Şimdi Ara

Yağ değişimi sonrası dizel araç çekişten düştü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
2.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar

    arkadaşlar toyota corolla 2007 model 1.4 dizel terra 133binde .
    aracın 10bin bakımını dün yaptım.yanlız motor yağı seviyesi tam maximum çizgisinde.
    yağ markası mobil1 0w-40 new life tam sentetik.ayrıca orjinal hava,yakıt,mazot,polen filtreleri değişti.

    fakat arac 3000-4000 devirlerde çekişi düşüyor sanki boşta gaza basıyormuşum gibi oluyor.önceden bastımı alıyordu çekiş filan çok iyiydi.

    acaba bu çekişin nedeni yağın maksimum seviyede olup yüksek devirlerde yağın karterden alınıp yağ ve kompresyon segmanlarını aşıp yanma odasında yakıt hava karışımının oranını bozması olabiilirmi diye düşünmüyor değilim? bu konuda bilgisi olan varmı?. bu çekiş düşmesinin sebebi nedir çünkü yağ değişiminden önce böyle bir olay yoktu.

    Not= ÇEKİŞ DÜŞMESİNİN SEBEBİ YAĞ SEVİYESİ DEĞİL HAVA FİLTRESİNİN BAĞLI BULUNDUĞU HORTUMUN CİVATASINI SIKIŞTIRMAMIŞ OLMASI DOLAYISIYLA HAVA YAKIT KARIŞIM ORANINI DÜŞÜRMESİ BUNA BAĞLI OLARAK YÜKSEK DEVİRLERDE YETERLİ HAVA GİRİŞİNİN OLMAMASI SSEBEBİYLE EKSİK YANMA OLMASI.
    İKİNCİ OLARAK 20 BİN DEVİRDEN SONRA TURBO SESİNE BENZEYEN BİR SES VARDI. BU ÇOK ÖNCEDENDE VARDI HIRILTI SESİ GİBİ .CİVATA SIKIŞTIRDIKTAN SONRA BU SESTE KAYBOLDU.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sol7dier -- 28 Şubat 2016; 13:02:25 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.