Şimdi Ara

Xantia'nın Lastiği patladı, sonra...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Saat 9 civarı mugla merkezde seyrederken, sağnak yamur altında, karanlıkta gormeden derin bir cukura biraz hızlıca girdik. 200-300 metre gittik normal bir hızda gobek donduk içime bir kurt düştüğü için saga cektik. Bi baktım sağ ön teker patlamış. Yaklaşık 300 metre kadar ilerleyip birde gobek donduk ama arac hissettirmedi. Üstelik göbeğin dışında kalan yani en çok yük binen lastik patlakdı(hemde ıslak zeminde donduk). Sağnak yağmur altında Lastik değiştirdim. Sırılsıklam oldum. Aracı en yuksek konuma aldım krikoyu koydum altına biraz 2-3 cm krikoyla kaldırdım sonra en alt konuma indirdim. Araç lastiklerini içe çekti :) bende askıdaki lastiği rahatlıkla değiştirdim. altımızdaki araç bşka bir otomobil olsaydı eminim bir kaldırıma carpardık. Lastiği elimle kontrol ettim yarık var gibi geldi bana ama karanlık oldugundan gormedim. Yarık tamıir edilirmi bir bilgisi olan varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 12 Aralık 2007; 22:23:33 >







  • geçmiş olsun...araba jeepimsi oldugundan olabilir yani yük dağılımı dengede oldugundan size hissettirmeyebilir ama hassas şöförlerr hisseder yinede..yarık derecesine göre tamir edilebiliyor fakat hiçde sağlıklı olmuyor.yinede tecrübeli bir lastikçiye göstermek gerek....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clio_TR

    geçmiş olsun...araba jeepimsi oldugundan olabilir yani yük dağılımı dengede oldugundan size hissettirmeyebilir ama hassas şöförlerr hisseder yinede..yarık derecesine göre tamir edilebiliyor fakat hiçde sağlıklı olmuyor.yinede tecrübeli bir lastikçiye göstermek gerek....
    quote:

    Orjinalden alıntı: clio_TR

    geçmiş olsun...araba jeepimsi oldugundan olabilir yani yük dağılımı dengede oldugundan size hissettirmeyebilir ama hassas şöförlerr hisseder yinede..yarık derecesine göre tamir edilebiliyor fakat hiçde sağlıklı olmuyor.yinede tecrübeli bir lastikçiye göstermek gerek....


    Aracın süspansiyonları özel oldugundan 3 tekerle gidebiliyor yuk dagılımıyla ilgili değil. Arka tekerlerden biri olsa hak verirdim ancak motorun üstüne bastıgı teker... Araç normal arabalarla aynı yukseklikte daha aşşagı indirmek yada daha yukarı kaldırmak benim elimde jeepimsi bir araba değil yani :). Lastiğe üzüldüm 1000 km oldu olmadı yepyeni lastikti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orjinalden alıntı: clio_TR

    geçmiş olsun...araba jeepimsi oldugundan olabilir yani yük dağılımı dengede oldugundan size hissettirmeyebilir ama hassas şöförlerr hisseder yinede..yarık derecesine göre tamir edilebiliyor fakat hiçde sağlıklı olmuyor.yinede tecrübeli bir lastikçiye göstermek gerek....


    Aracın süspansiyonları özel oldugundan 3 tekerle gidebiliyor yuk dagılımıyla ilgili değil. Arka tekerlerden biri olsa hak verirdim ancak motorun üstüne bastıgı teker... Araç normal arabalarla aynı yukseklikte daha aşşagı indirmek yada daha yukarı kaldırmak benim elimde jeepimsi bir araba değil yani :). Lastiğe üzüldüm 1000 km oldu olmadı yepyeni lastikti.

    Alıntıları Göster
    eğer yarık yanaktaysa çöpe atacaksın. tabanda ise tamir ederler ama çok sağlıklı olmaz. neyseki 1000kmde 10000kmde olsa 1 çift lastik alman gerekirdi şimdi 1 lastikle kurtarabilrisin diğer taraf çok yenmemiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    eğer yarık yanaktaysa çöpe atacaksın. tabanda ise tamir ederler ama çok sağlıklı olmaz. neyseki 1000kmde 10000kmde olsa 1 çift lastik alman gerekirdi şimdi 1 lastikle kurtarabilrisin diğer taraf çok yenmemiştir.

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun. Ön lastik patladığında az da olsa sağa çekmesi gerekirdi sanırım. Yağmurda da ıslanıp hasta olmayın sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Geçmiş olsun. Ön lastik patladığında az da olsa sağa çekmesi gerekirdi sanırım. Yağmurda da ıslanıp hasta olmayın sonra.

    Alıntıları Göster
    Yarık yanakta çıktı 2 tane gözle gorulemeyecek kadar ufak. Lastikçi tamir ederim dedi. 5 te gidecez bakalım ne olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    Yarık yanakta çıktı 2 tane gözle gorulemeyecek kadar ufak. Lastikçi tamir ederim dedi. 5 te gidecez bakalım ne olmuş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden al�nt�: BX4TC

    Ge�mi� olsun. �n lastik patlad���nda az da olsa sa�a �ekmesi gerekirdi san�r�m. Ya�murda da �slan�p hasta olmay�n sonra.


    Tuhaf olanda o zaten. Lastik patlakken bişey hissetmedim. Stepneyi taktım basıncı düşüktü hava basmak için petrole kadar oyle gittik araç aşırı şekilde sağa çekiyor. Patlak lastikle yapmamıştı ?!




  • forumda buluna arkadaşlar elimde 1996 model bir citroen xantia var. 2 bin motor. isx satmak istiyorum. ben bu arabanın elinden kurtulamadım. Van ilinde bu arabayı daha doğru dürüst onaran olmadı. geçen ön kısmını çarptım. ilgilene varsa vereyim. van da yapamıyorlar zaten. yok parça yok. yok bilmem ne ilgilenen varsa iyi bir fiyata veririm. şimdi biraz masrafı var. 8500 düşünüyorum. masraflarını da düşeriz. 0505 373 59 12 (Nebi )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebi butasım

    forumda buluna arkadaşlar elimde 1996 model bir citroen xantia var. 2 bin motor. isx satmak istiyorum. ben bu arabanın elinden kurtulamadım. Van ilinde bu arabayı daha doğru dürüst onaran olmadı. geçen ön kısmını çarptım. ilgilene varsa vereyim. van da yapamıyorlar zaten. yok parça yok. yok bilmem ne ilgilenen varsa iyi bir fiyata veririm. şimdi biraz masrafı var. 8500 düşünüyorum. masraflarını da düşeriz. 0505 373 59 12 (Nebi )
    citroen'in sispansiyon sistemine bayılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    citroen'in sispansiyon sistemine bayılıyorum

    Alıntıları Göster
    Arkadaşımda da xantia var geçen gün babası 140la gidiyormuş pat diye bi ses duymuş ama lastik patladıgını anlamamış acaba bişeye mi çarptım diye inip kontrol edince lastiğin patladıgını farketmiş aynı patlama baska bi araçta oldugunu düşünün heleki sağ ön lastik. Kesin takla atardı araba ki, tamda dediğim gibi aynı adam daha gecen yaz passatla 120yle giderken benzer bi durum yasadı lastik patlamış bu sekilde araba 6 takla atıyo heleki yine şanslıymış araba tavanda sürklenerek durabilmiş ve burnu bile kanamadan arabadan inmiş sadece omzu çatlamıştı. Güvenlik baımından hidroaktif süspansiyonlar harika




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoRHaN50

    Arkadaşımda da xantia var geçen gün babası 140la gidiyormuş pat diye bi ses duymuş ama lastik patladıgını anlamamış acaba bişeye mi çarptım diye inip kontrol edince lastiğin patladıgını farketmiş aynı patlama baska bi araçta oldugunu düşünün heleki sağ ön lastik. Kesin takla atardı araba ki, tamda dediğim gibi aynı adam daha gecen yaz passatla 120yle giderken benzer bi durum yasadı lastik patlamış bu sekilde araba 6 takla atıyo heleki yine şanslıymış araba tavanda sürklenerek durabilmiş ve burnu bile kanamadan arabadan inmiş sadece omzu çatlamıştı. Güvenlik baımından hidroaktif süspansiyonlar harika

    Alıntıları Göster
    Hocam biz soyleyince kimse inanmıyor. Yada inanmak istemiyorlar. Anlayabilmeleri için başlarından bir hadise geçmesi gerek 3 tekerle gidebilmenin avantajı nedir. Öylesine konmuş gereksiz bi özellik gibi bakıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 31 Ocak 2008; 13:14:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    Hocam biz soyleyince kimse inanmıyor. Yada inanmak istemiyorlar. Anlayabilmeleri için başlarından bir hadise geçmesi gerek 3 tekerle gidebilmenin avantajı nedir. Öylesine konmuş gereksiz bi özellik gibi bakıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Vallahi bilen biliyor bu özelliğin avantajlarını. Ben artık kimseye bişey anlatmaya çalışmıyorum. Yoruldum.
    91 model bx im var. Ayrıca birde 2006 dizel albeam var. Ama özellikle şehirler arası yola bx ile gidiyorum.
    Zaten bir şekilde o tadı alanlar vazgeçemiyor. Panik frenlerde arabanın kesinlikle kıçı başı oynamıyor. Çizgisini asla kaybetmiyor. Vs. vs. vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oluşumbilgi

    Vallahi bilen biliyor bu özelliğin avantajlarını. Ben artık kimseye bişey anlatmaya çalışmıyorum. Yoruldum.
    91 model bx im var. Ayrıca birde 2006 dizel albeam var. Ama özellikle şehirler arası yola bx ile gidiyorum.
    Zaten bir şekilde o tadı alanlar vazgeçemiyor. Panik frenlerde arabanın kesinlikle kıçı başı oynamıyor. Çizgisini asla kaybetmiyor. Vs. vs. vs.

    Alıntıları Göster
    Aynen katılıyorum. Bilen bilir hidraktif süspansiyonun önemini ve faydasını. Bu sebepten kimsenin inanması için bir çaba sarfetmemize gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Aynen katılıyorum. Bilen bilir hidraktif süspansiyonun önemini ve faydasını. Bu sebepten kimsenin inanması için bir çaba sarfetmemize gerek yok.

    Alıntıları Göster
    ya arkadaslar her kelimenize katılıyorum gercekten bende insanlara bunu anlatmaya calısıyorum ama bir turlu anlamak istemiyorlar her seferinde peugeot la bir tutuyorlar aynı banttan cıkıyor dandik araba falan diyorlar hele bende bir kayınco var bmw delisi onu bir turlu inandıramıyorum C6 ile bmw yi bir tutmayı bırak bmw nin daha da ustun oldugunu soyluyor bmw nin hangi modeli olursa olsun aynı pozisyon oldugunda acaba o araba ne hale gelir ama citroen in hidraktif amortisor sistemi olan bir citroen nasıl olur burda acıkca yazılmıs zaten yanlısmıyım arkadaslar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: büyükelçi

    ya arkadaslar her kelimenize katılıyorum gercekten bende insanlara bunu anlatmaya calısıyorum ama bir turlu anlamak istemiyorlar her seferinde peugeot la bir tutuyorlar aynı banttan cıkıyor dandik araba falan diyorlar hele bende bir kayınco var bmw delisi onu bir turlu inandıramıyorum C6 ile bmw yi bir tutmayı bırak bmw nin daha da ustun oldugunu soyluyor bmw nin hangi modeli olursa olsun aynı pozisyon oldugunda acaba o araba ne hale gelir ama citroen in hidraktif amortisor sistemi olan bir citroen nasıl olur burda acıkca yazılmıs zaten yanlısmıyım arkadaslar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: büyükelçi

    ya arkadaslar her kelimenize katılıyorum gercekten bende insanlara bunu anlatmaya calısıyorum ama bir turlu anlamak istemiyorlar her seferinde peugeot la bir tutuyorlar aynı banttan cıkıyor dandik araba falan diyorlar hele bende bir kayınco var bmw delisi onu bir turlu inandıramıyorum C6 ile bmw yi bir tutmayı bırak bmw nin daha da ustun oldugunu soyluyor bmw nin hangi modeli olursa olsun aynı pozisyon oldugunda acaba o araba ne hale gelir ama citroen in hidraktif amortisor sistemi olan bir citroen nasıl olur burda acıkca yazılmıs zaten yanlısmıyım arkadaslar

    Peugeot ile birleşmenin yaramadığını düşünüyorum ancak hidroaktif sistem çok basit ve ilginç bir sistemdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: büyükelçi

    ya arkadaslar her kelimenize katılıyorum gercekten bende insanlara bunu anlatmaya calısıyorum ama bir turlu anlamak istemiyorlar her seferinde peugeot la bir tutuyorlar aynı banttan cıkıyor dandik araba falan diyorlar hele bende bir kayınco var bmw delisi onu bir turlu inandıramıyorum C6 ile bmw yi bir tutmayı bırak bmw nin daha da ustun oldugunu soyluyor bmw nin hangi modeli olursa olsun aynı pozisyon oldugunda acaba o araba ne hale gelir ama citroen in hidraktif amortisor sistemi olan bir citroen nasıl olur burda acıkca yazılmıs zaten yanlısmıyım arkadaslar

    Peugeot ile birleşmenin yaramadığını düşünüyorum ancak hidroaktif sistem çok basit ve ilginç bir sistemdir.

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun ucuz atlatılmış bir hadise...

    Citroen'in Peugeot'un ellerine düşmesi acıklı bir hikaye. Bilenler biliyordur ama bilmeyenler için anlatayım..
    Herşey 1960 ların sonunda başlıyor. O dönemde Citroen, DS ve 2CV ile Fransa'da kral. 2CV ve DS arasını dolduracak Wankel motorlu küçük bir şehir arabası yapmaya girişiyorlar. Citroen Visa benzeri, (C15 kamyonetin binek versiyonu) bir araç olması planlanıyor. Fakat Renault'nun endüstri casusları bunu erkenden haber alıp aynı segmentte Renault 14 modelini hızla geliştiriyor ve daha önce piyasaya sunuyorlar. R14 neredeyse bu Citroen in tıpa tıp aynısı. Bizimkiler Wankel motorlusunu yapma fantzisi ile uğraşırken Renault malı götürüyor ve bu proje asla piyasaya çıkamayarak şirketi büyük zarara sokuyor. Aynı dönemde Maserati iflas ediyor ve Citoren Maseratiyi satın alıyor.

    Kendileri için Maserati motorlu Citroen SM sport kupeyi yapıyorlar. Maksat dünyanın en hızlı önden çekişli otomobilini üretmek. Bir yandan GS modeli çıkıyor, çok tutulmasına rağmen CX modelinin aşırı geliştirme mailyetleri de Citroen'in belini büküyor. Bir başka koldan ise Citroen in Wankel motor sevdası bitmiyor ve GS modeline bu motor tipini uyguluyorlar.

    SM ne kadar muhteşem bir araba olsa da bekledikleri kadar iyi satmazken, üstüne birde 1974 petrol krizi çıkınca fantaziden fantaziye koşan Citroen borç gediğini kapatamayarak iflas bayrağını çekiyor.
    SM üretimi duruyor, GS Wankel üretimi duruyor, Maserati elden çıkıyor ve hatta bu sefer Citroen Peugeot'un ellerine düşüyor. CX in executive sedan olarak sunulup asla 6 silindirli modelinin olamamasının nedeni de bu Wankel motor olayı. Wankel ufak boyutlu bir motor ve büyük güç üretiyor. CX te Wankel motorlu olarak tasarlandığı için motor haznesi fazla büyük değil. Hatta stepne bile motor kaputunun içinde. Wankel rüyası bitince buraya ancak 4 silindirli eski bir DS motoru sığabiliyor.

    Peugeot bilindiği gibi günlük ve pratik otomobiller üreten bir firma. Citroen i aldıkları zaman neredeyse onlar bile iflas edecek kadar zorlanıyorlar. O dönemde Citroen in elinde başarılı GS modeli, popüler 2 CV ve yepyeni CX var. Peugeot bu modellere dokunmadan üretiyor. Ama üvey evlat muamelesi gören Citroen in arabaları yeteri kadar özenli üretilmiyor ve geliştirilmiyor. Neticesinde yıllar geçtikçe CX rakiplerinin gerisinde kalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LHM

    Geçmiş olsun ucuz atlatılmış bir hadise...

    Citroen'in Peugeot'un ellerine düşmesi acıklı bir hikaye. Bilenler biliyordur ama bilmeyenler için anlatayım..
    Herşey 1960 ların sonunda başlıyor. O dönemde Citroen, DS ve 2CV ile Fransa'da kral. 2CV ve DS arasını dolduracak Wankel motorlu küçük bir şehir arabası yapmaya girişiyorlar. Citroen Visa benzeri, (C15 kamyonetin binek versiyonu) bir araç olması planlanıyor. Fakat Renault'nun endüstri casusları bunu erkenden haber alıp aynı segmentte Renault 14 modelini hızla geliştiriyor ve daha önce piyasaya sunuyorlar. R14 neredeyse bu Citroen in tıpa tıp aynısı. Bizimkiler Wankel motorlusunu yapma fantzisi ile uğraşırken Renault malı götürüyor ve bu proje asla piyasaya çıkamayarak şirketi büyük zarara sokuyor. Aynı dönemde Maserati iflas ediyor ve Citoren Maseratiyi satın alıyor.

    Kendileri için Maserati motorlu Citroen SM sport kupeyi yapıyorlar. Maksat dünyanın en hızlı önden çekişli otomobilini üretmek. Bir yandan GS modeli çıkıyor, çok tutulmasına rağmen CX modelinin aşırı geliştirme mailyetleri de Citroen'in belini büküyor. Bir başka koldan ise Citroen in Wankel motor sevdası bitmiyor ve GS modeline bu motor tipini uyguluyorlar.

    SM ne kadar muhteşem bir araba olsa da bekledikleri kadar iyi satmazken, üstüne birde 1974 petrol krizi çıkınca fantaziden fantaziye koşan Citroen borç gediğini kapatamayarak iflas bayrağını çekiyor.
    SM üretimi duruyor, GS Wankel üretimi duruyor, Maserati elden çıkıyor ve hatta bu sefer Citroen Peugeot'un ellerine düşüyor. CX in executive sedan olarak sunulup asla 6 silindirli modelinin olamamasının nedeni de bu Wankel motor olayı. Wankel ufak boyutlu bir motor ve büyük güç üretiyor. CX te Wankel motorlu olarak tasarlandığı için motor haznesi fazla büyük değil. Hatta stepne bile motor kaputunun içinde. Wankel rüyası bitince buraya ancak 4 silindirli eski bir DS motoru sığabiliyor.

    Peugeot bilindiği gibi günlük ve pratik otomobiller üreten bir firma. Citroen i aldıkları zaman neredeyse onlar bile iflas edecek kadar zorlanıyorlar. O dönemde Citroen in elinde başarılı GS modeli, popüler 2 CV ve yepyeni CX var. Peugeot bu modellere dokunmadan üretiyor. Ama üvey evlat muamelesi gören Citroen in arabaları yeteri kadar özenli üretilmiyor ve geliştirilmiyor. Neticesinde yıllar geçtikçe CX rakiplerinin gerisinde kalıyor.

    Alıntıları Göster
    Citroen'in geçmişi hakkında yazıları okumak gerçekten çok zevkli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bir_masal

    Citroen'in geçmişi hakkında yazıları okumak gerçekten çok zevkli.

    Alıntıları Göster
    sevgili LHM bilgilendirdigin icin cok tesekkurler boyle bilgileri her zmn bekliyoruuz ayrıca BX4TC de

    Peugeot ile birleşmenin yaramadığını düşünüyorum ancak hidroaktif sistem çok basit ve ilginç bir sistemdir.
    diye yazmıssın bence dunyada esi benzeri olmayan bir sistem suan bazı markalar taklitlerini kullanmakta ama asıl patenti bilinmekteki citroende gercek olanı yani birdigim kadasrı ile yanlıs bilmiyorsam bir ara soyle bir iddaa vardı bilirmisiniz bilmiyorum citroeni devire bilirsen fabrikası sana aynısını bedavadan veriyor sıfırını hemde bir dusunun her arabanın takla atmısını mutlaka gormussunuzdur ama citroenin hidroaktif amortisor sistemi olan bir citroenin kactane gordunuz bana soylermisiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: büyükelçi

    sevgili LHM bilgilendirdigin icin cok tesekkurler boyle bilgileri her zmn bekliyoruuz ayrıca BX4TC de

    Peugeot ile birleşmenin yaramadığını düşünüyorum ancak hidroaktif sistem çok basit ve ilginç bir sistemdir.
    diye yazmıssın bence dunyada esi benzeri olmayan bir sistem suan bazı markalar taklitlerini kullanmakta ama asıl patenti bilinmekteki citroende gercek olanı yani birdigim kadasrı ile yanlıs bilmiyorsam bir ara soyle bir iddaa vardı bilirmisiniz bilmiyorum citroeni devire bilirsen fabrikası sana aynısını bedavadan veriyor sıfırını hemde bir dusunun her arabanın takla atmısını mutlaka gormussunuzdur ama citroenin hidroaktif amortisor sistemi olan bir citroenin kactane gordunuz bana soylermisiniz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: büyükelçi

    sevgili LHM bilgilendirdigin icin cok tesekkurler boyle bilgileri her zmn bekliyoruuz ayrıca BX4TC de

    Peugeot ile birleşmenin yaramadığını düşünüyorum ancak hidroaktif sistem çok basit ve ilginç bir sistemdir.
    diye yazmıssın bence dunyada esi benzeri olmayan bir sistem suan bazı markalar taklitlerini kullanmakta ama asıl patenti bilinmekteki citroende gercek olanı yani birdigim kadasrı ile yanlıs bilmiyorsam bir ara soyle bir iddaa vardı bilirmisiniz bilmiyorum citroeni devire bilirsen fabrikası sana aynısını bedavadan veriyor sıfırını hemde bir dusunun her arabanın takla atmısını mutlaka gormussunuzdur ama citroenin hidroaktif amortisor sistemi olan bir citroenin kactane gordunuz bana soylermisiniz

    Gümrük araçları da dahil olmak üzere perte çıkmış araçlarda ezik tavan bulamadım. Bence bulana bir ödül vermek lazım. Tabii üzerine ağırlık düşüp tavanı hasar alan araçlar istisna tutulmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: büyükelçi

    sevgili LHM bilgilendirdigin icin cok tesekkurler boyle bilgileri her zmn bekliyoruuz ayrıca BX4TC de

    Peugeot ile birleşmenin yaramadığını düşünüyorum ancak hidroaktif sistem çok basit ve ilginç bir sistemdir.
    diye yazmıssın bence dunyada esi benzeri olmayan bir sistem suan bazı markalar taklitlerini kullanmakta ama asıl patenti bilinmekteki citroende gercek olanı yani birdigim kadasrı ile yanlıs bilmiyorsam bir ara soyle bir iddaa vardı bilirmisiniz bilmiyorum citroeni devire bilirsen fabrikası sana aynısını bedavadan veriyor sıfırını hemde bir dusunun her arabanın takla atmısını mutlaka gormussunuzdur ama citroenin hidroaktif amortisor sistemi olan bir citroenin kactane gordunuz bana soylermisiniz

    Gümrük araçları da dahil olmak üzere perte çıkmış araçlarda ezik tavan bulamadım. Bence bulana bir ödül vermek lazım. Tabii üzerine ağırlık düşüp tavanı hasar alan araçlar istisna tutulmalıdır.

    Alıntıları Göster
    BX4TC ye aynen katılıyorum varsa gercekten bir odul vermek lazım




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.