Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (362. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.560
Cevap
78
Favori
615.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 360361362363364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sedatonb S kullanıcısına yanıt
    lastik olarak kumho road venture modeli de aklımda bulunsun. ama öncelik şu an motor yağı bakalım bi kaç hafta içinde değiştirmek gerek.
  • skesk S kullanıcısına yanıt
    İst şehir içi için 10-13 bin aralığı, şdışı için 15-20bin aralığı bana makul geliyor. Motorun ömrünün uzunluğu için.
  • claasss C kullanıcısına yanıt
    Dört mevsimlik lastik alıp da performansından her mevsim memnun kalan birine rastlamadım maalesef. Lastik de Nokian'ı öneririm. Mevcut Michelinler biraz daha yıpransa da Nokian'a geçsem diye sabırsızlkla bekliyorum.
  • Arkadaşlar iyi akşamlar. Uğramayalı bi 3 yıl oldu sanırım . Umarım hepiniz iyisinizdir! Volvo S60 hasreti devam ediyor. Hala temiz sport edition arıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S60'ımdan ayrılalı 3 sene oldu ancak aileye bir mesaj atayım dedim. Herkesin bayramı mübarek olsun, sağlık dolu günleriniz olsun inşallah.
  • Sport model (km en fazla 110 bin civarı, mümkünse boyasız) satmak isteyen varsa bayramdan sonra görüşelim.
    Herkese hayırlı bayramlar diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese mutlu ve huzurlu bayramlar ve de yarınlar diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    Araç bilgisayarda arıza veriyor mu?
    Gösterge ekranında motor ikaz lambası yanıyor mu?

    Bir de;
    Araç kaç km'de?
    LPG kaç km'dir takılı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan.d -- 20 Eylül 2016; 11:33:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,
    İş güç hali. Siz de iyisinizdir umarım.

    Bilgisayarda hata ne gözüküyordu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili forumdaşlar internetteki sport fiyatları normal mi sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tutankamon80 T kullanıcısına yanıt
    Sport az bulunuyor ve gerçekten önemli donanımları var. Ayrıca sportların km'si biraz daha düşük. Böyle olunca serbest piyasa fiyatlar yükseliyor tabi. Bir ay önce 115.000 km'de 2007 model bir tanesine denk geldim fiyat 45 bine. Normali o civarlardadır bence. Millet 60 bin lira yazmış, ben üstüne 5-10 daha koyup yeni kasa almayı tercih ederdim...

    Hele s60r-v70r'lar dahada zor bulunduğu için onların fiyatlar daha uçuk. Geçenlerde trafikte mavi v70r gördüm, biraz takip edip kırmızı ışıkta yan yana geldim. 10-15 saniye içinde sattırmaya ikna etmeye çalıştım ama memnunmuş satmaycakmış, yeşil yanınca gitti
  • Hocam sportun duruşu bir başka. Piyasada az olmasının sebebi alan satmak istemiyor. Satanda geri dönüyor. Benim gibi. Tabi bu benim görüşüm. Yada bana öyle geliyor bilmiyorum. Ama 59-60 biraz fazla gibi. Şöyle gri renkli, ön sağ sol elektrikli koltuk bide sunrof oldumu... Oohh değmeyin keyfime.
    @Vanity Fair

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tutankamon80 T kullanıcısına yanıt
    Aslında uygun fiyatlı bir v70 var, sport donanım. Biraz araştırdım, araç daha 2 ay önce satılmış ve yeni sahibi tüp taktırmış. Şimdi tekrar satışta... Ön tamponun panjurları kırık vaziyette ve plakasını sorgulatınca irili ufaklı bir sürü hasarlar çıkıyor. Bütün bunlardan dolayı fazla ilgilenmedim. Özellikle satın alan kişinin hemen tekrar satmaya çalışması beni şüphelendirdi. Araçta çözemedikleri bir problem olduğunu düşünüyorum.

    Konuda 1-2 sayfa önce yazdım s60 T5 ilanı gördüm bir tane, onun da tabiri caizse canına okumuşlar... Halbuki çok güzel araçlar, keşke iyi bakılsa, evladiyelik araçlar.
  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    merhabalar benzer bi sorun vardı; açmak gerekirse ilk çalıştırmada önceleri benzinde sizin olduğu gibi gaz yememe durumu oluyodu motor ısındığında sorun ortadan kalkıyordu
    bu nedenle çok üstünde durmadık. daha sonra bu problem geç çalışma problemine dönüştü. biraz araştırmadan sonra sorunun lpgden kaynaklandığını gördük.
    lpg enjektörleri kontak kapandığında silindirlere lpg kaçırdığı için ilk anda gaz yememe-titreme-geç çalıştırma gibi problemler ortaya çıkarabiliyormuş.
    sorunun lpgden kaynaklandığını test etmek için lpg tankından lpg akışını kesip bi süre benzinde kullanarak sorunun devam edip etmediğini gözlemleyebilirsiniz.

    eknot: bizim araç da 2,4t xc70 yani aynı motor. üzerinde
  • arkadaşlar 2008 sonrası xc70 kasası için d5 motorların 185(08-10), 205(10-12) ve 215bg(12-16) olmak üzere 3 farklı hali mevcut. teknik verilerinde 185bg ile 205 arasında bariz farklar var. fakat model yükseldiği için doğal olarak fiyat farkları da var.
    d5 motorun bu versiyonlarıyla ilgili bilmem gereken bir şey veya arada hissedilir performans-tüketim farkı var mıdır.



    ayrıca halihazırdaki 2.4t xc70 için yağ araştırıyorum. araç yaklaşık 200binde. en son 5-30 mobil konuldu, fakat aşırı olmamakla beraber yağ eksiltme durumu var. bunu düşünerek daha kalın bi yağa geçmek gerekir mi? yoksa yağ eksilmesi(10 bin km'de 1L-1,5L) bu yaşta bi araç için normal midir?

    teşekkürler iyi forumlar
  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    sorun hava sensörü olabilir başıma geldi benzer olay. aracı soğukken çalıştırınca gaz yemiyor stop ediyor ikincide normal çalışıyordu. servise gittim gaz kelebeği temizleyelim 250 tutar dedi usta.
    arabayı garaja çektim ve hava filtresini çıkardım baktım direk çalıştı. hava ile ilgili sıkıntısı var düşüncesiyle hava sensör temizleyici CRC marka sprey de vardı elimde. (farklı temizleme malzemeleri de kullanılabilir.) sensörü söküp temizledim. ertesi sabah denedim ve sorunum ortadan kalktı. 4 hafta oldu sorunsuz. bir spreyin sorunumu çözmesine sevinmiştim. denemeni tavsiye ederim.
    temizleme videosu:
    https://www.youtube.com/watch?v=o90KcZRz95U



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skesk -- 27 Eylül 2016; 22:19:23 >




  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    evet lpg olma ihtimali de var. bende audi varken devir inip yükselirdi o yüzden spreyi almıştım işime yaramıştı.
    hava filtresi kutusunun hemen çıkışında. zaten sökme yeri var belli oluyor. içinde ufak bir sensör var ve kirlenince havayı iyi aldırmıyor.
  • Herkese merhaba,

    Bugün S90 test ettim. İzlenimlerimi sizlerle paylaşayım, vardığım sonuca sevineceksiniz diye düşünüyorum :)

    Araç tam bir dizayn harikası. İç ve dış kullanılan malzeme kalitesi çok iyi. Bowers Wilkens ses sitemi de çok güzel. Gerek gösterge ekranı, gerekse konsoldeki ekran hoş ve güzel. 235bglik 2000cc yeni D5 motor da çok güzel. Gayet atak. Eski 2400cclik D5'i aratmıyor.

    Açıkçası olumlu yazacağım şeyler bu kadar. Olumsuz yönlerine gelince: aracın koltukları şu ana kadar oturduğum Volvo koltuklarına hiç benzemiyor. Üstelik bunlar üst seviye koltuklar, sadece delikli değildi. Koltukların hacmi küçülmüş ve sertleşmişler. O meşhur çok rahat Volvo koltuğu kavramı kalkmış. Bu koltuklar günümüzde E, CLA ve CLS serisi Mercedeslerde var. Mercedestekilerden çok az daha rahat ama hepsi bu. Buna trendi yakalamış da diyebiliriz elbette! Ancak tekrar pahasına: daha önce oturduğum Volvo koltuklarının hepsi bunlardan daha rahattı.

    Aracın iç mekanı da küçülmüş. Karşılaştırmayı S80'e göre yapıyorum. O salon salomanje S80 artık tarih olmuş. Tavan daha basık, hareket alanı daha dar. Yeni dizayn anlayışı da bence hareket alanını daraltmış; çok fazla girinti çıkıntı var kabinde. Aynaların, ön ve arka camların görüş açısı açısından da bu ana kadar bindiğim en dar açıya sahip Volvo! Ayrıca hatlar da önceki Volvolarla kıyaslandığında keskinleşmiş. Bu alanda da güncel trendi yakalamış ama konfor pahasına. Hem aile hem makam aracı S80 yerine bence sadece makam aracı olabilecek bir araç gelmiş: kabin karizmatik ama ailecek dolup uzun seyahat yapılacak gibi değil.

    Bagaj büyük ama derinliği çok değil. Bir üst sınıfta olmasına rağmen litre olarak S60 I, S40 I'in bagaj hacmine sahip mi emin olamadım.

    Aracın süspansiyonları da önceki Volvolara göre sertleştirilmiş. Bunda 20lik jantların etkisi de olabilir.

    Aracın burnu çok uzun geldi bana. Bunda çok pahalı bir aracı kullanıyor olmaktan kaynaklı tedirginliğimin etkisi de olabilir.

    Araca inmek ve binmek de şimdiye kadarki Volvolara göre daha zor. Araç alçalmış ve kirişler de o kadar genişlemiş ki sol ayağı (sağ koltukdakiler için sağ ayağı) epey bir geniş açıyla yere koyabilmek gerekiyor ki inebilesin. Bacak mesafesi kısa olanlar için sorun olabilir (ki bayide araç bakanların çoğu kısa boylu ve göbekli idi). Geniş kirişler elbette daha fazla güvenlik demek ancak bu da konfor pahasına olmuş.

    Özet: Çok daha güvenli, günceli yakalamış, kanımca sınıfında şu an rakipsiz bir araç yaratılmış. Rakipleri Volvo'a yetişene kadar bu araç iyi satar diye düşünüyorum. Müstakbel müşteri kitlesindeki değişim Volvo'ya kar olarak döner. Ancak daha önce Volvo adına bildiklerimizden güvenlik hariç gerisine veda edilmiş. Bu araç sonrası yeni XC90'a da baktım. O daha ferah, delikli deri koltukları daha rahat ama genel konsept aynı. Daha sonra S60 Cross Country, S60 vs bindim bayide: Volvo'ya bindiğimi hissettim. Bizim S60 I'ler ile karşılaştırmıyorum. S60 II bile Volvo kalıyor bu aletlerin yanında. Dönüşte araba bindim, konforlu koltuklarına yayıldım, keyifli keyifli sürdüm. Aracımın değerini daha çok anladım. Benim test ettiğim araç 400 küsür bin tl idi. Benim araç da 50 bin cıvarı. Bu yeni alet 100 bin tl olsa ona geçiş yapar mıydım emin olamadım.




  • hesheit kullanıcısına yanıt
    Selam kardeşim arabayı kullanmadım ama şöyle bir bindim, merak ettim baldır ve bel destek ayarını yaptın mı? İlk etapta bana da öyle geldi zaten koltuğun yapısını inceltmişler, bu yüzden ağırlık eski koltuktaki gibi cuk diye dağılmıyor, biraz uğraşmak lazım ayarlarla. Koltuğun anatomisini değiştirmişler ama bir kere ayar yapınca beğendim ben.

    İniş biniş benim arabada da büyük sıkıntı, S40'da öyleydi, S90'da olumlu veya olumsuza giden bir durum göremedim ben.
  • Arkdaslar öncelikle herkese selamlar. Bu aralar s60 2,3 t5 lere merak sardım. Bu arac hakkında bana biraz bilgi verebilirmisiniz acaba. Artıları eksileri nelerdir. Kronik sorunları varmıdır. Parca sıkıntısı olurmu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 360361362363364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.