Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Bazen burda yazılan şeyleri ciddi ciddi kafam almıyor..

    Yaklasık bır kaç ay kadar once sırkette megane 1.5 DCI 100 vardı

    Bu araç Performance BOX ta 160 goremedi okadar zorlamama ragmen

    Bugun 3.500 CC V6 272 HP CLS 350 240 görürken zorlanıyor 250 ye ulaşmak cıddı zaman alıyor.

    Daha onceden kullandıgım Stroker kitli BMW 5.200 CC Hacimli 400 HP + Ozel egsoz motor difransıyel vs..vs..

    290 ları gormekte zorlanıyordu.

    Yine yakın zaman da test ettigim Corvette C6 Manuel vites LS2 6.000 CC 400 HP Zor 290 gordü

    Bir dönem keyfi günlük binmek ıcın kullandıgım 5.30i Sıralı 6 258 HP 3.000 CC aracım 250 gormekte zorlanıyordu

    Durum böyleyken nasıl 100 - 200 HP arası araçlar 240/250 Yardırıyorlar merak edıyorum.

    Gerek pistte gerek rollingler de pilotajımı bılen bılıyor. Forumda kı cogu arkadasla tecrubeye de cıktık

    Ya ben birşeyleri eksik yapıyorum yada bılmıyorum yada bu arkadaşlar Nirvanaya ulaşmış benim haberım yok




    BMW 3.35i ile 3.35d 0-200 km süreleri arasında 3.35i lehine 1 saniye fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Millet turboyla dizel araç ile birlikte tanıstı..

    Her turbolar dolup boşaldıgında ıvme etkısı yaratıyor.. millette arabam yuruyor sanıyor.. :)

    Geçtigimiz gün biri ile iddaya girdik Adam gayet kendınden emin. 535D sahibi Chip vs yaptırmıs birde

    hepten nirvanaya ulaşmış

    ama sanırsınız kı altında M5 var Panamera ile yürüyelim kesin alırım dıyor.

    Hafta sonu yürüyecez bakalım bi depomuzu fullesin aklı basına gelsin :)



    serhat abi ne yalan söliim , 535d chip + mod felan derken bana panamerayı yer gibi geliyor..


    Serhat yaş tahtaya bazmaz bence.
    5.35d chiple olsa olsa 330hp falan olur. 330 hp ile Panamera ile başetmesi zor.




  • kadran hatasi denen seyden kimse haberdar degil sanirim.


    simdi size 99 yilinda amcamin SLK 230 Kompresor araciyla Adana-Iskenderun otobaninda 250 gorduk desem herkes bir tarafindan dalga gecer.

    Ama ben o aractaydim, yalan soyleme huyum yok, hava atma cabam yok, aracim da kiytirik..

    Buyuk ihtimal kadran hatasiydi belkide degildi ama bu tur rakamlar gorulebiliyor bu yuzden biri dalga gecti diye herkes sanki ss aractan inmiyormus gibi yorum yapmasin lutfen..



    konuyla ilgili konusursam, 1.3 multijet gp kullanicisiyim, arac 0-60 guzel gitsede sonrasinda yemedigi tokat kalmiyor (1.0 corsa'dan falan bahsetmiyorum); pilotaj falan diyecekseniz karsinizdakinin tecrubesini bilmeden atip tutmamak lazim derim.

    hadi hayirli forumlar..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Millet turboyla dizel araç ile birlikte tanıstı..

    Her turbolar dolup boşaldıgında ıvme etkısı yaratıyor.. millette arabam yuruyor sanıyor.. :)

    Geçtigimiz gün biri ile iddaya girdik Adam gayet kendınden emin. 535D sahibi Chip vs yaptırmıs birde

    hepten nirvanaya ulaşmış

    ama sanırsınız kı altında M5 var Panamera ile yürüyelim kesin alırım dıyor.

    Hafta sonu yürüyecez bakalım bi depomuzu fullesin aklı basına gelsin :)



    serhat abi ne yalan söliim , 535d chip + mod felan derken bana panamerayı yer gibi geliyor..


    Serhat yaş tahtaya bazmaz bence.
    5.35d chiple olsa olsa 330hp falan olur. 330 hp ile Panamera ile başetmesi zor.


    şöle bi düz hallerine bakarsak

    535d

    270hp

    Performance
    Max speed 156.24 miles/h (252 km/h)
    0-100 km/h 5.8 seconds
    0-160 km/h 13.9 seconds
    0-200 km/h -
    0-300 km/h -
    Quarter mile 14.0 seconds
    0-100-0 mph -

    panamera S

    400hp

    0-100 km/h 5.0 seconds
    0-160 km/h 11.2 seconds
    0-200 km/h 19.1 seconds
    0-300 km/h -
    Quarter mile 13.2 seconds
    0-100-0 mph -

    sadece chip varsa geçmesi zor fakat daha modlar varsa araçta bence geçebilir ..hatta 150 ye felan kadar rahat panamerayla yürür diyorum

    @emtue

    230k 193hp gücünde bir araç..yani o hızı görmeniz gayet mümkün..hiç kimsede size gülmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 19 Ağustos 2010; 21:32:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    sizin ithamlarınızla dertlenecek değilim
    ama insanların kendisi yapmadığı veya göremediği şeyleri kabullenememesi normal olmalı.
    ki bende yapmadığımı söyledim, başka amacım olsa yaptım derdim. Ama görene kadar bende inanmamıştım belki haklısınız
    ama yine de bu üslubunuzu haklı çıkartmıyor. Ben yanlış bilgi vermiyorum ama yanlış olan bişey varsa o da yazım tarzınız
    size kulübünüzde caddy cilik oynarken iyi eğlenceler dilerim


    Aklın, matematiğin bittiği yerde fizik kuralları başlar. Ben sana inanıyorum kardeşim. :) Yalnız böyle denemeleri PBox ile yapmak lazım yoksa söylenen her rakam afaki ve desteksiz olmakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Bazen burda yazılan şeyleri ciddi ciddi kafam almıyor..

    Yaklasık bır kaç ay kadar once sırkette megane 1.5 DCI 100 vardı

    Bu araç Performance BOX ta 160 goremedi okadar zorlamama ragmen

    Bugun 3.500 CC V6 272 HP CLS 350 240 görürken zorlanıyor 250 ye ulaşmak cıddı zaman alıyor.

    Daha onceden kullandıgım Stroker kitli BMW 5.200 CC Hacimli 400 HP + Ozel egsoz motor difransıyel vs..vs..

    290 ları gormekte zorlanıyordu.

    Yine yakın zaman da test ettigim Corvette C6 Manuel vites LS2 6.000 CC 400 HP Zor 290 gordü

    Bir dönem keyfi günlük binmek ıcın kullandıgım 5.30i Sıralı 6 258 HP 3.000 CC aracım 250 gormekte zorlanıyordu

    Durum böyleyken nasıl 100 - 200 HP arası araçlar 240/250 Yardırıyorlar merak edıyorum.

    Gerek pistte gerek rollingler de pilotajımı bılen bılıyor. Forumda kı cogu arkadasla tecrubeye de cıktık

    Ya ben birşeyleri eksik yapıyorum yada bılmıyorum yada bu arkadaşlar Nirvanaya ulaşmış benim haberım yok




    Aynen Serhatım yokuş aşağı sallanan her rakam performans kriteri oluyor bizim millette, gerçi dünyada farklı sanki. :)
    Milletin arabası mı enjeksiyonlu kendisi mi enjeksiyonlu ben çözemiyorum zira iyi sıkıyorlar.
    Geçen adam sallıyor kara şanzıman var mış öyle süper bişey miş ki 4 ncü vitesde geriye atıyormuşsun hiç bişey olmuyor muş öyle accayip, öyle müthiş, öyle sağlam bişey miş. :D
    Baba öyle bi bastık ki otobanın şeritleri düz oluyordu diyenler çıkıyor hemen yapıştırıyorum Veyron hız rekoru videosunu bak bakalım diyorum düz oluyor muymuş boru değil 407 km :D
    Bi Ferrarinin ne kadar zorluklarla 280 km/s'ı gördüğüne şahit oldum kalanı aynen ifade etmeye çalıştığın fikir gibi.
    Bizim millet trafiğe çıktımı herkes Schumacher oluyor altlarındaki düdütlerde de V12 peydah oluyor maşallah.
    Daha dün iftar dönüşü yaşadım sıktı gençler. Bi havalar bi şeyler uzun uzun sıkmalar iki arabada biri yeni astra gtc, diğeri de Caddy'he. öldürecekler di bizi. Her M5 bineni, GT kullananı pilot sanıyor bizim millet. Herkes tokatçı maşallah bunlar bi Serhat'a:), Volkan'a, Serdar'a denk gelmemişler kesssinnn.:P
    Hadi Mercedesçileri anlıyorum hadi bi nebzede iyi bayılıyorlar bu VosWos cular ap ayrı bi alem oluyor. Big Lion King Jettaaaa.:D

    Panamerayla her türlü o bahsettiği haldeki BMW'yi yer Serhat. Çünki +Serhat faktörü. İki 997TT koyun ortaya kime oy vereceğimi söyleyeyim. :D
    Punto'ya, Peugeot'ya binenin sinir sistemi, refleksleri Michael'a up grade olmuyor malesef. Ne yazmışız aşaya bak limitler aracın, kendi limitler... :D

    Hiç unutmam dur anlatayım bi gün kalabalık bi ortamda oturuyoruz sevinçle geldi bi tanıdık böyle accayip bi hal var suratında. Ferrari'ye bindim oğlummm diye başladı millete hava basmaya hiç sesimi çıkarmıyorum tabi modelini de bilmiyor arada sorular soruyorum dizaynlı ile ilgili anlamaya çalışıyorum F50'yi tarif ediyor sanki en son sordum üstü açık mıydı kapalı mı. Ya ne biliyim oğlum fark etmedim ki deyince millet balon oldu bizde anladık anlayacağımızı. :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 19 Ağustos 2010; 22:11:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    kadran hatasi denen seyden kimse haberdar degil sanirim.


    simdi size 99 yilinda amcamin SLK 230 Kompresor araciyla Adana-Iskenderun otobaninda 250 gorduk desem herkes bir tarafindan dalga gecer.

    Ama ben o aractaydim, yalan soyleme huyum yok, hava atma cabam yok, aracim da kiytirik..

    Buyuk ihtimal kadran hatasiydi belkide degildi ama bu tur rakamlar gorulebiliyor bu yuzden biri dalga gecti diye herkes sanki ss aractan inmiyormus gibi yorum yapmasin lutfen..



    konuyla ilgili konusursam, 1.3 multijet gp kullanicisiyim, arac 0-60 guzel gitsede sonrasinda yemedigi tokat kalmiyor (1.0 corsa'dan falan bahsetmiyorum); pilotaj falan diyecekseniz karsinizdakinin tecrubesini bilmeden atip tutmamak lazim derim.

    hadi hayirli forumlar..


    mesele yüksek hız yapma yapmama değil..Slk 230 K 2.3 cc 197 hp bir araba kıytırık dizellerle nasıl bir olur o aracın daha fazla yapması gerek garip olan az hız yapmasıdır... Son hızı 167 olan caddy ancak kadranı bozuksa 240 yapar...




  • herkese selamlar,

    bakayım ne yazılmış başlık altında diye.

    8 sene polo 1.4 75 bg ve 2 sene corsa 1.3 cdti 75 bg kullanan biri olarak,

    corsa 1.3 cdti i tek gecerim. ikisi de 75 bg. araların da yaklasık 150 kg bos agirlik farkı var (corsa daha agir). dizelin yolu cignediğini hissediyorum, çekiş harika. düşük devirde toplayabiliyor kendini. dikkat edin polo 75, corsa 75 bg dizeli gecer demiyorum. ama dizelin geniş çekiş aralıgi devri daha fazla. polo ile yokusa 5 ile basladiğim yerlerde çekişin devamı için 4 e düşmek zorunda kaldığım oluyordu. dizel de bu sıkıntı yok. çok az yakıyor (4.4lt/100 km @ 90-95 km sabit hız ş.arası) - 5.5 lt/100 km ist içi normal trafikte dizel yakıyor.

    10 senelik tecrubem su anda dizelin harika bir secenek olduğu.

    not performans için benzine gidilebilir sadece. kullanım rahatlığı, konfor dizelde.
  • o zaman şöyle demek lazım caddy nin son hızı 166-167 ise 200 gören arkadaşların hepsi yalancı ben de dahil
    ben grande punto ile(grande palio değil bu arada bilmeyenlere duyrulur) 200 gördüm ama zaten yalancıyım
    2001 1.6 seat leon 100 bg ile 220 gördüm, ama yine yalancıyım.
    belki caddy ile 240 gördüğümü ispatlayamayabilirim. kadran bozuk belki diyenler yine diğerlerine göre daha saygılılar
    ama ben gözümün gördüğünü söyledim, ki kendim yapamadığımı da söyledim, demek amacım hava atmak da değil.
    ama diğer 2 seçeneği gözüne ve gözlüğüne güvenen herkese açık bırakıyorum, hodri meydan.

    şimdi 1.3 mj punto yu methediyorum ya, sanki panamerayla kıyaslıyorum.
    dediğim şu 27 bin tl ile hem performans hem yakıt ekonomisi olarak daha iyi bir araca binmedim.
    o yüzden sevdiğimi söylüyorum yoksa en iyisi, en hızlısı vs demiyorum
    ancak arkadaşlar illa bi yere gülmek istiyorlarsa yanlış ekrana bakıyorlar.




  • Araçların kadranlarında sapmalar vardır ki bu her araçta vardır avrupa normlarıda bunu gerektirir ölçülen fabrika verisi hızlar gps le ölçülmüştür kadranda gördüğünüz rakamlar hıza göre %4 ile %15 arasında değişkenlik gösterir hız yapan kişiler sadece hız yaptığını zannetsin ego larını tatmin etsin diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    o zaman şöyle demek lazım caddy nin son hızı 166-167 ise 200 gören arkadaşların hepsi yalancı ben de dahil




    O fabrika verisidir ve muhtemelen düz yolda gps verisidir..200 ya da 200 e yakın değerleri eğimde görmesi muhtemel..Bu arada yalan söylüyorsun demedim..Üstte bir arkadaş vereyim caddy ben 200 den fazla yapamadım sen yap demiş..
  • Twingo da ne twingoymuş yahu. küçücük motoruyla herkesi geçiyor.
    biz de kullandık twingoyu,hava filtresi bile vardı,sesi de güzel çıkıyordu,sürüşü de acayip zevkliydi.

    Hatta ufak bi deneme bile yaptık ablamla,o 1.5 crdi getz'le kalktı,ben 1.2 twingoyla. Sonrasında 1 hafta bütün sülale dalga geçti benimle. Ablam her gördüğünde "anahtarına" var mısın diye kahkaha atar oldu Amcam bile ablanı geç twingo senin olsun diyip anahtarı uzatıyordu

    Amma büyüyor bu muhabbet. Dizelin amacı belli,kapasitesi belli. Ne gerek var böyle şeylere, çok merak ediyorsanız caddede değil pistte kapışın gitsin




  • 100 beygirlik arabayla belki 220 görürsün ama ,105 hp dizel ticari araçla 240 görmen imkansız.Araba cd oranı kaçtır kim bilir.Tavanı göklere çıkıyor.

    Yahu 180 hp insignia ,başarılı aerodinamiği olan insignia bile zorlana zorlana 240 yapıyor sen neden bahsediyorsun.Eskiden mahelledeki bebeler arabaların kadranına bakıp a bu araba şu kadar yapıyor vs derdi.Muhabbet iyice ona döndü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    2001 1.6 seat leon 100 bg ile 220 gördüm, ama yine yalancıyım.



    Öncelike kaç model bilmemde 2001 modeldeki kasadan sonra olan kasa ( biraz garip bi cümle oldu ) 1,6 102 HP gücünde. Videosu son hızı burda ;





    Ayrıca 1,4 TSI 125 HP Seat Leon'lar 220'yi ıkına ıkına görüyor. Dilerseniz onunda videosunu koyarım.




  • paylasılanların hepsını okudum. hız ve eglence ıcın dusuk motor hacımlı araclarda ( ıstısna ve modlanmıs araclara lafım yok ) benzınlı, yakıt ekonomısı ve agır yuk tasınması gereken yerler ıcınde dızel derım..

    evet dızelde fazla vıtes degıstırmek gerekıyor fakat ben bu sekıl kullanımı sevıyorum, cruze kontrolle beraber yokuslarda hıc hız dususu yasamadan cıkabılıyorum ( combo 1,3 cdti dizel aracla)

    bende sunu ılave edeyım ortalık ıyıce karıssın

    avcılardan silivriye corsa 1.2 benzınlı ıle ıcınde 3 kısı ve 1 dj setup ı ve onun ahsap hard case ıne ragmen kadranı 195-200 arasında oldugunu kendı gozlerımle gordum. kuzen sılmedıyse fotoları ekleyebılırım
  • Gaza basmadan kalkma olayı benzinli dizel farketmez, aracına göre değişir. Benim aracım benzinli mesela ama trafikte gaza basmıyorum hiç, debriyajdan çekerek kaldırıyorum.

    Dizellerin eleştirilmesi gereken yönü bence gerçekten karlı olup olmadıkları. Sanayiye çok giderim tanıdıklarım vardır, birilerinin arabasını götürürüm yada öylesine giderim. Çok sayıda dizel araç görüyorum 100.000 olmadan turbosu bitmiş, bunun dışında bir sürü başka sorunları olan dizeller vs.. Arkadaşımın dizel focusunun 90.000 küsür kmde turbosu bitti onunda.

    Performans konusunda öncelikle atmosferik motorla turbo motoru karşılaştırdığımızdan, dizeller de ancak turbo sayesinde atmosferik motor kadar performans verdiğinden, hangi motorun daha performanslı olduğu, potansiyeli olduğu açık. Ayrıca ben yeni nesil tüm 100-110 hp dizellerin 0-100ünün 10-11 sn altında olduğunu sanıyordum ama misal Hyundai için yukarda 11.5 yazılmış. 10sn altında 0-100 hızlanması olmayan araç gitmiyor demektir benim için. Bunun tersi Focus 109luklar (10.5 sn sanırım) ve özellikle BMW dizeller çok performanslı.

    Aslında buraya tüm 1.6 Turbo Dizel araçların en azından 0-100 hızlanma değeri yazılsa (fabrika değeri tabiki) daha iyi anlaşılır konu. Hepsinin gitmiyor veya hepsinin çok iyi yürüyor olup olmadığı görülür.




  • Öncelikle asıl konu için şunu söylim... Arabasının camına film çektirip eksozun ucuna krom taktırdıktan sonra 50 beygir daha arttı sanıp bastıkça basan insanların trafikte cirit attığı bir memlekette kim ne anlayacak dizel araç kullanımından. Turboyu çip yapılsın yada yarış yapılsın diye koymuyor elin oğlu. Araba fındık kadar dizel motoru ile gidebilsin diye koyuyorken turbo adı geçtimi bizim bazı şirket aracı kullanıcısı apaçi arkadaşlar kendini schumaher sanıyor (doğru yazmışımdır umarım adını :)... Adamın yanına race motorla yanaşıyorum benimle kapışma derdinde. Adamdan uzak kaçmaya çalışınca bırakıyorum geçip ditsin diye.Bu sefer havası 1500.. Yaw bu kadar komik insanlar var. Adam gti ın filtreden çıkan sesin duyunca 1.3 palio ile yanıma yanaşıp zıplatmaya başlıyor. Muhatap alıp kapışıcam kendisiyle ya.İnsanlar şaşırmış arkadaşım kendilerini nasıl tatmin ediceklerini şaşırmışlar...

    Yıllarca çeşit çeşit dizel kullandım. Gayet başarılı bir şekilde amacına hizmet edebilen araçlar fazlada birşey ne verir ne beklenir. 1.5 cdti clio 150 km yi geçemiyorken yine aynı motorla 206 da 150 yi geçemiyorken ,1.3 mjet palio ile dakikalarca gazlayarak 190 km gördüm. Olay biraz şanzıman oranlarında yol şartlarında kilitleniyor bazen.Fakat biz herşeyi şoförlüğümüze yada aracımıza bağlıyoruz.


    Yan konuya gelince 306gti ile daha 240 göremedim :) ,,V6 3.0 benzinli ile 230 zoraki . Yalnız 1.3 multijet palio ile kadranı sıfıra geri getirdim. Tahmini 290 a fln denk gelir. Fakat araç sıfır olmasına rağmen stop etmiş halde bile kadran 100 ün altına inmiyordu :)) direk 100den devam .. Hatta videosuda vardı bulursam paylaşırım




  • 0-100'e çok takılmamak lazım diyorum tekrar. Supersportlar dahil 0-100 genel performansı manalandırmak için çok yeterli bir koşul değil. 0-100'ü getiren bir çok başka etmen var aaa bu super miş denmemeli bence. İster 4 sn altında olsun, ister 10 sn altında olsun. Mutlaka kıyas yapmak lazım ama kıyas'da 100-160 en azından 60-120 felan dahil edilmeli ki bir mana ortaya çıksın. Yoksa bu fikrin aksi yönünde şaşırtacak sport olsun, binek olsun bir sürü şaşırtacak örnek verebilirim.
    Performanscılar hiç bir zaman direk 0-100'e bakmaz genel tablo'yu ararlar her zaman...
    Diğer bir taraftan binek araçlarınızla ışıklardaki kalkışlarınızın kaçında 100'e kadar koşturduğunuzu/koşturabildiğinizi bir düşünün derim.
  • yazmayım yazmayım dedimde :)

    grande palio değil o araba
    Grande Punto.
    bende 1.3 multijet 75 HP punto sahibiyim.
    şimdi
    bu araba evet 200 ü görüyor çok rahat ama nasıl? elmadağ yokuşunun inişini bilen bilir. afederisiniz hayvan gibi bir yokuş iniyorsunuz. dip gaz yaparak 200 e deydirdim ancak..

    bu araba düzyolda yapacağı en fazla sürat (oda tek başıma yaptım) 150 - 160 civarıdır. Ankara çevre yolunda bizzat denedim. hava koşullarına göre 160 da olabilir. kimse alınmasın etmesin. 75 hp araba 3200 den sonra tork yerle bir.. ibre 150 ye dayandımı 3400 e gelmiş oluyor çoktan devir. bu saatten sonra o araba nasıl hızlanacak Allah aşkına? 5000 de kesiyor zaten. bir girip tork devir eğrisine bakın.

    caddy le 240 vurdum bilmem ne yaptım.. gerenk yok böyle şeylere.
    arkadaşın biride gelmiş bana transporter la alfa yı yarıştıralım diyor.
    bende dizel kullanıcısıyımda, turbonun bastığı havayla, havaya girmiyorum..

    eğitim şart..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 20 Ağustos 2010; 3:22:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    bu araba evet 200 ü görüyor çok rahat ama nasıl? elmadağ yokuşunun inişini bilen bilir. afederisiniz hayvan gibi bir yokuş iniyorsunuz. dip gaz yaparak 200 e deydirdim ancak..

    bu araba düzyolda yapacağı en fazla sürat (oda tek başıma yaptım) 150 - 160 civarıdır. Ankara çevre yolunda bizzat denedim. hava koşullarına göre 160 da olabilir. kimse alınmasın etmesin. 75 hp araba 3200 den sonra tork yerle bir.. ibre 150 ye dayandımı 3400 e gelmiş oluyor çoktan devir. bu saatten sonra o araba nasıl hızlanacak Allah aşkına? 5000 de kesiyor zaten. bir girip tork devir eğrisine bakın.



    Düzde 150 - 160'ı geçiyor. Aman aman çok bir farkla değil ama geçiyor :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.