308'e ilk taş çarpmasında boya kopup alttan gri astar gözükecek hocam C4'ten biliyorum bende. Kaput içini opaklarda boyuyorlar opsiyonel metalik renklerde astarla geçiştiriyorlar diye biliyorum ama neyse. |
VW GOLF 8 ANA KONU (41. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: N KUL80’den sonra rüzgar sesi alan passatın arka camı hafif açık kalmıştır bence😎
Golf 8'in izolasyonu B8-8.5 Passat'tan ve makyajsız Tiguan'dan iyi. Özellikle yol sesi Golf'te hiç yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: grimer
Arkadaşlar golf life paket mi yoksa Skoda Octavia premium mu tercih edersiniz ? Bagaj hacmini görmezden gelirsek hangisini alırsınız? İki araç da 1.0 otomatik. Aralarında 15bin TL fark var.Octavia baba araba. Lafımız yok fakat ben ikinci elden dolayı Octavia demezdim, Golf alırdım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: N KULEvet hocam vw bu boya tasarrufunu hep yapıyor.
Hocam; Golf8 malzeme kalitesi,donanım,tasarım vs eleştiriye açıktır,aracın sürüş kalitesi kusursuz✅
Bağımsız süspansiyonlu 150hp test etmek lazım ✈️
Heryer dokunmatik,ben klasik düğmeli olanını isterdim. 1.0 motor gayet iyi yeterli bence,güzel bir aile otomobili. O vites mandalı oyuncak gibi olmuş,klima kontrol paneli 👎🏿 Bir A serisi kokpiti gibi hoş olmamış bence:(
Direksiyon,frenler,süspansiyonlar,sürücüsüyle iletişimi çok iyi bir otomobil GOLF8
Aracı çalıştırınca marş motorunun sesi yok,eletrikli motor gibi çalışıyor,tam incelemedim,bugün karantina bitti,özgürlüğümün ilk günüydü:)
''Aracı çalıştırınca marş motorunun sesi yok,eletrikli motor gibi çalışıyor,tam incelemedim,bugün karantina bitti,özgürlüğümün ilk günüydü:) ''
Evet hocam marş motoru elektrikli motor çünkü, 17 PS güce ve 60 N/m torka sahip marş motoru var. Hybrid'lerde bu motor aracı götürüyor işte.
''Bir A serisi kokpiti gibi hoş olmamış bence:( ''
A serisi Style'a bakacaksın hocam, A200 Style kokpiti Polo'dan kötü. Avuç içi kadar gösterge paneli var.
Bağımsız süpsanisyonlu Tiguan'dan geçtim ve arada fark yok hatta virajlarda Golf'ün arkası acayip tatlı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: M.L.CrassusTiguan R Line fırsatını maalesef gecen ay kaçırdım hocam. 2020 modellerde fiyatlar çok iyiydi, kısmet. GOLF'te yarı Hybrid özelliğini geliştirip tam Hybrid yaparlarsa bile artıdır hocam. GTE yine beklemiyorum. Ancak I.D.3 ve I.D.4 ülkemize gelir de uçuk fiyatlar söz konusu olmazsa özellikle I.D4 ün karaborsa olmasını bekliyorum. Hem görsel olarak çok güzel hem de teknolojik olarak çok iyi olmuş I.D.4.
GOLF'te de opsiyonlarla yüklenince ne olacak bu fiyatlar bilmiyorum. Yeni 308'i gördünüz mü ? PSA araçları GT Line paketinde full getiriyor. Yarı otonom sürüş, geniş ekran vs. dahil. İlk etapta 308'i GOLF ile aynı fiyattan sokabilirler piyasaya ancak GT Line 308 , standart R Line GOLF'ten çok daha dolu olacak. Üstüne üstlük Hybrid versiyonu da getirmek ihtimalleri var.
Alıntıları GösterGolf 8'de 1.4 TSi Hybrid versiyon var hocam, Hybrid versiyon daha da gelişirse ID.3 satılmaz light olarak Mild-Hybrid iş görüyor.
PSA grupta yeni DS 4 haricinde Golf'e göre beni etkileyen bir araba da yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: derfgt
Corolla H/B bana kalırsa oldukça rekabetçi fiyattan çıktı piyasaya. 157’ye otomatik turbo ve vergi avantajlı 1.2 motor.
Kimse kalkıp da Corolla Golf rakibi olamaz demesin çünkü Toyota Corolla bu ülkede sevilir sayılır, her şeyin rakibi olur.
Golf fiyatlarını merakla bekliyorum, 1.0 manuel 159 diyorum başlangıç fiyatı için.Corolla HB satışlarda ilk 10'a girememiş.
Sümüklü Auris'i de sevmezdim zaten.
-
İyi ki bir araç almışssınız, sürekli övgü ve toz kondurmama çabaları. Cidden iğreti oldum ve yazmak istedim. Son 1 sayfa sadece 1.0 boş line Golf'ünüzü övmüşssünüz.
Tamam hayırlı olsun anladık da, bu kadar övgü niye?? Aracı kendiniz kabul etmişsiniz ama insanlara kabul ettirip kendinizi tatmin etmeye çalışmayın..
Bağımsız süspansiyonu olan araçtan bile daha iyi diyecekseniz neredeyse, yok şusu iyi busu iyi bilmem ne.. Geçin hocam bu işleri.
1.5 TSI R-line dışında Golf 8, Golf 7'den sonra yetersiz. Her açıdan böyle.. Sizinkinin motoru zaten eski tip, övülecek bir yanı yok. Ucuza kapatanlar memnun orası ayrı.
Ha ben alır mıyım, baz paket araç almam..
-
Bu kasalarda yeni A3 daha çok tutuldu. Her tarafta görüyorum, ama daha Golf görmek 1 defa hariç nasip olmadı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: justiceguyİyi ki bir araç almışssınız, sürekli övgü ve toz kondurmama çabaları. Cidden iğreti oldum ve yazmak istedim. Son 1 sayfa sadece 1.0 boş line Golf'ünüzü övmüşssünüz.
Tamam hayırlı olsun anladık da, bu kadar övgü niye?? Aracı kendiniz kabul etmişsiniz ama insanlara kabul ettirip kendinizi tatmin etmeye çalışmayın..
Bağımsız süspansiyonu olan araçtan bile daha iyi diyecekseniz neredeyse, yok şusu iyi busu iyi bilmem ne.. Geçin hocam bu işleri.
1.5 TSI R-line dışında Golf 8, Golf 7'den sonra yetersiz. Her açıdan böyle.. Sizinkinin motoru zaten eski tip, övülecek bir yanı yok. Ucuza kapatanlar memnun orası ayrı.
Ha ben alır mıyım, baz paket araç almam..
'' Sizinkinin motoru zaten eski tip, övülecek bir yanı yok''
Golf 8'deki 1.0 TSi 110 beygirlik motor termal verimlilik olarak yenilenmiş ve yeni dizayn bir motor. 2017'de gelen eski Golf'teki 1.0 TSi ile alakası yok, marş motoru farklı, radyatör farklı, hava filtresinin konumu farklı, motor yönetim sistemi farklı.
Eski tip klasik marş motorlu 1.0 TSi
Golf 8'le beraber 2020 sonrası yenilenen, Mild-Hbyrid kabiliyetli yeni 1.0 TSi motor
Motortalk.de forumda Alman kullanıcılar Mild-Hybrid olmayan benim aracımdaki 1.0 TSi motorda 4000 devir üstünde marş yani elektrik motorunun da devreye girdiğini, ek güç sağladığına dair tartışmalara girmişler. Yüksek devirde enerji üretimi fazla olacağı için artan elektrik 17 PS ve 60 N/m ek güç sağlıyor denilmiş. Doğru olma ihtimali yüksek çünkü 0-100 olarakta oldukça iddialı. Eski kasa 10 TSi 9,9 saniye iken benim araç 6 ileri şanzımanda 9.5 saniye süreye sahip. Övülecek yanları fazlasıyla var, eski kasa 1.4 125 PS ayarında bir motor ve yakıt kasarsanız uzun yolda çok rahat 4 litre altına inebilen bir şaheser diyebilirim.
Golf 8'e gelirsek bir kere 10 senelik eski kasa Golf'ün, birkaç yıl önce Comfortline donanımda far-yağmur sensörü olmayan, baz araçlarda avuç içi kadar bir dokunmatik ekran olan Golf'ün, baz donanımda hayalet gösterge, 8.25'' multimedya olan bir araçtan daha ''yeterli'' olduğunu düşünüyorsanız bir şey diyemem. Baz donanım Golf 8 kokpit olarak eski kasa Golf'ün Highline'ından daha ''Highline'.
Bağımsız süspansiyon dediğimiz sistemde tam bağımsız Türkiye gibi bir şey değil. Sway bar olarak adlandırılan parça dolasıyla tekerler birbiriyle bağımlı. Torsiyon dediğimiz sistem Golf 8'de artık eski Golf gibi Polo torsiyonu değil, Audi A3 ve mevcut, son nesil Mercedes-Benz A serisi de torsiyonlu olduğu için ben buna bir dezavantaj diyemem. Bağımsız süspaniyonlu Corolla A200 Sedan'dan daha mı konforlu? Daha mı iyi yol tutuyor? A200 Sedan 3 tekerle bile bu iki konuda daha iyidir.
Golf 8'de torsiyon sisteminin tüm dezavantajları da tolere edilmiş, oldukça hafif olduğu içinde bağımsız süspaniyondan ayırt edilebileceğini sanmıyorum. Yüksek süratlerde ve viraj limitlerinde arabanın arkası, kafası artık her şey direksiyonda.
Eski Golf orta yolcu bir piyasa arabası oldu, bir iddiası yoktu ama Golf 8 sürüş olarak Passat'ta, Tiguan'da olmayan bir şey sunuyor bize. O da karakter.
-
quote:
Orijinalden alıntı: DeadLifterBu kasalarda yeni A3 daha çok tutuldu. Her tarafta görüyorum, ama daha Golf görmek 1 defa hariç nasip olmadı.
Bölgeseldir. Ankara Golf 8 kaynıyor özellikle de Otonomi çevresi.
-
Impression ve Life'taki NEXEN lastiklere dair.
-
Önce passat a karar verdim. Sonra araçta boya çıktı iade ettim. Troc aldım daha fazla uğraşmak istemedim. Teşekkürler hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar bugün ilk deponun ilk benzin uyarı ışığı yandı. Araç 730 km’deydi ve daha 90 km gider bilgisi çıktı. Ortalama bir kullanımla 1.0 mild hybrid motorlar şehiriçi 800km gidecek gibi görünüyor.. Aracımla çektiğim iki videoyu sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım faydalı olur. Teşekkürler..
https://www.youtube.com/watch?v=PAmtbHilGuM&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MewvLVioEsM&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam siz bu yorumu yazmadan önce youtube'da gezinirken araç teslim alma videonuza rast gelip izlemiştim. Demek o sizmişsiniz. Sizi burada görünce sevindim. Aracınızı güle güle kullanmanızı diliyorum, videolarınızı takipteyim :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Açıkçası sevindim; o kadar da kötü lastikler değillermiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba,
Geçtiğimiz ay 0 Impression paket Golf 8 satın aldım. 4500 KM'deki aracım (3500 km uzun yol) 3. haftasında itibaren düzenli olarak start-stop ve hill holder arızaları vermeye başladı. Aracı servise götürdüğümde tespitleri olmadığını söyleyip hataları silip geri verdiler. Sonraki gün aracı çalıştırdığımda bu hataların üstüne bir de marş motoru arızası verip kontrol ettirin tarzında uyarı aldım.
Dikkate almayıp bir süre daha kullandım. Birkaç gün sonra aracı çalıştırdığımda üstüne motor arızası aldım, araç kendini 1200 RPM azami devirle kısıtlayıp üstüne çıkmama izin vermedi. Beklemeyi, motoru kapatıp yeniden çalıştırmayı, kapatıp biraz daha beklemeyi vs denedim. Fayda yok.
Yol yardımı arayıp çekici istedim. Beni şehir dışında yolda bırakan araç için çekici gönderip bana kendi imkanlarımla ulaşım sağlamamı söylediler. Konuşma biraz ciddileşince Doğuş Otomotiv sağolsun beni çekiciyle yaşadığım şehre bıraktırıp ikame araç verdi :d
Bir günlük incelemenin ardından xxxx Teknik ile görüştüklerini (VW Almanya vs olabilir anlamadım tam kelimeyi) ve sorunun farkında olduklarını, motor sürümünün güncellenmesi gerektiğini ancak son sürüm olduğu için yeni yazılımın henüz geliştirilmediğini ilettiler ve o zamana kadar aracımı alıp paşa paşa binmem gerektiğini bir daha yolda kalırsam kendilerine ulaşmamı ilettiler :ddddd (Ben de sanıyorum "sizi 250k para karşılığında 5k km olmadan arıza veren 2021 model bir araç kullandırdığımız için özür dileriz diyip gerçekten bir çözüm üretecekler)
Kendileriyle 1 aylık aracın 2 kere servis görmüşlüğü ve 1 yolda bırakmışlığı üzerine baya bir hasbihal eyledik ama sağolsunlar dik duruşlarından hiç vazgeçmediler ve seve seve aracı alıp bineceksin dediler kibar bir şekilde. Vaktinizi almamak için daha fazla uzatmıyorum. Detay bir bilgi isteyen potansiyel Golf 8 alıcılarının sorusu olursa yanıtlarım. İlgilenen olursa da aldığımın altına aracı satıyorum ama sanmıyorum bir hayırseverin çıkacağını :d
Yaşadıklarıma benzer tecrübesi olup yasal yollara başvurmuş, başarısız da olmuş olsa süreç hakkında bilgi sahibi bir kardeşimiz varsa benimle iletişime geçerse çok sevinirim. Hatta direk mesaja da yanıt verebilir çünkü VW bu problemin farkında olduğuna göre bunun kronik bir sorun olma potansiyeli var, sayımız zamanla umarım artmaz ama artabilir. Umarım sorun münferittir. Yüce Rabbimin hiçbirinizi Doğuş Otomotiv'in pençesine düşürmemesi dileğiyle herkese iyi günler dilerim.
-
3 kez aynı sorun (hatta yolda kalmaya sebebiyet verecek kadar önemli) bir durum ile karşılaşacak olursanız işiniz kolay, direkt anlaşma yolu veya mahkeme.
Bunu araştırmış mıydınız?
-
quote:
Orijinalden alıntı: db33 kez aynı sorun (hatta yolda kalmaya sebebiyet verecek kadar önemli) bir durum ile karşılaşacak olursanız işiniz kolay, direkt anlaşma yolu veya mahkeme.
Bunu araştırmış mıydınız?
Evet bu servls sözleşmesinde bile yazar. 3. kez arızanın tekrarı olursa herşey çok kolay oluyor. Tüm yasalar sizden yana.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X