@serhard, senin verdiğin linke ulaşılmıyor. ilk sayfadı linktekine de ulaşılmıyor...
quote:
Orjinalden alıntı: dalu
@serhard, senin verdiğin linke ulaşılmıyor. ilk sayfadı linktekine de ulaşılmıyor...
oraya yazmıştım rapidshareın 's' harfi yıldızlı onu düzeltirsen olacak
quote:
Orjinalden alıntı: serhard
quote:
Orjinalden alıntı: selimtokgoz
quote:
Orjinalden alıntı: serhard
evet arkadaşlar buldum bitane ep:centerda teşhir ürünü gri voxline ve dün gece rahat bişekilde lost izledim fakat izlerken videoda kısa ve hızlı ilerleme yapıyo yani 3-5 saniye ileri sarıyo sorun nedir sizce ayrıca bazı altyazı satırlarını atlıyo göstermiyor bide şimdilik güncelleme yapmam gerekir mi şimdiden sağolun...
Benimki siyah ve aynı şeyi yapıyor. Hepsiburada'ya da yazdım, tavsiye etmiyorum, başka bir şey alın. Tatile giderken sevise güncellesin diye vereceğim, ben dönene kadar güncellerler herhalde? TV sehpasında dursun işte, PC'nin uzaktan kumandası yok, bununla idare edeceğiz artık sırf kumandası var diye.
kardeş ben alttaki güncellemeyi yükledim altyazı sorunu düzeldi fakat diğer sorun tektük olsada devam ediyor güncellemeyi nasıl yapacağın dosyada yazıyor http://rapid*hare.com/files/16477536/voxlinebank30rom.rar.html adresteki yıldızlı yer 's' olacak biliyorsundur ama neyse...
teşekkür ederim. vazgeçip eski haline dönmek istersem bunu nasıl yapabilirim?
Beyler 4-5 ay önce bu DVD playerden aldım bi sorun yoktu gayet iyi çalışıyodu ama bugün film izlicektim neyse çaluıştırdım makinayı tv nin hoperlörlerinden "dınnnnnn" diye ince bi ses sürekli çıkıyo başka tv de de denedim yine aynı sorunu veriyo neden olabilir acaba ya
quote:
Orjinalden alıntı: selimtokgoz
quote:
Orjinalden alıntı: serhard
quote:
Orjinalden alıntı: selimtokgoz
quote:
Orjinalden alıntı: serhard
evet arkadaşlar buldum bitane ep:centerda teşhir ürünü gri voxline ve dün gece rahat bişekilde lost izledim fakat izlerken videoda kısa ve hızlı ilerleme yapıyo yani 3-5 saniye ileri sarıyo sorun nedir sizce ayrıca bazı altyazı satırlarını atlıyo göstermiyor bide şimdilik güncelleme yapmam gerekir mi şimdiden sağolun...
Benimki siyah ve aynı şeyi yapıyor. Hepsiburada'ya da yazdım, tavsiye etmiyorum, başka bir şey alın. Tatile giderken sevise güncellesin diye vereceğim, ben dönene kadar güncellerler herhalde? TV sehpasında dursun işte, PC'nin uzaktan kumandası yok, bununla idare edeceğiz artık sırf kumandası var diye.
kardeş ben alttaki güncellemeyi yükledim altyazı sorunu düzeldi fakat diğer sorun tektük olsada devam ediyor güncellemeyi nasıl yapacağın dosyada yazıyor http://rapid*hare.com/files/16477536/voxlinebank30rom.rar.html adresteki yıldızlı yer 's' olacak biliyorsundur ama neyse...
teşekkür ederim. vazgeçip eski haline dönmek istersem bunu nasıl yapabilirim?
o zaman bulabilirsen 3. güncellemeyi yüklemelisin ama bunun altyazı boyutu en makul ve en güzeli...
quote:
Orjinalden alıntı: J a C K a L
Beyler 4-5 ay önce bu DVD playerden aldım bi sorun yoktu gayet iyi çalışıyodu ama bugün film izlicektim neyse çaluıştırdım makinayı tv nin hoperlörlerinden "dınnnnnn" diye ince bi ses sürekli çıkıyo başka tv de de denedim yine aynı sorunu veriyo neden olabilir acaba ya
herhalde servise göndermelisin bende öyle bi sorun yok ilerde olur mu bilmem ama inşallah olmaz...
quote:
Orjinalden alıntı: serhard
quote:
Orjinalden alıntı: J a C K a L
Beyler 4-5 ay önce bu DVD playerden aldım bi sorun yoktu gayet iyi çalışıyodu ama bugün film izlicektim neyse çaluıştırdım makinayı tv nin hoperlörlerinden "dınnnnnn" diye ince bi ses sürekli çıkıyo başka tv de de denedim yine aynı sorunu veriyo neden olabilir acaba ya
herhalde servise göndermelisin bende öyle bi sorun yok ilerde olur mu bilmem ama inşallah olmaz...
çalışmasında falan bi sorun yok filmi oynatıyo da dediğim sesi yapıyo neyse ben servise götüreyim bari aleti teknosa dan almıştım servis için de oraya mı götürriyim yoksa profilo servisine mi galiba bu voxline profilonun yan firması
Arkadaşlar bende de gri voxline var composite YPrPb çıkışından televizyona bağladım.Setup menüsünden tv tipini 16:9 seçsem bile görüntüyü televizyona yaymıyor.4:3 ve 16:9 farketmiyor.Sebebi ne olabilir.Aynı divx'i (lost) philipsten izlediğim zaman dizinin formatı 16:9 oldğu için tv tipini 16:9 yaptığım zaman ekrana tam olarak oturuyor.Televizyon vestel 37" lcd.Yardımcı olursanız sevinirim.
arkadaşlar en sonunda güncellemeyi yaptım ama altyazılar küçüldü. NTSC yaparsam da ekran siyah-beyaz oluyor. Eskisinde altyazılar eksikti ama büyüktü, şimdi de ise tam ama küçük. :) Neyapabilirim...
Herkese merhaba, yeni üye olmama karşın yaklaşık 7 aydır forumu okuyorum. Bir dvd player alacaktım ve birçok güzel özelliğini okuduğum voxline almaya karar verdim ve aldım. Aralık ayının ortalarında almıştım. Başlangıçta çok iyiydi. Elektronikten çok anlamam ama çözünürlüğünün çok iyi olmadığını görmeme karşın alet sorunsuz çalışıyordu. Ancak 2. ayda durup dururken bozuldu. Hiçbir cd ya da dvd'yi okumamaya başladı. Servise götürdüm ve 15 içinde onarak aleti geri verdiler. Ancak daha 1 ay geçmeden yine bozuldu. Hiçbir şekilde işlem yapamaz hale geldi, üstelik içinde bir kiralık dvd varken böyle oldu. Açma kapama fonksiyonu bile çalışmıyordu. Servise götürdüm ve kiraladığım dvd'yi içinden çıkartarak onarım için aleti İstanbul'a gönderdiler. Ancak 15 gün sonra onarım yapılmış olmakla birlikte bana 29.50 Ytl fatura göndermişler. Sorunun nedeni kullanıcı hatasıymış. Ben de bu durumda bozulmanın nedenini öğrenmek istedim doğal olarak öncelikle bana söylenen virus bulastigi seklindeydi, ancak ben bu konuda bir uyarida bulunulmadigini söyledigimde, nedense sorun degisti ve dvd playerin içinden bir program cd''si çiktigi ve benim bu program cd''si nedeni ile (bir program yüklediğim için) aleti bozudugum söylendi. buna da itiraz ettim, çünkü player bozuldugunda içinde bir film dvd''si vardi ve üstelik kiralik bir dvd oldugundan da içinden çikartilip player kesinlikle içi bos olarak istanbul''a gönderilmisti. bunun üzerine bu kez de bana sorunun bozuk cd kullanmam nedeni ile oldugu söylendi. Bu kadar fazla ve değişken bahane (ya da isterseniz gerekçe diyelim)karsilasmak zaten çok sıkıcı ve kuşku uyandırıcı bir durum. bu durumun nedenini anlayabilmek için Istanbul müsteri hizmetleri ile görüsmek istedim ama orada nedense yetkili birisi ile görüsmem olanakli olmadi. sonuçta Izmir bölge sorumlusu ile görüsebildim ve kendisi durumu kontrol edecegini, beni bilgilendirecegini söyledi. hem ev hem de cep telefonumu aldi ve 3 gün içinde arayacagini söyledi. sabirla bekledim ve yaklasik 3 hafta geçmesine karsin halen bir yanit alamadim. Bunun üzerine durumu profilonun web sayfasındaki şikayet bölümüne kısaca özetledim. e-mail adresime otomatik olarak gönderilen bir ileti geldi durumu incelemeye aldıklarına ilişkin (06.07.2007 tarihli). Ancak bunun üzerinden 2 hafta geçti ve bu konuda başka bir bilgi ya da sonuç bana bildirilmedi. Şimdi bu durumda benim aklıma 2 olası sonuç geliyor. Bunlardan birincisi bu maillerle hiç ilgilenmedikleri. Bunu ben son derece ciddiyet dışı (hatta meslek ahlakına uygunsuz) bir davranış olarak yorumluyorum. Yani voxline için profilo'dan garanti ya da onarım desteğinin olması konusunda ciddi kuşkularım var. Olası ikinci sonuç da; o kadar çok şikayet gidiyor ki (satılan aletlerin sık bozulduğunun bir kanıtı olabilir bu da), adamların işleri başlarından aşkın ve yanıt vermekde gecikiyorlar. Hangi sonuç olursa olsun ben voxline için bu konuda ciddi bir sorun olduğunu dşünüyorum (en azından bana bir bilgi vermeleri gerekirdi, ama mantıklı ve kabul edilebilir bir bilgi). Çünkü elektronik aletlerde en iyi ve pahalı markada bile sorun çıkabilir (işin doğası bu) ve bu nedenle de belli bir süre firma garantisi vardır zaten. Ancak voxline için bu konuda sorunlar yaşamanız çok olası gibi duruyor.
Arkadaşlar dün voxline'nin siyah modelini 69 ytl ye gördüm.Üstelik 12 taksit.Yer:Kipa
bende ory arkadaşıma servisin davranışları yönünden katılıyorum. Bende bu voxline nin hem 933 divx playeri hemde mp3 çaları var. Divx player yönünden herhangi bir problemim yok maşallah sorunsuz çalışıyor. Ama mp3 çalar sesinde problem çıktı . Profilo yetkili servisine gittiğimde onarabileceklerini söyleyip aldılar. Ama onarıma verdiğimde az çok sesi çıkan aletin teslim almaya gittiğimde daha kötü olmuştu. İtiraz ettiğimde bişey yok bunda çalışıyor deyip beni başlarından savmaya çalıştılar. Aldığım firmaya götürüp durumu anlattığımda ilgilenip aldılar ve kendileri onarım yaptırma yoluna gittiler. Divx player eğer arıza yaparsa (inşallah yapmaz) aynı problemleri tekrar yaşayacağımı düşünüyorum. Bence de servise pek güvenmeyin.
quote:
Orjinalden alıntı: olc007
bende ory arkadaşıma servisin davranışları yönünden katılıyorum. Bende bu voxline nin hem 933 divx playeri hemde mp3 çaları var. Divx player yönünden herhangi bir problemim yok maşallah sorunsuz çalışıyor. Ama mp3 çalar sesinde problem çıktı . Profilo yetkili servisine gittiğimde onarabileceklerini söyleyip aldılar. Ama onarıma verdiğimde az çok sesi çıkan aletin teslim almaya gittiğimde daha kötü olmuştu. İtiraz ettiğimde bişey yok bunda çalışıyor deyip beni başlarından savmaya çalıştılar. Aldığım firmaya götürüp durumu anlattığımda ilgilenip aldılar ve kendileri onarım yaptırma yoluna gittiler. Divx player eğer arıza yaparsa (inşallah yapmaz) aynı problemleri tekrar yaşayacağımı düşünüyorum. Bence de servise pek güvenmeyin.
Bu arada ben eklemeyi unuttum. işin peşini birakmaya niyetim yok. Gerçekten bir kullanıcı hatası da olabilir (ancak ne hata yaptığımı bilmiyorum) ve ücret istemekte haklı da olabilirler. Ancak durumun netleşmesi gerekiyor bence. Bu nedenle de haftaya (pazartesi günü) bulunduğum yerdeki tüketici haklarını koruma masasına (sanırım kaymakamlıklarda oluyormuş) şikayet dilekçesi verecem. Ayrıca son bir haftadır da başka bir dvd player almak için yine araştırma yapıyorum.
Tekrar merhaba; Bugün buraya olan biteni yazdıktan sonra profilonun web sayfasına da yazışma formuna tekrar bir ileti yazdım. 15 gün önceki şikayetimden söz ettim ve her nedense yaklaşık 2 saat sonra beni telefonla aradılar. Aylardır bir yanıt bekliyorum (web sayfası ile yaptığım şikayetin üzerinden de tam 15 gün geçti) ve şimdi 2 saat içinde telefonla ulaşıyorlar:)) Sonuç olarak benim şikayetimin ellerine ulaşmadığını ve şimdi sistemden kontrol edeceklerini söylediler. Oysaki aşağıda da bir kopyasını göreceksiniz, 15 gün önce bana profilo'nun profilocagriyonetimmerkezi@BSHG.COM adresinden şikayetimin alındığına ve konunun takibine başlandığına ilişkin bir mail gelmişti. Şimdi hangisine inanmak gerekir bilmiyorum... Ama sanırım sizler burada yazışarak bazı konularda etkili olabilirsiniz. Forumun ilk sayfalarında altyazı ile ilgili bazı yazışmalar vardı. Belki servis hizmetlerinden yakınan başka arkadaşlar da varsa benzer bir yaklaşımla daha uygun ya da sağlam bir servis hizmeti almayı sağlayabilirler. Bu arada bana telefonda söylediklerine göre tekrar ulaşacaklarmış (en kısa sürede). Sizlere gelişmeler konusunda bilgi aktaracağım. Bu konuda voxline kullanıcılarının ya da almayı düşünenlerin servis hizmetleri konusunu ayrıntılı olarak bilmeleri gerektiğini düşünüyorum.
AŞAĞIDA BANA GELEN İLETİNİN KOPYASI VAR (Çok uzamasın diye çıkardım ama gelen mailin altında benim şikayet dilekçem de ekliydi, yani şu kendilerine ulaşmadığını söyledikleri dilekçe). HERKESE SEVGİLER.
Subject: PROFİLO Date: Fri, 6 Jul 2007 11:27:34 +0300 From: "ist-profilocagriyonetimmerkezi" <profilocagriyonetimmerkezi@BSHG.COM> Add to Address Book Add Mobile Alert To: ............... Sayın TASKİN,
E-mailiniz 06.07.2007 tarihinde tarafımıza ulaşmış bulunmaktadır.
Müra ca atınız, Elektronik ürünlerimizin satış sonrası servis hizmeti konusunda yetkili olan Profilo Elektronik Servis A.Ş'ne 06.07.2007
tarihinde aktarılmış ve konu tarafımızdan da takibe alınmıştır. En kısa süre içerisinde Profilo Elektronik Servis A.Ş. Müşteri Hizmetleri
tarafından sizinle irtibata geçilecektir.
PROFILO ürünleri ile ilgili her konuda bize ulaşabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Sağlıklı ve mutlu günler dileğiyle,
Saygılarımızla
ÇAĞRI YÖNETİM MERKEZİ 444 77 66
Size tavsiyem bu marka ürünün siyah kasasını almayın.Tanıdığım herkes de bir şekilde sorun çıkartan voxline var.Benim voxline im 1 ay 5 gün kullanımdan sonra hiç açılmamaya başladı.Servise götürücem eminim yine arızalanıcak bunu 3 kere tekrarladıktan sonra iade isticem.Buradan voxline ile yaşadığım sorunları paylaşmayı amaçlıyorum.En güzel cevap bu olsa gerek böyle kötü bir ürünü getirip satan bir şirket için.
quote:
Orjinalden alıntı: cagancagan
Size tavsiyem bu marka ürünün siyah kasasını almayın.Tanıdığım herkes de bir şekilde sorun çıkartan voxline var.Benim voxline im 1 ay 5 gün kullanımdan sonra hiç açılmamaya başladı.Servise götürücem eminim yine arızalanıcak bunu 3 kere tekrarladıktan sonra iade isticem.Buradan voxline ile yaşadığım sorunları paylaşmayı amaçlıyorum.En güzel cevap bu olsa gerek böyle kötü bir ürünü getirip satan bir şirket için.
Maalesef 4 kez sorun çıkartınca iade oluyor. Aslında aynı sorunu 2 kez çıkarttığında da değiştirme sözkonusu ama sorunun ne olduğunu anlayamadığımız için buna ne kadar güvenebiliriz bilmiyorum.
Benim dvd yi teknik servise verdim üsküdardaki profilo servisine de adamlar hiç ilgilenmiyolar ya bide benden cihazın faturasını istiyolar dedim yok abime verdim vergi iadesi için kullandı illa fatura olucakmış garantiye girmesi için dedim bu cihazın seri numarasından garantili olup olmadığı bulunamıyo mu diye bişe demediler galiba para koparmaya çalışıyolar benden geçende modemim bozuldu götürdüm zoom'un servisine hiç garanti belgesi falan istemedi benden direk seri numarasından buldu valla bunlar niye bole yapıyo anlamadım ya halen arayıp haber vericekler bana 1 hafta oldu
quote:
Orjinalden alıntı: harman35
Arkadaşlar bende de gri voxline var composite YPrPb çıkışından televizyona bağladım.Setup menüsünden tv tipini 16:9 seçsem bile görüntüyü televizyona yaymıyor.4:3 ve 16:9 farketmiyor.Sebebi ne olabilir.Aynı divx'i (lost) philipsten izlediğim zaman dizinin formatı 16:9 oldğu için tv tipini 16:9 yaptığım zaman ekrana tam olarak oturuyor.Televizyon vestel 37" lcd.Yardımcı olursanız sevinirim.
Yardımcı olabilecek yok mu acaba?
quote:
Orjinalden alıntı: J a C K a L
Benim dvd yi teknik servise verdim üsküdardaki profilo servisine de adamlar hiç ilgilenmiyolar ya bide benden cihazın faturasını istiyolar dedim yok abime verdim vergi iadesi için kullandı illa fatura olucakmış garantiye girmesi için dedim bu cihazın seri numarasından garantili olup olmadığı bulunamıyo mu diye bişe demediler galiba para koparmaya çalışıyolar benden geçende modemim bozuldu götürdüm zoom'un servisine hiç garanti belgesi falan istemedi benden direk seri numarasından buldu valla bunlar niye bole yapıyo anlamadım ya halen arayıp haber vericekler bana 1 hafta oldu
Merhaba; profilonun garanti kapsamındaki hizmetleri ne yazik ki fos çıktı. Yukarıdaki iletilerimi okuyanlar anımsayacaklardır. Garanti kapsamında sabırla yanıt beklediğimi. Tam 1 ay önce web sayfasına şikayetimi bildirmiştim ve 15 gündür hiç yanıt alamamıştı. Sonra bir daha yazdım ve bana en kısa sürede yanıt vereceklerini söylediler ve yine tam 15 gün geçti ve olumlu ya da olumsuz hiçbir yanıt yok. Kimse kusura bakmasın ama voxline için garanti falan hikaye bence. Yeni alacak arkadaşların bu konuyu düşünmelerini öneririm. Cihazın sorun çıkarma olasılığı çok yüksek ve sorun çıktığında da garantisi yok gibi birşey. Şu anda satış fiyatı sanırım 70 Ytl dolayında olan bir alet için onarım için (garanti süresi içinde olmasına karşın) 30 Ytl fatura çıkartıyorlar.
slm lar bende siyah 933 var 1 aydır sorunsuz kullanıyordum .oda sadece günde 2 saati geçmiyordu.. fakat iki gündür cd yada dvd yi takıyorum ,15,20 sn sonra cırrık cuurık sesler çıkarıp tekrar geri atıyor.20 25 kere denedim ama sonuç hep aynı .yardımcı olabilecek arkadaş varsa şimdiden teşekkür ederim.