Şimdi Ara

Worldcard n11 5-31 Aralık 111 tl worldpuan kampanyası (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
744
Cevap
17
Favori
39.509
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yapikredi benimde yuklenmemis mus hizmetlerini aricam bugun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibariyle bkm dışında hesaba yüklenen puan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biraz önce ykb aradım arıza var sistem güncellenmişte şey olmuşta sayıkladı bir şeyler sonra talebinizi ilgili kişiye ulaştıracağım felan dedi ara ara kontrol edin puanlarınız yatacaktır dedi duruma görede ek süre vereceklermiş
  • Yazılanlardan da anlasıldıgı uzere mh nin de herhangi bir bilgisi yok ,aklına eseni soyluyorlar musteriye,kendilerine mantıklı gelen acıklamalar yapıyorlar,
    demekki herhangi bir hata vesaire bildirilmemiş konuyla ilgili,mumkun oldugunca herkesin kayıt actırması isleri hızlandırır
    Bunun dısında yapılacak su an icin herhangi bir sey gorunmuyor.
  • http://www.yapikredi.com.tr/memnuniyetiniz-icin-buradayiz/bize-yazin.aspx

    Puanlarla ilgili şikayetlerinize buradan kayıt açtırabilirsiniz . Yanıtı yazılı şekilde gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 16 Ocak 2014; 13:17:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri Temsilcisi : Hasan bey , bugün itibari ile puan yüklenimleri sağlanmıştır telefon bankacılığımızdan kontrolünü sağlayabilirsiniz.

    fakat hala yatan birşey bulunmuyor.
  • 29 aralık tarihinde n11 sitesinden bkm üzerinden 549 tl alışveriş yaptım ve kampanya olduğu halde 500 tl üzeri 55 tl worldpuan yüklenmesi gerekiyordu. Hergün düzenli takip ediyorum ama vermiş olduğunuz en geç 14 ocağa kadar yüklenecektir maddesinin üzerinden 2 gün geçti. Oysa bkmden kazanmış olduğum puanlar 3 gün önce yüklendi. Benim gibi birsürü kişi var , onlarında aynı konuda sorunları var. Umarım en yakın zamanda sorun halledilir.

    Yolladım gitti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sodavisne -- 16 Ocak 2014; 14:05:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinavlar

    29 aralık tarihinde n11 sitesinden bkm üzerinden 549 tl alışveriş yaptım ve kampanya olduğu halde 500 tl üzeri 55 tl worldpuan yüklenmesi gerekiyordu. Hergün düzenli takip ediyorum ama vermiş olduğunuz en geç 14 aralığa kadar yüklenecektir maddesinin üzerinden 2 gün geçti. Oysa bkmden kazanmış olduğum puanlar 3 gün önce yüklendi. Benim gibi birsürü kişi var , onlarında aynı konuda sorunları var. Umarım en yakın zamanda sorun halledilir.

    Yolladım gitti

    BENDE aynını yolladım ve sizin gibi 14 aralık yazmışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ademcell -- 16 Ocak 2014; 14:03:49 >
  • Bende yeni farkettim ya editleyeyim hemen
  • bende bkm kullanmadan adios premium kartım ile işlemi gerçekleştirdim. ve henüz puanım yatmadı. az önce telefonla yapıkrediyi aradım bilgi almak için. hala aynı şeyi söylüyorlar. teknik arıza, teknik düzeltme falan... ama görüştüğüm bayan, bugün N11 puan yükleme işlemleri başlayacak şeklinde kendilerine bir ileti geldiğini söyledi. gün içerisinde takip edin. gerekirse yarın arayarak kayıt oluşturalım dedi. sabırla beklemeye devam artık sinir etmeye başladı bu olay. umarım puanlarımız kaynamaz...
  • Arkadaslar az önce müşteri hizmetleriyle konustum gün içinde N11in yükleneceğini söyledi otomatik ödeme önümüzdeki günlerde dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memoally

    bende bkm kullanmadan adios premium kartım ile işlemi gerçekleştirdim. ve henüz puanım yatmadı. az önce telefonla yapıkrediyi aradım bilgi almak için. hala aynı şeyi söylüyorlar. teknik arıza, teknik düzeltme falan... ama görüştüğüm bayan, bugün N11 puan yükleme işlemleri başlayacak şeklinde kendilerine bir ileti geldiğini söyledi. gün içerisinde takip edin. gerekirse yarın arayarak kayıt oluşturalım dedi. sabırla beklemeye devam artık sinir etmeye başladı bu olay. umarım puanlarımız kaynamaz...

    sırf bi pislik çıkar diye ben de bkm kullanMAdan aldım, yine sorun yine sorun.
    puan yatırmaya gelince sorun ama hesap ekstresi almada, faiz almada hiç sorun olmuyor günü gelince gecikmeden alıyorlar.

    ben artık şuna inanıyorum, takip etmeyen %25'lik bir kesim vardır kesin, onların puanın üstüne yatalım, başvuranlara yatırırız kafasındalar.




  • "otomatik ödemenin puanları önümüzdeki günlerde yatacak" ne demektir arkadaş??
    yanılıyorsam düzeltin, onun son yükleme tarihi 15 ocak (yani dün) diil miydi?
    ben kredi kartı ödemesi yaparken "önümüzdeki günlerde" diyebiliyor muyum da sen diyorsun?
    bakkal dükkanı mı işletiyosun, nasıl bi laftır bu
    N11'in puanını yatıramayan sözümona arızalı sistem BKM puanlarını nasıl yatırdı?
    büyük ciddiyetsizlik, müşteriye saygısızlık.
  • daha güzeli var
    sistem arızalı n11 yatıramıyoruz diyorlar
    ama hb yi yatırabiliyoruz bu nasıl iş biri anlatsın diyecem ama
    ama bende IT ciyim böyle iş olmaz
  • ben burada sabah 10 gibi görüşlerimi paylaştım.

    sistemlerinde ve ekstremde 30 aralık 2013 - doğuş planet - 525 tl alışveriş görünüyor. onlarda bunu görüyor. halen daha yatmıycaki yada incelenecek v.s. diyorlar.

    düşünün sadece bu forumda kaç kişi telefonla aradı. kaç kişi uğraşıyor. ben bankayı aramak , peşinde koşmak zorunda değilimki. şeytan diyorki, kart limitini sonuna kadar (30,800tl)
    harca, nede olsa üzerimde birşey yok. borçlarıda ödeme. hiçbirşey yapamazlar. ne hapis ne haciz. böle haşırt diye kol gibi sokmak lazım aslında bankaya.

    işleri güçleri insanları kandırmak, oyalamak . hakkını aramayan olursa karımız olur hesabındalar.
  • Benim vakıf ve hala bekliyorum. Gece özellikle alarmı kurup uyanacağım ve mhyi arayacağım. Gün içi 2 gündür ulaşamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vakıfbankta subede calısıyorum inanın peder beyinde puanı var yuklenmesi gereken kartı ilgili işbirimi ile görüştüm durumu anlattım sıkıntı su ki n11 firması ile ykb arasında bir baglantı sorunu var yani ykb yada n11 ikisinden birisi bir yerde hata yaptı ve cozmeye calısyorlar benim bizim bankanın ilgili biriminden aldığım sonuc bu
  • Benim Vakıfbank ile yaptığım son görüşmede, yaptığım harcamanın kampanya koşullarında olduğunu belirttiler. Bu iyi oldu. Kayıt altına alınmış oldu.
    Müşteri temsilcisi puanı yatmayan müşteriler için ilgili birimin tekrar kontrolleri yapacağını ve bana bilgi verileceğini belirtti.
    Eğer worldpuan yatırmada gecikme olursa -ki oldu- puanların da geri alınışı için ona göre gün belirleneceği bilgisini aldım.
    İnşallah sıkıntı çıkarmadan şu sorunumuzu çözerler.
    Benim en büyük korkum 31.12.2013'te alışveriş yapmamdı ama n11.com yetkilisi kampanyaya dahil tarih olduğunu söylemişti.
  • vakıfbanka kayıt oluşturdum. kullanım süresi, geç kalma süresi kadar uzuyor cevabını aldım.
  • bir önceki hb kampanyası ve bu kampanyada sorunlar başladı. ykb çok mu yükleniyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.