|
Bildirim
|
çıkarırsa ıslata ıslata öperler
|
7 ileri DSG nin problemi, diğer tüm robotize manuel şanzımanlarda olduğu gibi dur kalk trafikte kavramanın aşırı ısınması ve sonunda bitmesi.
Tabi robotize manuellerin kavramaları çok daha ucuz DSG ye oranla. Fakat, dsg nin çok daha büyük bir hatası var. Erken patlamalar bundan kaynaklanıyor zaten. DSG şanzıman, trafikte kalınca ısınıyor. Isınan şanzıman yağı, bünyesindeki sülfürü elektronik kartın üstüne bırakıyor. Kısa devreye sebebiyet verip kartı yakıyor. Kısa devre olduğu için 1000 km'de de patlayabilir. 50 binde de. Tamamen şans. Yaş- yağlı kavramada ise yağ soğutma görevi görüyor. Arıza yaşanmıyor. Sanmayın ki bu sıkıntı bir tek DSG'de var. Hyundai 7-DCT de aynı sıkıntıyı yaşıyor. Onda daha garip ama. Elektronik kartı yakmıyor. Araba hareket etmiyor. Gaza basıyorsunuz D'de. Devir çeviriyor ama gitmiyor. Frene basıp tekrar gaza basmanız gerekiyor. Gitse bile acayip debriyaj kaçırarak gidiyor. Fazla diretirseniz şanzıman ısındı uyarısı geliyor. Çözüm: Modern tork konvertörlü şanzımanlar. Hyundai veya kia değil ama. Lock-up clutch dediğimiz, belirli bir hızdan sonra kavramayı kilitleyip kaymasını önleyen mekanizma yok onlarda. Sabit viteste 90 la giderken gaza bassan da devir yükseliyor. |
|
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adieu -- 15 Ocak 2017; 13:50:19 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|