Şimdi Ara

VW YENİ 1.6 TDİ MOTOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
1.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW DEN YENİ MOTOR 1.6 TDİ 125 BG



  • kaynak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaom

    kaynak?
    autorevue.cz BAK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    autorevue.cz BAK

    Alıntıları Göster
    o siteden hiç bişey anlayamadım tercüme edebilirmisin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    autorevue.cz BAK

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    autorevue.cz BAK


    Benim Çekcem biraz zayıf. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem Arıkantürk -- 27 Şubat 2007; 12:11:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaom

    o siteden hiç bişey anlayamadım tercüme edebilirmisin?

    Alıntıları Göster
    kardeş kaynak sağlam 2008 de 1.6 125 hp tdı olarak önce audi vw sonra skoda ve seat modelerine görebilirsin arti yeni motor sessiz gürültülü değil

    vw bayiide öğrendim ve autoreveu siteside yazıyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    kardeş kaynak sağlam 2008 de 1.6 125 hp tdı olarak önce audi vw sonra skoda ve seat modelerine görebilirsin arti yeni motor sessiz gürültülü değil

    vw bayiide öğrendim ve autoreveu siteside yazıyordu

    Alıntıları Göster
    Doğru ise 1.6 dizel motordan 125 beygir gayet iyi performans sağlar herhalde.. Acaba torku ne kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herby

    Doğru ise 1.6 dizel motordan 125 beygir gayet iyi performans sağlar herhalde.. Acaba torku ne kadar?

    Alıntıları Göster
    daha detaylı bilgi yok mu?
    eğer türkiye'ye gelirse bu motor kesin yok satar, ortalık VW'den geçilmez herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    kardeş kaynak sağlam 2008 de 1.6 125 hp tdı olarak önce audi vw sonra skoda ve seat modelerine görebilirsin arti yeni motor sessiz gürültülü değil

    vw bayiide öğrendim ve autoreveu siteside yazıyordu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    kardeş kaynak sağlam 2008 de 1.6 125 hp tdı olarak önce audi vw sonra skoda ve seat modelerine görebilirsin arti yeni motor sessiz gürültülü değil

    vw bayiide öğrendim ve autoreveu siteside yazıyordu


    sitede 1.6 tdi die arattım herhangi bir bilgi yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaom

    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    kardeş kaynak sağlam 2008 de 1.6 125 hp tdı olarak önce audi vw sonra skoda ve seat modelerine görebilirsin arti yeni motor sessiz gürültülü değil

    vw bayiide öğrendim ve autoreveu siteside yazıyordu


    sitede 1.6 tdi die arattım herhangi bir bilgi yok

    Alıntıları Göster
    Bu haberi bir kaç ay önce okumuştum. Aklımda kaldığı kadarı ile VW de bu motorla beraber pompa-meme teknolojisini bırakıp dizel motorda common rail geçiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaom

    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    kardeş kaynak sağlam 2008 de 1.6 125 hp tdı olarak önce audi vw sonra skoda ve seat modelerine görebilirsin arti yeni motor sessiz gürültülü değil

    vw bayiide öğrendim ve autoreveu siteside yazıyordu


    sitede 1.6 tdi die arattım herhangi bir bilgi yok

    Alıntıları Göster
    O Sitede öyle bir motor yok

    acaba KİA ile mi karıştırıyorsun


    ama olursa süper olur
    düşünsenize passat 1.6 dizel 125 hp otomatik

    tadından yenmez aynı şey golf içinde geçerli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengiz112 -- 27 Şubat 2007; 13:31:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengiz112

    O Sitede öyle bir motor yok

    acaba KİA ile mi karıştırıyorsun


    ama olursa süper olur
    düşünsenize passat 1.6 dizel 125 hp otomatik

    tadından yenmez aynı şey golf içinde geçerli

    Alıntıları Göster
    tork 240
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    tork 240

    Alıntıları Göster
    Nìmecká automobilka Volkswagen chystá malou revoluci. Na konci letošního roku pøedstaví zcela novou generaci svıch naftovıch motorù, které se v první polovinì pøíštího objeví i v prodeji.

    Zásadní novinkou bude odchod u ètyøválcù od koncernového vstøikování PD k modernìjšímu a perspektivnìjšímu vstøikování common rail. Tato obmìna se bude tıkat všech malıch agregátù, tedy od malého 1,4 TDI až po støední 2,0 TDI.

    Prim u nové generace pøebere agregát 1,6 TDI CR, kterı nahradí vìtšinu souèasnıch malıch naftovıch motorù. 1,4 TDI o vıkonech 51 kW, resp. 59 kW zcela zaniknou a nahradí je slabší verze nového motoru.

    Vìtší motory 1,9 TDI také zmizí ze svìta a nahradí je opìt agregát 1,6 TDI CR, kterı bude ve vrcholné verzi nabízet vıkon až 92 kW (125 k). K tomuto motoru bude dodávat vstøikování spoleènost Siemens VDO, pùjde o poslední generaci piezo vstøikování common rail.

    Agregát 1,6 TDI CR tak nahradí znaènou èást motorù a pùjde o jakousi obdobu agregátu 1,6 HDI/TDCI, kterou nabízí automobilky Citroen, Peugeot, nebo Ford.

    Motor 2,0 TDI 16V o vıkonu 103 kW, kterému dodává v této chvíli vstøikování Siemens, dostane nové od Bosche. Vıkon by mìl vzrùst na 110-115 kW. Silnìjší verze o vıkonu 125 kW se vstøikováním P-PD pak dostane také vstøikování Bosch a vıkon by mìl v poèátku zùstat stejnı. Pozdìji se poèítá i zde s mírnım nárùstem.

    Stejnıch evolucí se doèkají i agregáty ve vybranıch modelech automobilky Mitsubishi, Dodge a další, které v této chvíli používají naftové motory Volkswagenu. S pøíchodem nové generace naftovıch motorù se zmìní nabídka i u èeské automobilky Škoda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    Nìmecká automobilka Volkswagen chystá malou revoluci. Na konci letošního roku pøedstaví zcela novou generaci svıch naftovıch motorù, které se v první polovinì pøíštího objeví i v prodeji.

    Zásadní novinkou bude odchod u ètyøválcù od koncernového vstøikování PD k modernìjšímu a perspektivnìjšímu vstøikování common rail. Tato obmìna se bude tıkat všech malıch agregátù, tedy od malého 1,4 TDI až po støední 2,0 TDI.

    Prim u nové generace pøebere agregát 1,6 TDI CR, kterı nahradí vìtšinu souèasnıch malıch naftovıch motorù. 1,4 TDI o vıkonech 51 kW, resp. 59 kW zcela zaniknou a nahradí je slabší verze nového motoru.

    Vìtší motory 1,9 TDI také zmizí ze svìta a nahradí je opìt agregát 1,6 TDI CR, kterı bude ve vrcholné verzi nabízet vıkon až 92 kW (125 k). K tomuto motoru bude dodávat vstøikování spoleènost Siemens VDO, pùjde o poslední generaci piezo vstøikování common rail.

    Agregát 1,6 TDI CR tak nahradí znaènou èást motorù a pùjde o jakousi obdobu agregátu 1,6 HDI/TDCI, kterou nabízí automobilky Citroen, Peugeot, nebo Ford.

    Motor 2,0 TDI 16V o vıkonu 103 kW, kterému dodává v této chvíli vstøikování Siemens, dostane nové od Bosche. Vıkon by mìl vzrùst na 110-115 kW. Silnìjší verze o vıkonu 125 kW se vstøikováním P-PD pak dostane také vstøikování Bosch a vıkon by mìl v poèátku zùstat stejnı. Pozdìji se poèítá i zde s mírnım nárùstem.

    Stejnıch evolucí se doèkají i agregáty ve vybranıch modelech automobilky Mitsubishi, Dodge a další, které v této chvíli používají naftové motory Volkswagenu. S pøíchodem nové generace naftovıch motorù se zmìní nabídka i u èeské automobilky Škoda

    Alıntıları Göster
    hiçbir şey anlamadım!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    hiçbir şey anlamadım!

    Alıntıları Göster
    ORDA 1.6 DİZEL COMMAN RAİL DİĞER MARKALARLA MOTOR GÜÇLERİNİ KARŞILAŞTIRMIŞ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    daha detaylı bilgi yok mu?
    eğer türkiye'ye gelirse bu motor kesin yok satar, ortalık VW'den geçilmez herhalde.

    Alıntıları Göster
    +1
    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    daha detaylı bilgi yok mu?
    eğer türkiye'ye gelirse bu motor kesin yok satar, ortalık VW'den geçilmez herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    Nìmecká automobilka Volkswagen chystá malou revoluci. Na konci letošního roku pøedstaví zcela novou generaci svıch naftovıch motorù, které se v první polovinì pøíštího objeví i v prodeji.

    Zásadní novinkou bude odchod u ètyøválcù od koncernového vstøikování PD k modernìjšímu a perspektivnìjšímu vstøikování common rail. Tato obmìna se bude tıkat všech malıch agregátù, tedy od malého 1,4 TDI až po støední 2,0 TDI.

    Prim u nové generace pøebere agregát 1,6 TDI CR, kterı nahradí vìtšinu souèasnıch malıch naftovıch motorù. 1,4 TDI o vıkonech 51 kW, resp. 59 kW zcela zaniknou a nahradí je slabší verze nového motoru.

    Vìtší motory 1,9 TDI také zmizí ze svìta a nahradí je opìt agregát 1,6 TDI CR, kterı bude ve vrcholné verzi nabízet vıkon až 92 kW (125 k). K tomuto motoru bude dodávat vstøikování spoleènost Siemens VDO, pùjde o poslední generaci piezo vstøikování common rail.

    Agregát 1,6 TDI CR tak nahradí znaènou èást motorù a pùjde o jakousi obdobu agregátu 1,6 HDI/TDCI, kterou nabízí automobilky Citroen, Peugeot, nebo Ford.

    Motor 2,0 TDI 16V o vıkonu 103 kW, kterému dodává v této chvíli vstøikování Siemens, dostane nové od Bosche. Vıkon by mìl vzrùst na 110-115 kW. Silnìjší verze o vıkonu 125 kW se vstøikováním P-PD pak dostane také vstøikování Bosch a vıkon by mìl v poèátku zùstat stejnı. Pozdìji se poèítá i zde s mírnım nárùstem.

    Stejnıch evolucí se doèkají i agregáty ve vybranıch modelech automobilky Mitsubishi, Dodge a další, které v této chvíli používají naftové motory Volkswagenu. S pøíchodem nové generace naftovıch motorù se zmìní nabídka i u èeské automobilky Škoda

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    Nìmecká automobilka Volkswagen chystá malou revoluci. Na konci leto�ního roku pøedstaví zcela novou generaci svıch naftovıch motorù, které se v první polovinì pøí�tího objeví i v prodeji.

    Zásadní novinkou bude odchod u ètyøválcù od koncernového vstøikování PD k modernìj�ímu a perspektivnìj�ímu vstøikování common rail. Tato obmìna se bude tıkat v�ech malıch agregátù, tedy od malého 1,4 TDI a� po støední 2,0 TDI.

    Prim u nové generace pøebere agregát 1,6 TDI CR, kterı nahradí vìt�inu souèasnıch malıch naftovıch motorù. 1,4 TDI o vıkonech 51 kW, resp. 59 kW zcela zaniknou a nahradí je slab�í verze nového motoru.

    Vìt�í motory 1,9 TDI také zmizí ze svìta a nahradí je opìt agregát 1,6 TDI CR, kterı bude ve vrcholné verzi nabízet vıkon a� 92 kW (125 k). K tomuto motoru bude dodávat vstøikování spoleènost Siemens VDO, pùjde o poslední generaci piezo vstøikování common rail.

    Agregát 1,6 TDI CR tak nahradí znaènou èást motorù a pùjde o jakousi obdobu agregátu 1,6 HDI/TDCI, kterou nabízí automobilky Citroen, Peugeot, nebo Ford.

    Motor 2,0 TDI 16V o vıkonu 103 kW, kterému dodává v této chvíli vstøikování Siemens, dostane nové od Bosche. Vıkon by mìl vzrùst na 110-115 kW. Silnìj�í verze o vıkonu 125 kW se vstøikováním P-PD pak dostane také vstøikování Bosch a vıkon by mìl v poèátku zùstat stejnı. Pozdìji se poèítá i zde s mírnım nárùstem.

    Stejnıch evolucí se doèkají i agregáty ve vybranıch modelech automobilky Mitsubishi, Dodge a dal�í, které v této chvíli pou�ívají naftové motory Volkswagenu. S pøíchodem nové generace naftovıch motorù se zmìní nabídka i u èeské automobilky �koda




    Çekce'yi nerede öğrendiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TİDUS1

    tork 240

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    tork 240


    Düşük değilmi 125 ps için???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    tabi tabi. tsi çıkınca da aynı şeyleri söylemişlerdi. noldu tsi tsfısssssss oldu...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    daha detaylı bilgi yok mu?
    eğer türkiye'ye gelirse bu motor kesin yok satar, ortalık VW'den geçilmez herhalde.



    ama şimdi dizel olduğu için işin içine yakıt ekonomisi giriyor, o yüzden TSİ gibi olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: herby

    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    tork 240


    Düşük değilmi 125 ps için???

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: herby


    quote:

    Orjinalden alıntı: TİDUS1

    tork 240


    Düşük değilmi 125 ps için???



    tdi motor common rail motorlar gibi Tork üretemiyor...!!!




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.