enjektörlere baktırdınız mı , ya da buji kablosu ve bujilere , sanayı tabiriyle ''işeyen '' enjektör de yapabilir bu sesi
Aslında enjektörlerdende şüpheleniyorum bujiler geçen sene değişti bocsh marka ile ama buji kabloları değişmedi geçen sene buji kablolarınada bakmıştı usta oksijenme var ama daha idare eder demişti öyle kaldı değiştirmedim yani buji kablosundanda olabilir mi bu ses
Öncelikle ateşlemeden yapmaz. Ateşleme sorunları başladığında arabada ufak teklemeler, yolda anlık gaz kesmeler (Ateşleme kaçması) yaşanmaya başlar. En ileri boyutta artık ateşleme gerçekleşemez ama öyle bile olsa vurma sesi çıkmaz.
6n2 Polo galiba araç, benimkinde yan sanayi buji kablosu vardı ve bitik durumdaydı. Gece karanlıkta araba çalışırken buji kablolarının etrafında mavi mavi elektrik paraziti gözüküyordu.
Hatta şu anki aracımda bir silindir çalışmaz haldeyken (Usta dediğimiz şahıs verdiğim orijinal bujilerin birini takarken kırmış, çaktırmadan adi bir buji takmış, o erimiş) 400 kilometre yol geldim. Devri 3000'in üstünde tuttum yetti.
Sizin sorununuz daha mekanik bir yerde aranmalı. Yatak vurması olamaz çünkü yatak vurması yağlama kalitesinin bozulması v.b durumlarda ortaya çıkar ve yağlama kalitesi kendi kendine düzelmeyeceği için, sürekli ilerler ve kısa sürede dayanılmaz vurma sesi yapmaya başlar. Sesi dinledim, pek iyi duyamadım ama benim Polo'da gazı bıraktığımda bir çıt çıt sesi geliyordu, egzoz spirali dağılmış o değişti düzeldi. Enjektörden olmaz, olsa bile anca motoru boğar, motor arıza lambası v.b yanar.
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
Öncelikle ateşlemeden yapmaz. Ateşleme sorunları başladığında arabada ufak teklemeler, yolda anlık gaz kesmeler (Ateşleme kaçması) yaşanmaya başlar. En ileri boyutta artık ateşleme gerçekleşemez ama öyle bile olsa vurma sesi çıkmaz.
6n2 Polo galiba araç, benimkinde yan sanayi buji kablosu vardı ve bitik durumdaydı. Gece karanlıkta araba çalışırken buji kablolarının etrafında mavi mavi elektrik paraziti gözüküyordu.
Hatta şu anki aracımda bir silindir çalışmaz haldeyken (Usta dediğimiz şahıs verdiğim orijinal bujilerin birini takarken kırmış, çaktırmadan adi bir buji takmış, o erimiş) 400 kilometre yol geldim. Devri 3000'in üstünde tuttum yetti.
Sizin sorununuz daha mekanik bir yerde aranmalı. Yatak vurması olamaz çünkü yatak vurması yağlama kalitesinin bozulması v.b durumlarda ortaya çıkar ve yağlama kalitesi kendi kendine düzelmeyeceği için, sürekli ilerler ve kısa sürede dayanılmaz vurma sesi yapmaya başlar. Sesi dinledim, pek iyi duyamadım ama benim Polo'da gazı bıraktığımda bir çıt çıt sesi geliyordu, egzoz spirali dağılmış o değişti düzeldi. Enjektörden olmaz, olsa bile anca motoru boğar, motor arıza lambası v.b yanar.
Sende classic vardı demi öyle hatırlıyorum benim sorun %90 egzoz ile ilgili görünüyor sağlam bir egzozcuya gidicem dediğin gibi ya spiralden ya manifoldtan falan
quote:
Orijinalden alıntı: Literaryy
Sende classic vardı demi öyle hatırlıyorum benim sorun %90 egzoz ile ilgili görünüyor sağlam bir egzozcuya gidicem dediğin gibi ya spiralden ya manifoldtan falan
Alıntıları Göster
Yok 6n2 vardı bende. Egzozcuda bir kontrol ettirin, zaten 1300 kilometre yolu 160-170 hızlarla sağ salim gelmişse motor sağlamdır.
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
Yok 6n2 vardı bende. Egzozcuda bir kontrol ettirin, zaten 1300 kilometre yolu 160-170 hızlarla sağ salim gelmişse motor sağlamdır.
Alıntıları Göster
Tamam dostum teşekkür ederim 👍
Uzun lafın kısası aracında ne sorun var bilmiyorum ama yatak vuran araba kesinlikle uzun yol yapmaz yapamaz yani sakat insan gibidir aynı örneğin topal insan koşabilir mi öyle düşün
quote:
Orijinalden alıntı: Literaryy
Aslında enjektörlerdende şüpheleniyorum bujiler geçen sene değişti bocsh marka ile ama buji kabloları değişmedi geçen sene buji kablolarınada bakmıştı usta oksijenme var ama daha idare eder demişti öyle kaldı değiştirmedim yani buji kablosundanda olabilir mi bu ses
Alıntıları Göster
motorda düzensiz ateşleme varsa ,o bahsettiğiniz ses gelir , ayni şekilde enjektör fazla yakıt püskürtüyrsa ,yine o ses gelir , benim aracımda 3 cü enjektör ''işeme'' yapıyormuş 2000ddk civarı ses geliyordu , tamır edildi ve enjektör pulları da değişti ses kalmadı , enjektör pulları basınç kaçırıyorsa ,yine ses yapar
quote:
Orijinalden alıntı: pixelbs
motorda düzensiz ateşleme varsa ,o bahsettiğiniz ses gelir , ayni şekilde enjektör fazla yakıt püskürtüyrsa ,yine o ses gelir , benim aracımda 3 cü enjektör ''işeme'' yapıyormuş 2000ddk civarı ses geliyordu , tamır edildi ve enjektör pulları da değişti ses kalmadı , enjektör pulları basınç kaçırıyorsa ,yine ses yapar
Alıntıları Göster
Enjektör arızası var ise tamiri ne kadarı bulur
quote:
Orijinalden alıntı: Literaryy
Enjektör arızası var ise tamiri ne kadarı bulur
Alıntıları Göster
İşçilikle beraber 1500 lirayı gözden çıkar
LiteraryyL
kullanıcısına yanıt
enjektörlere gelmeden önce motorun sağ soluna bakın , aracın altına da bakın ,sac muhafaza fln bunlar da ses yapabilir , bir arkadaşta fluence aracı yatak vurma gibi ses yapıyordu , yakıt borularında buldular arızayı , gaz verince borular biri birine sürtünüyormuş
quote:
Orijinalden alıntı: pixelbs
enjektörlere gelmeden önce motorun sağ soluna bakın , aracın altına da bakın ,sac muhafaza fln bunlar da ses yapabilir , bir arkadaşta fluence aracı yatak vurma gibi ses yapıyordu , yakıt borularında buldular arızayı , gaz verince borular biri birine sürtünüyormuş
Egzoz manifold koruma sacıda ses yapabilir mi?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme