Şimdi Ara

Yağmurlu havada neden etrafta motor yok ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
1
Favori
5.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar...

    önce bir ehliyet alıp sonra da motorsiklet alacağım ama bir şey kafamı karıştırıyor. yağmurlu havalarda sağa sola bakıyorum hiç motor yok.

    halbuki benim en büyük isteğim yağmurlu havada şöyle kaskımı çıkarıp ellerimi açıp yağmur altında motor sürmek. o özgürlüğü ve güzel duyguyu sonuna kadar yaşamak. ama malesef en ufak yağmurda etrafta motor göremiyorum. öyle hız tutkunu da değilim. yağmurda maksimum 130-140'a basarım.

    bunun sebebi nedir ? yağmurda yollar mı çok kayganlaşıyor yoksa motor mu bozuluyor ?

    teşekkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yağmurlu Havada Neden Etrafta Motor Yok?

    Yağmurlu havalarda motor kullanmak tehlikeli olabilir çünkü su, motorun elektrikli parçalarına zarar verebilir. Su, tel yalıtımına girebilir ve kısa devrelere neden olabilir. Ayrıca, yağmur suyu motorun yağlama sistemine girerek mekanik parçalara zarar verebilir.

    Elektrikli bisikletler de yağmurdan etkilenebilir. Elektrikli bisikletlerin bataryaları ve elektrikli motorları su geçirmez değildir. Yağmur suyu bu bileşenlere girerse, bisikletin bozulmasına neden olabilir. Bu nedenle, yağmurlu havalarda elektrikli bisiklet kullanmak güvenli değildir.

    Yağmurlu havalarda motor kullanmaktan kaçınmak için toplu taşıma veya taksi gibi alternatif ulaşım yöntemlerini kullanabilirsin. Ayrıca, yağmur durduktan sonra aracını iyice kurutarak gelecekteki hasarları önleyebilirsin.

    Yağmurlu havalarda motor kullanma risklerini ve alternatif ulaşım seçeneklerini akılda tutarak kendinizi ve aracınızı güvende tutabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Motor bozulmuyor , senin gibi düşünen insanlar az olduğu için olsa gerek. Şahsen bende severim yağmur altında motosiklet sürmeyi.

    Ha bu arada yağmurlu havalarda 130-140 basmak sakat kimse uyarmadı deme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Oze -- 11 Ekim 2011; 16:42:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xTraP

    Motor bozulmuyor , senin gibi düşünen insanlar az olduğu için olsa gerek. Şahsen bende severim yağmur altında motosiklet sürmeyi.

    Ha bu arada yağmurlu havalarda 130-140 basmak sakat kimse uyarmadı deme.

    daha ehliyetim yok zaten ilk aşamada 60-70 olarak gör sen onu. ileride güvenli bir yolda kendime olan güvenimim de artınca :)
  • kendine olan vuvenin gelince seni nereye defnedelim? tanidigim avukatlar var vasiyet icin. saka bir yana dikkatli ol kardesim Gaza gelme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yerler buz tutmadığı sürece motorumdan asla inmem :) gerçi dün yağmurluksuz yakalandık baya ıslandık ama olsun yinede çok eğlenceli idi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bufujamal

    kendine olan vuvenin gelince seni nereye defnedelim? tanidigim avukatlar var vasiyet icin. saka bir yana dikkatli ol kardesim Gaza gelme.

    eyvallah kardeşim tavsiyen için sağol. dikkatli sürerim genel anlamda dikkatliyimdir. motor = ölüm değildir umarım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerempek

    quote:

    Orijinalden alıntı: bufujamal

    kendine olan vuvenin gelince seni nereye defnedelim? tanidigim avukatlar var vasiyet icin. saka bir yana dikkatli ol kardesim Gaza gelme.

    eyvallah kardeşim tavsiyen için sağol. dikkatli sürerim genel anlamda dikkatliyimdir. motor = ölüm değildir umarım....

    Motor=Ölüm Değildir Tabiki Fakat
    Kasksız Motor Kullanma,Korumasız Motor Kullanma,Yağmurlu Havalarda Yüksek Hızlarda Motor Kullanma Acemiler İçin =Ölüm Demektir
    Dikkatli Olun !!!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • motosiklet hem hafiftir hem yol ile temas yüzeyi azdır
    yağmurlu havalarda ise su yolda birikirmotosikletin lastiği yolda giderken su biriken yere geldiğinde su lastik ile yol arasında kaygan bir katman gibi kalırbu durumda motosikletin yol tutuşu 0 a yaklaşır
    sonrada düşersin eğer motor tam dengede değilse yada virajda dönüyorsan

    bu yüzden kuru havaya oranla tehlikelidir yağmurlu havada yola çıkmak
    ha bu arada
    yağmurlu havada kaskı çıkarıp sürmeye kalkışırsan yüzüne gözüne gelen yağmur damlalarından önünü göremez en müsait duvara girersin

    motosiklette kaskı çıkarıp saçların ahenk ile dans ederken motosiklete binmeyi hayal ediyorsan o iş türkiyede olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi

    motosiklet hem hafiftir hem yol ile temas yüzeyi azdır
    yağmurlu havalarda ise su yolda birikirmotosikletin lastiği yolda giderken su biriken yere geldiğinde su lastik ile yol arasında kaygan bir katman gibi kalırbu durumda motosikletin yol tutuşu 0 a yaklaşır
    sonrada düşersin eğer motor tam dengede değilse yada virajda dönüyorsan

    bu yüzden kuru havaya oranla tehlikelidir yağmurlu havada yola çıkmak
    ha bu arada
    yağmurlu havada kaskı çıkarıp sürmeye kalkışırsan yüzüne gözüne gelen yağmur damlalarından önünü göremez en müsait duvara girersin

    motosiklette kaskı çıkarıp saçların ahenk ile dans ederken motosiklete binmeyi hayal ediyorsan o iş türkiyede olmaz


    bu kadar mizahlı ve öğretici uyarıcı bir dil olamaz senı gözumde bır kez daha buyuttum




  • yağmurlu havada kaskı sakın çıkarayım deme o yağmur damlaları 60 km bile giderken taş gibi suradına çarpıyor.
  • adama bak yağmurda kaskı çıkarıp motor üstünde kolları açıyor yok merakımdan soruyorum gazetelere manşetmi olmak istiyorsun kaskın kafanda kaldığında daha güvenli olursun çıkarma yağmurluğunu giy ve gazla fazla macera arama
  • Şaçım bozulur diye kaskı takmamazlık etme :) öncelikle kask ın ve diğer ekipmanların olsun. ondan sonra motora binmeye başla. Bir diğer şeyde yağmurlu havalarda motorların tekeri kayıyor. Fabrika çıkışlı tekerler özellikle 2011 hondanın ss tarzı motorlarında tekerler kayıyor yağmur olsun olmasın viraja yatamıyorsunuz. Yağmur yağarken de sürerim dyorsan kaliteli bir çift teker almanı tavsiye ederim :)
  • yağmurlu havada çok tecrübe edinmeniz gerekiyorki o yolda güvenle gidebilmeniz için. aksi halde güzel ülkemin asfaltı gerek yağmurlu yağmursuz su görüdümü buz pisti gibidir.

    Frenaja
    Trafiğin durumuna göre hızınıza bağlı viraz almak manevra yapmak vs ciddi tecrübe ister

    yağmurlu yolda oldukça risklidir ancak inan bana çok zevklidir(şahsi görüşüm)

    Antalya'da yaşadığım için kar yok orada ve ben motorumu sürmediğim zaman rahatsız oluyorum o motor orada boş boş durunca huzursuz oluyorum asla garaja kapatamam ben motorumu 7 gün 24 saat 365 gün hiç aralıksız sürerim.


    Kaskınızı Takın ölüme davetiye çıkartmayın.
    Heran birşey olabilirmişcesine sürün herşeye hazırlıklı olun ;)
  • Yağmurda illa kullanacağım diyorsan hele ki yeni sürücüsün,ABS li bir şey bak.

    Çin motorları yağmur altında kullanma.Şimdi ben kulllanıyorum hede höde bir şey olmuyor diyenler olacak.Bırak onlar kullansın.Zaten normal şartlarda dayanıklılık sorunu olan motorları yağmura sokma.Seni komik hale düşürür.
  • ben takmam abi daha yeni jöle sürdük ohoooo , binerım motoruma dört nala giderim
  • bisikletten yağmur tecrübenm var zorlanmam :D hemde bisiklet ince tekerli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    Yağmurda illa kullanacağım diyorsan hele ki yeni sürücüsün,ABS li bir şey bak.

    Çin motorları yağmur altında kullanma.Şimdi ben kulllanıyorum hede höde bir şey olmuyor diyenler olacak.Bırak onlar kullansın.Zaten normal şartlarda dayanıklılık sorunu olan motorları yağmura sokma.Seni komik hale düşürür.

    ne alaka 1 sene çin malı motor kullandım yaz kış yağmurda işe gidip geldim herşey şöförlükte bitiyor (motorun bakımları tamsa) (kar yağmadığı sürece)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bY_aLp

    quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    Yağmurda illa kullanacağım diyorsan hele ki yeni sürücüsün,ABS li bir şey bak.

    Çin motorları yağmur altında kullanma.Şimdi ben kulllanıyorum hede höde bir şey olmuyor diyenler olacak.Bırak onlar kullansın.Zaten normal şartlarda dayanıklılık sorunu olan motorları yağmura sokma.Seni komik hale düşürür.

    ne alaka 1 sene çin malı motor kullandım yaz kış yağmurda işe gidip geldim herşey şöförlükte bitiyor (motorun bakımları tamsa) (kar yağmadığı sürece)

    Amortisörleri ayrı sorunlu,üzerlerinden çıkan lastik apayrı sorunlu,fren sorunlu,elektrik aksamı sorunlu,motor aksamı sorunlu.

    1 sene yağmurda kullandıysan o motoru valla,iyi cesaret.Ben Yamaha mı yağmurda olabildiğince çıkarmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    quote:

    Orijinalden alıntı: bY_aLp

    quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    Yağmurda illa kullanacağım diyorsan hele ki yeni sürücüsün,ABS li bir şey bak.

    Çin motorları yağmur altında kullanma.Şimdi ben kulllanıyorum hede höde bir şey olmuyor diyenler olacak.Bırak onlar kullansın.Zaten normal şartlarda dayanıklılık sorunu olan motorları yağmura sokma.Seni komik hale düşürür.

    ne alaka 1 sene çin malı motor kullandım yaz kış yağmurda işe gidip geldim herşey şöförlükte bitiyor (motorun bakımları tamsa) (kar yağmadığı sürece)

    Amortisörleri ayrı sorunlu,üzerlerinden çıkan lastik apayrı sorunlu,fren sorunlu,elektrik aksamı sorunlu,motor aksamı sorunlu.

    1 sene yağmurda kullandıysan o motoru valla,iyi cesaret.Ben Yamaha mı yağmurda olabildiğince çıkarmadım.

    şimdi kymco ck 125 kullanıyorum onuda kullanıyorum şuan gerçi çin malı değil 2005 model ama kendinden yaşça küçük modellerine taş çıkartırcasına herşey servise götürüp baktırmayla bitmiyor sahibinin bakış açısıyla alakalı sen onu üzmezsen oda seni üzmez




  • İyi de kymco gayet kaliteli,çin malı diye tabir edilen motorlardan değil o.Taiwan veya kore malı olacak o,ki gerçekten kaliteli motorlar üretiyor,her ne kadar bir honda olmasa da.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.