Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (51. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • verdiğin videoda 12.4 gibi bi rakam vermişler 0-100 için ama bu tarz videoları izleyip kendi arbanla kıyaslama derim ben. o videodaki aracın kaç kg olduğu veya motorunun stok olduğu konusunda bi bilgimiz yok. senin altındaki arbanın fabrika değerlerinde 0-100 İÇİN 13.6 SN verilmiş. kafa tutamaz dediğin corsa ise 12.5 sn
  • ayrıca 12.5 sn benim ulaştığım rakam. fabrika verileri 11.5 sn olarak vermiş ve de aracımın son hızı da 173 değil 180km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    verdiğin videoda 12.4 gibi bi rakam vermişler 0-100 için ama bu tarz videoları izleyip kendi arbanla kıyaslama derim ben. o videodaki aracın kaç kg olduğu veya motorunun stok olduğu konusunda bi bilgimiz yok. senin altındaki arbanın fabrika değerlerinde 0-100 İÇİN 13.6 SN verilmiş. kafa tutamaz dediğin corsa ise 12.5 sn



    dizel motorla fabrika verilerinin üzerine çıkman çok basit ama benzinli motorda çok küçük farklar yaratırsın hatta bazı motorlarda fabrika verisini asla geçemezsin. bunun nedeni turbo etkisi. turbolu aracı zorlayınca 12.4 rakamınıda görüyor o video. ayrıca bir çok aracı test eden bilindik bir kuruluş özel ekipmanlarla ölçüm yapıyorlar araç içindeki aletler gözüküyor zaten.

    125 torklu aracınla neyin peşindesin anlaşılması güç sen 12.5 değerin aşağısına düşmen imkansız çünkü torbosuz araçların bu tür sürprizleri olmaz. bu veriler tamamen kapalı alan 60 70kg ağırlığında sürücü depo çeyrek doluyken camlar kapalı ölçülen değerler. anlaşılan tork kavramını henüz kavramamışsın


    hiçe sayılan 100 tork fark daha neler göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    http://www.motorsporlari.net/car/tech_spec.asp?specID=20892&make=Opel
    buradan bakabilirsin kafa tutamaz dediğin corsaya

    http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=588&baslik=%DDlk%20s%FCr%FC%FE%20/%20test:%20Hyunda%20i20%201.4%20CRDi%2090%20HP-1.4%2016V%20CVVT
    buradan da i20 nin fabrika verilerine bakabiliriz


    sen anlamak istemiyorsun sen bu verileri düşük torklu araçla her şartta yakalayamazsın bu verileri yakalaman için 70 kilodan fazla olmayacaksın camların kapalı çeyrek depo yakıt ve kapalı alanda yapacaksın. dizelde torkun yüksek olması avantajı bu tür olumsuz şartlar olsada karşı koyma gücü yüksek olmasından üstesinden geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAMET/ -- 21 Şubat 2011; 15:32:52 >




  • kağıt üzeri verileri ezberleyip burada tartışıyorsun ki onları bile yanlış öğrenmişsin. madem bu kadar değer muhabbetindesin al o zaman fabrika 11.5 demiş corsanın 0-100ü için. ya fabrika verilerine inan yada kendi aracının 0-100 videosunu çek koy bakalım kaç saniye 60 km hızda senin araban 4. vitesi isteyecek diyen birisin ben daha seninle neyi çözmeye çalışıyorum ki zaten bu lafından hiç yarışmadığın meydanda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    kağıt üzeri verileri ezberleyip burada tartışıyorsun ki onları bile yanlış öğrenmişsin. madem bu kadar değer muhabbetindesin al o zaman fabrika 11.5 demiş corsanın 0-100ü için. ya fabrika verilerine inan yada kendi aracının 0-100 videosunu çek koy bakalım kaç saniye 60 km hızda senin araban 4. vitesi isteyecek diyen birisin ben daha seninle neyi çözmeye çalışıyorum ki zaten bu lafından hiç yarışmadığın meydanda



    işine geleni anladığın için sana son kez yazıyorum
    Torkun anlamını somut olarak anlamak için şöyle bir örnek de verilebilir. Diyelim ki iki tane aynı beygir gücüne sahip araba var senin ve benim araç yani. Torkları ise farklı. Her iki arabayı arkaları birbirine doğru gelecek şekilde yanaştırıp bağladığınızda, iki araç birden hareket ettiğinde (halat çekme oyunu gibi) beygir güçleri aynı olmasına rağmen, torku yüksek olan diğerini çeker. bu ne demek oluyor? torku yüksek olan araçta bir çok kişide olsa bayırda olsa rüzgara karşıda gitse tork avantajı ile her koşulun üstesinden gelir. benzinli gibi performansı ciddi derecede etkilenmez bu nedenle benzinli araçla fabrika verisi kolay kolay yakalanamaz.




  • kendi arabası gibi en iyi devir verimini 2500 de sanıyor garibim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baradona89

    kendi arabası gibi en iyi devir verimini 2500 de sanıyor garibim

    bilgisizliğinizi bu şekilde yazmanıza gerek yoktu zaten biliyorduk yazılarınızdan
  • 60 km hızda kapışırken 4 vites isteyeceğini söyleyen biriyle neyi tartışabilirim ki siz gidin most wanted filan oynayın
  • bu konuya bi itirazım yok zaten. 2 aracı bağla birbirine seninki alır götürür çünkü torku yüksek. arabalara 5er kişi doluşalım senin arabayı çok etkilemez ama benimkini çok etkiler bunlar tamamiyle torka bağlı nedenler
    amaaaa kapışmak için yan yana koyduğumuz zaman arabaları içlerinde sadece sürücüleriyle. senin i20 sadece seyreder. corsa 11.5 , i20 13.6 sn 0-100ü. sen diyorsun ki sen 11.5 in altına inemezsin turbon yok. ben zaten 11.5i de göremiyorum çünkü benm arabam 8 yaşında. 12.5 sn de çıkıyor. ama senin de fabrikanın verdiği 13.6 nın aşağısına ineceğini zannetmiyorum. hele ki 60 km hızda 4.vitese atmaktan bahseden bi insanıın 13.6yı göreceğini de zannetmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baradona89

    60 km hızda kapışırken 4 vites isteyeceğini söyleyen biriyle neyi tartışabilirim ki siz gidin most wanted filan oynayın


    ben söylemiyorum gir bak 1.4 benznli 0-100km hızı hangi viteslerde tamamlamış. boş konuşmak ne kadar kolay sizin oyunlarınızda başarılar dilerim ama hayat oyunla bir tutulmaz bunu öğrenme yaşını aşmışsınız
  • ---------turbo araç yol şartları üstesinden daha fazla geliyor gördüğün gibi herşeyleri aynı olan araçlar ama bu veriler tamamen fabrika verileri. 0-100km yarış için aracın 60km hıza gelince 4. vitesi isteyecek ama dizel 3. vitesde 100km hıza çok rahat ulaşıyor.----------
    sameti bu yorumundan dolayı tebrik ediyorum. resmen yeni bir çığır açtı bu alemde bu işleri ne kadar iyi bildiğinin de ispatı ayrıca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: baradona89

    60 km hızda kapışırken 4 vites isteyeceğini söyleyen biriyle neyi tartışabilirim ki siz gidin most wanted filan oynayın


    ben söylemiyorum gir bak 1.4 benznli 0-100km hızı hangi viteslerde tamamlamış. boş konuşmak ne kadar kolay sizin oyunlarınızda başarılar dilerim ama hayat oyunla bir tutulmaz bunu öğrenme yaşını aşmışsınız


    valla türkçe öğretmeninizle tanışmak isterdim 4 vitesi ister demesi cehaletin vücut bulmuş halidir ayrıca başlangıç olarak most wanted ı önerdim en azından kapışmayı sanalda olsa öğrenirsiniz diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    ---------turbo araç yol şartları üstesinden daha fazla geliyor gördüğün gibi herşeyleri aynı olan araçlar ama bu veriler tamamen fabrika verileri. 0-100km yarış için aracın 60km hıza gelince 4. vitesi isteyecek ama dizel 3. vitesde 100km hıza çok rahat ulaşıyor.----------
    sameti bu yorumundan dolayı tebrik ediyorum. resmen yeni bir çığır açtı bu alemde bu işleri ne kadar iyi bildiğinin de ispatı ayrıca



    fabrika verilerinde motor zorlamak yoktur o veriler 3. vitesle elde edilmez daha bunu bilmiyorsun gülücük smileyleri ile komik durumu 2 katına çıkarıyorsun.


    zaten senin senin tüm yorumların zannetmiyorum olabilir geçbilirler üzerinden buda dizel araçla tanışmamışlığınızdan kaynaklı bilgi eksikliği. umarım izmirli biri kısa zamanda çıkar anlarsınız o zaman ara hızlanma atılma gibi farkları görmüş olursunuz. ben mış miş muşlar üzerinden sizinle bilgi alışverişi yapmam mümkün değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    verdiğin videoda 12.4 gibi bi rakam vermişler 0-100 için ama bu tarz videoları izleyip kendi arbanla kıyaslama derim ben. o videodaki aracın kaç kg olduğu veya motorunun stok olduğu konusunda bi bilgimiz yok. senin altındaki arbanın fabrika değerlerinde 0-100 İÇİN 13.6 SN verilmiş. kafa tutamaz dediğin corsa ise 12.5 sn



    dizel motorla fabrika verilerinin üzerine çıkman çok basit ama benzinli motorda çok küçük farklar yaratırsın hatta bazı motorlarda fabrika verisini asla geçemezsin. bunun nedeni turbo etkisi. turbolu aracı zorlayınca 12.4 rakamınıda görüyor o video. ayrıca bir çok aracı test eden bilindik bir kuruluş özel ekipmanlarla ölçüm yapıyorlar araç içindeki aletler gözüküyor zaten.

    125 torklu aracınla neyin peşindesin anlaşılması güç sen 12.5 değerin aşağısına düşmen imkansız çünkü torbosuz araçların bu tür sürprizleri olmaz. bu veriler tamamen kapalı alan 60 70kg ağırlığında sürücü depo çeyrek doluyken camlar kapalı ölçülen değerler. anlaşılan tork kavramını henüz kavramamışsın


    hiçe sayılan 100 tork fark daha neler göreceğiz.

    Yahu yazmıyım yazmıyım diyorum 2 gündür yazdıklarını okuyorum artık yazma zorunluluğu duyuyorum. Bak kardeşim şunu anlamıyosun. Senin araban 2500 devirde maksimum torku veriyor ya hani şu çok övdüğün torku. Benzinli arabanın torku 125 olabilir ama 4500 devir 6000 devire kadar çıkıyor o tork. Ee noldu çok övdüğün tork? Devir x tork hesapla bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baradona89


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: baradona89

    60 km hızda kapışırken 4 vites isteyeceğini söyleyen biriyle neyi tartışabilirim ki siz gidin most wanted filan oynayın


    ben söylemiyorum gir bak 1.4 benznli 0-100km hızı hangi viteslerde tamamlamış. boş konuşmak ne kadar kolay sizin oyunlarınızda başarılar dilerim ama hayat oyunla bir tutulmaz bunu öğrenme yaşını aşmışsınız


    valla türkçe öğretmeninizle tanışmak isterdim 4 vitesi ister demesi cehaletin vücut bulmuş halidir ayrıca başlangıç olarak most wanted ı önerdim en azından kapışmayı sanalda olsa öğrenirsiniz diye


    sanal hayattan real hayata dönmenizi öneririm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    verdiğin videoda 12.4 gibi bi rakam vermişler 0-100 için ama bu tarz videoları izleyip kendi arbanla kıyaslama derim ben. o videodaki aracın kaç kg olduğu veya motorunun stok olduğu konusunda bi bilgimiz yok. senin altındaki arbanın fabrika değerlerinde 0-100 İÇİN 13.6 SN verilmiş. kafa tutamaz dediğin corsa ise 12.5 sn



    dizel motorla fabrika verilerinin üzerine çıkman çok basit ama benzinli motorda çok küçük farklar yaratırsın hatta bazı motorlarda fabrika verisini asla geçemezsin. bunun nedeni turbo etkisi. turbolu aracı zorlayınca 12.4 rakamınıda görüyor o video. ayrıca bir çok aracı test eden bilindik bir kuruluş özel ekipmanlarla ölçüm yapıyorlar araç içindeki aletler gözüküyor zaten.

    125 torklu aracınla neyin peşindesin anlaşılması güç sen 12.5 değerin aşağısına düşmen imkansız çünkü torbosuz araçların bu tür sürprizleri olmaz. bu veriler tamamen kapalı alan 60 70kg ağırlığında sürücü depo çeyrek doluyken camlar kapalı ölçülen değerler. anlaşılan tork kavramını henüz kavramamışsın


    hiçe sayılan 100 tork fark daha neler göreceğiz.

    Yahu yazmıyım yazmıyım diyorum 2 gündür yazdıklarını okuyorum artık yazma zorunluluğu duyuyorum. Bak kardeşim şunu anlamıyosun. Senin araban 2500 devirde maksimum torku veriyor ya hani şu çok övdüğün torku. Benzinli arabanın torku 125 olabilir ama 4500 devir 6000 devire kadar çıkıyor o tork. Ee noldu çok övdüğün tork? Devir x tork hesapla bakalım



    harika valla bizde günlerdir bundan bahsediyoruz ama bir tork muhabbetidir gidiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988

    verdiğin videoda 12.4 gibi bi rakam vermişler 0-100 için ama bu tarz videoları izleyip kendi arbanla kıyaslama derim ben. o videodaki aracın kaç kg olduğu veya motorunun stok olduğu konusunda bi bilgimiz yok. senin altındaki arbanın fabrika değerlerinde 0-100 İÇİN 13.6 SN verilmiş. kafa tutamaz dediğin corsa ise 12.5 sn



    dizel motorla fabrika verilerinin üzerine çıkman çok basit ama benzinli motorda çok küçük farklar yaratırsın hatta bazı motorlarda fabrika verisini asla geçemezsin. bunun nedeni turbo etkisi. turbolu aracı zorlayınca 12.4 rakamınıda görüyor o video. ayrıca bir çok aracı test eden bilindik bir kuruluş özel ekipmanlarla ölçüm yapıyorlar araç içindeki aletler gözüküyor zaten.

    125 torklu aracınla neyin peşindesin anlaşılması güç sen 12.5 değerin aşağısına düşmen imkansız çünkü torbosuz araçların bu tür sürprizleri olmaz. bu veriler tamamen kapalı alan 60 70kg ağırlığında sürücü depo çeyrek doluyken camlar kapalı ölçülen değerler. anlaşılan tork kavramını henüz kavramamışsın


    hiçe sayılan 100 tork fark daha neler göreceğiz.

    Yahu yazmıyım yazmıyım diyorum 2 gündür yazdıklarını okuyorum artık yazma zorunluluğu duyuyorum. Bak kardeşim şunu anlamıyosun. Senin araban 2500 devirde maksimum torku veriyor ya hani şu çok övdüğün torku. Benzinli arabanın torku 125 olabilir ama 4500 devir 6000 devire kadar çıkıyor o tork. Ee noldu çok övdüğün tork? Devir x tork hesapla bakalım


    125 tork zaten 6000 devirde verebildiği max. tork gücü ne hesabından bahsediyorsun? yüksek devir çevirmek daha güçlü olacak anlamına gelmez. otomobil uzmanlarının yazılarını okumaya davet ediyorum sizi uzun ama bilgi açısından eksiklerinizi tamamlarsınız




  • bende seni asfalta çıkıp tecrübe edinmeye davet ediyorum. yüksek torku yüksek hızlanma zannediyorsun ama alakası yok senin de örnek verdiğin gibi sadece arbalarımızı bağlayalım senin i20 benm corsayı çeker torkundan dolayı. ama yarışırken özelliklede sen sürüyorsan i20ye boy boy fark atarım corsayla
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.