Şimdi Ara

Vw Bora hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
193
Cevap
6
Favori
86.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Borası olan arkadaşlar aracınızın model yılı, beninli dizel olduğu iyi ve kötü yönleri, yaşadığınız sorunları ve yakıt tüketimleriyle v.s ilgili bilgi vermenizi rica ediyorum. hem de bu arabayı almak ya da tanımak isteyenlere de yardımcı oluruz.

    Bende 2001 bora tdı var 110 hp. Aracımdan genel anlamda memnunum. Fakat farlarla biraz sorunum var. H4 ampüller var ve iyi aydınlatmıyo bence. Ama arabamın çekişi çok güzel.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Bora Sigorta Kutusu Şeması

    Volkswagen Bora, Golf 4 platformu üzerine inşa edilmiş bir kompakt otomobildir. Bora'nın sigorta kutusu, aracın elektrik sistemini korur ve çeşitli elektrik bileşenlerine güç sağlar.

    Bora'nın sigorta kutusu, sürücü tarafındaki ön panelin alt kısmında, direksiyon simidinin hemen altında bulunur. Kutuyu açmak için küçük bir tornavida veya benzeri bir alet kullanarak klipsleri serbest bırakman gerekir.

    Sigorta kutusu, her bir sigortanın işlevini gösteren bir şemaya sahiptir. Sigorta şeması genellikle kutunun kapağının iç kısmında veya kullanım kılavuzunda bulunur.

    Aşağıda, Bora sigorta kutusundaki bazı yaygın sigortaların anlamları verilmiştir:

    • 15A Sigorta: Farlar
    • 10A Sigorta: Gösterge paneli aydınlatması
    • 5A Sigorta: Sinyal lambaları
    • 7,5A Sigorta: Merkezi kilitleme sistemi
    • 10A Sigorta: Elektrikli camlar

    Sigorta atarsa, aynı amper değerine sahip yeni bir sigorta ile değiştirmen gerekir. Uygun amper değerine sahip olmayan bir sigorta kullanmak elektrik sistemine zarar verebilir.

    Sigorta kutusunun konumunu ve sigorta şemasını bilmek, sigorta atması durumunda sorun gidermeyi kolaylaştırabilir. Sigorta kutusunu düzenli olarak kontrol etmek ve atmış sigortaları değiştirmek, aracının elektrik sisteminin düzgün çalışmasını sağlar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ARKADAŞIM BORA NIN BİRAZ FAZLA BENZİN YAKTIĞI SÖYLENİYOR.SENİN ARABA ŞEHİR İÇİNDE KM DE NE KADAR YAKIYOR.AYRICA BURAYA CEVAP YAZAN DİĞER ARKADAŞLARDA ARAÇLARININ NE YAKTIĞINI SÖYLERSE MEMNUN OLURUM...
  • Bizimki 27-28 kuruş falan yakıyo.Genel olarak araba iyi.Sessiz çekiş konusunda pek bi eksikliğini hissetmedim.Ama eğer ön takımdan problem yaşarsanız ayvayı yadiniz.Biz sadece önden gelen bi gıcırtının kaynağını bulduk ve viraj denge çubuğunun lastiğinden olduğu anlaşıldı.Ve bu lastik tam 150 ytl.Allahtan garanti kapsamında değişti.Sonuç olarak parçası pahalı abartı yakmayan sessiz ve güzel bi ses sistemi artıları.Yüksek yedek parça fiyatları ve bana göre geç ısınan kalorifer sistmi eksikleri.
  • Bence dizayn olarak hala geçerliliğini koruyan bir araba, hatta biraz makyajlansa Jetta'dan bile daha güzel, oturaklı bir araba. Özellikle ön sinyalleri çok hoş.
  • 100 bin km yaptım, aracın ilk sahibiyim ve ön sağ rotil haricinde ön takıma bir lira harcamadım. triger kayışı ve periyodik yağ, buji, fren balatası vs gibi masraflar dışında araca hiçbir para harcamadım. aracım 2000 model ama çok temiz ve bu şekilde daha çok uzun yıllar dayanacağını düşünüyorum. sadece yakıtı her benzinli arabada olduğu gibi bunda da üzmeye başlamıştı. satıp dizel alsam çok zarar edecektim. ona da 2 milyar vererek lpg çözümü buldum. şehiriçi benzinde 9 lt lpg de 10 lt yakıyorum...
  • Benim araç dizel. Şehir içi 13-15 kuruş yakıyo. Tabi uzun mesafe olursa şehir içi 15 20km gibi daha da düştüğü oluyo(tarfiğe görede değişiyo). Ama 15 kuruşu çok az geçmiştir şuana kadar. kısa mesafede ve trafik yoğunsa geçebilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    Borası olan arkadaşlar aracınızın model yılı, beninli dizel olduğu iyi ve kötü yönleri, yaşadığınız sorunları ve yakıt tüketimleriyle v.s ilgili bilgi vermenizi rica ediyorum. hem de bu arabayı almak ya da tanımak isteyenlere de yardımcı oluruz.

    Bende 2001 bora tdı var 110 hp. Aracımdan genel anlamda memnunum. Fakat farlarla biraz sorunum var. H4 ampüller var ve iyi aydınlatmıyo bence. Ama arabamın çekişi çok güzel.



    ampullerden şikayetçiysen osram silevrstar al derim.

    ucuz ama iyi bir çözüm bence.h4 lerini 10 liraya aldım tanesini
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HONDA CRV HAKKINDA BİLGİ
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • KAPADOKYALI ŞEHİR İÇİNDE 13-15 KURUŞ YAKTIĞINI YAZMIŞSIN,aBaBaDaN 27-28 KURUŞ YAKIYORUM DİYOR. BİR GARİP LİK VAR YADA BEN YANLIŞ ANLADIM. LÜTFEN AÇIKLAMA GETİRİRMİSİN.İLGİ VE ALAKANA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM...
  • o benzinlinin tüketimi. benim bora dizel yani okadar fark olur.
  • HAKLISIN KARDEŞ BEN DİZEL YAZDIĞINI ATLAMIŞIM,KUSURA BAKMA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    Borası olan arkadaşlar aracınızın model yılı, beninli dizel olduğu iyi ve kötü yönleri, yaşadığınız sorunları ve yakıt tüketimleriyle v.s ilgili bilgi vermenizi rica ediyorum. hem de bu arabayı almak ya da tanımak isteyenlere de yardımcı oluruz.

    Bende 2001 bora tdı var 110 hp. Aracımdan genel anlamda memnunum. Fakat farlarla biraz sorunum var. H4 ampüller var ve iyi aydınlatmıyo bence. Ama arabamın çekişi çok güzel.



    ampullerden şikayetçiysen osram silevrstar al derim.

    ucuz ama iyi bir çözüm bence.h4 lerini 10 liraya aldım tanesini

    Boraya silverstar takanlara sordum performans olarak çok faretmemiş. Belkide bu boranın farlarının yapısından kaynaklanıyo. Sende performans arttımı?




  • benim boranın öntakımlarından bir takım sesler geliyo ama çok şiddetli değil. direksiyonu çevirdiğimde hareket halindeyken oanda hafif çukurlara girdiğimde cıkır cıkır sesler geliyo. sanki direksiyon körükleri eskimiş gibi ama yağ kaçırmıyo hidrolık sistem. neyse gösterecem bi. Zaten sabah soğukta ilk kalkışta debriyajdan acayip ses geliyo resmen demir demire sürtüyo gibi herhalde balata bitiyo. sizce neden olabilir?
  • ben de bora yok ancak çok yakın bir arkadaşımda var arabayı iyi biliyor sayılırım, gerçekten güzel ve sınıfının üstünde konforlu bir araba..
  • BENDE 2000 MODEL BORA COMFORT 55 BİN KM DE 10 BİN KM SONRA TRİGER KAYIŞI DEĞİŞECEK ÖN TAKIMDAN SES GELİYORDU SEBEBİ TERAZİ KOL LASTİĞİNDENMİŞ 20 YTL YE DEĞİŞTİRDİM SOL CAM HALATI KOPTU ONUDA 50 YTL YE YAPTIRDIM Ş.İ. 260 270 BİN LİRA YAKIYOR SIRALI BRC LPG DÜŞÜNÜYORUM ARABAMDAN GENEL OLRAK ÇOK MEMNUNUM.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vw.bora

    BENDE 2000 MODEL BORA COMFORT 55 BİN KM DE 10 BİN KM SONRA TRİGER KAYIŞI DEĞİŞECEK ÖN TAKIMDAN SES GELİYORDU SEBEBİ TERAZİ KOL LASTİĞİNDENMİŞ 20 YTL YE DEĞİŞTİRDİM SOL CAM HALATI KOPTU ONUDA 50 YTL YE YAPTIRDIM Ş.İ. 260 270 BİN LİRA YAKIYOR SIRALI BRC LPG DÜŞÜNÜYORUM ARABAMDAN GENEL OLRAK ÇOK MEMNUNUM.

    lpg ye geçince tüketimin 145-150 civarına düşecektir, arabandan memnunsan ve daha binerim diyosan taktır bence. ben 1 yıldan fazladır kullanıyorum lpg yi gerçekten mükemmel...
  • ben senede 12 bin 14 bin km yapıyorum günlük 6 km geliş 6 km gidiş ankarada nereye kaç ytl ye ve ne marka taktırabilirim
  • Lpg taktıran arkadaşlar aracınızın çekişi nasıl benzinli ikenki durumuna göre? Yani bi düşüş varmı?
  • EVET BU SORUYU BENDE MERAK EDİYORUM İLERİDE YANİ 1-2 YIL SONRA ÇEKİŞTE BİR DÜŞÜŞ VE MOTORA BİR ZARARI VARMI TABİ BU SORUM SIRALI LPG BRC AÇISINDAN
  • Bence mutlaka belirli bir performans düşüşü olacaktır ama yeni tip LPG sistemlerinde eski araçlardaki kadar çok olacağını sanmıyorum.
  • standart fabrika ecusuna göre çalışmaya ayarlanmış durumda belirli bir performans düşüklüğü dediğiniz %4 tür. 102hp-4 hp=98 hp olur ki bunu da hissedecek kadar şoförlüğüne güvenen zaten boraya binmesin. ama ayarları kendi istediğimiz moda göre ayarlayıp alt devir üst devir tps değerleriyle ve enjektör zamanlamalarıyla oynayarak benzinliden daha güçlü olacak şekilde lpg ecusu programlanabilir. yani 102 hp stock 110 hp lpg li gibi. bu da yakıttan feragat anlamına gelir ki bu da lpg dönüşümünün mantığına ters olduğu için ben girmedim şahsen. ama bi tanıdığımın Honda Typer ında var, sistem şu an standart ayarlarda ama yakında güç programı yapılacak araca. diyeceğim odur ki lpg ile performans düşüklüğü çok eskilerde kaldı artık, eskiden dizeller nasıldı şimdi nasıl? lpg de aynen öyle...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.