Şimdi Ara

YANLAMA YAPMAYI BİLEN VAR MI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar beni yalnış anlamayın ama ben trafik canavarı değilim sadece bilgi sahibi ve öğrenmek için soruyorum yanlama nasıl yapılır... yapma gibi bi niyetim yok ama sadece merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mezomorta -- 4 Ağustos 2005, 18:47:29 >



  • cevap'ını bende merakle bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buzmavili

    cevap'ını bende merakle bekliyorum
    Hoca arac arkadan cekisli ise cok daha kolay. Direksiyonu viraja ters kir, arac o tarafa yatinca (tam donmeye baslamadan) viraj yonune kir ve gaza yuklenmeye basla. Arac yanlamaya baslayinca direksiyonu yine ters tarafa kir ve gazla direksiyonu dengeli tut. Ayari tutturamazsan ya spin atarsin ya hemen toparlar. Onden ceker arabalarda yanlamak daha zor. Sadece ilk hizin elverdigi kadar gidersin burada. Manevra ayni ama gaza basmak pek fayda etmez burada. Asfaltta bu is zor. Guclu arkadan ceker araba ve genis yer lazim. Toprak hatta buz cok daha rahat olur.

    Uyari bunu pek denemenizi tavsiye etmem. Hareketin olabilmesi icin aracin ilk hizinin belli bir duzeyin uzerinde olmasi lazim. Ve yapilacak hatalar ciddi sonuclanabilir. Ozellikle piyasadaki bircok arac yerden yuksek ve yumusak suspansiyonlu. Takla atma riskin bile olabilir. Bu el freni ile u donmeye benzemez gercekten riskli harekettir. Acemi insana kesinlikle tavsiye etmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertexShader

    Hoca arac arkadan cekisli ise cok daha kolay. Direksiyonu viraja ters kir, arac o tarafa yatinca (tam donmeye baslamadan) viraj yonune kir ve gaza yuklenmeye basla. Arac yanlamaya baslayinca direksiyonu yine ters tarafa kir ve gazla direksiyonu dengeli tut. Ayari tutturamazsan ya spin atarsin ya hemen toparlar. Onden ceker arabalarda yanlamak daha zor. Sadece ilk hizin elverdigi kadar gidersin burada. Manevra ayni ama gaza basmak pek fayda etmez burada. Asfaltta bu is zor. Guclu arkadan ceker araba ve genis yer lazim. Toprak hatta buz cok daha rahat olur.

    Uyari bunu pek denemenizi tavsiye etmem. Hareketin olabilmesi icin aracin ilk hizinin belli bir duzeyin uzerinde olmasi lazim. Ve yapilacak hatalar ciddi sonuclanabilir. Ozellikle piyasadaki bircok arac yerden yuksek ve yumusak suspansiyonlu. Takla atma riskin bile olabilir. Bu el freni ile u donmeye benzemez gercekten riskli harekettir. Acemi insana kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Hoca arac arkadan cekisli ise cok daha kolay. Direksiyonu viraja ters kir, arac o tarafa yatinca (tam donmeye baslamadan) viraj yonune kir ve gaza yuklenmeye basla. Arac yanlamaya baslayinca direksiyonu yine ters tarafa kir ve gazla direksiyonu dengeli tut. Ayari tutturamazsan ya spin atarsin ya hemen toparlar. Onden ceker arabalarda yanlamak daha zor. Sadece ilk hizin elverdigi kadar gidersin burada. Manevra ayni ama gaza basmak pek fayda etmez burada. Asfaltta bu is zor. Guclu arkadan ceker araba ve genis yer lazim. Toprak hatta buz cok daha rahat olur.

    Uyari bunu pek denemenizi tavsiye etmem. Hareketin olabilmesi icin aracin ilk hizinin belli bir duzeyin uzerinde olmasi lazim. Ve yapilacak hatalar ciddi sonuclanabilir. Ozellikle piyasadaki bircok arac yerden yuksek ve yumusak suspansiyonlu. Takla atma riskin bile olabilir. Bu el freni ile u donmeye benzemez gercekten riskli harekettir. Acemi insana kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    İlk başta viraja ters kırılmaz viraj yönüne sert bi şekilde kırılır.(Daha sonra virajın tersine doğru kontrayı iyi yapabilmen lazım ve araç arkadan itişli ise 1km öyle gidebilirsin

    Not: Senin dediğin gibi ilk hareketi virajın tersine doğru kırarsan kontrayı viraj yönüne doğru yapman lazım o zaman ya uçuruma doğru yada duvara doğru yanlarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can -- 4 Ağustos 2005, 21:03:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can

    quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Hoca arac arkadan cekisli ise cok daha kolay. Direksiyonu viraja ters kir, arac o tarafa yatinca (tam donmeye baslamadan) viraj yonune kir ve gaza yuklenmeye basla. Arac yanlamaya baslayinca direksiyonu yine ters tarafa kir ve gazla direksiyonu dengeli tut. Ayari tutturamazsan ya spin atarsin ya hemen toparlar. Onden ceker arabalarda yanlamak daha zor. Sadece ilk hizin elverdigi kadar gidersin burada. Manevra ayni ama gaza basmak pek fayda etmez burada. Asfaltta bu is zor. Guclu arkadan ceker araba ve genis yer lazim. Toprak hatta buz cok daha rahat olur.

    Uyari bunu pek denemenizi tavsiye etmem. Hareketin olabilmesi icin aracin ilk hizinin belli bir duzeyin uzerinde olmasi lazim. Ve yapilacak hatalar ciddi sonuclanabilir. Ozellikle piyasadaki bircok arac yerden yuksek ve yumusak suspansiyonlu. Takla atma riskin bile olabilir. Bu el freni ile u donmeye benzemez gercekten riskli harekettir. Acemi insana kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    İlk başta viraja ters kırılmaz viraj yönüne sert bi şekilde kırılır.(Daha sonra virajın tersine doğru kontrayı iyi yapabilmen lazım ve araç arkadan itişli ise 1km öyle gidebilirsin

    Not: Senin dediğin gibi ilk hareketi virajın tersine doğru kırarsan kontrayı viraj yönüne doğru yapman lazım o zaman ya uçuruma doğru yada duvara doğru yanlarsın

    Alıntıları Göster
    Hoca ilk virajin tersine hafifce kiriyorsun ki viraj yonune kirdiginda pandelum etkisiyle daha iyi yanliyorsun. Daha sonra dedigin gibi devam ediyorsun. Zaten dedim ya arac viraja ters donmeye baslamayacak hafifce o yone yuklenecek. Buna benzer bir teknik rallide cok kullanilir. Adi scandinavian flick tir. Cok sert olmayan virajlari yuksek hizda donmeye yarar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can

    quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Hoca arac arkadan cekisli ise cok daha kolay. Direksiyonu viraja ters kir, arac o tarafa yatinca (tam donmeye baslamadan) viraj yonune kir ve gaza yuklenmeye basla. Arac yanlamaya baslayinca direksiyonu yine ters tarafa kir ve gazla direksiyonu dengeli tut. Ayari tutturamazsan ya spin atarsin ya hemen toparlar. Onden ceker arabalarda yanlamak daha zor. Sadece ilk hizin elverdigi kadar gidersin burada. Manevra ayni ama gaza basmak pek fayda etmez burada. Asfaltta bu is zor. Guclu arkadan ceker araba ve genis yer lazim. Toprak hatta buz cok daha rahat olur.

    Uyari bunu pek denemenizi tavsiye etmem. Hareketin olabilmesi icin aracin ilk hizinin belli bir duzeyin uzerinde olmasi lazim. Ve yapilacak hatalar ciddi sonuclanabilir. Ozellikle piyasadaki bircok arac yerden yuksek ve yumusak suspansiyonlu. Takla atma riskin bile olabilir. Bu el freni ile u donmeye benzemez gercekten riskli harekettir. Acemi insana kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    İlk başta viraja ters kırılmaz viraj yönüne sert bi şekilde kırılır.(Daha sonra virajın tersine doğru kontrayı iyi yapabilmen lazım ve araç arkadan itişli ise 1km öyle gidebilirsin

    Not: Senin dediğin gibi ilk hareketi virajın tersine doğru kırarsan kontrayı viraj yönüne doğru yapman lazım o zaman ya uçuruma doğru yada duvara doğru yanlarsın

    Alıntıları Göster
    Bu sonuca göre ben şunu anlıyorum Can senin dediğinden
    Bu işler sakat işler bir hata yaparsan hadi gülüm yandan yandan olursun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul

    Bu sonuca göre ben şunu anlıyorum Can senin dediğinden
    Bu işler sakat işler bir hata yaparsan hadi gülüm yandan yandan olursun

    Alıntıları Göster
    ilk hareketi el freni ile vermeyi dene ilk başlarda hafif kıçı atınca vites düşür topukla gazı viraja ters kır direksiyonu sonra duruma göre kendin ayarlaman gerek direksiyon hareketini ve gaza basış ritmini buda deneye deneye tecrübe edinince olur biraz uğraşırsın...

    bana sorarsan ilk denemelerini trafiğe kapalı geniş asfalt bi alanda ve ıslak zeminde dene yada git bi lastikciye 20 milyona 4 tane çıkma kabak lastik al taktır aracına onlarla dene emin ol daha iyi sonuç alırsın hemde daha hızlı öğrenirsin bu işi ilk başlarda çok savurursun spin atarsın falan ama aracın verdiği tepkileri bir bir öğrenirsin hemde normal kullandığın lastiklerin zarar görmemiş olur...

    heryiğidin yoğurt yiyişi farklıdır şimdi kendine bi stil oluşturursun arabana göre değişir bu stil mesela ağır,uzun,güçlü motorlu ve arkadaş itişli bi aracın varsa yanlamak ilerde senin için daha kolay olur ama ilk başlarda zorlanırsın...hafif kısa ve önden çekişli bir aracın varsa sakın yanlıcam diye uğraşma bence sonun kötü olur ya takla atarsın yada savrulur spin atarsın...


    aracının markası modeli motor hacmi nedir sen onları bi yaz hele ona göre biraz tecrübe aktaralım sana arkadaşlarla beraber...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul

    Bu sonuca göre ben şunu anlıyorum Can senin dediğinden
    Bu işler sakat işler bir hata yaparsan hadi gülüm yandan yandan olursun

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Gold_Moon

    Bu sonuca göre ben şunu anlıyorum Can senin dediğinden
    Bu işler sakat işler bir hata yaparsan hadi gülüm yandan yandan olursun



    Allaha şükür yanlarken bi yere girmedik şimdiye kadar.Ama öğrenene kadar çok spin attım

    Birde ne kadar güzel girersem giriyim viraja benim araba zevk vermiyor.Geçenlerde bi abimizin 6 silindir 24 valf 3.28i si ile denemeler yaptım zevkten 4 köşe oldum vallahi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can

    quote:

    Orjinalden alıntı: Gold_Moon

    Bu sonuca göre ben şunu anlıyorum Can senin dediğinden
    Bu işler sakat işler bir hata yaparsan hadi gülüm yandan yandan olursun



    Allaha şükür yanlarken bi yere girmedik şimdiye kadar.Ama öğrenene kadar çok spin attım

    Birde ne kadar güzel girersem giriyim viraja benim araba zevk vermiyor.Geçenlerde bi abimizin 6 silindir 24 valf 3.28i si ile denemeler yaptım zevkten 4 köşe oldum vallahi

    Alıntıları Göster
    can o araçla ben yanlamış olcam bırak zevkten dört köşe olmayı 5 km yan yan gidebileceğim karayolu aramaya başlardım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    can o araçla ben yanlamış olcam bırak zevkten dört köşe olmayı 5 km yan yan gidebileceğim karayolu aramaya başlardım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    can o araçla ben yanlamış olcam bırak zevkten dört köşe olmayı 5 km yan yan gidebileceğim karayolu aramaya başlardım



    Bende aradım ama bulamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can

    quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    can o araçla ben yanlamış olcam bırak zevkten dört köşe olmayı 5 km yan yan gidebileceğim karayolu aramaya başlardım



    Bende aradım ama bulamadım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Can


    quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    can o araçla ben yanlamış olcam bırak zevkten dört köşe olmayı 5 km yan yan gidebileceğim karayolu aramaya başlardım



    Bende aradım ama bulamadım.

    muahhaha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertexShader

    Hoca ilk virajin tersine hafifce kiriyorsun ki viraj yonune kirdiginda pandelum etkisiyle daha iyi yanliyorsun. Daha sonra dedigin gibi devam ediyorsun. Zaten dedim ya arac viraja ters donmeye baslamayacak hafifce o yone yuklenecek. Buna benzer bir teknik rallide cok kullanilir. Adi scandinavian flick tir. Cok sert olmayan virajlari yuksek hizda donmeye yarar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Hoca ilk virajin tersine hafifce kiriyorsun ki viraj yonune kirdiginda pandelum etkisiyle daha iyi yanliyorsun. Daha sonra dedigin gibi devam ediyorsun. Zaten dedim ya arac viraja ters donmeye baslamayacak hafifce o yone yuklenecek. Buna benzer bir teknik rallide cok kullanilir. Adi scandinavian flick tir. Cok sert olmayan virajlari yuksek hizda donmeye yarar.


    evet hocam haklısın aracın arkasını yoldan koparabilmek için küçük bir slalom gibi.

    sola dönen bir yolda önce hızlıca bir sağ-sol ardından arka kopup virajda yanladıktan sonra virajın dış yönüne (bu örnekte sağa doğru) kırıp gazlıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: konqueror

    quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Hoca ilk virajin tersine hafifce kiriyorsun ki viraj yonune kirdiginda pandelum etkisiyle daha iyi yanliyorsun. Daha sonra dedigin gibi devam ediyorsun. Zaten dedim ya arac viraja ters donmeye baslamayacak hafifce o yone yuklenecek. Buna benzer bir teknik rallide cok kullanilir. Adi scandinavian flick tir. Cok sert olmayan virajlari yuksek hizda donmeye yarar.


    evet hocam haklısın aracın arkasını yoldan koparabilmek için küçük bir slalom gibi.

    sola dönen bir yolda önce hızlıca bir sağ-sol ardından arka kopup virajda yanladıktan sonra virajın dış yönüne (bu örnekte sağa doğru) kırıp gazlıyoruz

    Alıntıları Göster
    2.5 v6 opel omega ile manyak oluyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalkesh

    2.5 v6 opel omega ile manyak oluyo

    Alıntıları Göster
    arkadan ıtıslı bı arabada yanlamak daha kolaydır hele bıde araba m3 oldumu duz gıtmem valla yan yan




  • yanlamak cok zor bı ıs arkadasım kafana takam baska bı arkadasın anketınde bu konuda bıraz bılgı verdım ve bye bye gtı ımzasıda cok guzel olmustu ıkı arkadas bı gun gazladık bırı 306 gtı bırı typr mıdır nedır typr alınca arkasına yazdırmıstık:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VeroModa

    yanlamak cok zor bı ıs arkadasım kafana takam baska bı arkadasın anketınde bu konuda bıraz bılgı verdım ve bye bye gtı ımzasıda cok guzel olmustu ıkı arkadas bı gun gazladık bırı 306 gtı bırı typr mıdır nedır typr alınca arkasına yazdırmıstık:D
    arkadaşım denemeni mümkünse trafikte yapma yada o günü söyle trafiğe çıkmayalım o yanlama drift çok güçlü arabalarla yüksek devirlerde olur eğer acemiysen takla atar sakat kalır yada birilerini katledersin yada ölürsün. MİLLETE BAK YAA ADAMA BİRDE VİRAJ İÇİNDE YANLATACAKLAR ARANIZDA HANGİ BABAYİĞİT VİRAJ İÇİNDE YANLIYOR. HA VİRAJ DEDİĞİM HAFİF YOL EĞİMİ DEĞİL GERÇEK VİRAJ BENCE SAÇMALAMAYIN. O İŞİN EĞİTİMİNİ ALMALISIN VE ÖZEL ARBA HAZIRLAMALISIN .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemensahin

    arkadaşım denemeni mümkünse trafikte yapma yada o günü söyle trafiğe çıkmayalım o yanlama drift çok güçlü arabalarla yüksek devirlerde olur eğer acemiysen takla atar sakat kalır yada birilerini katledersin yada ölürsün. MİLLETE BAK YAA ADAMA BİRDE VİRAJ İÇİNDE YANLATACAKLAR ARANIZDA HANGİ BABAYİĞİT VİRAJ İÇİNDE YANLIYOR. HA VİRAJ DEDİĞİM HAFİF YOL EĞİMİ DEĞİL GERÇEK VİRAJ BENCE SAÇMALAMAYIN. O İŞİN EĞİTİMİNİ ALMALISIN VE ÖZEL ARBA HAZIRLAMALISIN .

    Alıntıları Göster
    Arkadas filmlere özenip ne kendinize ne arabanıza yazık etmeyin

    Özelikle şahin ,dogan tipi kuş isimli arabalarla drift mirift yapmaya çalışanlar: yapmayın rezilsinizz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sLevin -- 5 Ağustos 2006; 9:41:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VeroModa

    yanlamak cok zor bı ıs arkadasım kafana takam baska bı arkadasın anketınde bu konuda bıraz bılgı verdım ve bye bye gtı ımzasıda cok guzel olmustu ıkı arkadas bı gun gazladık bırı 306 gtı bırı typr mıdır nedır typr alınca arkasına yazdırmıstık:D
    quote:

    Orjinalden alıntı: efe_04

    yanlamak cok zor bı ıs arkadasım kafana takam baska bı arkadasın anketınde bu konuda bıraz bılgı verdım ve bye bye gtı ımzasıda cok guzel olmustu ıkı arkadas bı gun gazladık bırı 306 gtı bırı typr mıdır nedır typr alınca arkasına yazdırmıstık:D


    valla brovo hocam saatinide tuttursaymışsın tam 1. yılda tekrar olacakmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cncrd

    quote:

    Orjinalden alıntı: efe_04

    yanlamak cok zor bı ıs arkadasım kafana takam baska bı arkadasın anketınde bu konuda bıraz bılgı verdım ve bye bye gtı ımzasıda cok guzel olmustu ıkı arkadas bı gun gazladık bırı 306 gtı bırı typr mıdır nedır typr alınca arkasına yazdırmıstık:D


    valla brovo hocam saatinide tuttursaymışsın tam 1. yılda tekrar olacakmış

    Alıntıları Göster
    yanlama şu şekilde yapılır: Önce minimum 3.20İ BMW alıyorsun,mümkünse 3.25İ yada M3(emanet de olabilir ama E30 tercih sebebin olmalı) Daha sonra virajlarda biraz gaza yüklenerek istemesende yanlıyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    yanlama şu şekilde yapılır: Önce minimum 3.20İ BMW alıyorsun,mümkünse 3.25İ yada M3(emanet de olabilir ama E30 tercih sebebin olmalı) Daha sonra virajlarda biraz gaza yüklenerek istemesende yanlıyorsun

    Alıntıları Göster
    önem sırası yaparsak

    gaz - direksiyon - fren üçlüsüne bolca tecrübe ve bol baba parası eklenmelidir




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.