Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun
    ver bi öpücük, ikinci g.palio'n benden sana hediye. hem de palio evo


    2.ci yandan gelince normaldir tabi kıvırmak
    yinede siz 2. nin tamponu nu alabilirsiniz size inanıyorum
    eminim sizin kedi kulübünüz bu başarınızı öperek ödüllendirir

    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov
    Bak sana ilk mesajımı burada yazmışım,haklıyım da.Sıfır Grande Punto 1.3 Multijet 75hp.lik bir aracın fiyatı ile ancak 2006 model bir Caddy 1.9 TDİ alınabiliyor,beniz savım bu ve haklıyım.İki tane meselesini arkadaşla halledeceksin,bak öpücüğe veriyor birtane..


    ben kedisiyle aynı fiyat olduğundan haberi yok demişim, yani onun 2. el kedisiyle puntonun 0 ını kastediyorum zaten.
    demek savınızda sizde yanlışsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov
    Bak sana ilk mesajımı burada yazmışım,haklıyım da.Sıfır Grande Punto 1.3 Multijet 75hp.lik bir aracın fiyatı ile ancak 2006 model bir Caddy 1.9 TDİ alınabiliyor,beniz savım bu ve haklıyım.İki tane meselesini arkadaşla halledeceksin,bak öpücüğe veriyor birtane..


    ben kedisiyle aynı fiyat olduğundan haberi yok demişim, yani onun 2. el kedisiyle puntonun 0 ını kastediyorum zaten.
    demek savınızda sizde yanlışsınız.




    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kedisiyle aynı fiyatta olduğundan haberi yok daha puntonun, uyandırmayın

    Evet Caddy'nin ikinci eli ile Punto'nun sıfırı aynı fiyat..


    Yazdığım ilk mesajda zaten bu yazıyor sen benim yazdığımı yazıp tezin yanlış diyorsun ramazan başına vurmuş senin dinlen sen biraz en iyisi..




  • @Cengaver1
    Çırpındıkça batıyorsun arkadaş, uğraşma
  • Birazdan al kırdın kırdın diyecek, sonra ben de malum yakıştırmayı yapınca üzülecek. Bu gençler de çok ateşli yahu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur


    TORK TORK TORK başka bildiğiniz bir şey yok!

    Araba hızlanmaya başlayıp yüksek devirlere çıktıktan sonra 1750 devirdeki 190 nm tork ne işe yarar?Zaten kapışma sırasında o devirlerde geziyorsanız plaka okumaya mahkumsunuz demektir
    Dizelde benzinli gibi devir çevirse o zaman torku bi işe yarardı.Dizelin torkunu avantaj olarak, marifet olarak görmeyin.O tork motorun devir çevirememe eksikliğini gideriyor sadece.
    Ha şu iki motordan bende daha az vergisi olan, çok daha az yakan,düşük devirde daha iyi çeken dizeli tercih ederim ama sırf dizel diye ,torku var diye geçer demek bence yanlış.
    arkadaşım üslubuna dikkat edersen iyi olur.
    hergün üstünde tepindiğim arabamı benden iyimi bileceksin? denedik diyorum 1.4 fire ile. arabayı ivmelendiren torktur. 1.3 multijet 75 hp dediğimiz motor, 1.4 fire ın max torku olan 115 nm yi 4000 devirde veriyor. biz burada max hız denemesi yapmıyoruz zaten 0-100 diyoruz. herelde siz bu arabayı 5 vites 4000 devirde 100 yapıyor sanıyorsunuz??
    bilip bilmeden konuşmayalım ...
    ha bu 1.3 multijet çok mu iyi? değil, ama gelipde 115 nm lik fındığa geçilecek halide yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 21 Ağustos 2010; 21:41:32 >




  • Orijinalden alıntı: dranov


    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kedisiyle aynı fiyatta olduğundan haberi yok daha puntonun, uyandırmayın

    Evet Caddy'nin ikinci eli ile Punto'nun sıfırı aynı fiyat..


    Yazdığım ilk mesajda zaten bu yazıyor sen benim yazdığımı yazıp tezin yanlış diyorsun ramazan başına vurmuş senin dinlen sen biraz en iyisi..


    güzel kardeşim ben kedisiyle punto aynı fiyat demişim zaten
    punto nun 2. eliyle aynı fiyat dememişim yani.
    ama sen araya girip aynı şeyi söylemem onu tasdik anlamı taşımıyor mu,
    bende soruyorum 2.sini nasıl alıcaksınız diye. bunun neresi yanlış

    öpücükle araba alan arkadaşınızı o kadar seviyosanız alın sizin olsun ellemiyorum tamam
    3 tane punto alın siz kedinizle hatta almanız vermeniz beni ilgilendirmiyor

    @burhan
    senin de aynı şekilde bir iddian var sanırım, sende al kardeşim ben mani olmuyorum sana da




  • Peki peki pes ediyorum..Tamam Coşkun Grand Palio alacaksan gel beni öp kabul ediyorum.Caddy'nin de hakkını veremiyorsan bana ver ben ona 260 bastırmasını bilirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dranov -- 21 Ağustos 2010; 22:38:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Peki peki pes ediyorum..Tamam Coşkun Grand Palio alacaksan gel beni öp kabul ediyorum.Caddy'nin de hakkını veremiyorsan bana ver ben ona 260 bastırmasını bilirim..




    Yahu neyin pes'i? Pes 2011'in çıkmasına var daha.

    Cazgaverin piyasadan haberi yokmuş belli ki. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp.www.sahibinden.com adresi ne de kıyak fiyakası yanaktan alırlar makası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur


    o yüzden düşünmekle yapmak farklı şeyler,
    bahsimi dizel punto ya oynuyorum ben de:)

    Şimdi durum şudur: Biri benzinli(1,4 fire), diğeri dizel(1,3 multijet) iki aracı yarıştırıp sonra dizel kazanır diyorsanız. Ama yanılıyorsunuz. İki sürücünün de aynı kiloda olduklarını varsayarsak ve ikisinden herhangi biri vites kacırmadığı sürece benzinli dizeli geçer. Fabrika verisi:Benzinli 13,2 sn, dizel 13,6 sn. Aradaki fark ufak,sadece 0,4 sn. Bu testleri yapan adamlar profesyonel,yanılma gibi bi durum sözkonusu olamaz. Sonuçta geçmek, geçmektir. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Peki peki pes ediyorum..Tamam Coşkun Grand Palio alacaksan gel beni öp kabul ediyorum.Caddy'nin de hakkını veremiyorsan bana ver ben ona 260 bastırmasını bilirim..




    Yahu neyin pes'i? Pes 2011'in çıkmasına var daha.

    Cazgaverin piyasadan haberi yokmuş belli ki. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp.www.sahibinden.com adresi ne de kıyak fiyakası yanaktan alırlar makası.


    Pes 2010 diyorum..2011 zor diyorlar Cristiano'nun son hızı 220'ymiş performans sıfırmış bana gelmez o..

    Ver sen o arabayı ver ben 260'ı basar video ile ölümsüzleştiririm,T5 ile de 300'ü zorluyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dranov -- 22 Ağustos 2010; 0:33:10 >




  • Yağmur olmasa iki atmış çakıcak da işte

    http://www.nartube.net/c607109002:xvbOq9cxDdY.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    arkadaşım üslubuna dikkat edersen iyi olur.
    hergün üstünde tepindiğim arabamı benden iyimi bileceksin? denedik diyorum 1.4 fire ile. arabayı ivmelendiren torktur. 1.3 multijet 75 hp dediğimiz motor, 1.4 fire ın max torku olan 115 nm yi 4000 devirde veriyor. biz burada max hız denemesi yapmıyoruz zaten 0-100 diyoruz. herelde siz bu arabayı 5 vites 4000 devirde 100 yapıyor sanıyorsunuz??
    bilip bilmeden konuşmayalım ...
    ha bu 1.3 multijet çok mu iyi? değil, ama gelipde 115 nm lik fındığa geçilecek halide yok..


    Üslübumda ne var ki hakaret mi ettim, incitici bir şey mi söyledim?

    Hala tork diyorsun.Tamam tork var ama devir kısıtlı.Yani 1.4 devir çevirerek ivmeleniyor, 1.3 dizelde torkla ivmeleniyor.Yani torkun bir avantajı yok bu durumda.Ayrıca ben de max hız denemesinde bahsetmiyorum.Kalkıştan bahsediyorum.

    Aracı kaldırdın redlıne a geldi vitesi 2 ye çektin devir 4000 den aşağı düşmez.Yani düşük devirdeki düşük tork artık bizi ilgilendirmez.Dizelde de 75 hp gücü yere verirken ürettiği tork 140-100 nm arasıdır.Yani 1750 devirdeki 190 nm 1. vitesten sonra kullanılmaz bile.

    Bu iki aracın beygir gücü hemen hemen aynı ikiside birbirini geçemez kalkışta.geçseler bile ufak tefek farklar oluşur.Benim demek istediğim şu.Arabada çok tork var diye herkesi geçecek diye bir kural yok.Burda uzmanlarda defalarca aynı şeyleri söyledi ama yine herkes bildiğini okuyor.Neyse bende daha karışmıyorum.Ayrıca 1.3 motorlu araca binip 1.4 motora fındık demende gerçekten gülünç bir durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Yağmur olmasa iki atmış çakıcak da işte



    Bu videodaki 174'lüğe 130'luk mu yazdı acaba





  • quote:

    Orijinalden alıntı: kptsedat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur


    o yüzden düşünmekle yapmak farklı şeyler,
    bahsimi dizel punto ya oynuyorum ben de:)

    Şimdi durum şudur: Biri benzinli(1,4 fire), diğeri dizel(1,3 multijet) iki aracı yarıştırıp sonra dizel kazanır diyorsanız. Ama yanılıyorsunuz. İki sürücünün de aynı kiloda olduklarını varsayarsak ve ikisinden herhangi biri vites kacırmadığı sürece benzinli dizeli geçer. Fabrika verisi:Benzinli 13,2 sn, dizel 13,6 sn. Aradaki fark ufak,sadece 0,4 sn. Bu testleri yapan adamlar profesyonel,yanılma gibi bi durum sözkonusu olamaz. Sonuçta geçmek, geçmektir. Saygılar.


    Araçların kalkışlarını kıyaslarken 0-400 m veya 0-1000 m değerlerini kıyaslamak bence daha doğru.

    www.fiat.it sitesinden alıntıdır.

    Grande Punto Multijet 16V 75 CV : 0-100 km/h: 13,6 sn, 0-1000 m:35 sn.

    Grande Punto 16V 77CV 0-100 km/h: 13,2 sn, 0-1000 m:34,5 sn

    0-1000 m kalkışta benzinli alır gözüküyor. Aradaki farklar çok az olduğu için sürücü faktörü de önem kazanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 22 Ağustos 2010; 1:00:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Yağmur olmasa iki atmış çakıcak da işte



    Bu videodaki 174'lüğe 130'luk mu yazdı acaba



    130'lukta ben bu ibreyi gördüm ama düz yolda 200'de takılıp kalıyor mümkün değil çıkmıyor.Artması için yolun bir hayli eğimli olması gerekiyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur


    TORK TORK TORK başka bildiğiniz bir şey yok!

    Araba hızlanmaya başlayıp yüksek devirlere çıktıktan sonra 1750 devirdeki 190 nm tork ne işe yarar?Zaten kapışma sırasında o devirlerde geziyorsanız plaka okumaya mahkumsunuz demektir
    Dizelde benzinli gibi devir çevirse o zaman torku bi işe yarardı.Dizelin torkunu avantaj olarak, marifet olarak görmeyin.O tork motorun devir çevirememe eksikliğini gideriyor sadece.
    Ha şu iki motordan bende daha az vergisi olan, çok daha az yakan,düşük devirde daha iyi çeken dizeli tercih ederim ama sırf dizel diye ,torku var diye geçer demek bence yanlış.
    arkadaşım üslubuna dikkat edersen iyi olur.
    hergün üstünde tepindiğim arabamı benden iyimi bileceksin? denedik diyorum 1.4 fire ile. arabayı ivmelendiren torktur. 1.3 multijet 75 hp dediğimiz motor, 1.4 fire ın max torku olan 115 nm yi 4000 devirde veriyor. biz burada max hız denemesi yapmıyoruz zaten 0-100 diyoruz. herelde siz bu arabayı 5 vites 4000 devirde 100 yapıyor sanıyorsunuz??
    bilip bilmeden konuşmayalım ...
    ha bu 1.3 multijet çok mu iyi? değil, ama gelipde 115 nm lik fındığa geçilecek halide yok..

    Herşeyi anlatan cümle
    1.3 motorun 1.4 fındığa geçilicek hali yok diyerek kendini komik duruma düşürmüşsün.
    Senin aracın 1.3, o araç 1.4
    Senin aracın 75 BG, o araç 77 BG
    Senin aracın dizel, o benzinli
    Hala neyin derdindesin?




  • Sürücü faktörü hiç bir zaman gözardı edilemez bi durum zaten. ben iki sürücünün de aynı kiloda ve aynı kullandıklarını varsayarak konuştum. tabiki 0,4 sn küçük bi süre. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Yağmur olmasa iki atmış çakıcak da işte



    Bu videodaki 174'lüğe 130'luk mu yazdı acaba

    http://www.youtube.com/watch?v=o48YNz0uOw0&feature

    130'lukta ben bu ibreyi gördüm ama düz yolda 200'de takılıp kalıyor mümkün değil çıkmıyor.Artması için yolun bir hayli eğimli olması gerekiyor..



    ağrı dağından filan iniyor heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Konuyla alakalı bikaç şey yazmak istiyorum. Şu an günlük alıp kullanabildiğim 2 araç var elimin altında; biri 1.4 fire motor grandepunto(2010) diğeri bmw 3.25(1987). Bu iki aracı bizzat kullanan biri olarak.

    1) 1.4 8v 77 hp grandepunto ile 1.3 75 hp grandepuntoyu her disiplinde( çok havalı bi laf çok seviyorum kullanmayı ) geçebileceğimi düşünüyorum. (tabi karşımda profesyonel bi sürücü olmaması şartıyla ).



    profesyonel sürücü değilim.
    buyrun gelin geçin size anahtarı orada vereceğim noter huzurunda :D
    beygiri 77, torku 115 Nm araçla, 190 nm tork veren aracı bir zor yani :D denendi bunlar hep.
    0-100 verisine bakıpta konuşmak yanlış olur


    TORK TORK TORK başka bildiğiniz bir şey yok!

    Araba hızlanmaya başlayıp yüksek devirlere çıktıktan sonra 1750 devirdeki 190 nm tork ne işe yarar?Zaten kapışma sırasında o devirlerde geziyorsanız plaka okumaya mahkumsunuz demektir
    Dizelde benzinli gibi devir çevirse o zaman torku bi işe yarardı.Dizelin torkunu avantaj olarak, marifet olarak görmeyin.O tork motorun devir çevirememe eksikliğini gideriyor sadece.
    Ha şu iki motordan bende daha az vergisi olan, çok daha az yakan,düşük devirde daha iyi çeken dizeli tercih ederim ama sırf dizel diye ,torku var diye geçer demek bence yanlış.
    arkadaşım üslubuna dikkat edersen iyi olur.
    hergün üstünde tepindiğim arabamı benden iyimi bileceksin? denedik diyorum 1.4 fire ile. arabayı ivmelendiren torktur. 1.3 multijet 75 hp dediğimiz motor, 1.4 fire ın max torku olan 115 nm yi 4000 devirde veriyor. biz burada max hız denemesi yapmıyoruz zaten 0-100 diyoruz. herelde siz bu arabayı 5 vites 4000 devirde 100 yapıyor sanıyorsunuz??
    bilip bilmeden konuşmayalım ...
    ha bu 1.3 multijet çok mu iyi? değil, ama gelipde 115 nm lik fındığa geçilecek halide yok..

    Herşeyi anlatan cümle
    1.3 motorun 1.4 fındığa geçilicek hali yok diyerek kendini komik duruma düşürmüşsün.
    Senin aracın 1.3, o araç 1.4
    Senin aracın 75 BG, o araç 77 BG
    Senin aracın dizel, o benzinli
    Hala neyin derdindesin?

    la havle :D
    1.3 aygır demekki biz arkadaş :D nasıl bakıyorsunuz ekrana? aç bir sayfa öncesi yazdıklarımı oku :D
    biri dizelmiş biri benzinli, verdikleri beygirler aynı onu nası yapacaz?
    aa o dizel kamyonlarda kullanılıyor dimi hahahah ..
    bırakın bu işleri Allah aşkına.




  • Doğrudur aynı beygiri verir.
    1.6 110 BG accent era 0-100 10.2 sn
    1.6 110 BG dizel accent era 0-100 11.5 sn
    Demekki BG de herşey değilmiş..
    Tamam bizimde araçta tercihimiz dizeldir ama benzinlinin ivmelenme üstünlüğünüde kabul etmemk çocukluktur
    Benimki seninkini yenerden başka birşey değildir..
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.