Şimdi Ara

VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ))) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
36
Favori
77.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
175 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Ülke battı değil batıyor, bir buçuk yıl önce bu arabayı alan adam bunun ikincielini artık alamıyor. Misal ben alamam, şuan araç iki katı fiyatıma çıkmış. Hocam jaguar olsa ne yazar hepsi kul yapımı elbet arıza verir, jaguarda da bu durum insanın başına gelebilir. Volvo’yu eleştiriyorum ama diğer markalar da onlar gibi, hiçbiri müşteri memnuniyetini düşünmüyor.

    Alıntıları Göster
    Ben jaguar 'dan böyle şeyler duymadım kusursuz bir araba diyemem ama Volvo 'ya göre daha az sorun çıkarıyor biliyorum takip ettiğim kadarı ile..

    Gelelim ülke batıyora 1 2 yıl daha böyle devam ederse dediklerinize katılırım ama yanıldığınız bir şey var siz ya da bir kesim diyor ki dolar çok arttı dolar 2018 'e girildiğinde 3,73 olarak veri var elimizde ve şuan 10 aylık bir süreçte dolar en yüksek 6,89 'u görmüş bu iki kata yakın bir artış var ve daha yıl bitmedi önümüzde iki ay daha var dolar değeri için yani 5 te olabilir 7 8 'de olabilir bugüne göre bakarsak dolar 2 katına yakın artış yaşamış gelelim 2008 krizine dolar en düşük 1,14 imiş en yüksekte 1,70 i görmüş burada da iki kata yakın artış yaşanmış yani 2008 krizi ile 2018 krizi diyeyim çünkü dünya 'da ufak ya da büyük bir kriz var tüm para birimleri dolar karşısında değer kaybediyor buna karşı biz de daha çok olabilir olmaz diyemem ama 2008 ile 2018 'i karşılaştırdığımda iki kata yakın artış oluyorsa o gün Türkiye bunu atlattı ise bugün atlatamayacak anlamına gelmiyor o gün ülke batmadı ise ve o günde ülke batıyor diye dendi ise ama batmadı ise bugünde batıyor olup batacak anlamını da taşımıyor o yüzden görünen tabloya bu şekilde bakabilirsek işin aslını anlamış olacağız ama neysee..

    Müşteri memnuniyeti olayı her yer de her şey de var te ben bugün aras kargo ile sorun yaşadım ama sabır sabır diyorum bakalım nereye kadar maalesef ülke olarak o gelişmiş ülkelerin kalitesine daha ulaşamadık o yüzden bu sıkıntıları da yaşıyoruz maalesef..

    Şimdi dersin nasıl dolar 6,89 'ü gördü 7,3 ları bile gördü diye dersin ama işin aslı o değil dolar anlık olarak 7,3 ları gördü ama kim alabildi kim satabildi dolar böyle böyle artarken bazı bankalar dolar satışını bile kapattı o yüzden 7,3 'dan alan insan sayısı yoktur ya da 10 kişiden fazla değildir sistemler kapatılıyor ani dalgalanmada neyse verileri de ekleyeyim de daha anlamlı olsun..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2yk -- 22 Eylül 2018; 2:7:56 >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Neresi mantıklı? Mal ayıplıysa tüketicinin seçimlik hakları vardır, tüketici istediği seçimlik hakkını kullanır.

    Ayıplı mal üret, tüketiciye sat, tüketici birçok açıdan mağdur olsun, sonra tüketicinin seçimlik hakkı yokmuş gibi başına buyruk hareket et, bu başına buyrukluğun adı "güzellik" olsun. Ne âlâ memleket!
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    1- Mahkemeye gitmek&davalık olmak sizi de karşı tarafı da çok uzun süre yoracak bir durum, hem psikolojik olarak hem maddi olarak uzun bir süre boyunca yorulacaksınız... Bunları göze almak da büyük cesaret...

    2- Şayet geçecek süre içerisinde arabasız kalacaksınız, arabaya bağladığınız para senede ortalama %30 değer kaybedecek, yani aracın bedelinin faiziyle dahi alsanız sizi memnun etmeyebilir, umarım öyle bir durumda kalmazsınız..

    3- Şirket süreci uzatmak için değişik ali cengiz oyunları çevirecektir, bu süreç içerisinde bir bilirkişinin sizin aracı 'kasıtlı olarak kötü ve yanlış kullanım' dan dolayı bu hasar oluştu diye rapor vermesi ile dava çok çok daha uzayacak, belki de istediğinizi alamayacaksınız...

    4- Aracın satışının zorlaşmaması için ve değer kaybı olmasın diye motor değişimi istemediğinizi belirtmişsiniz. Şirketle keşke aracı satın alma konusunda anlaşabilseniz...

    5- İkame verilen aracın durumu nedir nasıl bir arabadır bilmiyorum ancak ikame verilen aracın sıfır fiyatı sizinkinin üstünde veya aynı ise keşke pazarlık edip 25-30 bin liraya sulh olsaydınız, 35 bin lira yüksek bir miktar gibi gelse de bugün 5 bin € bile etmiyor, şirkete de acıyın, kendi psikolojinizi de düşünün...


    Haklısınız ancak haklılık her zaman mutlu etmiyor insanı, parayı boşverin, psikolojik olarak yıprandığınıza bile değmez mahkeme ile uğraşmak.




  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    Yazınızın içinde geçen "şirkete de acıyın" kısmına takıldım. Bir şirket eğer ayıplı mal ürettiyse ve bu ayıplı malı da sattıysa acınacak ne gibi bir yanı olabilir diye düşünmeye koyuldum.

    VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ)))

    Kaynak: Forbes

    VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ)))

    Kaynak: Wikipedia.org

    Şuradaki milyarların on binler basamağında bir düşüş olacaktır. Mahalledeki bakkalın 1 kuruş kaybetmesi gibi.

    "Ne biçim insanlar var, ayıplı mal üreten şirkete acımıyorlar, utanmadan ayıpsız mislini istiyorlar." diyesim geldi.

    Göteborg'a otobüs kaldıralım, teselli ziyareti düzenleyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Öncelikle arkadaşa teşekkür etmek gerekiyor bu paylaşımı için;öyle görünüyor ki büyük çoğunluk bu tür durumlarda sahip olunan yasal haklarından habersiz.Servis güzellik yapmış düşüncesine ise diyecek birşey bulamıyorum doğrusu,şaşkınlık durumu herhalde. Ben kendimde sadık bir Volvo kullanıcısıyım ama işimiz güzelliğe kaldıysa yaş.Arkadaş yasal haklarının farkında ve işine geleni kullanması da en doğal hakkı,bize başarılar dilemek hayırlısı olsun demek düşer.

    +1000

    Arkadaş sayesinde bilgi edindik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    Ben jaguar 'dan böyle şeyler duymadım kusursuz bir araba diyemem ama Volvo 'ya göre daha az sorun çıkarıyor biliyorum takip ettiğim kadarı ile..

    Gelelim ülke batıyora 1 2 yıl daha böyle devam ederse dediklerinize katılırım ama yanıldığınız bir şey var siz ya da bir kesim diyor ki dolar çok arttı dolar 2018 'e girildiğinde 3,73 olarak veri var elimizde ve şuan 10 aylık bir süreçte dolar en yüksek 6,89 'u görmüş bu iki kata yakın bir artış var ve daha yıl bitmedi önümüzde iki ay daha var dolar değeri için yani 5 te olabilir 7 8 'de olabilir bugüne göre bakarsak dolar 2 katına yakın artış yaşamış gelelim 2008 krizine dolar en düşük 1,14 imiş en yüksekte 1,70 i görmüş burada da iki kata yakın artış yaşanmış yani 2008 krizi ile 2018 krizi diyeyim çünkü dünya 'da ufak ya da büyük bir kriz var tüm para birimleri dolar karşısında değer kaybediyor buna karşı biz de daha çok olabilir olmaz diyemem ama 2008 ile 2018 'i karşılaştırdığımda iki kata yakın artış oluyorsa o gün Türkiye bunu atlattı ise bugün atlatamayacak anlamına gelmiyor o gün ülke batmadı ise ve o günde ülke batıyor diye dendi ise ama batmadı ise bugünde batıyor olup batacak anlamını da taşımıyor o yüzden görünen tabloya bu şekilde bakabilirsek işin aslını anlamış olacağız ama neysee..

    Müşteri memnuniyeti olayı her yer de her şey de var te ben bugün aras kargo ile sorun yaşadım ama sabır sabır diyorum bakalım nereye kadar maalesef ülke olarak o gelişmiş ülkelerin kalitesine daha ulaşamadık o yüzden bu sıkıntıları da yaşıyoruz maalesef..

    Şimdi dersin nasıl dolar 6,89 'ü gördü 7,3 ları bile gördü diye dersin ama işin aslı o değil dolar anlık olarak 7,3 ları gördü ama kim alabildi kim satabildi dolar böyle böyle artarken bazı bankalar dolar satışını bile kapattı o yüzden 7,3 'dan alan insan sayısı yoktur ya da 10 kişiden fazla değildir sistemler kapatılıyor ani dalgalanmada neyse verileri de ekleyeyim de daha anlamlı olsun..
    http://paracevirici.com/doviz-arsiv/merkez-bankasi/gecmis-tarihli-doviz/2008/amerikan-dolari
    http://paracevirici.com/doviz-arsiv/merkez-bankasi/gecmis-tarihli-doviz/2018/amerikan-dolari

    Alıntıları Göster
    Yorumunuzun ekonomi ile uzaktan yakından alakası yok, lütfen bir daha kriz analizi yapma girişiminde bulunmayın :).Ha burası forum sacmalamak elbette serbest ama olayın bilincinde olmadığıniz çok açık.Simdi burda 5 sayfa ülkenin durumunu anlatamayacagim ama özetle yanılıyorsunuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volvoya olan sempatimide söndürdün arkadaş geçmiş olsun. Dünyanın parasını öde, premium araç al Merco,bmw alma Volvo al garantisi devam ederken motor arızalansın takındıkları tavır Doğuş Vw gibi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Yorumunuzun ekonomi ile uzaktan yakından alakası yok, lütfen bir daha kriz analizi yapma girişiminde bulunmayın :).Ha burası forum sacmalamak elbette serbest ama olayın bilincinde olmadığıniz çok açık.Simdi burda 5 sayfa ülkenin durumunu anlatamayacagim ama özetle yanılıyorsunuz...

    Alıntıları Göster
    Tamam siz çok bilin ve bilmeye devam edin o zaman..
  • 40000 km bindiysen ve araç pahalı bir araç ...o parayı vereceksin model yukseltme adina.yada motor degisimine razi olacaksin.bedava sifir motor......saçmalamissiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    gecmis olsun ama bu ihtar karsisinda ben volvo olsam motor degismez , takar yeni pistonu turbotu yollardim ne halin varsa gor diye.

    adamlar guzellik yapip sifir motor teklif etmis , siz bunu aleyhlerine kullaniyorsunuz.
    Sanayiyle karıştımışsın sen.Konu sahibinin gittiği yer Volvo YETKİLİ SERVİS sanayide ki 9. Bloktan Abdurrahman usta değil.



    Volvo gibi firmaların tek bir müşteriyle kaybedecek şeyi çoktur ama bir sanayi ustasının hiçbirşeyi (Müşteri lokmalarına dükkanına mı el koyacak yada kapatacak?Hangi vasıfla)yok çünkü kendince gerekli olanı yapmıştır.İleride açacağı sorunların öngörüsü yapılmasa sandık motora gitmez volvo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo Türkiye’nin buraları okuyan elemanları vardır kesin. Eğer bu konuya adamakıllı bir açıklama getirilmezse bir potansiyel müşterinizi daha kaybettiniz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geciken adalet, adalet değildir.

    Dava sonuçlanana kadar ikame bir araç kiralamanız gerekecek. Sonuç aleyhte çıkarsa tüm masraflar cebinizden çıkar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dava ve yargıtay süresi epey uzun sürer ve sürede o araçtan olmaz bizde para iadesi yaparız diye düşünseler bile avukatınız iyi ise kanunda yer alan aynısı temin edilememe durumunda bir üst model verilmesi ile o anki s90 nı alabilirsiniz belki. Birde itiraz hakkım saklı kalmak koşulu ile demişsiniz ama bunu çok iyi araştırın, biz üstümüze düşeni yapıp tamir ettik diyebilirler. Kuzenimin başına böyle bir olay geldiğinde mahkeme sonuna kadar araç arızalı halde tamir görmeden beklemişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Volvo'nun hatası ford'un powershift şanzımanını kullanması. Şimdiki gibi en baştan kendi şanzımanını kullansaydı keşke.
    Hocam konudan ayrı VOlvo kimin Motorunu kullanıyor?Ford mu?Baska mı?
  • Vay arkadaş volvo da çöp çıktı.
  • Kaya diye bildiğim Volvo 'da çatladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Kaza yapmamış motoru arizalandığı yenisiyle değişim yapmış aracın motoru ellenmemis olarak kullanılmış araçtan üstün olacağını düşünüyorum ben şahsen. Motor kullandıkça yipranir. 40 bin kmdeki aracın motoru sıfırlanıyor bundan daha güzel ne olabilir ki?



    Benim 40 bin km yol yapmam en az 6-7 yıl sürer.



    Konudaki arkadaşa bir lafım yok yasal hakkı varsa sonuna kadar kullansın lakin aracın garantisi olmasaydı motor değişmek zorunda kalsaydı bu kötü birşey değil aksine iyi birşey olurdu bunu anlatmak istiyorum.



    Bizim ülkedeki araba mantığını ben bir türlü anlamadım gitti.
    Hocam işin tekniğini ve mantığını konuşursak zaten farklı düşünmeyiz, 40 bin km yapan motor yerine sıfır motor olacak fakat ülkemiz piyasasında dediklerimi bir düşün 300 bin tl vereceksin ve alternatifler arasında motoru değişmiş bir araç var inanın ilk gözden çıkarılacak araç olur.



    Bunun sebebi alanından satanına kadar tuhaf işler yapanların çok olması, tuhaf eksperler tuhaf galericiler yüzünden kimseye güven yok...



    Hatasız kazasız denilen araçların 1 yıl sonra Pert raporu çıkıyor :) en uç örnek bu, haliyle parasını harcayacak adam kırk kere düşünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sorunu 2015 model 3.20 ied aracımızda yaşadık.
    Özet : mahkemede bilirkişi atanınca hakkınızı alıyorsunuz hiç merak etmeyin..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nextdoorboy

    Hiç kusura bakma ama binlerce hatta onbinlerce şikayete, yoruma, konuya rağmen yinede gidip fc5 alan bir insanın şikayet etmesi çok saçma

    Alıntıları Göster
    Binlerce , onbinlerce dediginiz insanlar fc5 göçük sorunundan şikayetçi . Benim aracımın göçük sorunu veya kaporta sorunu yok benim sorunun DPF le alakalı bilginize !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Hocam konudan ayrı VOlvo kimin Motorunu kullanıyor?Ford mu?Baska mı?

    Söz konusu araçtaki ve diğer güncel modelerdeki motorlar volvo motorları.

    Önceki modellerde kullanılan 1.6 115 ve 110 beygir dizeler ve ford ile ortaktı. Benzinli ortak motor varsa bilemiyorum.

    Sıkıntı motorda değildi, 1.6 dizel powershift kombinasyonlu v40, s60 modellerinde şanzıman başını çok ağırttı volvo'nun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.