Şimdi Ara

Yarım motor yaptırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 3.0 V6 97 model bir araç sahibiyim
    Aracımı severek kullanmaktaydım sınıf bir araçtı.
    Daha 200000 km de idi.
    yaşadığım sorun aracın şehirlerarası güzergahta radyatör patlatması ile oluştu.
    araçta çekiş düşüklüğü ne hisseder hissetmez sağa çektim soğumasını bekledim. Bu arada çekici ile aracı getirip radyatörü sanayide 0 ile değiştirdim.

    hararetin attığını görmedim fakat radyatörü taktıktan 3 gün sonra motor bloğuna su sızdığını egzozdan beyaz su buharı görneye başladım.
    aklıma ilk gelen conta yanığı idi tüm üst takım silindir kapak contası elemanlarını aldım sanayinin yoöunu tuttum

    ustalara sordum yapılması gereken işlem için bana gelen geri dönüşler de hep şu şekilde oldu sen bunun üst kapak contası nı yaparsın Fakat yarın öbür gün araç yatak Sarar alt takımda vuruntu sesi yapar motorun tamamını el atmamı yapılacaksa yarım motor değil tam bir rektefiye yapmam konusunda beni yönlendirmektedirler.

    yağ su karıştırma olayı yaşamadım Dediğin gibi sadece motor su kaçmakta sızıntı önleyici ilaç kullandım sorunuma çözüm bulamadım.

    sizlerin bu konuda görüşlerini merak ediyorum böyle bir araçla tam bir motor rektefiyesi yapmak şart mıdır 3 5 ay sonra başıma yatak sonra çıkarır mı yoksa silindir üst kapak contası mı değiştirip kapatmak mantıklı mı ikisi arasında 6 kat fiyat farkı var tamir ücreti olarak.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.