Şimdi Ara

'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
0
Favori
31.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HE BU ARADA KUMANDAN CHE ARKADASIM SEN MONDEOYU FOWORİ OLARAK GÖSTERMİŞSİN AMA MONDEODA BU ARABALARA GÖRE BİRAZ DAHA AĞIR VE 10.6 GİBİ BİŞEY YAKIYODU ŞEHİTR İÇİNDE BUDA ÇOK YÜKSEK Bİ DEĞER
  • Hocam passat tsi al bitir olayı artık
  • ya yeni C5 i nasıl böyle hemen eleyebiliyor buradaki arkdaşlar ben onu anlayamıyorum..valla testine çıkamadım ama bayide incelemelerim sonucu ben gerçekten hasta oldum o araca ve tasarımına..laguna da güzel olmuş bence eskisine göre,içi gerçekten hoş..ama passat eskidi artık,hiç baktırmıyor kendine..
  • Citroen pek tutmuyor ve ikinci elde kayıp fazla olur.Gönlüm C5 isterdi fakat Passat alırdım.Aralarında o kadar çok fark olmuyor özellikle D sınıfının...
  • sn bilirsin hocam bn olsam yol tutuş, güvenlik ve kalitesi daha ii ama daha dar olan lagunayı alırım tipi de hoşuna gitmişse 10 dakka bile durma derim
    quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273

    ozzie arkadasım ben ne lagunayı küçümsüyorum nede passatı yüceltiyorum sadece doğruları söylüyorum. birkaç kişi citroeni fransız olduğu için eleyip lagunayı 1. sıralarına koymuslar pekii renault hangi ülkenin o da bir fransız neyse ozzie arkadaşım zate lagunayı düşürüpte passatı yükseltme gibi bi kaygım yoq zaten olamaz çünkü bende bu sıralar yeni laguna- passat- 407 ve C5 arasında kaldım arka koltuklara rahat oturabilsem kesinlikle laguna derdim büyük ihtimalle 407 yi direksiyonu yüzünden listemden sildim o ne ya bence iğrenç bi tasarıma sahip 407 nin direksiyonu(bana göre) C5 fazla sportif olduğu için onuda sildim yani anlayacağınız 2009 passat veya 2009 laguna arasında kaldım birini göklere çıkarıp diğerini aşağılamam olanaksız anlıyacağınız ben sadece edindiğim bilgilerden yola çıkarak konuştum.(ha bu arada yeni lagunanın tasarımı benim hoşuma gitti bide içi bej renkli deri koltuklar olrusa dışarıdan daha bi güzel görünür zaten alırsam öyle alırım. dediğim gibi lagunadan yana tek sorunum boyutları




  • daha önceki yazılarımı okumuş olsaydınız 1.4 tsi ile test sürüşü yaptığımı görebilirdiniz. Sürüş dinamikleri , sessizlik ve güvenlik konusunda laguna passatın önünde yer almakta. Malzeme kalitesi olarakta. Ama baş mesafesinde dediğiniz gibi. passatın baş mesafesi daha üstündür. Ben çok uzun olmadığımdan bu benim için önemsenecek bir detay olmuyor araba alırken. Lütfen renaul lagunayla test sürüşü yapın ve sürüş dinamiklerini test edin ve sessizliğini.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273

    alfisti159 arkadasım sız lagunanın ses yalıtımının passattan daha iyi olduğunu ve konforunun daha iyi olduğunu söylediniz. peki siz passatla test sürüşüne çıktınızmı?? Ben 35 yaşındayım ve ehliyetim yklaşık 15 senedir var ve passat 1.4 122 bg tsi derin siyahı test etmiş biriyim. lagunayı test etmedım ama içine bindim. gelelim ses yalıtımı konusuna Volkswagen zaten avrupadakı en buyuk ses yalıtım tesisine sahip bir marka. passatında ses yalıtım denemelerındekı fotografını bulup gösterebilrim eger koyabilrsem fotoyu. konfor- güvenlik- tip arabada herşey war zaten sizede passatı kötülediniz demedim güvenlik lagunadan yüksek oldugu kesın 5 yıldız belkı lagunada 5 yıldız aldı bılemıycem ama e azından volswagene bindiğimde renaultdan daha guvende hıssettıgım kesın, konforu bana gore lagunanın cok ustunde boyutlarıda yukseek(hele tavan yukseklıgı lagunada basım tavana yapıstı ama boyumun uzunlugunuda untmayalım) gelelım BENİM en onem werdıgım hususa performansa. zaten ikisede hemen hemen aynı agırlıktalar fakat passat 122 bg laguna 110 bg konfor- PERFORMANS- güvenlik... hepsi BANA göre passatı 2 adım one iter...




  • ya bilmiyorum erçekten ikisi arasında kaldım lagunayla en kısa zamanda test yapıcam ama ben 2 çocuk babası ve 1.82 boylu olan bırıyım. her yıl arabayı doldurup memlekete kütahyaya gideriz bende şuan 2004 model ford fision war o bile zar zor yetiyo sizce laguna yeterli bi bagaja sahipmi? yani ford fision bile yetmezken laguna yetermi boyutları hakkında bilgim yok lagunanın ondan sordum werdiğiniz bilgilerden dolayı şimdiden teşekkürler.
  • Kesinlikle liftback tasarımı yüzünden bagaj uzun yolculuklar için tercih sebebi olacak kadar kolay yüklemeye ve yükleme yüksekliğine sahip. Sedan bir araç kadar geniş ve hb bir araç kadar yüksek ve kolay yüklenebilir bir bagajı var. Arka koltukta oturanlar 180 ve üzeriyse ön koltukların altına ayaklarını sokmakta zorlanacaklardır. Ön koltukların altları çok dar. Bu yüzden belki uzun yolculuklar arkada oturan uzun boyluları rahatsız edebilir. Sürücü koltuğuda yüksek oturma pozisyonuna sahip. direksiyon en yüksek konumdayken bile uzun boyluların dizleri bir miktar direksiyona temas edebiliyor, pedal hareketleri sırasında. Benim boyum sizden 10 cm kısa. Ve benim için çok çok rahat bir araç laguna. Dediğim gibi test edin , bagajına açın bakın. Ama sürüş dinamiklerini görünce zaten passatı eleyeceğinizi düşünüyorum. Bol virajlı bir güzergahta test etmenizi öneririm.

    Şu kadar diyebilirim ki biraz daha uğraşılsaymış alfa 159 la eşit yol tutuşa sahip olabilirmiş...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273

    ya bilmiyorum erçekten ikisi arasında kaldım lagunayla en kısa zamanda test yapıcam ama ben 2 çocuk babası ve 1.82 boylu olan bırıyım. her yıl arabayı doldurup memlekete kütahyaya gideriz bende şuan 2004 model ford fision war o bile zar zor yetiyo sizce laguna yeterli bi bagaja sahipmi? yani ford fision bile yetmezken laguna yetermi boyutları hakkında bilgim yok lagunanın ondan sordum werdiğiniz bilgilerden dolayı şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfisti159 -- 24 Haziran 2008; 17:09:01 >




  • alfisti159 yüzünden işten erken cıktım ve lagunayı test ettim araba hakkatten knfor konusunda super heleki yalıtım motor sesi hiç yok gibi lambalarda durdum yandakı arabadaki ailenin küçük çocuğu-şoför babası ve yanındaki annesi hep bize baktılar hakikaten lambalarrda arabana gıpteyle bakılması süper bir duyguymuus waw sadece boyutları beni düşündürüyo. satıs elemanına sordum neden passattan daha konforlu ve daha ii yol tutuyo ve daha ii yalıtımı war neden passattan daha ucuz dediğimde adamın bana dediği şu
    -- passat artık ün yapmış bi araba kim ne derse desin bu segentte en fazla isim yapmıs araba o. aynı segmentte diğer marka arabalar ise daha çok satmak için standart donanımlarını yükseltirler ve bu ün yapmıs passatın satıs rakamlarını yakalamaya calışırlar. yani passatın tek awantajı motoru ve ün dedi banada inandırıcı geldi

    ama sormayı unuttum bılen warsa lutfen cewaplasın lagunada esp kapatma düğmesi warmı? bide yokuslarda arabanın arkaya kacmasını onleyıcı bır elektronık ekıpmanı warmı bunları sormayı unutmusum




  • ha bu arada test ettiğim araba siyah renk, 1.6 benzinli,koltukları bej renkte ve en yüksek donanımlısıydı gördüğümde içim gitti ve almam gereken araba işte bu diye söylendim içimden
  • he bide kitapçıgını aldım ve burada azami hızı 192 olarak gösteriyo kullanan ve 192 yi gecen warmı yani geçebilirmi sizce 192. bide hız yapamadım deneyipte hız yapan warsa arabanın yüksek hızlara tepkisi nasıl yani nasıl gidiyo yülksek hızlarda onu sorayım dedım motor secenegi farketmez
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273

    he bide kitapçıgını aldım ve burada azami hızı 192 olarak gösteriyo kullanan ve 192 yi gecen warmı yani geçebilirmi sizce 192. bide hız yapamadım deneyipte hız yapan warsa arabanın yüksek hızlara tepkisi nasıl yani nasıl gidiyo yülksek hızlarda onu sorayım dedım motor secenegi farketmez

    Her ne kadar 192 desede 200-210görür diye düşünüyorum ben.
  • insigna 2010 mart gibi ulaşacak olsada fiyat olarak passat ve c5 ten fark edilebilir şekilde fazla olacaktır. Tabiki İnsignadaki fiyat-performans gayet mantıklı. yuksek motor tercıhınız ıse 100.000 - 110.000 den assagı yenı ınsıgna alınması hayal. bu atlamada alman devinin yeni amiralinin 4x4 çekiş sistemini kullanması ve nanostamik ayrıntılı iç mekanından ibaret. Sonuç olarak İnsignanın daha öte kulvarlarda karsılastırılması olağandır.
  • Yeni C5'i baştan eleyen zihniyet eminim aracı yakından görmeden önyargıyla hareket etmiş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    daha önceki yazılarımı okumuş olsaydınız 1.4 tsi ile test sürüşü yaptığımı görebilirdiniz. Sürüş dinamikleri , sessizlik ve güvenlik konusunda laguna passatın önünde yer almakta. Malzeme kalitesi olarakta. Ama baş mesafesinde dediğiniz gibi. passatın baş mesafesi daha üstündür. Ben çok uzun olmadığımdan bu benim için önemsenecek bir detay olmuyor araba alırken. Lütfen renaul lagunayla test sürüşü yapın ve sürüş dinamiklerini test edin ve sessizliğini.


    @alfisti159 arkadaş;maalesef direksiyon kitlenmesinden dolayı lagunayla kaza yapmış,kendisine buradan geçmiş olsun diyorum.
    Ben kendimde Renault sempatisi olan diş hekimi arkadaşa Laguna almasını tavsiye ettim,aldı.Şimdi gayet de memnun ama ben kendime almam.
    C5,benim için en büyük eksisi ikinci eli.1 sene sonra satıyorum deyince çok zarar edersiniz.C5 altı vit es ve biraz daha güçlü bir dizel motoru(1.6 olarak) olsa ikinci eline bakmaz kendim düşünürdüm.
    Doğuş Otoyu hiç sevmiyorum ama bir sene sonra satılacaksa en iyi tercih Passat..




  • Passat 1.4 TSI 122 HP
    Bir depoyla 1050 km !
    VW bayisi arkadaşım test aracıyla yaptı, kendisi bile hayret etti .
  • ama hangi koşullarda ve hızlarda yapıldı. Eğer böle bir menzil yakalandıysa Passat satışları patlama yapar.
  • Bence bunlarin arasindan passat biraz daha one cikiyor. Ancak sizin icin yuzunun eskimesi cok sorun degilse.. Ben olsam passati alirdim bunlarin arasindan.. 2.el, kendini kanıtlamış, karizmasıda fena değil.. İkinci tercihimde C5 olurdu ancak C5 için biraz daha beklenmesi kanaatindeyim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vincentvega

    Passat 1.4 TSI 122 HP
    Bir depoyla 1050 km !
    VW bayisi arkadaşım test aracıyla yaptı, kendisi bile hayret etti .

    yapar . passat 1.6 2004 model aracımla 1 depo ile bende 935 km yapmıstım 1 keresınde . yolun 400 km flan otobandı . gerı kalanı ıse 2 serıtlı genıs bır yol 90 km hız lımıtıyle klımasız bı sekılde aracı denemek ıcın yapıldı .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cıngıro

    ama hangi koşullarda ve hızlarda yapıldı. Eğer böle bir menzil yakalandıysa Passat satışları patlama yapar.


    İstanbul - Samsun - İstanbul arasında normal kullanımda (otoban dahil) yaptı. Yani menzil hesaplama gibi bir düşüncesi yoktu, kırmızı ışık yandığında fark etmiş kendisi de .
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.