Şimdi Ara

VW GOLF 8 ANA KONU (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.916
Cevap
109
Favori
256.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, bende GOlf 8 impression ile aranızdayım.

    Aracımı geçen hafta Çarşamba günü teslim aldım, ışık görüş paketli, hız sabitleme, app connect, cam filmi ve seramik kaplama dahil olarak satın aldım.

    İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşacak olursam;

    2013 GOLF 1.2 TSİ ımı satıp GOLF 8 e geçmekten dolayı son derece mutluyum.

    Aracın ışık pkt ve hız sbt ile gelmesi tam bir şans oldu zaten alınca bunları taktırmayı düşünüyordum, şuan tek eksiğimiz ön arka park sensörü ve logo geri görüş kamera (onlarıda yakın zamanda yaptıracağım). (instagram:avvagcom) adlı kullanıcı komşum ve yakında aracı inceleyip bu eklentileri yapacağız.

    Golf 7 ye göre en yadırganacak eksileri;

    -Gözlük gözü yok

    -Koltuk altı çekmeceler yok

    -Torpido içi plastik, koyduğunuz herşey ses yapıyor

    -Direksiyon altı saklama gözü yok

    -Usb girişlerinin hepsi type C


    Genel olarak ilk hafta kullanımımda aracın motor sesi kulağa çok hoş geliyor 3 silindirden kaynaklı gelen ses golf 7 ye göre daha bir güçlü motor hissi veriyor. Aracın kornası sanki aracın içinde çalıyor(çok sesli). Gece iç aydınlatmaların ambiyans şeklinde kare yanması çok güzel bir hava katıyor. App connect bağlantısı harita navigasyon anlamında çok elit bir iç görünüm elde ediliyor. Vagcom uygulamalarıyla hayalet ekranın göstergelerin geliştirilebileceğini düşünüyorum. Led farlardan bahsetmeden geçemeyeceğim muhteşem bir aydınlatması var, özellikle şimşek etkili sellektör muazzam. Pandemi yasaklarından dolayı gece sürüşüne çıkamadığım halde kapalı otoparkta bile efsane sonuçlar veriyor.

    Aracım hakkında izlenimlerim şimdilik bu kadar, sorularınız olursa cevaplayabilirim.





  • Arkadaslar bu aracin r line ini almak istiyorum ancak r line alirsam 1.0 olani alabilecegim. Bu motor nasildir? 1.5 motora gore cok dezavantaji var midir?


    ben peugeot 208 1.6 bluehdi kullaniyorum 100 beygir.. daha hantal bir arabaya mi gecmis olurum?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende 1.0 Impression var. Araca sonradan App connect ekleten var mı? Varsa nerden kaça yaptırdığınızı paylaşırsanız sevinirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Hayırlı olsun , iyi günlerde keyif ve sağlıkla kullanın inşallah.

    Teşekkür ederim sağol. Aracımı dün teslim aldım. Şimdi bir soru soracağım vites ile alakalı, ben yıllardır araba kullanan biri değilim daha öncede çok az süre kullanmıştım yani kısaca araba serüvenim yeni başlıyor diyebilirim. Bir anda yeni bir teknoloji biraz garip geldi dün otoparka aracı parkederken şöyle bişey oldu, ayağım frende geri vitese geçtim, sonra frenden ayağımı çekmeye başlayınca hareket etmesini bekliyordum araba geri geri gitmedi, gaz pedalına biraz dokununca başladı hareket, acaba geri vitese geçerken frene sonuna kadar basmamış olabilir miyim bundan olmuş olabilir mi ? Yokuş kalkışta açıktı ondan mı oldu diyeceğim ama düz zemindeydim. 2.sorum aracı park edip durduktan sonra nasıl bir sıralama yapmalıyım geri vitesteyken direk P'ye basmıştım dün sonra el freni ve kontağı kapadım ama sanıyorum önce N'ye gelip sonra el freni en son P'ye mi basmalıydım ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: icantthisallday

    İyi forumlar


    Hali hazırda 2019 model dizel otomatik 30 küsür bin kilometrede golf 7.5 highline aracım var.


    Ek olarak sürüş profili, buzzer alarm, cam tavan, app connect , geri görüş kamerası tarzında donanımları mevcut.


    Malum, aracımın kilometresi yaşına göre sınırlarda. Bu yüzden keyfi amaçla da olsa aracımı değiştirmek istiyorum. Normalde golf satıp golf almak gibi bir düşüncem yoktu ama aracın r line olanları çok cezbetti.


    Şu an 1.6 tdi kullandığım için 1.5 tsi'a geçmek istiyorum ancak 400 üstü rakamlara golf almak çok saçma geliyor.


    Şu an gönlümden geçen 1.5 r line ama mantığım 1.0 tsi life ya da style paket diyor.


    Sorularıma gelecek olursak;


    Life paket için konuşmak gerekirse geçmeme değecek pek bir şey yok gibi sanki, siz ne düşünüyorsunuz?


    Çok aşırı ciddi düşündüğüm bir araç değil, dediğim gibi r line olanları gözümü boyadı birazcık.


    Sizin düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Yardım eden, etmeyen herkese teşekkürler. O bütçeye çıktıktan sonra daha lüks bir araç bakmaya karar verdim. En azından c segment premium araçlar gibi.


    Yine de kapanma bittikten sonra arkadasımın golfünü denemek istiyorum. Hevesimi almış olurumVW GOLF 8 ANA KONU 


    Sağlıklı günler diliyorum herkese.





  • by_gallardo kullanıcısına yanıt

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Güzel bir inceleme yazısı olmuş.

    Aynı aracı kullanıyorum ve yadırganacak eksiler kısmına bir şey eklemek istiyorum. Apple Carplay’in kablosuz olmaması bana göre büyük eksiklik. Dijital Golf diye reklam yapıyorlar her şeyi dokunmatik yaptık diyorlar fakat Carplay kablosuz bağlanmıyor. Her seferinde kablo takıp çıkarmakla uğraşıyoruz.

    Kamiq’in baz paketinde bile bu özellik kablosuz olarak gelirken Golf’te böyle olması çok saçma bir durum olmuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Teşekkür ederim sağol. Aracımı dün teslim aldım. Şimdi bir soru soracağım vites ile alakalı, ben yıllardır araba kullanan biri değilim daha öncede çok az süre kullanmıştım yani kısaca araba serüvenim yeni başlıyor diyebilirim. Bir anda yeni bir teknoloji biraz garip geldi dün otoparka aracı parkederken şöyle bişey oldu, ayağım frende geri vitese geçtim, sonra frenden ayağımı çekmeye başlayınca hareket etmesini bekliyordum araba geri geri gitmedi, gaz pedalına biraz dokununca başladı hareket, acaba geri vitese geçerken frene sonuna kadar basmamış olabilir miyim bundan olmuş olabilir mi ? Yokuş kalkışta açıktı ondan mı oldu diyeceğim ama düz zemindeydim. 2.sorum aracı park edip durduktan sonra nasıl bir sıralama yapmalıyım geri vitesteyken direk P'ye basmıştım dün sonra el freni ve kontağı kapadım ama sanıyorum önce N'ye gelip sonra el freni en son P'ye mi basmalıydım ?



    Alıntıları Göster

    Auto Hold kapalı iken normalde ayak frenden kalkınca zemin düz ise araç yavaşça hareket eder, eğimli ise yokuş destek sistemi kısa bir süre (saniyeler) tutar ve kaymasına müsade etmez.

    Auto Hold açıksa ayağınızı frenden kaldırdığınızda zemin eğilmli ise zaten hareket etmez. Ancak düz zeminde dahi Auto Hold kapalı halde olduğundaki gibi yumuşak hareketler çoğunlukla gerçekleşmez. Ani tepki verebilir. O yüzden özellikle hassas park esnasında Auto Hold özelliğini devre dışı bırakın ki yumuşak hareket sağlansın.


    Diğer park meselesi ise esasen DSG veya diğer bir çok şanzımanlarda araç P'ye alınınca otomatik olarak şanzımanda bulunan bir pim devreye girer ve aracı o sabitler. Yani aslında şanzıman dişlisi aracı tutmaz. Yokuşta bile direkt el frenini çekmeden P ile parketseniz yük dişliye binmez, şanzımandaki kilitleme pimine biner. Yokuştan kalkarken çıkan gıcırtı sesi de şanzıman dişlisinin değil, o mekanizmanın sesidir. Ve aracı taşıyacak sağlamlıktadır.

    Hatta direkt aracı start stop tuşundan kapatırsanız araç kendisi P moduna alıp el frenini çeker.

    Ama yapmanız gereken normalde şudur; ayak frende iken P tuşuna basıp sonra el frenine basmanız. Ancak yokuşlarda yine de içiniz rahat etmiyorsa ayak frende iken önce N'ye alıp sonra el frenini çekip ayağı frenden kaldırmak ve aracı el freni ile sabitlemek, sonra da frene basıp P moduna alınabilir. Bir zararı olmaz sadece uğraşırsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drhay -- 1 Mayıs 2021; 10:40:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaXiLoPeZ kullanıcısına yanıt

    Discover pro ekran olmadan kablosuz apple carplay bağlantısı gelmiyor. Bence de o konuda haklısınız. Sene 2021 artık her araçta bu sistem kablsouz olmalı. Ayrıca şöyle bir sıkıntı var. Eğer kablosuz bağlanıyorsa wifiyi kullanıyor apple carplay. Bununla beraber telefonun sarjını inanılmaz yiyor. Hadi o süre zarfında kablosuz şarja takabilirsiniz ama onun gücüde belli bir seviye şarj edebiliyor. VW GOLF 8 ANA KONU 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhay

    Auto Hold kapalı iken normalde ayak frenden kalkınca zemin düz ise araç yavaşça hareket eder, eğimli ise yokuş destek sistemi kısa bir süre (saniyeler) tutar ve kaymasına müsade etmez.

    Auto Hold açıksa ayağınızı frenden kaldırdığınızda zemin eğilmli ise zaten hareket etmez. Ancak düz zeminde dahi Auto Hold kapalı halde olduğundaki gibi yumuşak hareketler çoğunlukla gerçekleşmez. Ani tepki verebilir. O yüzden özellikle hassas park esnasında Auto Hold özelliğini devre dışı bırakın ki yumuşak hareket sağlansın.


    Diğer park meselesi ise esasen DSG veya diğer bir çok şanzımanlarda araç P'ye alınınca otomatik olarak şanzımanda bulunan bir pim devreye girer ve aracı o sabitler. Yani aslında şanzıman dişlisi aracı tutmaz. Yokuşta bile direkt el frenini çekmeden P ile parketseniz yük dişliye binmez, şanzımandaki kilitleme pimine biner. Yokuştan kalkarken çıkan gıcırtı sesi de şanzıman dişlisinin değil, o mekanizmanın sesidir. Ve aracı taşıyacak sağlamlıktadır.

    Hatta direkt aracı start stop tuşundan kapatırsanız araç kendisi P moduna alıp el frenini çeker.

    Ama yapmanız gereken normalde şudur; ayak frende iken P tuşuna basıp sonra el frenine basmanız. Ancak yokuşlarda yine de içiniz rahat etmiyorsa ayak frende iken önce N'ye alıp sonra el frenini çekip ayağı frenden kaldırmak ve aracı el freni ile sabitlemek, sonra da frene basıp P moduna alınabilir. Bir zararı olmaz sadece uğraşırsınız.



    Alıntıları Göster

    Cevap için teşekkürler. Park sırasında Auto Hold açıktı ondan oldu o zaman. Bunu bir sonraki sürüşümde kapatıp öyle deniyeceğim. Dsg bilgisi için ayrıca teşekkürler





  • gkkt kullanıcısına yanıt

    Ben de buna cevap arıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Ben de life 1.0 paketle aranızdayım. 2013 Golf 7 1.4 Act 140hp highline aracımı satıp bu aracı aldım. Donanım olarak life bana highline’ı aratmadı. Tek aradığım katlanır ayna onu da ender elektronik getirtsin taktıracağım; kör nokta uyarı sistemi ile .. bu arada motor çok güzel. Depoyu fulledim; 180 km yaptım hala 710 menzil gösteriyor.. bu da teslimat videosu.. alacaklara şimdiden hayırlı olsun:
    https://www.youtube.com/watch?v=PAmtbHilGuM&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    1.5 eTSI R Line ile bende gruba katılmış bulundum. Bir önceki aracım A3 35 TFSI Sport 'tu. Aslında yeni A3 lerin Sline 'ı hoşuma gitmişti, ancak A3 ler son kasa veya bir önceki kasa ilginç bir şekilde Golf'ten daha fazla yol ve lastik gürültüsü alıyor, deneyimledim. Üstelik yeni kasalarda Golf 'e göre yaklaşık 40 50 K arası fiyat farkı olunca çok düşünmeden Golf 'e kaydım. Kaputun amortisörsüz olması ve arka kapı trimlerinin sinir bozucu sert plastik olması üzücü bir durum cidden.


    @Shapekaan aynı yerden almışız hocam aracı. Kazasız belasız binmek dileğiyle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jann Güttenberg -- 2 Mayıs 2021; 0:53:7 >
  • Jann Güttenberg kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler çok iyi seçim iyi günlerde binin👍

  • Shapekaan kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı olsun. Özel değilse ne kadara aldığınızı öğrenebilirim? Ayrıca bende de 2012 model 1.4 TSI 122 bg golfum vardı. 1.0
    motor sizce nasıl 1.4 tsi 122 bg ile aynı gibimi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakgps -- 2 Mayıs 2021; 20:2:52 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bayiler kapalı şuan, 1.0 life paketini en son kaç liraya bırakıyor bayiler bilen varsa yazabilir mi acaba? Teşekkürler.

  • Arkadaşlar radyo istasyonu logosu olmayan kanallar için typc ye takılan ve içerisinde ilgili radyonun logosu PNG formatında olan bir memory stickten atamayı deneyen oldu mu hiç? Veya deneyebilir mi?
    Memory stickteki fotoları ve videoları görüyor mu yeni golf ün mediası?
    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakgps

    Hocam hayırlı olsun. Özel değilse ne kadara aldığınızı öğrenebilirim? Ayrıca bende de 2012 model 1.4 TSI 122 bg golfum vardı. 1.0
    motor sizce nasıl 1.4 tsi 122 bg ile aynı gibimi?

    Merhaba, teşekkür ederim. 1.4 140act motordan sonra tabiki yavaş geldi. Ama tüketimi çok iyi. Bir depo ile sanırım şehir içi 750-800 gidecek gibi daha ilk depo. Ben 314'e aldım. Beyaz renk. 1.4 122 ile tork aynı ama hacim olarak daha düşük olması ara hızlanmalarda hissedilir bir eksi. Ama eTSi motor olması güzel bir yenilik..

  • Jann Güttenberg kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler iyi günlerde kullanın..

  • Beklediğimiz orjinal parçalar gelmeye başlamış. Ender E. sitesini güncellemiş.


    Ben Impression aracıma park sensörü ve geri görüş kamerası taktırmak istiyorum ama, İzmir'deki anlaşmalı firma hakkında hiç bilgim yok.


    İzmir'de olup, daha önce Ender E. den parça alıp İzmir'de montajını yaptıran oldu mu? Buradaki firmanın işçilik kalitesine güvenebilir miyiz?



    VW GOLF 8 ANA KONU
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.