Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak876

    benzinli araç "at" ise dizel araç "öküz" dür.

    ikisini birbirine bağlayıp ters yönlere doğru hareket ettirirsek öküz atı sürükleyecektir. Fakat ikisini de aynı yöne doğru koşturursak sonuçta belli bir mesafeyi en çabuk kateden at olacaktır.





    kardeş haklısın da at hem öküzden çok yiyor, hem de yemi daha pahalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34UD5759

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak876

    benzinli araç "at" ise dizel araç "öküz" dür.

    ikisini birbirine bağlayıp ters yönlere doğru hareket ettirirsek öküz atı sürükleyecektir. Fakat ikisini de aynı yöne doğru koşturursak sonuçta belli bir mesafeyi en çabuk kateden at olacaktır.





    kardeş haklısın da at hem öküzden çok yiyor, hem de yemi daha pahalı..

    ayrıca öküzün etinden de faydalanıla biliyor.ama at her zaman iyidir,ne de olsa asil hayvan





  • 3.30ci ile peşime takıldı Focus C-Max dizel..Dedim şaka yapıyor heralde, yada Focus RS motoru atmışta yürümeye çalışıyor..

    En keyifliside, chipli 3.20d harcamak..

  • konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?


    2 tonluk yüksek yapılı ticari araç ve 130 hp.Nasıl bir performansa sahip olabilirki bu kadar büyütülüyor Evet her viteste koltuğa yapıştırıyor ama asla araba gibi gidemiyor.Normal olanda bu zaten.Ama bütün t5 kullanıcılarına sorsan her ışıkta araba tokatlıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?


    2 tonluk yüksek yapılı ticari araç ve 130 hp.Nasıl bir performansa sahip olabilirki bu kadar büyütülüyor Evet her viteste koltuğa yapıştırıyor ama asla araba gibi gidemiyor.Normal olanda bu zaten.Ama bütün t5 kullanıcılarına sorsan her ışıkta araba tokatlıyorlar


    Yüzümde tebessüm oluşturdu Oldukça sık araç değiştiren birisiyim,Toledo 1.9 TDİ 110 HP'de kullandım,Passat 1.8T 150 HP'de..Benzinli ve LPG'li araçta kullandım..Aralarındaki kıyaslamayı yapabiliyorum,eğer kullanmadıysanız ve bilmiyorsanız bu kadar emin konuşmayın bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun
    Yahu neyin pes'i? Pes 2011'in çıkmasına var daha.
    Cazgaverin piyasadan haberi yokmuş belli ki. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp.www.sahibinden.com adresi ne de kıyak fiyakası yanaktan alırlar makası.


    bizde 2 araba da olduğu için bilmemek gibi bi şansım yok,
    ama piyasadan kastınız başkaysa bilemem sizin piyasanızı juşkun bey,
    ilgilenmiyorum da başarılar


    trakyalısın sanırım. ismim Coşkun, nickim joushkun. öptüm kib


    amma erkek meraklısı çıktın sen, sizin kulüpte pek erkek yok sanırım
    trakyalı değlim ama sen bursalısın galiba, sağol ben almam, alana da mani olmam
    dravov la öpüşün siz yakışıyosunuz:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun
    Yahu neyin pes'i? Pes 2011'in çıkmasına var daha.
    Cazgaverin piyasadan haberi yokmuş belli ki. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp.www.sahibinden.com adresi ne de kıyak fiyakası yanaktan alırlar makası.


    bizde 2 araba da olduğu için bilmemek gibi bi şansım yok,
    ama piyasadan kastınız başkaysa bilemem sizin piyasanızı juşkun bey,
    ilgilenmiyorum da başarılar


    trakyalısın sanırım. ismim Coşkun, nickim joushkun. öptüm kib


    amma erkek meraklısı çıktın sen, sizin kulüpte pek erkek yok sanırım
    trakyalı değlim ama sen bursalısın galiba, sağol ben almam, alana da mani olmam
    dravov la öpüşün siz yakışıyosunuz:)



    Kırıcı olacaksak bizde kırmasını biliriz,ama tartışmamız saygı sevgi çerçevesini aşmasın isteriz,biraz daha dikkatli olalım yazarken kalpler kırılmasın..




  • aynı fikirdeyim
    yazdıklarım hep yazdıklarınıza paralel o yüzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak876

    benzinli araç "at" ise dizel araç "öküz" dür.

    ikisini birbirine bağlayıp ters yönlere doğru hareket ettirirsek öküz atı sürükleyecektir. Fakat ikisini de aynı yöne doğru koşturursak sonuçta belli bir mesafeyi en çabuk kateden at olacaktır.




    Arkadaş ne güzel tarif etmiş yaa. Bravo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?


    2 tonluk yüksek yapılı ticari araç ve 130 hp.Nasıl bir performansa sahip olabilirki bu kadar büyütülüyor Evet her viteste koltuğa yapıştırıyor ama asla araba gibi gidemiyor.Normal olanda bu zaten.Ama bütün t5 kullanıcılarına sorsan her ışıkta araba tokatlıyorlar


    Yüzümde tebessüm oluşturdu Oldukça sık araç değiştiren birisiyim,Toledo 1.9 TDİ 110 HP'de kullandım,Passat 1.8T 150 HP'de..Benzinli ve LPG'li araçta kullandım..Aralarındaki kıyaslamayı yapabiliyorum,eğer kullanmadıysanız ve bilmiyorsanız bu kadar emin konuşmayın bence..

    6ileri 131hp caravelle amcmda var.almanyadan geldi o arçla . Icınde çok sık bulundum..anlamadım ne dmek istiyorsunuz ben halen anlayamadım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    Merhaba arkadaşlar..
    hep arabaların gidiş muhabbetleri döner ama son yıllarda şirket arabaları başta olmak uzere ufak motorlu turbocuklu dizel araç sahiplerinin hepsi schumaer altarındaki araçların hepside ferrari oldu..



    Ben bu tiplere tarzan diyorum ve ciddi anlamda gıcık oluyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    1,6 CVVT 112 HP ~ 0-100 : 10,2 saniye
    1,5 CRDi 110 HP ~ 0-100 : 11,5 saniye


     Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz


    Aynı modelin bir benzinli bir dizel kıyaslamasına bi örnekte ben vereyim: Fiat Bravo 1,4 Tjet 120 hp(0-100 km 9,6 sn), 1,6 Multijet 120 hp(0-100 km 10,5 sn). Görüldüğü üzere aynı arabadaki kıyasta benzinli dizeli geçiyor. Bu durum bi çok markada böyledir. Nitekim dizel hız için değil güç(torktan dolayı çekiş gücü) ve ekonomi içindir. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?


    2 tonluk yüksek yapılı ticari araç ve 130 hp.Nasıl bir performansa sahip olabilirki bu kadar büyütülüyor Evet her viteste koltuğa yapıştırıyor ama asla araba gibi gidemiyor.Normal olanda bu zaten.Ama bütün t5 kullanıcılarına sorsan her ışıkta araba tokatlıyorlar


    Yüzümde tebessüm oluşturdu Oldukça sık araç değiştiren birisiyim,Toledo 1.9 TDİ 110 HP'de kullandım,Passat 1.8T 150 HP'de..Benzinli ve LPG'li araçta kullandım..Aralarındaki kıyaslamayı yapabiliyorum,eğer kullanmadıysanız ve bilmiyorsanız bu kadar emin konuşmayın bence..


    Bunun kullanıp kullanmamayla ilgisi yok.Ben 163 hp crafter da sürdüm mesele o değil.Demek istediğimi hala anlamıyorsun.2 ton ağırlığında aerodinamiği binek araca göre kötü olan bir araç.Tamam kendi cüssesine göre iyi gidiyor ama orta halli 1.6 araç transporteri çok rahat geçer.

    20-140 hızlanması bile 33 sn civarı 130 hp t5 in.
    1.6 atmosferik avensisin 0 dan 140 a ulaşma süresinin 20 sn dolaylarında olduğunu düşünürsek t5 in çokta büyütülecek bir performansının olmadığını görürüz.Sadece çekişi iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Kediyle hız rekoru kıran arkadaşlarım: Kadranınızda bazı hatalar var, lütfen düzelttirin.


    Hata felan yok


    Felan kim?

    insomnia__ kimin feykisin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Kediyle hız rekoru kıran arkadaşlarım: Kadranınızda bazı hatalar var, lütfen düzelttirin.


    Hata felan yok


    Felan kim?

    insomnia__ kimin feykisin?


    fake make yok
    Hatalar var diyince aklıma forumun unutulmaz repliklerinden biri geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?


    2 tonluk yüksek yapılı ticari araç ve 130 hp.Nasıl bir performansa sahip olabilirki bu kadar büyütülüyor Evet her viteste koltuğa yapıştırıyor ama asla araba gibi gidemiyor.Normal olanda bu zaten.Ama bütün t5 kullanıcılarına sorsan her ışıkta araba tokatlıyorlar


    Yüzümde tebessüm oluşturdu Oldukça sık araç değiştiren birisiyim,Toledo 1.9 TDİ 110 HP'de kullandım,Passat 1.8T 150 HP'de..Benzinli ve LPG'li araçta kullandım..Aralarındaki kıyaslamayı yapabiliyorum,eğer kullanmadıysanız ve bilmiyorsanız bu kadar emin konuşmayın bence..


    Bunun kullanıp kullanmamayla ilgisi yok.Ben 163 hp crafter da sürdüm mesele o değil.Demek istediğimi hala anlamıyorsun.2 ton ağırlığında aerodinamiği binek araca göre kötü olan bir araç.Tamam kendi cüssesine göre iyi gidiyor ama orta halli 1.6 araç transporteri çok rahat geçer.

    20-140 hızlanması bile 33 sn civarı 130 hp t5 in.
    1.6 atmosferik avensisin 0 dan 140 a ulaşma süresinin 20 sn dolaylarında olduğunu düşünürsek t5 in çokta büyütülecek bir performansının olmadığını görürüz.Sadece çekişi iyi

    her ne kadar atışsakta, güzel bilgi :D :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?


    2 tonluk yüksek yapılı ticari araç ve 130 hp.Nasıl bir performansa sahip olabilirki bu kadar büyütülüyor Evet her viteste koltuğa yapıştırıyor ama asla araba gibi gidemiyor.Normal olanda bu zaten.Ama bütün t5 kullanıcılarına sorsan her ışıkta araba tokatlıyorlar


    Yüzümde tebessüm oluşturdu Oldukça sık araç değiştiren birisiyim,Toledo 1.9 TDİ 110 HP'de kullandım,Passat 1.8T 150 HP'de..Benzinli ve LPG'li araçta kullandım..Aralarındaki kıyaslamayı yapabiliyorum,eğer kullanmadıysanız ve bilmiyorsanız bu kadar emin konuşmayın bence..


    Bunun kullanıp kullanmamayla ilgisi yok.Ben 163 hp crafter da sürdüm mesele o değil.Demek istediğimi hala anlamıyorsun.2 ton ağırlığında aerodinamiği binek araca göre kötü olan bir araç.Tamam kendi cüssesine göre iyi gidiyor ama orta halli 1.6 araç transporteri çok rahat geçer.

    20-140 hızlanması bile 33 sn civarı 130 hp t5 in.
    1.6 atmosferik avensisin 0 dan 140 a ulaşma süresinin 20 sn dolaylarında olduğunu düşünürsek t5 in çokta büyütülecek bir performansının olmadığını görürüz.Sadece çekişi iyi


    1.6 Avensis ile T5'i şu an aynı anda kullanıyorum,1.6 Astra H ile de kullandım,düz yolda bu araçları da test ettim,T5'in bariz üstün olduğunu söyleyebilirim.Kendi test deneyimlerime dayanarak söylüyorum.Ama hala inandıramıyorsam inanmakzorunda değilsin tabii ki önemli değil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    konu çok dağılmış. konuyu açan arkadaşın demek istediği turbolu dizel araçların kullanım tarzı,bence haklıda. bu araçları kullanan insanlar torkun verdiği ani kısacık hızlanma ile araçlarını çok hızlı sanıyorlar ve bunu özelliklede kedi ciler yapıyor. ee sonucta vw mantığıyla bakıyorlar sanırım

    ortalıkta deli fişek gibi dolanan ticarilere uyuz oluyorum ve her seferinde forever civic diyorum

    Çok masumane bir soru soracağım,hiç 130'luk bir T5 kullandınız mı?


    2 tonluk yüksek yapılı ticari araç ve 130 hp.Nasıl bir performansa sahip olabilirki bu kadar büyütülüyor Evet her viteste koltuğa yapıştırıyor ama asla araba gibi gidemiyor.Normal olanda bu zaten.Ama bütün t5 kullanıcılarına sorsan her ışıkta araba tokatlıyorlar


    Yüzümde tebessüm oluşturdu Oldukça sık araç değiştiren birisiyim,Toledo 1.9 TDİ 110 HP'de kullandım,Passat 1.8T 150 HP'de..Benzinli ve LPG'li araçta kullandım..Aralarındaki kıyaslamayı yapabiliyorum,eğer kullanmadıysanız ve bilmiyorsanız bu kadar emin konuşmayın bence..


    Bunun kullanıp kullanmamayla ilgisi yok.Ben 163 hp crafter da sürdüm mesele o değil.Demek istediğimi hala anlamıyorsun.2 ton ağırlığında aerodinamiği binek araca göre kötü olan bir araç.Tamam kendi cüssesine göre iyi gidiyor ama orta halli 1.6 araç transporteri çok rahat geçer.

    20-140 hızlanması bile 33 sn civarı 130 hp t5 in.
    1.6 atmosferik avensisin 0 dan 140 a ulaşma süresinin 20 sn dolaylarında olduğunu düşünürsek t5 in çokta büyütülecek bir performansının olmadığını görürüz.Sadece çekişi iyi

    Arkadaş çok doğru bi noktaya parmak basıp güzelce anlatmış. 1,6 Lt benzinli bi araç T5 lere toz yutturur. Arkadaşımın 2005 Civic 1,6 16V Vtec 110 hp arabasıyla o T5 lere toz yuttururum. Yeni çıkan 2,0 BITDI 180 hp olan model dahil hiçbiri beni geçemez(eğer vites fln kaçırmazsam). Saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.