Şimdi Ara

YENİ A4 1.8 tfsi mi? bmw 3.20 mi? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
143
Cevap
1
Favori
37.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: istante

    yok öyle değil tabi....ferrari ve fiat arasındaki fark volkswagen ve audi arasındaki fark ile karşılaştırılamaz...audi ve volkswagenin motorlarından yürüyen aksamlarına kadar bir çok şeyi ortak ama hiç bir fiat ile ferrari ortak bir şey kullanmıyor...anca belki kablo, cam motoru vs aynı olabilir...ayrıca ona bakarsanız porsche da volkswagen grubunda ama o da oldukça farklı...onun da ufak tefek parçaları ortak...şahsen görmüştüm bir cayenne jipte cam motorunun üzerinde volkswagen ve audi damgası vardı ama bunların bir önemi yok...motor, şase, her şey farklı...
    quote:

    Orjinalden alıntı: sedefb

    kinaye degil samimi düsüncen bu ise ozaman senin fikrinden yola cıkarak alfa romeo ya hormonlu FIAT , ferrari yede Biraz daha fazla hormonlu FIAT demek gerekir oylemi





    kesinlikle katılıyorum. mesela royce royce de bmw çatısı altında ama bayağı bir fark war




  • birşeyi merak ediyorum bmw nin 2000cc dizel 177 beygir üreten motoru warken audi de neden ortalama 170-180 beygir güç üretmek için kullandığı dizel motorun hacmi 2700cc? cok fazla değilmi? bu motor hacmi, ürettiği beygir gücüne göre fazla kaçmıyormu? yada nasıl oluyor ? teknik olarak açıklama yapabilicek biri warsa sevinirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dennjS

    birşeyi merak ediyorum bmw nin 2000cc dizel 177 beygir üreten motoru warken audi de neden ortalama 170-180 beygir güç üretmek için kullandığı dizel motorun hacmi 2700cc? cok fazla değilmi? bu motor hacmi, ürettiği beygir gücüne göre fazla kaçmıyormu? yada nasıl oluyor ? teknik olarak açıklama yapabilicek biri warsa sevinirim

    Son yıllardaki (7-8 yıl gibi) dizel motorların tamamı turbo destekli çıkıyor. Turbosuz yani atmosferik olarak 2 litrelik bir dizel motor kanımca 90-100 bg civarında olurdu. Bu motor gücünü ise turbo desteğiyle (dizel motorlarda çok daha yüksek oranda) arttırmak mümkün.
    Ne oranda arttıracağı ise firma stratejisine bağlı. vergi avantajı, performans, uzun ömür ve turbo boşluğu sırasındaki performans gibi kriterler var.
    Örnek olarak verdiğiniz Bmwnin 520d'si 177, a6 2.0 tdi'nin ise 140 bg motoru var.
    Bu arada bmw'nin birkaç serisinde kullandığı 177 bglik motoruda bence çok başarılı. sürmek nasip olmadı ama kağıt üstündeki performansı süper.




  • Arabaların kralı mercodur,Arkasından Bmw gelir

    audı bunların arasında bmw gözüne kesitrdiği için bmw pazarından calmaya calışıyor,dikkat edin calmaya calışlıyor ,daha cok calılması gerek.

    Bmw 318 1,8 89 bın ytl cok diyenler audı sitesindeki boş A3 lere ve A4 lerin ffiyatlarına baksınlar.
    Mercedes ,Bmw ve diğerleri vardır o diğerlerinin ilk sırasına Audı konabilir fakat hiçbir zaman bu ikisinin arasına giremez

    Audı'yi beğenmediğimden değil,sadece bmw ile kıyaslamak yersiz biraz bazı acılardan,demek istediğim ikiside iyi araclar yapıyor fakat biri diğerinin kat ve kat üstünde prestij sahiibi
    ayrıca bu konuda söylenek cok şey varda uzatmamak lazım kimine 30 bın kımıne göre 100 bın para değil,
    en doğrusu paranızın alabildiği en iyi arabadır diyip gecelim.
  • 3.20d 177'nin sürüş dinamiği gerçekten mükemmel.Tercihim 3.20'dendir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vLkN! -- 28 Kasım 2008; 15:39:23 >
  • Audi iyi güzelde sık makyajlanıyor ve model değiştiyor. BMW 3 serisi daha güncel bir araba.
    Bu arada keşke BMW 123d gibi 323d olsa 2.0 vergi dilimi aynı çünkü ayrıca 400nm tork
  • bmw 3.20 coupe derim. hatunlar bile bmw yi daha iyi tanınıyor. audi 5 te 3.20 kadar etkileyici ama ben daha cok iyi bilinen oturmuş markayı alırım
  • sırf hatunlar bmw yi ağzına sakız etmiş diye soğuğum bu markaya..onlara 70 model bmw le gitsen bile..aa çocugun bmw si var diyolar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    Konfor istiyorsanız Mercedes;

    Still istiyorsanız Alfa-Romeo;

    Güvenlik istiyorsanız Volvo;

    Sportiflik istiyorsanız BMW;

    ...

    Hepsini birden istiyorsanız AUDI alacaksınız!!


    der bir otomobil filozofu!

    http://paultan.org/archives/2006/08/08/cheeky-audi-advertisement/
    aynen senin dediğin gibi reklamını yapmışlar ama. hiç biri merco yu geçemez




  • her bir marka birbirinden cok guzel ve sık.bende Audi kullanıcısı olarak benım sevdıgım yol tutuşu,konforlugu ve herkesin gozu sızın uzerınızde olması.ıste bu ınsana yetıyor.Audi hastası olarak bmw ve merso'yuda cok begenıyorum.burada ben kesınlıkle a4 dıyorum nedenı ise az yakması ve de vergılerden dolayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meinea4 -- 10 Nisan 2009; 23:46:36 >
  • Herkesin görüşüne saygı duymak lazım...
    bence kesinlikle;



     YENİ A4 1.8 tfsi mi? bmw 3.20 mi?
  • Tip ve ön konsol olarak A4. Ayrıca daha zengin duruyor. Ama arkadan itiş konusuna ben takılıyorum ne yazık ki. Ama 3.20d'nin ön konsol boş bişi yok yani, kadran bölümüde küçüktür. Ben her ikisi arasında birazda bütcem ile ilgilenirim bu aracı alırdım;

     YENİ A4 1.8 tfsi mi? bmw 3.20 mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo -- 12 Nisan 2009; 2:30:50 >
  • Ben kesinlikle bmw diorum , çünkü bence araba denilen şey tam anlamıyla BMW ' yi karşılıyor.. [B]ought [M]y [W]ife..

    Konuyla alakalı değil belki ama , bilkentte okuyan bi arkadaşımın 2008 model 3.30'unu kullanmıştım ve sanırım bi daha ömrümün sonuna kadar öle bi araba kullanabilceemi zannetmiorum.. Bmw kullananlar bilirler BMW'nin en başarılı olduğu noktalardan biri gaza bastığınız anda verdiği tepkilerdir.. Sanki ayağınızı pedala yaklaştırıcaanızı bile arabanın hissettiğini düşünmeye başlıosunuz..

    Kokpit görüntüsü olarak birazcık sade bile olsa ben bu sadeliğin bile BMW'ye bir anlam kazandırdığını düşünüorum..

    Çnkü audi de olduğu gibi o içteki navi ekranı olsun krom kaplamalı düğmeler olsun , bmw bunları yapamıcak kadar aciz bi marka diil.. Sadece kendi standartlarını belirliolar işte biz BMW olarak buyuz diolar..

    O yüzden bmw mi audi mi tartışmasında BMW'nin 2-3 adım önde olduğunu düşünüorum kanımca




  • Alıcağım araba ömürlük diyorsan Audi. Yada alırım zevkimi alınca satarım diyosan BMW.
    Audi motor sağlamlığı konusunda çok ileri. Bu yaz almanyadan 96 model BMW 5.20i ve 96 model 2.6 quattro audi a4 geldi. BMW almanyadan gelirken sırbıstanda motor arızası vermiş ve 2 gün geçikmeyle gelmişti. İkiside akrabamın. Ancak ben içgüdüselde olsa audiye sağlamlık konusunda daha fazla güveniyorum. Kısacası audiyi öneririm. Fikrime desteğim 200 binde audi kullanıyor olmamdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    bmw yeni 3 serisi 1.8 lt dizel çıkarmış 143 hp .


    Resmi sitesinde 3,18D nin motor hacmi 1996 gözüküyor ama..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sado0009

    bmw 3.20 coupe derim. hatunlar bile bmw yi daha iyi tanınıyor. audi 5 te 3.20 kadar etkileyici ama ben daha cok iyi bilinen oturmuş markayı alırım


    Arkadaşlar BMW 3.20 Coupe ile Audi A5 arasında tercih yapmak durumunda olsaydınız hangisini seçerdiniz? Ben karasız kaldım.
  • Arkadaşlar, her iki marka modeli de çok güzel. İkisinden birini alan eminim pişman olmaz.
    Konuşulan markalar BMW ve AUDI!...
    Şahsen ben A4 ile ilgilenmeye başladım. BMW bana sıcak gelmediği için ilgilenmedim.
    Sonuçta tercih zevk işi. Hangisi ilginizi çekiyor ve size daha yakın (sıcak) geliyorsa onu tercih edin.
    Kazasız sürüşler diliyorum. Saygılarımla...
  • Durup dururken bu baslık dikkatimi cekti ve merttuncer arkadasımızın yazdıklarını okumak icin sırf 4 sayfanın tamamına baktım:) kendisini 25 yasında tanıtıyor ama konusma ve dusunce yasının 15 yasındaki cocuklardan daha alt seviyede oldugunu soyleyebilirim..
    Kimse burda audi bmw den daha guzel cok daha iyi mukemmel demiyor. ben audinin guncel a4 tasarımını son kasa 3 serisinden cok daha fazla begeniyorum ayrıca sunuda belirteyim benimde babam 2 yıl kadar e34 5.20i kullandı bende cok iyi tanırım o arabanın hastasıydım ve tabiki e39 la e46 ların.. suan a3 kullanıyorum bende sagolsn babamın yardımları olmasa alamazdım ama senn konusmaların cok yersiz.. ben a4 un tasarımını son kasa 3 ten daha fazla seviyosam buna diyebilcek biseyin yok bu tamamen kisisel gorusum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blondy_knight -- 29 Nisan 2009; 20:36:21 >
  • Arkadaşlar,
    a5 ve 320 d coupe arasıda seçim yapmak çok zor.Kişissel tercihler ön plana çıkıyor.177 bg dizel motoru 320 sedan test arabasında kullandım.otomatik vitesliydi.Beni memnun etmedi,şöyle ki düşük devirde giderken gaza bastıktan yaklaşık olarak 1-11,5 sn sonra tepki veriyordu.Fakat devrini alınca gidişi iyiydi.Audi nin 211 bg benzinli motorunu da bursada bir q 5 te denedim.Vites geçişleri ve tepkileri çok iyi geldi ve q 5 gibi ağır bir arabada bile hızlanması etkileyiciydi.Bu arada şanzımanlar arasında bmw de tek kavramalı audi s tronic şanzımandaysa çift kavramalı şanzımanın mevcut olsuğunu söylemek lazım.Bmw iç görüntü olarak belli bir tarzı olan sade yapıda bir kokpite sahip,fakat göze boş gelitor,albenisi yok gibi.Audinin içi de çok süper değil ama daha dolu görünüyor.320 dizel kupenin arkası ve arkaya geçişi a5 e göre daha ferah.320 d coupede M paket a 5 de sline paketi satın almazsanız arabanın dış dizaynı eksik kalıyor ikisi de yaklaşık 10000 tl ek maliyet çıkarıyor.Şu an bmw dwe indirim oranları 13-15 civarında audide ise 6-7.ben arabanın içine dışından daha fazla önem veriyorum.Arabamın dışını bilmekle berabaer bir yerde oturup arabamı hiç seyretmem,fakat uzun yollarda hep arabamın içinde olduğum için içinin beni tatmin etmesi huzur ve hoşluk vermesi benim için önemlidir.Tabii bu kişisel tercihtir.BU nedenle bu iki araba arasında tercihi audi a 5 211 bg quattro s-tronik tir.Saygılar..




  • Çok çetrefilli bir konu, 3 firma arasında seçim yapmak kolay değil. 3'üde birbirinden güzel araçlar üretiyolar. Alıcak olsam çok uzun süre düşünürdüm. Hepsini denerdim bir süre, ona görede seçim yapardım. Nekadar BMW aşığı olsamda, eskiden yüzüne bakmadığımız markalar bile artık çok çok güzel arabalar üretiyorlar. Kısacası kalite farkı azaldı.

    Bir diğer konu; eski sayfalarda 3.18d ile konu geçmiş. 3.18d 1800cc değil 2000cc'dir. Yani 3.20d ile aynı makineye sahiptir sadece chip yazılımı ile gücü 177hp'den 143'e düşürülmüştür. Aynı şey benzinli 3.25i ve 3.30i içinde geçerlidir. 3.35i ise farklı hacim ve yapıya sahiptir ki zaten çift-turbo bulunmaktadır. Aynı VW grup'undaki TSI motorlar gibi. 140-160-170'lik versiyonlar aynı yapıdadırlar sadece chip yazılımı farklıdır. Günümüzün trendi bu yönde. Onlarda haklı kriz var nekadar kısarlarsa okadar kar elde ederler




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.