Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
45.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben baloncuklu poşete sarıp kenarlardan sıkıca destekleyip gönderdim. Kutu üstüne 3 tarafa rma kodunu yazın. Başka birşeye gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet DOĞAN

    Ben baloncuklu poşete sarıp kenarlardan sıkıca destekleyip gönderdim. Kutu üstüne 3 tarafa rma kodunu yazın. Başka birşeye gerek yok

    Rma oluşturma aşamasında verilen linkteki çıktıları alıp imzalamak gerekiyormuş bu gümrükleme işlemleri için kullanılıyormuş ancak ben rma oluştururken böyle bir link farketmedim bu belgeler şart mı?
    daha önce bu belgeleri konuyu başlatan arkadaş doldurmadığını yazmış ayrıca çıktıları imzalayıp gönderildiği halde tekrardan evrak imzalayıp ups e gönderenler de olmuş
  • Gerek yok. Ups sizden gümrükleme ücreti isteyecek olursa yine aynı belgeden gönderiyorlar. Ama siz yine imzalamıyorsunuz :) sonrasında geliyor kargonuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahmet DOĞAN kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim ayın 30 da barsan a ulaştı hala beklemdeyim rma durumu "Waiting to Receive" teslim alınmayı bekliyor aşamasında değişne bişey yok
  • Arkadaşlar konu başlığına bakılınca sanki wd in ilgisiz bir firma olduğu hissini yaratıyor gibi geliyor. Bence ya konu başlığı değiştirilsin yada yeni konu açılsın wd garanti ile ilgili.
  • Merhaba Arkadaşlar,

    25 gün önce RMA oluşturup Barsan a HDD yi gönderdim. RMA statüsü hala "Teslim Alınmayı Bekliyor" şeklinde gözüküyor. Tecrübeli arkadaşlar bu durum normalmidir. Geçen hafta Barsanı aradım benim gönderimi teslim aldıklarını söylediler ama farklı bir bilgi vermiyorlarmış WD den ürün gelirse size gönderiyoruz dediler.


    Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olmanızı rica ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coz -- 21 Ekim 2017; 8:54:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: midezolam

    Arkadaşlar konu başlığına bakılınca sanki wd in ilgisiz bir firma olduğu hissini yaratıyor gibi geliyor. Bence ya konu başlığı değiştirilsin yada yeni konu açılsın wd garanti ile ilgili.

    evet bunun zamanı gelmiş de geçmiş bile.
  • osmanak kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar ürünü gönderirken ups ile karşı ödemeli mi yoksa biz mi ödüyoruz rma bilgilendirmesini okurken bu konu hakkında birşey göremedim. Ve ups şart mı ptt olmaz mı ups şubesi uzak bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssschutzstaffel_ss -- 29 Ekim 2017; 8:11:24 >
  • Ben de bu kervana katıldım. 500GB Black serisi 2,5'luk laptopumda kullandığım harddiskim smart hatasıyla sorun yaratmaya başladı. Bir süre sonra da yazma yapılamadığı için windows'u boot edememeye başladım. Format attığımda 1 gün de olsa çalışıyordu ancak ertesi gün tekrar aynı hatalarla karşılaşıyordum.


    12'sinde RMA kaydını oluşturdum ve pazartesi günü ilk işim Barsan Global Lojistiği arayıp bilgi almak oldu. Kendileri paketleme hakkında detaylı bilgiler verdi ve ne yapmam gerektiğini ilettiler.

    Laptop'tan söktükten sonra üzerinde kalan flex kabloları, sabitleme aparatlarını kesinlikle çıkartıyoruz. Sadece harddisk'i göndereceğiz. Yanında unutacağınız aksesuar WD'nin çöplüklerinde geri dönüşüm yolculuğuna çıkar bilesiniz.

    Harddiskin iki katı büyüklüğünde bir kutuya balonlu poşetleri doldurdum. Ayrıca disk'i kutuya ortalayıp, sağına soluna ezilmemesi ve sabit kalması için yuvarlak köpüklerden yerleştirdim. Disk'in etrafını da balonlu poşetlerle sardım.

    Kutu içeriğine RMA kaydımın screenshot'ını, RMA barkodunu, garantinin geçerli olduğunu belirten e-mail'in görselini çıktı alarak ayrı ayrı kağıtlara koydum. WD sağolsun web sitesinde RMA'nın barkodunu ve gitmesi gereken adresi, alıcı adını vesaire bir sayfa olarak size veriyor. Bunu alarak, belirli yerlerden kesip kutunun üzerine yapıştırmanız yetiyor. Ayrıca kutunun görünen 3 yüzeyine de RMA numaranızı yazmanız gerekiyor.


    Sonrasında ben sürat kargoyla gönderdim. Anlaşmalı kargom olduğu için. Barsan'a gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz malesef. Ancak ondan sonra hiçbir ücret ödemiyorsunuz. Barsan Lojistik, ürününüzü yurtdışına, tahminen çine gönderiyor ve ürününüz orada değiştirildikten sonra size yine barsan üzerinden ücretsiz olarak gönderiliyor.

    Bazı arkadaşlar gümrük sorunu yaşamışlar. O kısımları okuyunca biraz korktum açıkçası ama. Bakalım. Barsan'a ulaşalı 4 iş günü oldu. Haftaya hafta içerisinde ulaştığına dair bilgilendirme alacağımı düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isminivermeyenizleyici

    Ben de bu kervana katıldım. 500GB Black serisi 2,5'luk laptopumda kullandığım harddiskim smart hatasıyla sorun yaratmaya başladı. Bir süre sonra da yazma yapılamadığı için windows'u boot edememeye başladım. Format attığımda 1 gün de olsa çalışıyordu ancak ertesi gün tekrar aynı hatalarla karşılaşıyordum.


    12'sinde RMA kaydını oluşturdum ve pazartesi günü ilk işim Barsan Global Lojistiği arayıp bilgi almak oldu. Kendileri paketleme hakkında detaylı bilgiler verdi ve ne yapmam gerektiğini ilettiler.

    Laptop'tan söktükten sonra üzerinde kalan flex kabloları, sabitleme aparatlarını kesinlikle çıkartıyoruz. Sadece harddisk'i göndereceğiz. Yanında unutacağınız aksesuar WD'nin çöplüklerinde geri dönüşüm yolculuğuna çıkar bilesiniz.

    Harddiskin iki katı büyüklüğünde bir kutuya balonlu poşetleri doldurdum. Ayrıca disk'i kutuya ortalayıp, sağına soluna ezilmemesi ve sabit kalması için yuvarlak köpüklerden yerleştirdim. Disk'in etrafını da balonlu poşetlerle sardım.

    Kutu içeriğine RMA kaydımın screenshot'ını, RMA barkodunu, garantinin geçerli olduğunu belirten e-mail'in görselini çıktı alarak ayrı ayrı kağıtlara koydum. WD sağolsun web sitesinde RMA'nın barkodunu ve gitmesi gereken adresi, alıcı adını vesaire bir sayfa olarak size veriyor. Bunu alarak, belirli yerlerden kesip kutunun üzerine yapıştırmanız yetiyor. Ayrıca kutunun görünen 3 yüzeyine de RMA numaranızı yazmanız gerekiyor.


    Sonrasında ben sürat kargoyla gönderdim. Anlaşmalı kargom olduğu için. Barsan'a gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz malesef. Ancak ondan sonra hiçbir ücret ödemiyorsunuz. Barsan Lojistik, ürününüzü yurtdışına, tahminen çine gönderiyor ve ürününüz orada değiştirildikten sonra size yine barsan üzerinden ücretsiz olarak gönderiliyor.

    Bazı arkadaşlar gümrük sorunu yaşamışlar. O kısımları okuyunca biraz korktum açıkçası ama. Bakalım. Barsan'a ulaşalı 4 iş günü oldu. Haftaya hafta içerisinde ulaştığına dair bilgilendirme alacağımı düşünüyorum.

    son durum nedir hocam harddiskiniz geldi mi?
    gümrük vergisi vs ödediniz mi?
    benim 1tb 2.5'' harddiskim sizlere ömür bende rma ya göndermeyi düşünüyorum




  • Merhaba. Gönderim tarihinden itibaren tam olarak 1 ay sonra ürünüm tekrar ulaştı. Aynı ürünle birebir değişim gerçekleşti. BARSAN'a gönderirken verdiğim kargo ücreti hariç, bir kuruş ödemedim. Ne gümrükten arandım, ne de başka bir sıkıntı yaşadım. Tek sorun harddisksiz kalmak, onu da 120GB'lık bir SSD alarak çözdüm. WD'yi de ikinci harddisk olarak HDD Caddy ile CD-rom slotu yerine yerleştirdim. O vakitten beridir de sorunsuz kullanıyorum.

    Gönderdikten sonra, Status durumu yolda oluşunu ya da kargo takibini yapmıyor bilesiniz. Sadece RMA'yı oluşturduktan sonra ürünün beklendiğini görürsünüz. Zaten arızalı ürün oraya ulaşır ulaşmaz, 24 saat içerisinde yeni ürünün yola çıkıyor ve oradaki status güncelleniyor.
  • Türkiye faturalı ve garantili ürünler için de mi yurt dışına gönderim yapıyoruz? Bir hafta önce aldığım disk bozuk çıkmış. Bu diskleri yurtdışına göndermek durumunda isek garantili olmasının ne anlamı kalıyor ki? Yani Amazon'dan alırız öyle ise. Bir arkadaş aydınlatırsa sevinirim.
  • ahmetfx kullanıcısına yanıt
    selamlar hocam
    evet geneldeki burdaki sıkıntılı vatandaşlar kullanıcı hatası deyip 1 ay bekletip size geri gönderiyor ama şansa değişim yapanda oluyor.
    yurtdışı içinde rma kodu alıp kargolayıp 1 ay civarı bekliyorsunuz yenisi gümrükte kalmassa adresinize ücretsiz geliyor (gönderide siz ücret ödüyorsunuz)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxcem

    selamlar hocam
    evet geneldeki burdaki sıkıntılı vatandaşlar kullanıcı hatası deyip 1 ay bekletip size geri gönderiyor ama şansa değişim yapanda oluyor.
    yurtdışı içinde rma kodu alıp kargolayıp 1 ay civarı bekliyorsunuz yenisi gümrükte kalmassa adresinize ücretsiz geliyor (gönderide siz ücret ödüyorsunuz)
    Sıfır jelatininden çıkarılıp bilgisayara takıldı, ne gibi bir kullanıcı hatası olabilir ki. O zaman üzerine 3 yıl garantili filan yazmasınlar. Peki WD'nin sitesinde sorgulatıldığında Garanti Süresi Geçti gibi bir ifade çıkıyor. Normalde garanti fatura tarihinden itibaren başlar. Ama Globalde farklı sanırım.
  • ahmetfx kullanıcısına yanıt
    at koşturuyorlar hocam kabacası burdaki firmalar,
    elinizdeki s/n ve model no yu siteden aratın garantisi devam ediyor görünüyorsa tavsiyem gönderin.
    burda tüketici mahkemesi vs ugrasırım derseniz 6 ay civarına sonuclanıyor siz daha iyi bilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx

    Sıfır jelatininden çıkarılıp bilgisayara takıldı, ne gibi bir kullanıcı hatası olabilir ki. O zaman üzerine 3 yıl garantili filan yazmasınlar. Peki WD'nin sitesinde sorgulatıldığında Garanti Süresi Geçti gibi bir ifade çıkıyor. Normalde garanti fatura tarihinden itibaren başlar. Ama Globalde farklı sanırım.

    Alıntıları Göster
    Sitedeki garanti suresi bitmis gozukse bile faturadaki seri no urune ait ise sormadan bile gonderebilirsiniz.

    Seri ona ait degil veya seri no faturada yok sitede garanti bitik gorunuyorsa faturasoz aldiklari sifir urunleri size satmislardir demektir.

    Bu durumda ister aldigijiz yerden iade almasini istersiniz.

    Istersenoz durumu wd ye yazip saticinin kapandigini yazin.

    Wd degisimde diretmeyecektir.

    Global firmalari yerli firmalarla karistirmayin.

    Buzdemi satici arkasinda durmaz ama global firma tuketicoye elinden geleni yapar.

    Yeter ki tuketici firmaya karsi durust olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • harddiskimi rma ya yolladım ayın 9unda barsana ulaştı, wd sitesinde hala teslim alınmayı bekliyor yazıyor.Ne zaman güncellenir rma durumu bilgisi olan varmı.

    edit:harddisk barsana ulaşalı 14 gün oldu hala teslim alınmayı bekliyor yazıyor wd nin sitesinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A2C4E36DE -- 23 Nisan 2018; 13:38:20 >
  • güncel

    wd rma durumunu güncellemiş harddiskim teslim alınmış görünüyor 24/04/2018
    bir üst modelinide beklemedeki sevkiyat olarak girmişler.

    Edit:Bir üst model harddiski ups ile sevk edildi diye girmişler takip numarası yok ama.Ups den rma nosuyla takip edebilirsin yazıyo wd sitesinde, ups den sorguladım olmuyo bulunamadı diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A2C4E36DE -- 26 Nisan 2018; 14:34:8 >
  • işi biten bidaha buraya yazmamış şu gümrük meselesinde ayrıntılı bilgi verebilecek varmı?
    Bugün ups den sms geldi kargonuz gümrüğe ulaştı linkteki belgeleri doldurup bize email atın gümrükten ürününüzü çekelim diye.(20 gün süresi varmış gümrükten çekmek için)
    Belgeleri doldurup imzalamazsam ürünüm gelmeyecekmi?
    doldurup imzalasam ups e benim adıma gümrük işlemleri için yetki vermiş olacam gümrük ücreti felan çıkarmasınlar?

    edit:
    gelen linkteki yetki belgesini 1 gün sonra yazdırıp imzlamıştım fotoğrafını çekip ups e email atacaktım, linkteki taşıma irsaliye nosuyla kargoyu sorguladığımda gümrükten çıktığını adresime yollandığını gördüm.Bugün ups kargo paketi getirdi herhangi bir gümrük yetkisi felan vermeme gerek kalmadı.
    Gönderdiğim bozuk harddiskin bir üst modeli 1 ayda elime ulaşmış oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A2C4E36DE -- 10 Mayıs 2018; 13:39:0 >




  • Bugün 10 nisanda gönderdiğim hard diskim aynı modeli ile geri geldi.12 mayısta teslim alındı.14ünde yolladın ve 25inde elime ulaştı.Aynı modelin yenisi ile değişim yapıldı.

    Gönderdiğinizde kargo alındıktan sonra teslim alınmayı bekliyor/waiting to receive yazısı kalıyor, benim gibi heyecanlanmayın acaba bir şey mi oldu diye.Toplam 45 gün sürdü.Kargonuz Türkiyeye girdiğinde upsten mesaj geliyor şu belgeleri imzalayın vs. diye.O mesajı takmayın, bir şey yapmanıza gerek yok.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.