Şimdi Ara

Yeni Audi Q4 e-tron ailesi Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Audi’nin, elektrikli modellerdeki büyüme trendine büyük bir ivme kazandıran ödüllü modeli yeni Audi Q4 e-tron Türkiye’de satışa sunuldu. Q4 45 e-tron ve Q4 55 e-tron quattro motor seçenekleri ve iki farklı (SUV – Sportback) kasa tipiyle satışa sunulan model 3.679.699 TL’den başlayan fiyatlarla alınabiliyor. Ayrıca araç ile birlikte 11 kW’lık e-tron kompakt şarj cihazı da ücretsiz olarak sunuluyor.



    Audi Q4 e-tron fiyat listesi💸(Eylül 2024)
    Versiyon Fiyat
    Audi Q4 45 e-tron 3.679.699 TL
    Audi Q4 55 e-tron quattro 3.991.527 TL
    Audi Q4 Sportback 45 e-tron 3.796.627 TL
    Audi Q4 Sportback 55 e-tron quattro 4.108.455 TL


    Yeni Audi Q4 e-tron, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Audi Q4 e-tron ailesi Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Bütün Q4 e-tron versiyonlarında 77 kWsa net (brüt 82 kWsa) enerji kapasitesine sahip bir batarya kullanıyor. Optimize edilen hücre kimyası sayesinde, DC şarj performansı daha da iyileştirildi. Böylece ideal koşullar altında yaklaşık 28 dakikada yüzde 10’dan yüzde 80’e şarj mümkün oluyor. Hem quattro hem de arkadan itişli motorlar 175 kW maksimum DC şarj gücüne sahip.



    Batarya koruma işlevi şarj seviyesini otomatik olarak yüzde 80’de tutuyor ve bataryanın ömrünü uzatmaya yardımcı oluyor ancak, kullanıcılar arzu etmeleri halinde uzun yol için bataryalarını yüzde 100 oranında şarj edebiliyor.



    İster arkadan itişli ister dört tekerlekten çekişli quattro olsun, tüm Audi Q4 e–tron versiyonlarının arka aksında sürekli tahrikli senkron bir motor (PSM) çalışıyor. Audi Q4 Sportback 45 e-tron, WLTP döngüsünde 557 kilometreye kadar menzile ulaşabiliyor.



    Arkadan itişli Audi Q4 45 e-tron ve Audi Q4 Sportback 45 e-tron 210 kW (286 bg) güç sağlıyor ve 6,7 saniyede 0’dan 100 km/s hıza ulaşıyor. Ürün gamının en üst versiyonu olarak Audi Q4 55 e-tron quattro ve Audi Q4 Sportback 55 e-tron quattro 250 kW (340 bg) güç sağlıyor ve 0’dan 100 km/s hıza 5,4 saniyede ulaşıyor. Tüm versiyonlarda maksimum hız 180 km/s.



    Yeni Audi Q4 e-tron ailesi Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Optimize edilen ısı yönetimi yeni elektromotorun verimliliğini artırıyor, aynı zamanda enerji tasarruflu soğutma sağlıyor. Şanzıman ve aktarma organlarında yapılan yeni mühendislik çalışmalarıla sıcaklık kontrol altına alınıyor. Ayrıca statorun dış kısmında su soğutma gömleği bulunuyor. Bu sayede soğutma döngüsü yağ sıcaklığını düşürürken termal verimlilik de artırılıyor.



    Audi DNA’sına sahip süspansiyon



    Audi DNA’sına uygun yeni bir süspansiyon kurulumu, daha fazla konfor, sürüş keyfi ve stabilite arasında gelişmiş bir denge sağlıyor. İster standart konfor süspansiyon ister spor süspansiyon, isterse de sönümleme kontrollü süspansiyon sistemi olsun, direksiyon özellikleri ve amortisör ayarları her üç süspansiyon için özel olarak uyarlanıyor. Böylece dengeli süspansiyon davranışı, gelişmiş direksiyon tepkisi ve daha dengeli gövde kontrolü gibi kazanımlar oluşuyor.



    Spor süspansiyon gövdeyi 15 milimetre alçaltıyor. Yeni yay-amortisör kurulumu ve yeni direksiyon kurulumu birlikte Audi’ye özgü dengeli ve güvenli sürüş hissi dışında sportif direksiyon tepkileri sağlıyor. Audi Q4 e-tron versiyonları direksiyon emirlerine hassas tepkiler vererek daha kıvrak ve daha sportif sürüş özellikleri sağlıyor.



    Daha zenginleşen standart donanım



    Yeni Audi Q4 e-tron ailesi Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Audi MMI navigasyon plus, MMI plus bilgi-eğlence sistemi ve tamamen dijital 10,25 inç gösterge ekranı Audi sanal kokpit yeni modelde standart olarak sunulan donanımlar. Elektrikli bagaj kapağı standart olup, isteğe bağlı olarak sunulan konfor anahtar ile birlikte ayak hareketlerine de tepki veriyor. Ayrıca ön koltuk ısıtması da standart olarak sunuluyor.



    Ayrıca Bkz.Audi Q4 e-tron, menzil tutarlılığında birinci seçildi



    Önemli sürüş asistan sistemlerinin de standart olarak sunulduğu Q4 e-tron’da yer alan Şerit Değiştirme Uyarısı, aracın arkasındaki ve yanındaki trafiği izliyor ve kritik bir durumda şerit değiştirmek istediğinde sürücüyü uyarıyor. Sistem bu amaçla arka radar sensörlerinden gelen bilgileri de kullanıyor.



    Audi Q4 e-tron serisi, özgün akustik kimlik “Karakter sesi” sayesinde sadece görsel olarak değil, aynı zamanda akustik olarak da benzersiz olmaya devam ediyor. Audi, opsiyonel olarak kompakt SUV serisine özgün akustik kimlik kazandırıyor.



    Dijital olarak üretilen sürüş sesi, arka alandaki iki harici hoparlör ve arka kapılardaki iki dahili hoparlör aracılığıyla iletiliyor ve fabrika çıkışı opsiyon olarak sunuluyor. Bu yenilikçi ses ortamı, güç kullanımına ve maksimum hıza kadar sürüş hızına bağlı olarak değişiyor. Özgün ses yüksek bir tanınma etkisine sahip olup aynı zamanda aracın ilerici karakterini duygusal olarak ifade ediyor.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor
    2024 Audi Q4 e-tron ailesi daha fazla güç ve menzil sunuyor








  • 4 milyon para ver 500 km yol gitsin. Oda giderse...
  • o da birşey mi? 11 kW’lık şarj cihazını "ücretsiz" veriyormuş bak bak bak. 4 milyon verdikten sonra büyük lütuf gerçekten. EV konusunda Çinliler sizin içinizden geçecek.

  • Kimse kusura bakmasın 4 milyona elektrikli araç almak çok saçma
  • Süslü ID4 için gereksiz paralar. Model Y varken suratına bakmam.
  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Model Y'nin de ne suratına bakılacak tasarımı ve kalitesi var ya hiç sorma gerçekten.

  • Pablo Vader kullanıcısına yanıt

    2025 başı makyaj yiyecek beklenebilir. Model 3 makyaj yiyince baya iyi oldu incelemeler Alman rakiplerine yaklaştığını söylüyor. Model Y’de aynı olacaktır. Şuanki Model Y bile yazılım ve donanım olarak şu süslü ID4 den iyidir.

  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Buzdolabı kadar bile estetik görünmeyen iç kalitesi leğen plastiği bir araçtan bahsediyoruz. Makyaj görsün de o zaman yeniden bakarız.

  • Pablo Vader kullanıcısına yanıt

    Estetik meselesi göreceli bencede kurbaga yumurta arasi.


    Valla daha yeni siparişini verdim tam siparişini verdiğim aracı da inceleme şansım oldu. En azından Almanya üretimleri için malzeme kalitesi bayaa iyi, araca hiç bindiniz ya da kullandınız mı? C sınıfı bir suv kullanıyorum daha önce d ve e sınıfı araçlarda kullandım, c ile d arası diyebilirim malzeme kalitesi için. Beyaz iç mekanın etkisi de olabilir, Aşırı sade olması bu konuda insanları yanıltıyor kötü malzeme kullanıldığı düşünülüyor,


    Tek sorunu sert bir araç olması,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 9 Eylül 2024; 15:39:40 >
  • Bu motor güçlerini Türkiye’ye özel üretmezlerse ve fiyatlarınada sahip çıkmazlarsa yüksek ÖTV’den böyle acayip rakamlar çıkar hiç etmeyen arabalar için.

    4 milyon tl vereceğim 800V mimarisi bile olmayacak 30 dk şarjda bekleyeceğim peki.
  • 1.8ml a gider tesla alırım bu fiyatlandırma nedir oyle..
  • Çinliler bu fiyatların neredeyse 3 birine elektrikli SUV satıyorlar.


    Bu ederlere tam donanımlı Çin Otomobilleri daha cazip geliyor.

  • abicim o direksiyon nedir ya? ulan yapay zekaya mi yaptirdiniz? hic mi biriniz demedi bu ne bicim bi direksiyon diye

  • Pablo Vader kullanıcısına yanıt

    Tasarım 1 numaralı önceliğiniz ise Model S hariç hiçbir arabası o kadar müthiş değil yani hocam Model 3 Refresh kurtuldu o kurbağa yüzünden Model Y'de kurtulacak ama en iyi tasarımlı SUV'mi olur segmentinde kesinlikle hayır fakat batılı rakiplerinde enerji verimliliği ve teknoloji bakımından su dökebilecek sadece 2 marka var 1. Rivian 2. Lucid onlarda daha Model Y rakibi bir araç üretmedi şuana kadar Model X, S ve Cybertruck a rakip araçları var sadece. Çin'e gelirsek Teknoloji Açısından Zeekr 7x, Avatr 07, Onvo L60, Xpeng G6 ve yeni çıkacak Xiomi MX11 vb. gibi rakipleri var bu arabaların bazıları Çin'de iyi satıyor bazıları Model Y'nin gerisinde kalıyor Zeekr 7x 1 haftada 20 bin rezervasyon topladı ama muhtemelen Xaomi MX11 aynı SU7 de olduğu gibi en az 120bin talep toplar. Kısaca demek istediğim teknoloji ve verimlilik konusunda eline su döken Avrupalı bir üretici daha çıkmadı fakat BMW Neue Klasse SUV'den ümidim var yeni platform yeni teknolojiler ile gelecek gerçek bir Model Y rakibi şuanda yanışım olmasın rskibi mi bilmiyorum ama Volvo EX60 aynı şekilde Model Y gibi tek parça şasi ile gelecek ve Geely grubunun tüm teknolojilerinden faydalanacak belkide Geely'in yeni çıkardığı dünyanın en hızlı şarj olan LFP bataryasını bile görürüz EX60'ta





  • Atto 3 aracımla kıyasladığımda satın almak için bir sebep göremedim maalesef
  • Söyle Q1 filan yok mu 1 milyona.
  • 4 milyon para ver yanından Clio'lar, Egea'lar hava atarak geçsin sen 180km hızda takılı kal, 180'e çıksan 400km menzil bir an da 250'ye düşecek.


    İyice komik olmaya başladı bu ceryancılar.

  • Bu tip yüksek Ötv'li, ara sınıf elektrikliler tutmaz bu ülkede.. ya %10'a gireceksin, ya da ultra lüks EV bir model olup %220'den kurtarıp %80 ötv olacak, İ7 gibi EQS gibi.


    Kasıma planlanan VW ID'ler de öyle. %10a ayarlamadıkları sürece boşuna gelmesinler, geldikleri gibi giderler.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.