Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (361. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.560
Cevap
78
Favori
615.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 359360361362363
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üstadlar şu aşağıda linkini verdiğim araç hakkında ne düşünüyor? Baya dolu bi araç, donanım olarak türkiyede sayılı olabilir ama gelgelelim;

    1.si sahibi arabaya LPG taktırmış, hemde Romano marka...
    2.si arabanın plakasını kontrol ettiğimde gördüm ki çarpışan arabaya dönmüş.
    3.sü araçta ilk nesil 4c var, kronik süspansiyon sorunu var diye biliyorum birinci nesilde. (Eski v70r'dan biliyorum tanesi 700 dolar diye aklımda kalmış)

    Maceraya gerek varmı? Adam etmek için tahmini masrafı ne olur? En korktuğum şey sebebi bilinemeyen arızalar. Onu değiştirirsin bunu değiştirirsin hala problem devam eder ya bazen, en korktuğum şey o.

    Araç linki:https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-izmir-de-sahibinden-2006-volvo-s60-premium-sunroof-lu-en-dolusu-303989431/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vanity Fair -- 18 Haziran 2016; 23:31:15 >




  • Hocam ilanda iş yoğunluğundan ve şirketteki diğer araçlardan dolayı satılıktır gibi akla mantığa aykırı ibare var,ilan güvenilir gözükmüyor bu bile almamanız için bir neden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metesserdar -- 19 Haziran 2016; 0:54:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Araçta 4C olduğuna emin misiniz? Düğmeleri yok çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkan.d kullanıcısına yanıt
    Var var hocam bak konsolda sol alttan birinci düğme, DSTC'nin solundaki. İlk nesilde biraz daha farklıydı, sadece spor ve konfor modları vardı, onlardan birini seçiyordun. Sonradan 3'lü ye çevirdiler.

    İlk nesil:

    İkinci Nesil:

    Üçüncü nesil:




  • muS60tafa M kullanıcısına yanıt
    Bizde sadece orjinal halı paspaslar var volvo s40 ve s60 tum modelleri için koku yapmaz orjinal paspaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tecrübelerim:
    Söylenecekler söylenmiş, yazılmış. İki buçuk yıl önce 179 bin km de aldığım, 23 bin km kullandığım 2004 s60 2.0 t aracımı dayanamayıp sattım.
    Neden:
    Gaz kelebek gövde temizliği, iki kez map sensörü değişikliği, aks başları tamiri (randıman vermedi), bobinlerin değişimi, klima gazı, bujisi, trigeri, sibop keçe/contalarının değişimi (lpg kaynaklı sıkıntı) vs rutin yağ filtre bakımları hariç 5000 tl masrafım oldu sanayiye. Hemen hemen özel ve yetkili servislerin tamamıyla dost oldum. Z rotları, rot başları, amortisörler, virajlarda direksiyonun tut/bırak hali, muhtemel turbo bakımı da çıkınca dedim bu işin sonu yok, sattım. (tabii ki tüm artı ve eksilerini alıcıya söyleyerek)
    Neden bu masraflar çıkıyor, volvo gibi bir kaliteye yakışıyor mu?
    Km orjinal olmayabilir adam iki yılda bir muayene öncesi düşürür, km azdır ama araba kötü kullanılmıştır arabanın genel durumundan da vaziyeti çakmamışsındır, ilk arabandır(volvondur); girer.
    Kendi kanaatim: Ya sıfır alırsın düzgün bakar yıllarca binersin, ya sıfıra yakın temiz alırsın (nerede öyle maddiyat). Öyle piyasadan fiyatına ve arabanın cazibesine kanıp atlarsan bal gibi canına okur, çoluk çocuğunun rızkını arabaya yatırır durursun.
    Sabit gelirliysen, maaşa bakıyorsan böyle bir volvoya binemezsin hiç heveslenme.
    Son not: İflah olmaz bir hastasındır alternatif baktığın hiç bir araba seni teselli etmez, hala daha temiz bir s60 için internetin başında debelenir, caddede gördüğün bir s60 kaybolana kadar ardından bakarsın.
    Hayırlısı Allah' tan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalabakla

    Tecrübelerim:
    Söylenecekler söylenmiş, yazılmış. İki buçuk yıl önce 179 bin km de aldığım, 23 bin km kullandığım 2004 s60 2.0 t aracımı dayanamayıp sattım.
    Neden:
    Gaz kelebek gövde temizliği, iki kez map sensörü değişikliği, aks başları tamiri (randıman vermedi), bobinlerin değişimi, klima gazı, bujisi, trigeri, sibop keçe/contalarının değişimi (lpg kaynaklı sıkıntı) vs rutin yağ filtre bakımları hariç 5000 tl masrafım oldu sanayiye. Hemen hemen özel ve yetkili servislerin tamamıyla dost oldum. Z rotları, rot başları, amortisörler, virajlarda direksiyonun tut/bırak hali, muhtemel turbo bakımı da çıkınca dedim bu işin sonu yok, sattım. (tabii ki tüm artı ve eksilerini alıcıya söyleyerek)
    Neden bu masraflar çıkıyor, volvo gibi bir kaliteye yakışıyor mu?
    Km orjinal olmayabilir adam iki yılda bir muayene öncesi düşürür, km azdır ama araba kötü kullanılmıştır arabanın genel durumundan da vaziyeti çakmamışsındır, ilk arabandır(volvondur); girer.
    Kendi kanaatim: Ya sıfır alırsın düzgün bakar yıllarca binersin, ya sıfıra yakın temiz alırsın (nerede öyle maddiyat). Öyle piyasadan fiyatına ve arabanın cazibesine kanıp atlarsan bal gibi canına okur, çoluk çocuğunun rızkını arabaya yatırır durursun.
    Sabit gelirliysen, maaşa bakıyorsan böyle bir volvoya binemezsin hiç heveslenme.
    Son not: İflah olmaz bir hastasındır alternatif baktığın hiç bir araba seni teselli etmez, hala daha temiz bir s60 için internetin başında debelenir, caddede gördüğün bir s60 kaybolana kadar ardından bakarsın.
    Hayırlısı Allah' tan...

    Kalabakla öncelikle hayırlısı olsun. yazdigin kronik problemler ve diğer bakım v.s halletmiş ,arabayı senden satın alana müthiş avantaj olmuş. Yinede Volvo s60 bu modellerin kalitesi ,sağlamlığı ve performans değerleri kendini kanıtlamış bir araç. Kullandığın sure içerisinde seni uzdugu kadarda eminim ki keyif de vermiştir. Sende biraz şanssızlıklar ust uste denk gelmiş. Bende 2007 2.0t var. Akis tamiri-gaz kelebeği temizliği -turbo hortumu ve turbo valfi kronik sıkıntılarını yaşadım ve halledildi. Ancak bakımlar dışı bu saydıklarım 1.000 TL maliyeti oldu bana. Ama totalde çok keyifli bir araç. Hayırlısı olsun üstadım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sahibinden e bakıyorum 2003-2007 arası s 60 fiyatlarına aynı tarih aralığında s80 satılıyor. neden s80 tercih etmiyorsunuz açıklayabilir misiniz?
  • bigbooss kullanıcısına yanıt
    s60 bile şehir içi sık kullanıma pek uygun değilken s80 şehrinde daha zor bir araç olduğu için olabilir belki. Şahsen s80 lere de sürekli bakıyorum şimdiki s60 aracımı satınca alabilirim belki diye ama çoğunlukla uzun yol yapılacaksa mantıklı s80 bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: josephshahin

    s60 bile şehir içi sık kullanıma pek uygun değilken s80 şehrinde daha zor bir araç olduğu için olabilir belki. Şahsen s80 lere de sürekli bakıyorum şimdiki s60 aracımı satınca alabilirim belki diye ama çoğunlukla uzun yol yapılacaksa mantıklı s80 bence...

    +1

    S60'ın dönüş çapı eski cadillac deville limuzinlerle kapışır derecede berbat. İnanıyorum ki bu konu içinden, 2001-2010 modellerinden bir S60'a sahip kimse aksini iddia edemez. Gel gelelim S80 4.82 metre uzunluğa sahip. S60'lardan bir karış daha uzun diyebiliriz. İlk aracı aldığımda açıkçası aklımı kaçırıyodum 1001 manevra yapıyorum, giriyorum çıkıyorum yok. Araba sürekli açıkta kalıyor kaldırımdan.

    Önceden W202 mercedes kullanıyordum. O araç hala duruyor. Mercedes yememiş içmemiş dönüş çapına kafa yormuş. Koskoca arabalar W140 Long serisi bile ne manevralar yapıyor inanamazsınız. Tabi burada S60 motorlarının sıralı 5 silindir ve önden çeker olmasının da etkisi vardır diye düşünüyorum.

    Özetle; şehiriçine çok gir-çık yapmayacaksanız, sürekli bir park derdiniz yok, yeriniz sürekli hazırsa veya daha önceden ben şehir içinde damperli MAN kamyon kullanıyodum tecrübeliyim diyorsanız S80 sorun olmasa gerek. Otoparkı olmayan apartmanların ağırlıklı olduğu semtlere gidin bakın kaç Volvo var sokakta Ben Beyoğlu civarında yeni V40 ve S60 dışında volvo görmedim.



    Ne olurdu bizim de lastiğimiz şöyle yatsaydı




  • S60 gerçekten ayın yörüngesi ile karşılaştırılabilir şekilde bir dönüş çapına sahipti. Aynı model yıllarındaki mk1 S80 aynı platformu kullanmalarına rağmen bu konuda ondan çok daha başarılıydı. Bu sebeple uzunluk ve genişlik dezavantajına rağmen S80'i şehir içinde kullanmak S60'a göre çok daha rahat geliyordu bana
  • sedatonb S kullanıcısına yanıt
    Değerlendirmeniz için teşekkürler Sn. sedatonb. Gönlüm aynı kasa temiz bir s60 dan yana ama uzun süre kullanacaksan eninde sonunda her s60 için bu masrafları göze alacaksın. İmkanın varsa değer mi tabii ki değer. Ama ekonomik durum kısıtlıysa sofrandan kısacak kadar da değil yani. Gönlümün değil aklımın sesine uyarak nasipse inşallah, konfor keyfinden kısıp sıfır sandero stepway 1.5 dci alıp yakıt parça servis derdi olmadan kafam rahat kullanmak istiyorum. Araba evin önünde yatıp otobüsle işe gitmek istemiyorum. Yaklaşık üç yıldır bulunduğum bu ortamdaki arkadaşlıklara en başta Sn. HIGHWAYMAUSE size saygı ve selamlar ile... Allah a emanet olun...
  • Bende bu forumu baştan sonuna kadar erinmeden okudum. Dediginiz gibi artik bu kasada temizini bulmak zor olduğu gibi bu aracı alır almaz dediginiz arızalara karşılaştım. O kadar masraftan sonra aracın keyfini sürmek istiyorum. Özellikle performansı ve eğer sıkıştirmazsanız yakıtı gayet hoşuma gidiyor. Forumun haraketsizliginden de belli ,artık yavaş yavaş bu kasa miyadini dolduruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladığım kadarı ile ekonomik gidişat iyi değil. Bu elbette araç bakımlarını da etkiler. S60 I safkan Volvo'nun son temsilcisidir. Çok sağlamdır, kalitelidir vs ama en genci 6 yaşında olan araca sahibi bilinçsizlik ya da ekonomik nedenler iyi bakamamışsa yeni sahibine sorun çıkartır. Alıcılar temiz araçlara bakmalı. Ancak ben etrafımda gayet temiz S60 I'ler görüyorum. Çok ümitsiz değilim doğrusu. Yeniden uzun süre yurtdışına çıkma durumum olmazsa, ki olabilir de, açıkçası mevcut aracıma piyasada alternatif de göremiyorum.
  • arkadaşlar son 10 gündür gelen bir ses var sanki akülü çocuk arabası sesi gibi devamlı. kaput açıp baktığımda kayışlardan gelen bir ses duyuyorum sürekli. araç içinde ise direksiyonun döndürdüğümde bu ses artıyor . tecrübesi yaşamışlığı olan var mıdır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lucifer_666tr

    arkadaşlar son 10 gündür gelen bir ses var sanki akülü çocuk arabası sesi gibi devamlı. kaput açıp baktığımda kayışlardan gelen bir ses duyuyorum sürekli. araç içinde ise direksiyonun döndürdüğümde bu ses artıyor . tecrübesi yaşamışlığı olan var mıdır ?

    Direksiyon pompasının kasnağının da bağlı olduğu V-kayışı olabilir. Krank, şarj dinamosu, klima kompresörü ve direksiyon pompası bu kayış sistemine bağlı. Kasnaklarda boşluk veya kasma olabilir. Kayış eskimiş olabilir.

    Tabi başka bir sorun da olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan.d -- 4 Ağustos 2016; 15:13:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 Volvo S60 2.0T modelini 2 yıldır kullanıyorum ve motor yağ değişimini periyodik özel bir serviste 10.000KM de bir yapılıyor. Bu normal mi acaba? Aşağıdaki listede Avrupa modelleri için 30.000KM de bir değişim gözüküyor.

    http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80-v70-xc70-xc90-oficial-recomended-engine-oil-specifications-petrol-and-diesel-engines/
  • merhabalar
    bu konudan oldukça faydalanıyorum açanlara ve bilgi verenlere çok teşekkür ederim öncelikle :)

    aracımın yağ değişim zamanı geldi, bu zamana kadar 0-30 tam sentetik kullandık, fakat çok olmasa da (10000 km de 1,5l civarında) yağ eksiltme durumu var. bununla ilgili biraz araştırma yaptım. kimisi kullandığınız yağı değiştirmeyin derken, kimisi de km yükseldikçe yağın viskozitesini düşürebilirsiniz diyor. yani 5-30'a geçebilirsiniz, hatta kimi yerde yarı sentetik 10-40 a bile geçilebileceği yazılmış.

    sonuç olarak kafam baya karıştı bu konuda, bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. bu arada araç 2002 model xc70 2,4t 190000 binde.


    ayrıca konuyla alakasız ama lastik değişim vakti de geldi. michelin crossclimate düşünüyorum, başka önerisi olan varsa onları da yazarsanız sevininirim. teşekkürler.
  • Foruma bir tık hareket gelmişken bende bir soru sorayim. Aracının kısa farlar xenon,uzun devreler ise klasik ampul. Uzunlari yeni çıkan led ampul yapmak istiyorum(örneğin photon marka).bu sistemin araca zararı olur mu(arıza lambası yakmaz diyor). Mevcut kısa xenonlarda Orjinal olmadığından arıza lambası yakıyor. Uzun vadede beyine zarar verir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claasss C kullanıcısına yanıt
    Kumho marka kullanıyorum,hem ekonomik ,hemde memnunum,bir degerlendirin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 359360361362363
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.