Şimdi Ara

Vw doğuş oto ve yağcı otomotiv rezilliği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2016 yılının Şubat ayında Volkswagen yağcı otomotivden Golf 1.2 tsı comfortline araç aldım. Aracıma 15 Ocak 2017 Pazar günü binecek iken arka koltukların yaş olduğunu fark ettim. Aracın sağına soluna bakarken bagajındaki stepne bölgesinde stepnenin yarısına kadar su ile dolduğunu gördüm. 16 Ocak Pazartesi aracımı Vw Yağcı otomotive götürdüm. Aracımı incelemeye aldılar ve aracın sağ arka havalandırma menfezinin oradan fabrika hatasından dolayı su aldığını söylediler. Garantiden izolasyon, koltuk minderi, koltuk kılıfı, taban kaplaması, havalandırma malzemelerinin değişeceğini söylediler. Malzemelerin toplam değeri 7115 TL. Ben aracı bu şekilde kabul etmeyeceğimi aracın yenisiyle değiştirilmesini söyledim ve avukatımla görüşeceğimi bu nedenle malzemelerin beklemeye alınmasını istedim. Araç servise girdikten sonra hemen hemen her gün Doğuş otomotivi aradım.Doğuş otomotiv her defasında konunun incelendiğini söyledi. 25.01.2017 tarihinde servise uğradığımda aracımın malzemelerinin değiştiğini ve aracın hazır olduğunu söylediler. Aracı beklemeye alın dememe rağmen aracın malzemelerini değişmesi rezillik ötesi. Sözümüzün hiçbir kıymeti yok. Aracı sat sonra arkasında durma böyle bir şey yok. Aracı teslim almayacağımı ve tüm hukuki ve yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağımı ve bu olayın tüm sosyal medya, otomobil medyası vb. yerlerde haykıra haykıra anlatacağım. Tüm donanım haber takipcilerine saygılarla sunarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agha23 -- 25 Ocak 2017; 19:9:59 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.