Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Transporter 2.5 cc 175 bg motor var... Ayrıca turbo dizel... Basınca güzel gider, az değil 2.5 cc 175 bg... Yabana atılmamalı...
    Ama tabi güzel bi benzinli motorda keyifli olur.
    Dizel tekonolijiside çok gelişti...


    Aracın ağırlığını,uzunluğunu,yüksekliğini,cd oranını düşünürsek çokta performanslı sayılmaz.Ha şöyle minibüs için çok iyi bir güç ama bazı t5 kullanıcıları araçlarının sadece gücüne odaklanıp konuşuyorlar.Sanki altlarında 1.2 ton binek araç varmış gibi.

    Elin oğlu aerodinamik dinlemiyor.
    http://www.streetfire.net/video/800-hp-vw-bus-th2rs_2036953.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Transporter 2.5 cc 175 bg motor var... Ayrıca turbo dizel... Basınca güzel gider, az değil 2.5 cc 175 bg... Yabana atılmamalı...
    Ama tabi güzel bi benzinli motorda keyifli olur.
    Dizel tekonolijiside çok gelişti...


    Aracın ağırlığını,uzunluğunu,yüksekliğini,cd oranını düşünürsek çokta performanslı sayılmaz.Ha şöyle minibüs için çok iyi bir güç ama bazı t5 kullanıcıları araçlarının sadece gücüne odaklanıp konuşuyorlar.Sanki altlarında 1.2 ton binek araç varmış gibi.

    Elin oğlu aerodinamik dinlemiyor.
    http://www.streetfire.net/video/800-hp-vw-bus-th2rs_2036953.htm

    Gavur yapıyo abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kedisiyle aynı fiyatta olduğundan haberi yok daha puntonun, uyandırmayın

    Evet Caddy'nin ikinci eli ile Punto'nun sıfırı aynı fiyat..


    getirin 2 tane alayım o sıfırından
    tiko para
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kedisiyle aynı fiyatta olduğundan haberi yok daha puntonun, uyandırmayın

    Evet Caddy'nin ikinci eli ile Punto'nun sıfırı aynı fiyat..


    getirin 2 tane alayım o sıfırından
    tiko para


    Grande Punto 23.000 liradan başlıyor,1.3 Multijet 75 hp modeli 30.000 lira 28.000 liraya alınabiliyor.Bu paraya 2.el bir Caddy alınabilir..
  • Kıssadan hisse caddy ile aynı fiyat olan punto 240 basar...
  • Şimdi kimsenin kalbini kırmak adına yazmıyorum bunları öncelikle onu belirteyim.Adım adım yazmaya çalışıyorum yanlış bildiğiniz,daha doğrusu saçmaladığınız kısmı.Ha birde söylemeden edemeyeceğim,aktif olarak hem benzinli hem dizel araç kullanıyorum.Taraflılık yok yani..


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    Merhaba arkadaşlar..
    hep arabaların gidiş muhabbetleri döner ama son yıllarda şirket arabaları başta olmak uzere ufak motorlu turbocuklu dizel araç sahiplerinin hepsi schumaer altarındaki araçların hepside ferrari oldu..


    Evet bu konuda haklısın,anlık gelen torkun zevki adamı gaza getiriyor.Bu aynı Racing motosiklet kullanıcıların eline hakim olamayıp altındaki güçle gaza gelip kazayı göze alması,hatta kaza yapması gibi.Dikkat edin kazaya karışan motosikletler genelde Racing'dir.Yani motorun üstüne yatılan tipdir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    ben dizel 1.4 307 hdi ile takıldım 1 ay bukadar kötu giden bir araç gormedim.. dizelmiş kalkış yok. araba 2500devir 3500devir arası gidio 4bin gibi vites atman gerekio.. tabi atmayıp kara duman atarak dolasanlar sanayide oluo genelde turboları bozuldugu için...
    benim annemin twingo ile bile daha keyifli yolculuk yapıyordum..


    Evel küçük hacimli dizellerin kalkışı kötü,bazen adamı deli ediyor.1.3 ve 1.4'lerin 1.000-1.100kg'den fazla arabalarda tercih edilmemesi gerekiyor.Fakat kendimiz de kullandığımız onu örnek vereyim PSA grubu yeterli bu konuda.Kalkışta derdi yok fazla.

    4.000 Rpm'de vites atma mevzusu forumda uzun zamandır ses çıkarmtadığım bir konu,herkesin ağzına sakız oldu artık dur demenin yeridir.Yine aynı hacim ilişkisinden yola çıkayım,1.6 bezninli araçların vites atma devir-hız ilişkisi dizellerle birebirdir şehiriçinde.Hatta dizeller az bir daha yüksek hızda vites atar,yani vites oranı düşüktür benzinliye göre(Düşük demek uzun vites aralığı demek.).Bir 1.6 benzinliyi ele alalım;1.vites 25-30,2. vites 45-50,3. vites 60-65 diye gider şehiriçinde.Bunlar oralama 3.000Rpm'deki hız değerleri.Dizelini ele alalım,mesela bizim PSA'yı;1.viteste 30-35,2.viteste 50-55,3. vites 70 diye gidiyor.Yani bu ne demek sık sık vites atmak diye birşey yok.Hatta vitese benzinliden daha az dokunursun.Gazlarken benzinlide binden yedibine ulaşırken geçirdiğin süreyle,dizelde binden dörbinbeşyüze kadar geirdiğin süre aynı hatta daha fazla hiç merak etme.Saçmalığın daniskası...Ha dizelde 3.000'de atılmıyor diye sazanlık yapanlar olacaktır,madem rahatsız oluyorsun sık sık ellemekten,üç binde at vitesi.Ses geliyor diyorsan;madem o kadar keyfine düşkünsün yalıtımı iyi araba al derim.Dizelin ufak tefek rahatsızlığı olacaktır,benim için yakıtta tepe tepe telafi eder.Sonuçta Lüks araba almıyoruz.



    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    ki 1.4 hdi 207 si olan bir arkadasım 1.3 benzinli getzi olan arkadasm ve ben twingoyla yarıstık. getz hepimizi gecti bende 207 yi gecmiştm.. 1.2 60bg lik arac yanii....

    e bakıyorum fabrika verilerine bu 1.3 1.5 1.4 turbolu aracların 0 100 une hiçç biri 12 13 sn altında goremedim....

    1.6 benzinli 8v bi arabaya bakıorm birde peuogeotun 1.6 90bg lik dizeline bakıyorum 0 100 de benzinli yne 1 sn onde.

    70'likse şaşırmaman gerekir,doksanlıksa getz'den geri kalmazdı.Bu arada bir noktaya daha parmak basmak istiyorum,0-100 hızlanma süresi kandırmacadır.Bu hıza ulaşma süresi daha fazla olan bir araba daha az olan bir arabayı geçebilir.Mantıklısı 0-400m saniye sonucudur,hangi arabanın ne kadar performanslı olduğu burada ortaya çıkar.Boşuna Drag'larda 0-400m gibi belirleyici özelliğin mesafe olduğu yarışlar yapmıyorlar.Bu iş ortalama hızla ilgilidir,ortalama hızını ne kadar yüksek tutarsan veya pratik bir mantıkla yüksek hızlara en çabuk çıkan araba diğerinden öne çıkar.100'e gelene kadar 10,20,30,40,50,60,70,80,90 gibi hızlar var.Asla belirleyici değildir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    torku yuksekmiş 1 2 bin devirde okadar torku veriyor.. ama benzinli arabada cok kayıp olmadan 8bine kadar o torku sana veriyor.. sen 100 e bilmem kaç vitesle cıkana kadar benzinli cogu araba nerdese 2. viteste 100 u goruyor..


    Bu da fazlasıyla saçma,yine PSA'dan örnek verirsek,devir kesicideki torku 165 dolaylarında.Yani benzinli bir 1.6 arabanın torkundan genelde yüksek.1.6 beniznliler 150-160 arasında gezer genelde.Biraz his kaybı oluyor ama performansta dizel genelde üstün oluyor.

    Sen genl konuştuğun için bende genelde 1.6 PSA'yı örnek verdim;1.5CRDI'ın ve diğer 1.6'ların aşağı kalır yanı yok emin ol.1.4 PSA'lar biraz zayıf,onu kabul ediyorum ama abarttığınız kadar değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi
    Bu da fazlasıyla saçma,yine PSA'dan örnek verirsek,devir kesicideki torku 165 dolaylarında.Yani benzinli bir 1.6 arabanın torkundan genelde yüksek.1.6 beniznliler 150-160 arasında gezer genelde.Biraz his kaybı oluyor ama performansta dizel genelde üstün oluyor.

    Sen genl konuştuğun için bende genelde 1.6 PSA'yı örnek verdim;1.5CRDI'ın ve diğer 1.6'ların aşağı kalır yanı yok emin ol.1.4 PSA'lar biraz zayıf,onu kabul ediyorum ama abarttığınız kadar değil.



    Bu performanslı diye bahsettiğiniz 1.6 PSA, malesef 93 yılında temeli atılmış, 1.6 16v 114 Hp 4A-FE motorlu Corolla'nın peşinden gelemiyor.
    Bu mudur performans




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abluka__


    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi
    Bu da fazlasıyla saçma,yine PSA'dan örnek verirsek,devir kesicideki torku 165 dolaylarında.Yani benzinli bir 1.6 arabanın torkundan genelde yüksek.1.6 beniznliler 150-160 arasında gezer genelde.Biraz his kaybı oluyor ama performansta dizel genelde üstün oluyor.

    Sen genl konuştuğun için bende genelde 1.6 PSA'yı örnek verdim;1.5CRDI'ın ve diğer 1.6'ların aşağı kalır yanı yok emin ol.1.4 PSA'lar biraz zayıf,onu kabul ediyorum ama abarttığınız kadar değil.



    Bu performanslı diye bahsettiğiniz 1.6 PSA, malesef 93 yılında temeli atılmış, 1.6 16v 114 Hp 4A-FE motorlu Corolla'nın peşinden gelemiyor.
    Bu mudur performans

    Bakın ağzımı bozacağım iyi olmayacak,azıcık mantıklı konşun.En başta meselenin tarihle veya motorun yaşıyla alakası yok,114hp Corollandan daha güçlüleri var kendinde iyi biliyorsun.Önceleri bizim de vardı Corolla 105hp idi huyunu suyunu iyi bilirim.Hafif arabadır,vites oranları büyüktür yani vites araları kısadır.114'lüğüyle birçok kez kapıştım,arkadaşımınki 114 idi.TDCI 110hp Focus 1.300kg'ları aşıyor;Corolla ne kadar?1050 civarı.Aradaki 250 kg'ın hesabını kim veriyor söyler misin bana?Üstelik Fous'un vites aralıkları uzun,sonuçta dizel araba,ekonomik..Karşılaştırma yapmanın da bir mantığı var yani..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 21 Ağustos 2010; 0:36:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: abluka__


    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi
    Bu da fazlasıyla saçma,yine PSA'dan örnek verirsek,devir kesicideki torku 165 dolaylarında.Yani benzinli bir 1.6 arabanın torkundan genelde yüksek.1.6 beniznliler 150-160 arasında gezer genelde.Biraz his kaybı oluyor ama performansta dizel genelde üstün oluyor.

    Sen genl konuştuğun için bende genelde 1.6 PSA'yı örnek verdim;1.5CRDI'ın ve diğer 1.6'ların aşağı kalır yanı yok emin ol.1.4 PSA'lar biraz zayıf,onu kabul ediyorum ama abarttığınız kadar değil.



    Bu performanslı diye bahsettiğiniz 1.6 PSA, malesef 93 yılında temeli atılmış, 1.6 16v 114 Hp 4A-FE motorlu Corolla'nın peşinden gelemiyor.
    Bu mudur performans

    Bakın ağzımı bozacağım iyi olmayacak,azıcık mantıklı konşun.En başta meselenin tarihle veya motorun yaşıyla alakası yok,114hp Corollandan daha güçlüleri var kendinde iyi biliyorsun.Önceleri bizim de vardı Corolla 105hp idi huyunu suyunu iyi bilirim.Hafif arabadır,vites oranları büyüktür yani vites araları kısadır.114'lüğüyle birçok kez kapıştım,arkadaşımınki 114 idi.TDCI 110hp Focus 1.300kg'ları aşıyor;Corolla ne kadar?1050 civarı.Aradaki 250 kg'ın hesabını kim veriyor söyler misin bana?Üstelik Fous'un vites aralıkları uzun,sonuçta dizel araba,ekonomik..Karşılaştırma yapmanın da bir mantığı var yani..

    Bu kadar sert çıkmanıza gerek yoktu hocam
    Nasıl Corolla'nın abartılmaması gerekiyorsa, Focus'un da o kadar abartılmaması gerektiğini söylüyorum sadece, umarım beni anlayabilmişsinizdir.




  • Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).

    2) bmw 3.25 ile de kadranda en fazla 220 görüyoruz ama ibresi 200e dayanan aracı 4. viteste rahatlıkla geçiyoruz. Bu kadran muhabbeti bana çok saçma gelio, eğer varsa bi iddaa iki araç müsait bi yolda yanyana gelir kalkar hangisi daha hızlı görülür.

    İyi Forumlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov
    Grande Punto 23.000 liradan başlıyor,1.3 Multijet 75 hp modeli 30.000 lira 28.000 liraya alınabiliyor.Bu paraya 2.el bir Caddy alınabilir..


    sonuç ne burda?
    2 tane alıyordu ya hani
    2.yi de öpücükle mi alıcaksınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov
    Grande Punto 23.000 liradan başlıyor,1.3 Multijet 75 hp modeli 30.000 lira 28.000 liraya alınabiliyor.Bu paraya 2.el bir Caddy alınabilir..


    sonuç ne burda?
    2 tane alıyordu ya hani
    2.yi de öpücükle mi alıcaksınız?

    Ben Caddy'nin ikinci el fiyatı ile sıfır Punto alınabileceğini söyledim nitekim ki öyle.2 tane alınabileceğini sen söyledin ben değil,neden sanki ben söylemişim gibi kendini haklı çıkarma çabasına giriyorsun ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Tartışalım;
    Sizin gibi, madeni 1 lira büyüklüğünde turbo pervanesi olan dizel araçlarla yarış yapmaya çalışan, performans arayanlar yüzünden oluyor.
    İdrak edememişsiniz bu araçların ekonomi için yapıldığını.
    Düşük devir bandında, benzinliye göre daha yüksek güç üreterek ekonomik anlamda tüketimi düşürmek amaçlanıyor.
    Bu sırada da yüksek torq kuvveti ortaya çıkıyor araçlarda, maşallah bizim aklı selim millet, turbolu arabayı uçacak sanıyor..

    Burdaki daha yüksek güç üretme tabiri aslında "tork"tan başka bişi değildir. Yani hız değil cekiş gücüdür. Benzinliyle daha hızlı gidebilirsiniz ama rampa çıkıyorsanız dizelin çekişi daha iyidir. Neden?? Bundaki ana sebep yakıttır(dizel). Nasıl oluyo diceksiniz? Şöyle: Dizel yakıtı benzine göre daha az yanıcı bi yakıttır. Benzini kibritle tutuşturabilirsiniz ama dizele çakmak tutsanız yanmaz. Dizelin tutuşma sıcaklığı yaklaşık 278 C dir. Bu sebepten dolayı dizeli yakabilmek için emme sırasında silindir içine alınan hava 1/16 gibi yüksek oranda sıkıştırmaya maruz bırakılır. 1/16 oranında sıkışmış hava yaklaşık olarak 600-900 C ye kadar ısınmış olur. Bu sıcak havanın üzerine enjektör yüksek basınçla(1500 bar) pulvarize olarak(mikron boyutunda yağmurlama) yakıtı püskürtür. Yanma başladığında silindir içindeki basınç 60 - 80 bar olur. İşte bu yüksek basınç dizellerdeki yüksek torkun(çekiş gücünün) nedenidir. Bilginize. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 21 Ağustos 2010; 3:08:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov
    Grande Punto 23.000 liradan başlıyor,1.3 Multijet 75 hp modeli 30.000 lira 28.000 liraya alınabiliyor.Bu paraya 2.el bir Caddy alınabilir..


    sonuç ne burda?
    2 tane alıyordu ya hani
    2.yi de öpücükle mi alıcaksınız?

    Ben Caddy'nin ikinci el fiyatı ile sıfır Punto alınabileceğini söyledim nitekim ki öyle.2 tane alınabileceğini sen söyledin ben değil,neden sanki ben söylemişim gibi kendini haklı çıkarma çabasına giriyorsun ki?



    Orijinalden alıntı: joushkun
    caddy'yi satıp iki tane grande palio mu alsam ne? bir de onlarla deneyeyim bakalım nasıl gidecek.

    ilk olarak görüyosunuz ki o cümleyi kuran ben değilim, bu arkadaş onu bilmek şart,
    bu arkadaş bunu dedi diye getir 2 tane ben alıcam tiko para dedim,
    sonra sen yazdın fiyat bilgilerini,
    fiyatları hepimiz bildiğimize göre senin bunu benden alıntı yaparak yazmanın, bizle ne alakası vardı?

    dolayısıyla bende sana 2.yi nasıl alıcaksınız diye sordum. çaba benim değil sizin dimi, gayet mantıklı sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver1 -- 21 Ağustos 2010; 4:57:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur


    o yüzden düşünmekle yapmak farklı şeyler,
    bahsimi dizel punto ya oynuyorum ben de:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur


    TORK TORK TORK başka bildiğiniz bir şey yok!

    Araba hızlanmaya başlayıp yüksek devirlere çıktıktan sonra 1750 devirdeki 190 nm tork ne işe yarar?Zaten kapışma sırasında o devirlerde geziyorsanız plaka okumaya mahkumsunuz demektir
    Dizelde benzinli gibi devir çevirse o zaman torku bi işe yarardı.Dizelin torkunu avantaj olarak, marifet olarak görmeyin.O tork motorun devir çevirememe eksikliğini gideriyor sadece.
    Ha şu iki motordan bende daha az vergisi olan, çok daha az yakan,düşük devirde daha iyi çeken dizeli tercih ederim ama sırf dizel diye ,torku var diye geçer demek bence yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhilleus -- 21 Ağustos 2010; 10:57:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov
    Grande Punto 23.000 liradan başlıyor,1.3 Multijet 75 hp modeli 30.000 lira 28.000 liraya alınabiliyor.Bu paraya 2.el bir Caddy alınabilir..


    sonuç ne burda?
    2 tane alıyordu ya hani
    2.yi de öpücükle mi alıcaksınız?


    ver bi öpücük, ikinci g.palio'n benden sana hediye. hem de palio evo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kedisiyle aynı fiyatta olduğundan haberi yok daha puntonun, uyandırmayın

    Evet Caddy'nin ikinci eli ile Punto'nun sıfırı aynı fiyat..


    getirin 2 tane alayım o sıfırından
    tiko para


    Grande Punto 23.000 liradan başlıyor,1.3 Multijet 75 hp modeli 30.000 lira 28.000 liraya alınabiliyor.Bu paraya 2.el bir Caddy alınabilir..



    Bak sana ilk mesajımı burada yazmışım,haklıyım da.Sıfır Grande Punto 1.3 Multijet 75hp.lik bir aracın fiyatı ile ancak 2006 model bir Caddy 1.9 TDİ alınabiliyor,beniz savım bu ve haklıyım.İki tane meselesini arkadaşla halledeceksin,bak öpücüğe veriyor birtane..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dranov -- 21 Ağustos 2010; 15:45:27 >




  • bencede iyi bir şöförle 1.4 benzinli üzer multijeti
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.