Şimdi Ara

Xiaomi Mi TV Stick 1080p [ANA KONU] (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.682
Cevap
183
Favori
498.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pinokkyo

    Hocam amacınız iptv ise en temizi Smart Iptv uygulaması ama bu uygulama biraz pahalı. Dışardan yüklenen ücretsiz apk'lar illa ki vardır.
    Youtube için ekstra bir şey yapmanıza gerek yok zaten içinde yüklü.
    Cihazı açar açmaz ne yapmanız gerektiği konusunda cihaz sizi yönlendiriyor zaten.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eee Mi TV Stick FHD çıktı çıkmasına da aylar oldu 4K versiyonundan haber yok. TiVo almak çok daha mantıklı Xiaomi'nin keyfini bekleyene kadar. Keşke global pazarda TV Box işine büyük bir firma daha girse de keyfiyetten kurtulsak.
  • 1080 P olandan sipariş verdim. Stremio programını aşırı donmadan kullanabilir miyim acaba tecrübe eden var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı ilk kurulum sırasında güncelleme geldi güncellemeyi yaptım sonra blue tv ti kurdum sonra cihazı internet bağlantısında sorun olduğu için fabrika ayarlarına sıfırladım blue tv kayboldu işin ilginç yanı uygulamalarda yok güncellemeleri kontrol ediyorum cihazımız güncel diyor sıfırlamadan sonra güncelleme yapmadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar selam. karar veremedim. mi stic tv mi? mi box 4k mı
    çocukların odası için alıcam tv 1080p netflix ve youtube bakıyorlar daha çok. ama ilerde 4k almadım diye pişman olurmuyum, teknik özellikler olarak hangisi daha iyi ram işlemci ekran kartı olarak. bilemedim yani. ne tavsiye edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • srknzr S kullanıcısına yanıt
    Netflix ve YouTube için Mi tv Stick yeterli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • üstad kablolu interneti usb denmi baglıyoruz.? aynı anda usb flas da baglayabiliyormu .usb çoğaltıcı ile filan. yoksa sadece birimi bağlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • srknzr S kullanıcısına yanıt
    Kablolu internet bağlanmıyor diye biliyorum usb flash bellekler içinde ayriyeten dönüştürücü kablo alman lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam cihazda sadece bir tane giriş var o da güç girişi. Kablolu internetle benim bilmediğim başka bir yöntemi yoksa eğer TV Stick'e bağlanamazsınız. Kablolu internet için Mi Box S kullanmanız gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziyan82

    Cihazı ilk kurulum sırasında güncelleme geldi güncellemeyi yaptım sonra blue tv ti kurdum sonra cihazı internet bağlantısında sorun olduğu için fabrika ayarlarına sıfırladım blue tv kayboldu işin ilginç yanı uygulamalarda yok güncellemeleri kontrol ediyorum cihazımız güncel diyor sıfırlamadan sonra güncelleme yapmadım
    Merhaba. Biz de bir iki gün önce yeğene Xiaomi Mi TV stick aldık n11'den, satıcı "Marketplace". Garanti belgesinde de satıcı firma "Marketplace E-ticaret Hiz. Lit. Şti." yazıyor, İstanbul Kartal'da bir firma olarak görünüyor. Ancak Wi-fi bağlantı problemleri yaşıyoruz. Şöyle ki:

    1) Cihaz evdeki Airties RT-205 ADSL kablosuz modemin Wi-fi sinyalini (2.4 GHz) kesinlikle görmüyor. Modemle cihaz yanyana olmasına rağmen ve modemin kanal ayarını tek tek 1-13 arasındaki her kanala değiştirdiğim halde modemin Wi-fi ağı cihazda görünmüyor ama tüm komşuların Wi-fi sinyalleri görünüyor. Herhalde bizim modemle ilgili bir uyumsuzluk sorunu var diye düşünüyorum. Bu arada evdeki diğer tüm cihazlar (telefonlar, bilgisayarlar) bahsettiğim Airties modeme sorunsuz bağlanıyor.

    2) Öyle olunca telefonumun mobil internetini hotspot yaparak TV stick'i internete bağlamayı denedim. Bu kez de ağı gördü ve bağlandı ama "Bağlı, internet yok" şeklinde uyarı verdi ve hakikaten de internet bağlantısı yoktu. Başka telefonlarla da denedim ve sonuç aynı oldu. Internette biraz araştırınca Android TV'lerde böyle problemler yaşandığını ve Tarih/Saat ayarlarını elle düzelttikten sonra "Ağ tarafından sağlanan saati kullan" seçeneğine alınca bağlantının düzeldiğini okudum. Gerçekten de bu şekilde yapınca bağlantı sorunu düzeldi ve normal olarak internete bağlandı ve cihaz üzerindeki uygulamalar sorunsuz çalışmaya başladı. Ancak cihazın gücünü kesince (bir iki saniyeliğine bile olsa), cihaz yeniden başladığında saat ayarlarını kaybediyor (2017 tarihli bir ayara dönüyor) ve aynı şekilde "Bağlı, internet yok" uyarısı veriyor ve tekrar elle tarih/saati ayarlayıp "Ağ tarafından sağlanan saati kullan" seçeneğine almak gerekiyor. Bu çok rahatsız edici ve cihazın taşınabilirliğini kısıtlayıcı bir durum. Bu sorunu yaşamamak için cihazın kendi adaptörü ile sürekli prize bağlı kalması ve kullanmayınca kendi kumandası üzerindeki güç düğmesinden stand-by konumuna almak gerek belli ki. Ama elektrik anlık olarak bile kesilse saat ayarları kayboluyor ve tekrar bu şekilde ayarlamak gerekiyor.

    3) Cihazın yazılımı güncel mi diye kontrol ettiğimde "sisteminiz şu anda güncel" diyor. "Hakkında" menüsündeki sistem bilgileri şöyle:

    Model: MiTV-AESP0
    Sürüm: 9
    Android güvenlik yaması düzeyi: 5 Mart 2020
    Çekirdek sürümü: 4.9.113 #1 Tue May 26 19:31:36 CST 2020
    Yapı: PI.293 release-keys

    Sizin cihaza güncelleme geldiğini yazmışsınız. Güncel sistem bilgileriniz benim yazdığım gibi mi?

    Mi TV stick alan arkadaşlar benzer Wi-fi bağlantı sorunları yaşıyor musunuz? Cihaz bu haliyle pek kullanışlı değil. Acaba yeni bir yazılım güncellemesi sorunu çözer mi yoksa en iyisi ürünü iade etmek mi? Kendi kullandığım Google Chromecast 3 cihazı ile hiç böyle sorunlar yaşamadım.




  • smksahin S kullanıcısına yanıt
    Ben wifi den bu tür sorunlar yaşamadım. Şuan cihazımda bulunan yazılım sürümü bu şekilde. Cihazınızda donanımsal bir sorun olabilir. Xiaomi Mi TV Stick 1080p   [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ok. teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4L0X

    Ben wifi den bu tür sorunlar yaşamadım. Şuan cihazımda bulunan yazılım sürümü bu şekilde. Cihazınızda donanımsal bir sorun olabilir.
    Yanıtınız için çok teşekkürler. Yazılım sürümü aynı görünüyor. Eğer Wi-fi konusunda çoğunluk sorun yaşamıyorsa dediğiniz gibi bizim cihaz sorunlu olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smksahin

    Merhaba. Biz de bir iki gün önce yeğene Xiaomi Mi TV stick aldık n11'den, satıcı "Marketplace". Garanti belgesinde de satıcı firma "Marketplace E-ticaret Hiz. Lit. Şti." yazıyor, İstanbul Kartal'da bir firma olarak görünüyor. Ancak Wi-fi bağlantı problemleri yaşıyoruz. Şöyle ki:

    1) Cihaz evdeki Airties RT-205 ADSL kablosuz modemin Wi-fi sinyalini (2.4 GHz) kesinlikle görmüyor. Modemle cihaz yanyana olmasına rağmen ve modemin kanal ayarını tek tek 1-13 arasındaki her kanala değiştirdiğim halde modemin Wi-fi ağı cihazda görünmüyor ama tüm komşuların Wi-fi sinyalleri görünüyor. Herhalde bizim modemle ilgili bir uyumsuzluk sorunu var diye düşünüyorum. Bu arada evdeki diğer tüm cihazlar (telefonlar, bilgisayarlar) bahsettiğim Airties modeme sorunsuz bağlanıyor.

    2) Öyle olunca telefonumun mobil internetini hotspot yaparak TV stick'i internete bağlamayı denedim. Bu kez de ağı gördü ve bağlandı ama "Bağlı, internet yok" şeklinde uyarı verdi ve hakikaten de internet bağlantısı yoktu. Başka telefonlarla da denedim ve sonuç aynı oldu. Internette biraz araştırınca Android TV'lerde böyle problemler yaşandığını ve Tarih/Saat ayarlarını elle düzelttikten sonra "Ağ tarafından sağlanan saati kullan" seçeneğine alınca bağlantının düzeldiğini okudum. Gerçekten de bu şekilde yapınca bağlantı sorunu düzeldi ve normal olarak internete bağlandı ve cihaz üzerindeki uygulamalar sorunsuz çalışmaya başladı. Ancak cihazın gücünü kesince (bir iki saniyeliğine bile olsa), cihaz yeniden başladığında saat ayarlarını kaybediyor (2017 tarihli bir ayara dönüyor) ve aynı şekilde "Bağlı, internet yok" uyarısı veriyor ve tekrar elle tarih/saati ayarlayıp "Ağ tarafından sağlanan saati kullan" seçeneğine almak gerekiyor. Bu çok rahatsız edici ve cihazın taşınabilirliğini kısıtlayıcı bir durum. Bu sorunu yaşamamak için cihazın kendi adaptörü ile sürekli prize bağlı kalması ve kullanmayınca kendi kumandası üzerindeki güç düğmesinden stand-by konumuna almak gerek belli ki. Ama elektrik anlık olarak bile kesilse saat ayarları kayboluyor ve tekrar bu şekilde ayarlamak gerekiyor.

    3) Cihazın yazılımı güncel mi diye kontrol ettiğimde "sisteminiz şu anda güncel" diyor. "Hakkında" menüsündeki sistem bilgileri şöyle:

    Model: MiTV-AESP0
    Sürüm: 9
    Android güvenlik yaması düzeyi: 5 Mart 2020
    Çekirdek sürümü: 4.9.113 #1 Tue May 26 19:31:36 CST 2020
    Yapı: PI.293 release-keys

    Sizin cihaza güncelleme geldiğini yazmışsınız. Güncel sistem bilgileriniz benim yazdığım gibi mi?

    Mi TV stick alan arkadaşlar benzer Wi-fi bağlantı sorunları yaşıyor musunuz? Cihaz bu haliyle pek kullanışlı değil. Acaba yeni bir yazılım güncellemesi sorunu çözer mi yoksa en iyisi ürünü iade etmek mi? Kendi kullandığım Google Chromecast 3 cihazı ile hiç böyle sorunlar yaşamadım.

    Alıntıları Göster
    Cihazı az önce başka bir modemle denedik ve sorunsuzca internete bağlandı. Ayrıca gücü kesip yeniden açınca da sorunsuzca tekrar bağlandı, güncel saati de şebekeden sorunsuzca alıyor.

    1. maddede bahsettiğim gibi bizim modemle ilgili bir sıkıntı olduğunu tahmin etmiştik ama daha sonra Android telefon hotspot ile bağlanınca 2. maddede belirttiğim sıkıntı olunca "acaba cihazda mı sorun var?" diye düşündük. Demek ki gücü kesip yeniden açınca cihaz saat bilgisini kaybediyor ancak Android hotspot belli ki normal modemlerde olan zaman sunucusu hizmetini (SNTP - Simple Network Time Protocol) sunmuyor ve cihazın tarih/saat bilgisi eski olunca da muhtemelen güvenlik sebebiyle internet erişimini engelliyor. O yüzden Mi TV stick'i Android hotspot üzerinden internete bağlayabilmek için her seferinde 2. maddede belirttiğim elle tarih/saat ayarını yapmak gerekiyor.




  • smksahin S kullanıcısına yanıt
    Android Tv box larda, PC lerdeki gibi BIOS pili bulunmuyor.

    Bütün and. tv box larda her açılışta ağ üzerinden saat aktif hale getiriliyor.

    Bu cihazda da ağ üzerinden sağlanan saati aktif et seçeneğini seçmek gerekiyor.
    Hospost ta da saat ayarı yapılabiliyor. Yada bu sorun üçüncü taraf uygulamlarla çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Limanyakan

    Android Tv box larda, PC lerdeki gibi BIOS pili bulunmuyor.

    Bütün and. tv box larda her açılışta ağ üzerinden saat aktif hale getiriliyor.

    Bu cihazda da ağ üzerinden sağlanan saati aktif et seçeneğini seçmek gerekiyor.
    Hospost ta da saat ayarı yapılabiliyor. Yada bu sorun üçüncü taraf uygulamlarla çözülür.
    USB girişi olmadığı için puffin indirmelere izin vermiyor APK'ları. APK indirmeye ve yüklemeye nasıl izin veriyorduk bunlarda.
  • yasin_kaya kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir tarayıcıdan APK yüklenebilir.

    Bilinmeyen kaynaklardan yükleme yapmaya izin ver seçeneği aktif hale getirmeli.
  • Kodi/Turkvod için

    Amacım paralı kanallar veya ücretli üyelikler değil. Normal uyduda çıkan televizyon kanallarını izlemek için kullanıyordum fakat bir bug oldu kullanamıyorum şu an.

    Açıkçası dizi/film sitelerinin dosyaları oluyordu onları da kullanıyordum güzeldi ama çok elzem değil tabii ki.

    Nasıl en güncel halini tekrar kurabilirim veya başka alternatifi nedir ?
  • kmesne kullanıcısına yanıt
    Diğer topiklerde yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmesne

    Kodi/Turkvod için

    Amacım paralı kanallar veya ücretli üyelikler değil. Normal uyduda çıkan televizyon kanallarını izlemek için kullanıyordum fakat bir bug oldu kullanamıyorum şu an.

    Açıkçası dizi/film sitelerinin dosyaları oluyordu onları da kullanıyordum güzeldi ama çok elzem değil tabii ki.

    Nasıl en güncel halini tekrar kurabilirim veya başka alternatifi nedir ?
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.