Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • samet sanada son kez şunu belirteceğim, esneklik değerleri araçların ara hızlanmalarını ortaya koymak için yapılan test değerleridir. 60-100 veya 80-120 ara hızlanma değerleri iyi olan araçlarla trafikte seyir esnasında daha rahat sollama yapabilirsin. ancak 0-100 fabrika verileri bu şartlar altında ölçülmüyor. yani 60da 4. vitese falan A-TIL-MAZ. videoda gördün 1.2 kalos bile 2.viteste 80e dayamış sen 60ta 4e atmaktan bahsediyorsun. daha fazla bişey söylemeyeceğim sen kapışırken 60ta 4e atmaya devam et emin ol müthiş sonuçlar elde edersin. sana iyi forumlar..
  • 176 hp muhakkak turbolu olacak diye bi kanı yok. 250hp bile turbosuz araç olabilir misal honda accord 160hp turbosuz, bmw 3.25 215 hp turbo yok daha biçok örneği var ama arkadaşın 106sında turbo var mı bende merak ettim açıkçası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    176 hp muhakkak turbolu olacak diye bi kanı yok. 250hp bile turbosuz araç olabilir misal honda accord 160hp turbosuz, bmw 3.25 215 hp turbo yok daha biçok örneği var ama arkadaşın 106sında turbo var mı bende merak ettim açıkçası

    Ben zaten sadece 176hp diye turboludur demiyorum araba 106 gti 4000cc motor hacmi olmayacağına göre turboludur dedim ama dediğim gibi motorunu bilmiyorum arabanın. Minnacık araba 2000cc olacağını bile sanmıyorum o yüzden 176 hp nasıl üretiyor diye sordum. Ben de biliyorum turbosuz binlerce hp güç üreten motorları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Ben kalos un videolarını attım youtube a.Müsait olunca passat ın ara hızlanmalarınıda çeker koyarım.



    60-100 8sn

    80-120 12 sn



    0-80 8 sn

    0-120 21 sn



    Abi benzin hiç mi yok yahu arabada nasıl gidiyor o




  • bu kalosu çektiğin yol neresi hacı?
  • forged piston

    Superchips + Sprintbooster

    Supersprint Manifold ve Racing Son Susturucular

    aracı bu şekilde aldım ..arkadaşın söyledikleri bunlar ..araçta turbo yoktur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    samet sanada son kez şunu belirteceğim, esneklik değerleri araçların ara hızlanmalarını ortaya koymak için yapılan test değerleridir. 60-100 veya 80-120 ara hızlanma değerleri iyi olan araçlarla trafikte seyir esnasında daha rahat sollama yapabilirsin. ancak 0-100 fabrika verileri bu şartlar altında ölçülmüyor. yani 60da 4. vitese falan A-TIL-MAZ. videoda gördün 1.2 kalos bile 2.viteste 80e dayamış sen 60ta 4e atmaktan bahsediyorsun. daha fazla bişey söylemeyeceğim sen kapışırken 60ta 4e atmaya devam et emin ol müthiş sonuçlar elde edersin. sana iyi forumlar..


    daha halen aynı yerdesin ben sana yarışırken 4e mi at diyorum?

    FABRİKA VERİLERİNDE MOTORU BAĞIRTMAK YOKTUR 0-100KM HIZA 4. VİTES İLE ÇIKILIR ANLADIN?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomit


    forged piston

    Superchips + Sprintbooster

    Supersprint Manifold ve Racing Son Susturucular

    aracı bu şekilde aldım ..arkadaşın söyledikleri bunlar ..araçta turbo yoktur..

    Gerçekten iyi iş çıkmış 176hp 1600 hacimden Demek ki bu arabaya boşuna otoban faresi demiyorlar. E tabii kalkıp da 176 hp'likle boy ölçüşecek değiliz araba 1 ton bile değil hem de 176 hp. Ben 1150kg 105hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    samet sanada son kez şunu belirteceğim, esneklik değerleri araçların ara hızlanmalarını ortaya koymak için yapılan test değerleridir. 60-100 veya 80-120 ara hızlanma değerleri iyi olan araçlarla trafikte seyir esnasında daha rahat sollama yapabilirsin. ancak 0-100 fabrika verileri bu şartlar altında ölçülmüyor. yani 60da 4. vitese falan A-TIL-MAZ. videoda gördün 1.2 kalos bile 2.viteste 80e dayamış sen 60ta 4e atmaktan bahsediyorsun. daha fazla bişey söylemeyeceğim sen kapışırken 60ta 4e atmaya devam et emin ol müthiş sonuçlar elde edersin. sana iyi forumlar..


    daha halen aynı yerdesin ben sana yarışırken 4e mi at diyorum?

    FABRİKA VERİLERİNDE MOTORU BAĞIRTMAK YOKTUR 0-100KM HIZA 4. VİTES İLE ÇIKILIR ANLADIN?


    yanlış bir bilgi
    0-100 fabrika verisi ölçülürken aracın max verim verdiği devir kesiciye girmeden hen önce değiştirilir vites.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: baradona89

    eee samet usta güvenli sürüş teknikleri kitabı mantığıyla kapışıyor alemde


    kapışmakla fabrika verisinin ne alakası var?



    sen harikasın samet usta ya valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tifosi41


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    samet sanada son kez şunu belirteceğim, esneklik değerleri araçların ara hızlanmalarını ortaya koymak için yapılan test değerleridir. 60-100 veya 80-120 ara hızlanma değerleri iyi olan araçlarla trafikte seyir esnasında daha rahat sollama yapabilirsin. ancak 0-100 fabrika verileri bu şartlar altında ölçülmüyor. yani 60da 4. vitese falan A-TIL-MAZ. videoda gördün 1.2 kalos bile 2.viteste 80e dayamış sen 60ta 4e atmaktan bahsediyorsun. daha fazla bişey söylemeyeceğim sen kapışırken 60ta 4e atmaya devam et emin ol müthiş sonuçlar elde edersin. sana iyi forumlar..


    daha halen aynı yerdesin ben sana yarışırken 4e mi at diyorum?

    FABRİKA VERİLERİNDE MOTORU BAĞIRTMAK YOKTUR 0-100KM HIZA 4. VİTES İLE ÇIKILIR ANLADIN?


    yanlış bir bilgi
    0-100 fabrika verisi ölçülürken aracın max verim verdiği devir kesiciye girmeden hen önce değiştirilir vites.


    o zaman fabrika verilerindekiler işini bilmiyor 12.4 saniyede yapan araç için 13.5 diyorlar? ikiside teknik aletlerle ölçüm.

    http://www.dailymotion.com/video/xe6na7_hyundai-i20-1-4-crdi_auto




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    samet sanada son kez şunu belirteceğim, esneklik değerleri araçların ara hızlanmalarını ortaya koymak için yapılan test değerleridir. 60-100 veya 80-120 ara hızlanma değerleri iyi olan araçlarla trafikte seyir esnasında daha rahat sollama yapabilirsin. ancak 0-100 fabrika verileri bu şartlar altında ölçülmüyor. yani 60da 4. vitese falan A-TIL-MAZ. videoda gördün 1.2 kalos bile 2.viteste 80e dayamış sen 60ta 4e atmaktan bahsediyorsun. daha fazla bişey söylemeyeceğim sen kapışırken 60ta 4e atmaya devam et emin ol müthiş sonuçlar elde edersin. sana iyi forumlar..


    daha halen aynı yerdesin ben sana yarışırken 4e mi at diyorum?

    FABRİKA VERİLERİNDE MOTORU BAĞIRTMAK YOKTUR 0-100KM HIZA 4. VİTES İLE ÇIKILIR ANLADIN?


    Bağırtmak? Kime göre neye göre. Bana göre araba 6500de bile adam gibi bağırmıyordur? Ona göre 3000den sonra bağırıyordur.Bir de meraktan soruyorum, nerede ikamet ediyorsun(konuyla alakasızdır)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 23 Şubat 2011; 0:37:05 >




  • dicem o ki mesela 7000 devirli arabada en az 5000 e gelmeden 0 100 yapılmaz yapmayın beyler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    samet sanada son kez şunu belirteceğim, esneklik değerleri araçların ara hızlanmalarını ortaya koymak için yapılan test değerleridir. 60-100 veya 80-120 ara hızlanma değerleri iyi olan araçlarla trafikte seyir esnasında daha rahat sollama yapabilirsin. ancak 0-100 fabrika verileri bu şartlar altında ölçülmüyor. yani 60da 4. vitese falan A-TIL-MAZ. videoda gördün 1.2 kalos bile 2.viteste 80e dayamış sen 60ta 4e atmaktan bahsediyorsun. daha fazla bişey söylemeyeceğim sen kapışırken 60ta 4e atmaya devam et emin ol müthiş sonuçlar elde edersin. sana iyi forumlar..


    daha halen aynı yerdesin ben sana yarışırken 4e mi at diyorum?

    FABRİKA VERİLERİNDE MOTORU BAĞIRTMAK YOKTUR 0-100KM HIZA 4. VİTES İLE ÇIKILIR ANLADIN?


    Bağırtmak? Kime göre neye göre. Bana göre araba 6500de bile adam gibi bağırmıyordur? Ona göre 3000den sonra bağırıyordur. Bir de meraktan soruyorum, nerede ikamet ediyorsun(konuyla alakasızdır)


    bu işin bana göresi sana göresi olmaz fabrika testleri belirli kriterler çerçevesinde gerçekleştiriliyor.




  • Hyundai Santa Fe ve Chevrolet Captiva gibi rakiplerinden daha güçlü. Fabrika verilerine göre 0-100 km/s hızlanmasını 12.3 saniyede tamamlayan Sorento, testlerde elde ettiği 11.9 saniyelik 0-100 km/s hızlanma zamanıyla bizi şaşırttı. Motor alt devirlerde bile çekiş sorunu yaşatmamasıyla puan topluyor.


    http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=409&baslik=Sorento%20xForce%202.5%20DSL


    bu en basit örnek bunlar görülebiliyor i20 içinde bu böyle fabrika verisi 13.5 derken 12 saniye civarlarında tamamlanıyor.

    buna neden olan dizel motordaki turbo faktörü




  • yaw samet allah aşkına arabanın 0-100 videosunu çek 13.6 nın altına indirmeyi falan geçtim 13.6 yap da görelim. madem ki tokattasın kapışamıyoruz o zaman çekersin videonu gösterirsin. böyle ne olduğu belli olmayan araçlarla yapılan deneme testlerini bize izletme. ben nerden bileyim o videoki araç kaç kilo yada motoru stok mu. o yüzdn çek bi video da görelim. indir 13.6 nın aşağısına bizde tamam diyelim özür dileyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    samet sanada son kez şunu belirteceğim, esneklik değerleri araçların ara hızlanmalarını ortaya koymak için yapılan test değerleridir. 60-100 veya 80-120 ara hızlanma değerleri iyi olan araçlarla trafikte seyir esnasında daha rahat sollama yapabilirsin. ancak 0-100 fabrika verileri bu şartlar altında ölçülmüyor. yani 60da 4. vitese falan A-TIL-MAZ. videoda gördün 1.2 kalos bile 2.viteste 80e dayamış sen 60ta 4e atmaktan bahsediyorsun. daha fazla bişey söylemeyeceğim sen kapışırken 60ta 4e atmaya devam et emin ol müthiş sonuçlar elde edersin. sana iyi forumlar..


    daha halen aynı yerdesin ben sana yarışırken 4e mi at diyorum?

    FABRİKA VERİLERİNDE MOTORU BAĞIRTMAK YOKTUR 0-100KM HIZA 4. VİTES İLE ÇIKILIR ANLADIN?


    Bağırtmak? Kime göre neye göre. Bana göre araba 6500de bile adam gibi bağırmıyordur? Ona göre 3000den sonra bağırıyordur. Bir de meraktan soruyorum, nerede ikamet ediyorsun(konuyla alakasızdır)


    bu işin bana göresi sana göresi olmaz fabrika testleri belirli kriterler çerçevesinde gerçekleştiriliyor.


    bağırtmak kavramını kullanırsan bu işin bir kriteri olmaz. Ayrıca kriterlerden bahsetmeyelim ben kriterleri gayet iyi biliyorum. Turbo faktörü diye bir faktör de yoktur, kadran sapması vardır, pilotaj vardır bunun bir sürü detayı mevcut. 13.5sn ölçülmüş araç da 12sn civarı çıkamaz. Kandırıyorsun kendini başka birşey değil. max oynatabileceğin veri 0.5sndir ha otomatik vitesli araba olur N'de 4000 gibi 1e çekersin şanzımana aşırı yüklenirsin iyi bir zaman elde edersin onlar ayrı. veya D modunda 6000de vites değiştiriyordur 2 modunda 6500de ve tam 6500de 100 görürsün öyle istisnayi durumlar oluşur. Ama senin dediklerin kusura bakma mantık dahiline uymayan durum.




  • herşey bi GTLe bakar aga
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    herşey bi GTLe bakar aga


    Yazılım farkı felan olsa 0-100 değişimini anlayacağım da. Millet 1.5sn geliştiriyor 0-100ü. Bir tane era alayım bari
  • bencede bu iş anca böyle çözülür torkunu göreli samet videonu çek hepimizi sustur helal olsun usta dicem
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.