca yoktu. O araçta beni rahatsız eden hiçbir şey yoktu. Araba gibi arabaydı. Ne var ki, rakipleri arasından bir tercih yapmaya kalkan kişi için yarışta geride kalıyordu.
    Şimdi ne oldu? Bence dizaynıyla bir adım öne geçti. Yeni S60'ın alt etmekte tek zorlanacağı rakip bence A4-A5 olacaktır. Bu iki modelin herhangi bir Volvo'nun yanında çok geri kalan yanları olmasına rağmen güncel eğilimleri yansıtıyor olmaları onları güçlü kılıyor. Güvenliğe, konfora önem verilen bir dönemde yaşamıyoruz. Mercedes bile yeni C ve E serilerinde bunlardan vazgeçti. Artık istenen şey şekil araç. S40 II, S40 I'e göre ne kadar başarılı olmuşsa, bence, S60 II de S60 I'e göre o kadar başarılı olur.




  • Evet aslinda ceviriyi yapan ben sizden özur diliyorum. Burda Volvo'nun elestirisinde Pedestrian Protection denen yayalar icin olan guvenlik sisteminin standart olmamasi bunun icin 14 bin lira gibi bir paranin istenmesi. Gazetecinin merak ettigi, hem slogan "yasasin yayalar" hem de bunun icin konulan guvenlik sisteminden ekstra para istenmesi... Gazeteci ayrica Volvo'nun icine oturmak icin cok sira bekledigini, diger senelerde hep mercedesin bmw nin etrafinin kalabalik oldugunu ve ilk defa bu sene volvo standini bu kadar kalabalik gördgunu söyluyor ve ekliyor tabii s60 da Volvomsu olmus.
    Vi Bilägare
    GENÈVE: "Ett minus med nya Volvo S60"
    http://www.vibilagare.se/zino.aspx?articleID=15054
    yazi burda...

    Ayrica S40 in ilk kasasi daha basariliydi teknik olarak. S40 II milletin basina actigi bir suru elektirik problemlerinden dolayi ikinci eli en kötu arabalardan oldu... S60 I daha cok ici dar spor tip bir arac olarak algilaniyordu ve ben hic sevememistim acikcasi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kulu42 -- 6 Mart 2010; 13:23:30 >




  • Başarı ile kasdettiğim Türkiye'deki satış başarısı. S40 II, S40 I'den daha çok sattı gibi geliyor bana. S60 II de S60 I'den daha fazla satabilir. Çünkü daha genele hitap ediyor. İster Cenevre'de Volvo bölümüne gelen ziyaretçi sayısına, isterseniz bu forumun diğer bölümlerinde yazıp çizen diğer marka hayranlarının yeni S60'a yaptığı övgülere bakın, durum bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Başarı ile kasdettiğim Türkiye'deki satış başarısı. S40 II, S40 I'den daha çok sattı gibi geliyor bana. S60 II de S60 I'den daha fazla satabilir. Çünkü daha genele hitap ediyor. İster Cenevre'de Volvo bölümüne gelen ziyaretçi sayısına, isterseniz bu forumun diğer bölümlerinde yazıp çizen diğer marka hayranlarının yeni S60'a yaptığı övgülere bakın, durum bu.

    S60 1.6 dizel gelcek mi hocam acaba?Eğer gelirse S60 II'de I'den çok satacaktır S40'ta olduğu gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Başarı ile kasdettiğim Türkiye'deki satış başarısı. S40 II, S40 I'den daha çok sattı gibi geliyor bana. S60 II de S60 I'den daha fazla satabilir. Çünkü daha genele hitap ediyor. İster Cenevre'de Volvo bölümüne gelen ziyaretçi sayısına, isterseniz bu forumun diğer bölümlerinde yazıp çizen diğer marka hayranlarının yeni S60'a yaptığı övgülere bakın, durum bu.

    S60 1.6 dizel gelcek mi hocam acaba?Eğer gelirse S60 II'de I'den çok satacaktır S40'ta olduğu gibi.

    Benim duydugum kadari ile Volvo artik kasli araclar yerine ekonomik ve cevredostu araclara yönelmeye basladigi ve bu cok övundugu stop/start sistemli 1.6 d leri her aracina uygulayacagi. Gecen yapilan A3 C30 karsilatrimasinda motordan cok memnun kalinmisti ve ayni motor V70 de denendi ve motorun gucsuz dusuk devirlere karsi duyarli olusu nedeniyle dar ve kavisli yollarda biraz vitesle oymak gerektigi ve karayolunda aracin cok guzel gittigi yorumlari yapilmisti.




  • Bu 1.6D her araca takılıdğına göre yeni S60'a da takılır. Ama 1600cc'de asıl ilgiyi 180bglik benzinli olan motor çeker diye tahmin ediyorum.

    Yeni S60 ile ilgili en çok merak edilen konu da Türkiye fiyatlarının ne olacağı.
    Ben tahminimi yazayım, lütfen siz de ekleyiniz:
    1.6 motorlu olan min. 30.000 Avrodan başlar. Bu yüzden tam donanımlı S40 mı, boş S60 mı sorusu kafaları kurcalamaya başlar.
    2.0 D3 motorlusu için de min. 40.000 Avro diyorum.
  • bende 1.6 motorlunun 60-70 milyar araliginda olmasini bekliyorum. ama full s40'la baz donanim s60'i karsilastirmayi bile dusunmezdim :)
  • Ok. karşılaştırmayın ama 1.6 S60 ile giderken aynı motora sahip veya 2.0 S40'ın sizi sollamasına hazır olun.
  • Evet 2.0 D3 motorlunun baslangic fiyati 280 000 kron olacakmis ve de bu bizim paraya göre 56.000 lira yapiyor ve vergiler de dahil edilince 40.000 avro civari olacaktir Turkiye'de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Ok. karşılaştırmayın ama 1.6 S60 ile giderken aynı motora sahip veya 2.0 S40'ın sizi sollamasına hazır olun.

    Volvonun sorumlularinin dedigine göre s60 gecmis modellere göre en iyi surus konforuna sahip olacakmis ve yuksek surus keyfi verecekmis valla o konforda isteyen araba sollasin beni ben yolun tadini cikartirim
  • Bu durumu çok yaşadım çünkü volvom 1.6 benzinli. Evet bu araç ile hiçbir Japon aracı ile yapamayacağınız konforlu seyahatler yaptım. Ama bu 1.6 benzinli pek hafif Japon araçları hep el sallayarak geçti. Ben de farkı çoğunlukla virajlarda ve yüksek hızlarda kapadım Her ikisi de Volvo olunca bu fark kapama olayı da olmayacak. Aheste gitmeyi 60 yaş sonrası düşünebilirim. O zamana zaten S80'e bile 1.2 motor takarlar, onu bineriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Bu durumu çok yaşadım çünkü volvom 1.6 benzinli. Evet bu araç ile hiçbir Japon aracı ile yapamayacağınız konforlu seyahatler yaptım. Ama bu 1.6 benzinli pek hafif Japon araçları hep el sallayarak geçti. Ben de farkı çoğunlukla virajlarda ve yüksek hızlarda kapadım Her ikisi de Volvo olunca bu fark kapama olayı da olmayacak. Aheste gitmeyi 60 yaş sonrası düşünebilirim. O zamana zaten S80'e bile 1.2 motor takarlar, onu bineriz

    Bence Volvo yaptigi bir yanlistan döndu. Urettigi her modeli ABD piyasasina göre tasarlayip, uretirdi. Buyuk motorlar, genis kasalar, arkadas cekis gibi... Ilk arabam 86 model 744 tu buzda, yagmurda az bale yapmadim bir de cok fazla yakardi. Volvo artik diger ulkelerde ki ureticileride göz önune aliyor ve dikkatli davraniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Ok. karşılaştırmayın ama 1.6 S60 ile giderken aynı motora sahip veya 2.0 S40'ın sizi sollamasına hazır olun.



    olmayacak seyler icin hazirlanmanin bi manasi yok

    s40'ta 2 litre bile olsa mevcut s60'inki gibi 180 beygirlik motor yok. Olsaydi bile benim bahsettigim ikinci nesil s60'ta 1.6 motor olmasina ragmen 180 beygir var.

    Farkli tercihlere hitap eden araclar bunlar. birisi ALT digeri UST segment. birisi (bu kelime onemli) nispeten daha dandik, digeri daha kaliteli. birisi daha guvensiz digeri daha guvenli vb...

    Hadi hepsini gectim s40'ta ucak motoru olsun isterse... nerede gecicek beni onu da bi soylemen lazim :) iki bucuk MILYONdan fazla aracin her allah'in gunu trafige ciktigi 15 kusur milyonluk bir sehir burasi. nufusu bosver hayalet sehirde yasadigimizi varsayalim; ben cukura girmemek icin bilmedigim yolda olmasi gerekenden bile yavas gidiyorum. beni gecer belki ama 10 metre sonra ne sanzuman kalir ne alt takim kalir yollar tarladan hallice.

    yaa... iste durumlar boyle :) aracin 2000 motoruna bakip "hazir olun" diye tavsiye vermeden once biraz dusunmek lazim.

    Zaten ben trafikte butun komplekslerimden arinmis biriyim. Beni 2 metre gecen s40'in yanindan bi lamborghini gecip gidiverir. Sonra ben s40'la kirmizi isikta bulusup yuz ifadesine gulerim.

    Saygilar sevgiler




  • yyayman,

    O beklediğiniz 1.6 180bglik motoru S40'a da takmak hakkaten çok mu zor olur. Şu an yok diye ilanihayet olmayacak demek ki. 2.0 S40'tan bahsetmemin sebebi 1.6D ile S60 gelir mi diye de soran olmasıydı. Gelirse güçsüz olur demiştim.

    Takdir edersiniz ki yüksek hız, viraj vs. derken İst. trafiğini kasdetmedim. Yoksa, İst'da yürüseniz de aynı sürede gidersiniz zaten.

    Yeni S60'ın S40 II'den daha kaliteli olacağına, hatta S40'ın bunun yanında dandik olacağına da S60'ın fotoğraflarından karar verdiniz galiba. Ben S40 ile S80 arasında kullanılan malzeme kalitesi açısından pek bir fark görememişken siz fotolardan yeni S60'ın kalitesini çözerek belki birçok kişinin kafasındaki soruyu da cevaplamış oldunuz.

    Canavar bir sürücü değilim ama düz ova İsveç'de yaşamıyoruz. Dağlık bir ülkemiz var. Yollarımız da ciddi mühendislik görmemiş, çoğu yerde hala bölünmüş yol yok, yol şartları da cabası. Sollamalarda, dağ tırmanmalarda aracınız doluysa güçlü bir motor da gerekiyor. Beş kişiyle Torosları 1.6D bir S60 veya S80 ile çıkmaktansa 1.6D S40 veya 2.0D S40 ile çıkmayı tercih ederim. S40 D3lü olursa daha da güzel olur. Sürücü olarak tercihim bu olurdu. Yolcu için S80 şüphesiz daha keyifli olur.

    Kusura bakmayın analatamamışım ne demek istediğimi.




  • Bu videoyu kulu42'e armağan ediyorum.

    http://www.streetfire.net/video/Volvo-snowrace_41160.htm

    Yeni S60 ile de bağlantısını da şöyle kuralım: kışın Jukkasjärvi'de dans yeni S60'a özgü değil
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.