Şimdi Ara

VW.YENİ POLO 1,2 TSI 90HP TAM BİR MİNİ ROKET... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
498
Cevap
5
Favori
24.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Killer_Elite kullanıcısına yanıt
    Seneye antalyai inş.
    Bayramda istanbul çanakkale edremit güzergahındayım,
    İnişi çıkışı bol bir yol. Çok iyi bir test imkanı olacak benim için,
    Tahminim 4 lt lerde gezerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Kazık mı:))
    Kalite, elbette rakiplerinden maliyeti yükseltir.
    Pahalı ise kaliteli anlamına gelmez,
    Lakin kıyaslayın bi hyundai i10 la
    Reno clıo ile
    Yarisle kıyaslayın
    Farkı anlamanız için kullanmanız gerekli,
    Acemi sürücü ne anlar , kaliteden,


    i10 a segmenti bir araç ve haliyle poloyla kıyaslamak doğru olmaz.Makyajlı kasada düzelttiler mi bilmiyorum ama polonun sınıfının yol tutuşu en berbat aracı olduğunu vs. bilmeyen yoktur.Bu sınıfta tek lider var o da ford fiesta ama kimsenin işine gelmediği için konusu açılmıyor tabi.Varsa yoksa volkswagen yok roketmiş az yakıyormuş da bilmem ne.Siz bir de köprü trafiğine girin o 1.2 tsi ile bakın bakalım 10 lt nin altına iniyor mu?Amacım marka kötülemek yada bir markayı yüceltmek değil.Hatta alacak olsam 60.000 tl dCI+EDC teneke clio ya vereceğime polo alırım.Kendimde 2 yıldır Tdi DSG jetta kullanıyorum.Ta o zaman 65 bine almıştım aynı araç (bazı donanımları doğuş tarafından çalınmış haliyle) 85.000.Konudan saptım kusura bakmayın ancak ben bir markanın hem bu kadar yüceltilip hem bu kadar yerden yere vurulduğu bir forum görmedim.4 yıldır üyeyim bu foruma ve nerde eski DH demeden geçemiycem.Her neyse siz beğendiyseniz bana fazla laf düşmez.Sadece vw nin sanki çok özelmiş gibi lanse edilmesi rahatsız ediyor beni.




  • Iyi post kastı arkadaş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirthan -- 13 Temmuz 2014; 19:02:42 >
  • Esp standart,
    Araç zorlanırsa hemen devreye giriyor,
    Önceki pololarda bu yoktu,
    Polo satış rakamları ile fort fiestanı 2014 rakamları arasındada 4-5 kat fark var. Polı 2014 yılında şu an satışta ilk 1. Sıralarda dünki mdsajlarımızda da var rakamlar.
    Polo ya olan güven fazla ayreten araç çizgileri her yaş ve kimliğe uygun...!
  • vw bu kadar reklam yapamadı bravo...
    60bine kutu gibi polo ne diim hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: brk-bjk

    Düne kadar Auris kafamızdaydı ama bugün gittik baktık falan araç bizi hiç tatmin etmedi açıkçası.Aracın dışı Allah'ı var çok güzel ama ön sürücü koltuğuna oturduğunda yolu göremiyorum arkadaş koltuğu ayarlayalım dedik bu sefer de kafam neredeyse tavana çarptı.Arabanın önü arkası çok uzun ama orantısız bir şekilde yüksekliği çok az.Bir de yolda göründüğü gibi değilmiş,çok çok büyük araç yahu neredeyse bir sedan boyutunda o yüzden aurisi eledik...


    Tercih kriterleri farklı farklı. Mesela sizin elediğiniz tüm sebepler aynı aracı benim tercihlerimde yukarılara çıkarıyor. Alçak oturma pozisyonu, yüksek konsol, iç mekan genişliği, sert süspansiyon, bağımsız arka süspansiyon, aynı zamanda yüksek baş mesafesi. Bunlar sürüş otomobili olma yolunda atılmış adımlar.

    Anladım hocam dediğiniz gibi tercih kriteri farklılığı aracı daha çok annem arada da ben kullanacağım o yüzden basit bir şey arıyoruz herhalde polo bize göre olacaktır diye tahmin ediyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Polo yu almadan önce yeni yarise de bakmış ve test ettik,
    Fiyat okarak polı ile aynı fiyatta ve motor teknolojisi eski,
    Tork cok zayıf,
    Araç sollamaya kalkınca, tepkiler aşırı zayıf, tabiri caizse yaris benzinlisi tam bir sağır araba... Dizel yaris içinse aynı şeyi söyliyemem, motor 1.4 ve 90 hp. Bu motor yarise çok yakışıyor...lakin önümzdeki yıllarda vergilendirme sisteminde değişikliğe gidilecek, dizel olan her araç benzinli araca göre daha fazla mtv ödeyecekler.
    Dizel yarisi elememdeki 1. Etken vergi düzeni oldu,
    2. Etken multimod ıtomatik vitesi cok sallama yapıyor.
    3, olarak motor yağ çubuğunda gözünüz olmalı bu mıtor yağ yakıyor.
    4. Olarak yeni golfe göre estetik değil.
    5, olarak 2. El değeri golften %30 daha düşük.
    Bu tip etkenler bizi golf almaya itti.
    Yaklaşık 2 aydır mutlu mesut, kullanıyorum,
    Vergimde düşük, yakıtımda az. 2. El değeri neredeyse sıfırı ile aynı...
    Polo 1.2 tsı bu sınıfta en doğru tercih derim.
    Kendi sınıfında2014 yılı satış 1. Sı vw. Polo...!!!!

    Yaris'e biz de baktık bugün ama derler ya elektrik alamadım diye aynı öyle oldu sanki alelade bir araçmış gibi geldi.Ayrıca manuel araba almayı istiyoruz yaris'in manueli de yokmuş.Kafadan sildik onu,eve gidince vw i arayıp istediğimiz rengi stoklarda mı diye kontrol ettirdik.Stoklarda son 1 tane varmış eğer kafamıza yatarsa yarın polo ile sözü keseceğiz sanırım




  • Konuyu baştan sona okudum. Delimiyim neyim
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    2 hava yastığı olan arabanın her yer yeri kalite olsa ne yazar? 61.000 girmiş hayırlı olsun ne kadar çabalasan da o şemsiye açılmaz, usta şöför.
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    buradan forum editörlerine sesleniyorum. Sizin için bu forumda verilecek en üst ünvanı vermelerini rica ediyorum. Sebebini merak edenler varsa kısaca anlatayım; 90 lik araca roket deyip 204 bg lik gt aracı at arabasından kötü diyerek çok ince bir tespit yapmak. Yeni auris in yeni i30 dan önce çıktığını iddia ederek piyasayı ne kadar yakından takip ettiğinizi kanıtlamış olmak. E5 te boş yolda tur atarak çıkan ortalama yakıt değeri üzerinden deneysel tespitler yapmak. Ve daha birçok vasıftan dolayı Allah sizi bu forumdan eksik etmesin. Engin bilgi ve tecrübelerinizden bizim gibi otomobilden anlamayan insanlara yararlanma fırsatı veriyorsunuz. Ve dolayısıyla general ünvanı varsa sizi direk terfi ettirmelerini rica ediyorum. Yoksa da bu ünvan bu forumda en çok size yakışır. Saygılar.
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Obsesyon tedavisi kimlere yapılır , bi araştır kardeşim,
    Tarifi birilerine çok uyuyorda.
    Menfaatlerine ters düşen nedir, ..?
    Tüm çirkinlikler sergilenmiş,
    Kriz anında , bana denk geldin diye düşünüyorum,
    Neyse Allah şifa versin, kardeşim.
    Psikolojik tepkilerin , çok sağlıklı bi bi durumda olmadığını hissettiriyor,
    Belki ben yanlış düşünüyorumdur...
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Gözlerine sağlık,,,
    Polo ile ilgili hariç her şey var. Vw. Düşmanları sızmış foruma ,
    Araç la ilgili bilgi paylaşımı yapalım dedik konu nerelere geldi...
  • Küçük turbonun etkileri bunlar
  • brk-bjk B kullanıcısına yanıt
    Pool'dan çok memnun kalacaksınız inşallah, mini golf gibiolmuş bu araç
    Kasa ya 90 hp fazla bile geliyor,
    Tepkileri şehir içi için son derece tatminkar.
  • Polo kotu arac demiyoruz. Fiyatina gore iyi bir araba sayilabilir. Esdeger modellerden ahim sahim bir farki da yok. Piyasadaki araclardan bikac kat fazla da satabilir. Kimse ona da laf etmiyor zaten. Alicisi varsa satilir. Ama 90 hp arabaya roketmis bilmemnetmis, sanki diger arabalar tenekeymiste bu celikmis gibi yaklasmak sacma. Satis rakamlarina bakilirsa turkiyenin en iyi arabasi linea cikar. Bunlara aldanmamak lazim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Şemsiyeden iyi ama araçtan anlamayan kardeşim, polo 2014 satış rekorlarına doğru ilerliyor, hep baz modelim satacak ;
    yani, belli bir yüzdede donanımlısıda satılacak elbet, ona göre de fiyatı olacak.
    A3 fiyatlarına baksanız gözleriniz yerinden fırlar herhalde...
    Polo bu fiyatı hakediyor ,
    Selefine göre çok değişime uğramış 2. Çarpışma freni esp gibi ilaveler var, golfde standart olmayan direksiyondan kumanda var, var da var...
    Sen şemsiyelerini aça kapa oyna kardeşim, nerede nasıl açıyorsan uzmanlaşmışsın. Herkezi uzman zannediyorsun kendi ihtisas konunda.

    Fiesta bu sinifta yaklasik 2-3 yil satis rekorlari kirdi. Ayni donemde polo fiestanin 3 te biri kadar satiyordu.

    Simdi rolleri degistiler. Artik polo daha fazla satiyor. Fiestada hic dizel otomatik secenegi olmadi. Buna ragmen cok iyi satti. Ve satmaya da devam ediyor.

    Polo malzeme kalitesi olarak biraz daha iyi ancak totalde fiesta her testte birinciligi goturuyor. Fiestanin surusu de daha iyi.

    Polo cok ortalama bir arac. Her yola geldigi dogrudur. Kimlik problemi var biraz tasariminda. Dinamik degil. Tipsiz de degil. Hacimsel verimlilik odakli. Olculerinin sunabilecegi en buyuk bagaj hacmi ve tavan yuksekligine sahip.

    Ancak polonun bir noktasi var ki, on duzen ve direksiyon sistemi. Ne kaybederse buradan kaybediyor. Fiesta direksiyon hissiyati ve hizli kullanimda ne ise polo onun tam tersi.

    Ben pek cok farkli marka kullandiktan sonra VW grubu bir arac aldim. Su an da halen kullaniyirum. Pek cok seyini begendim ama direksiyon sistemi beni hayattan soguttu. Albea dan sonra kullandigim en kotu direksiyon hissiyatini gordum. His yok tepkiler zayif tur sayisi kotu. Agir ama zorlaninca hisli degil. Engebeli asfaltta yuzuyor ve cok kotu bir his. Yeni polo belki farklidir ama arastirdigim kadariyla yabanci sitelerde de vw grubunun bu direksiyon sistemi elestiri aliyor.

    Neyse fazla uzatmayayim, bu konuda da sinirler gereksiz sekilde gerilmis. Sakin olun biraz en nihayetinde araba bu. İyinin iyisi cok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Pool'dan çok memnun kalacaksınız inşallah, mini golf gibiolmuş bu araç
    Kasa ya 90 hp fazla bile geliyor,
    Tepkileri şehir içi için son derece tatminkar.


    İnşallah hocam.Millet bir ton laf etmiş ama kimsenin 0 piyasasından haberi yok herhalde. 2-3 farklı markanın showroomunu dolaşsınlar en makul fiyat ve donanımı VW'in verdiğini görecekler.2013 yılında 20bin tane polo satılmış bu bile insana ne kadar güvenmesi gerektiğini göstermeye yetiyor.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    2014 yılı model bazlı satış rakamları;
    Google da aynen bu şekilde arat,
    Vw. I'n birinci olduğunu görürsün, sonrada renoult geliyor, lineamı dedin..?
    Artık taksiciler bile seçimini reno sembolden yana kullanıyor, lineamı kan kaybediyor...
  • brk-bjk B kullanıcısına yanıt
    Tilki dön dolaş kürkü dükkanına gelir, son 3 aracımın markası vw.
    Ben artık kürkçü dükkanından çıkmam, kim ne derse desin,
    Arabanın kralı vw. Derim... ( erişilebilirlik noktasında/ Mercedes BMW ile kıyaslamayın, bunlara Servet ödeniyor çünkü ...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 13 Temmuz 2014; 23:07:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    2014 yılı model bazlı satış rakamları;
    Google da aynen bu şekilde arat,
    Vw. I'n birinci olduğunu görürsün, sonrada renoult geliyor, lineamı dedin..?
    Artık taksiciler bile seçimini reno sembolden yana kullanıyor, lineamı kan kaybediyor...


    Tamam da bir arabanin cok satmasi onu roket mi yapiyor allahini seversen. Iyi post kasiyorsun. Hayirli isler.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.