Şimdi Ara

YENİ BMW 3 SERİSİ Mİ..? YENİ VW CC Mİ..? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
228
Cevap
2
Favori
28.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    daha kimsenin görmediği-binmediği-dokunmadığı iki araç arasından tavsiye isteyip araya da "Golf A4den de A6dan da her anlamda üstün" deyip nasıl "adam gibi" cevap bekleyebiliyorsun?



    İki araçta bilinen araçlardır.CC makyaj geçirmiş,3 serisi ise sözüm ona kasa değiştirmiş.Bende oda faceliften ibarettir.

    Ben sadece ön fikir olarak forumda ki aklı başında medeni şekilde yorumlar yapan arkadaşların görüşlerini almak istedim.

    Ben yine Golf 6 nın sürücüye verdiği güven,konfor ve verimlilik anlamında yeni A6 ve A4 den üstündür sözümün arkasındayım.

    Yani bu sözü yazdım diye beni linç mi edeceksiniz.Bu forumda ilk Mercedes E, Bmw f10 Audi Q5 vb testleri tarafsız gözle yapan bendim.

    Bende az çok otomobillerden anlıyorum.F10 yol tutuşunda problem var dediğimi de oturduğu yerden ahkam kesenler astılar kestiler beni.

    Sonra ne oldu yapılan testlerde bunun gerçek olduğu ortaya çıktı.Buradan tekrar yazıyorum bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup ahkam kesmesin kimse.

    Ben yazdıklarımın arkasındayım.Her zaman ispata hazırım.Gidelim bir Audi showrooma çoğuda arkadaşlarım.Kartalda Gürdal bey,Erel de Cem BEYDEMİR.

    Test edelim yeni A6 ve mevcut a4 dediğim olumsuzluklar var mı yok mu hep birlikte görelim.

    1-Yol tutuş sorunu viraj viyadüklerde önden kopma eğilimi.(S line paketten bahsetmiyorum.)

    2-Dışarıdaki araçların seslerini içeriye alma olayı camların inceliğinden dolayı.

    Bundan dolayıdır ki opsiyon olarak lamine cam eklediler.Bu dediğim olay Q5 modellerinde mevcut

    3-Lastik yuvarlanma sesi ve 70-100 km civarında frene hafif basıp bırakıldığında balata uğultusu.

    4-Önceki kasa A6 ve güncel kasa A4 de olmayan motor sesinin kabine sızması.

    Bu yukarıda yazdığım hiç bir olumsuzluk Golf 6 da yok.Aksini iddia eden varsa her zaman ispata hazırım.

    Ben ezbere konuşmam.A4 3 sene kullandım.Bu yukarıda yazdığım olumsuzluklardan sadece motor sesi olayı yoktu.

    150bin den fazla para vereceğim bana göre sorun olan konularla uğraşacağım

    Saygılar..

    söylediğin şeylerin birçoğuna ben de şahidim, ancak bunları söyleyince kabul edecek adam bulman çok zor...

    Herkes Audi'nin çok kaliteli bir araç olduğu konusunda kullanmadan veya hiç satın alıp tecrübe etmeden hüküm vermeye kalkıyor... Esasında bir Audi'yi adam akıllı inceleyen ve test sürüşüne çıkan adam rahatlıkla bir çok kusur bulabilir.. Ama arabadan anlayan adam olacak işte, şekline şemaline bakıp yorum yapacak adam değil...

    Golf 6 gerçek manada sınıfının üzerinde bir araç,

    - Rüzgar sesi,
    - Yol sesi,
    - Motor sesi,
    - Süspansiyon konforu , sertlik-yumuşaklık dengesinin mükemmelliği...

    gibi arttırılabilecek bir çok konuda audi A4 'ten üstün... A6 ile ilgili yorum yapacak durumda değilim, uzun süreli tecrübem olmadı...

    Sürekli söylüyoruz yeri geldikçe, Audi = Süslü volkswagen'dir diye... hala anlamak istemeyenler var..

    Arabanın içine ahşap görünümlü kaplama koymakla, yumuşak plastik kullanmakla , fiyatını da BMW - Mercedes ayarında tutmakla Premium marka olunmaz...



    Bugün "Golf de nedir len" diye sana tepki veren kaç kişi bilir ki; Golf'ün trendline modelinde bile ön cam ses yalıtımı açısından 2 katmandan oluşur ve arasında yalıtım için kullanılmış ekstra bir malzeme bulunmaktadır, bunun sonucunda da ön cama çarpan rüzgarın sesi içeriye girmez... bu özellik BMW 3 serisinde de yoktur, Veya birçok D segmenti otomobilde..

    Gene Bugün "Golf de nedir , çirkin bir araç" diyen kaç kişi bilir ki ; Golf'ün dikiz aynaları yüksek hızlarda rüzgarı kesecek şekilde tasarlandığından ses yapmaz, ama bir BMW M3 dikiz aynası 140 km'den sonra bariz şekilde rüzgar sesi yapar, kafa şişirir...

    Bunlar gibi birsürü örnek verilebilir ama , önce okuduğunu anlamak lazım, bu kapasiteye sahip olmak lazım...

    Sen diyorsun ki "bu,şu ve o konularda Golf bile A4 'ten iyi"... Adam anlıyor ki Golf , A4 'ten tüm konularda iyi... İşte diyorum ya herkes yazıyı okuyabiliyor ama anlayabilen %25 çıkıyor...




  • Bmw nın eksı yonlerı konforu ve ruzgar sesı olabılır cunku bu bmw nın karakterı. Spor ve agresıf bır arabadan cok konfor beklememek lazım ama gerı kalan hersey de Bmw üstündür. Ben gidipte de bır wv ye 120 bın tl falan vermem sadece bıraz daha konfor ve sessızlık ıcın yazıktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTIMATE93

     YENİ BMW 3 SERİSİ Mİ..? YENİ VW CC Mİ..?


    Yeni 3 serisinden rüzgar sesi sorunu var. Ayrıca iç mekan hacmi ve sessilik konusunda Passat'ın çok gerisinde.

    Genel olarak mi boyle bir sorun var yoksa milyonda bir olan uretim hatasinin sana denk gelmesi nedeniyle mi boyle diyorsun.Test etmedim eger boyle birsey varsa vay haline yeni 3 serisinin.




  • @kayacem

    ben dürüst olarak söylüyorum; söylediklerini ciddiye almaya seni anlamaya çalışıyorum ama yeni 3 serisi de face lift demen işimi güçleştiriyor

    söylediklerin ağırlıklı olarak ses izolasyonu üzerine ve piyasa da golften iyi izolasyonu olan kompact hbler var, örneğin megane testlerin %80'ninde daha düşük ölçüm db değerleri veriyor yani golf bu konuda en iyi değil.

    2. olarak samimi olarak passat cc düşünüyorsan o arabanın çerçevesiz camlarıyla seni mutlu etmesine imkan ve ihtimal yok, o aracı test edip beğensen bile fitilleri bir yaz bir kış görünce özelliğini yitirip seni delirtir, bence hiç aklından bile geçirme.

    3. her ne kadar "viraj viyadüğü" derken ne demek istediğini anlamasam bile olarak göreceli olarak küçük-kısa aks aralıklı otomobiller dar ve kombine virajlarda her zaman için daha iyi iş çıkarır, bu tamamen x, y,z eksenindeki ağırlık transferlerinin büyüklüğü ve dayanaklarına yani lastiklere olan uzaklığı ile ilgili bir şey, dediğin gibi süspansiyon sertleştirirlerse (s-line) ağırlık transferi azalır, yol tutuş iyileşir bu sefer de başka şartlarda konfordan feragat edersin.

    bu a4-a6nın kötülüğünün işareti değil senin beklentilerinle uyuşmadığının göstergesi, mini kullanıcısı da benzer yorumu golf için yapar. Burdan yola çıkarak golf bana a6dan daha çok güven veriyor diyebilirsin ama başkalarının çıkıp seni onaylamasını bekleme. Genelde d-e sınıfı müşterisi için birincil yol tutuş beklentisi yüksek hız ve düşük dereceli virajlarda verdiği güvendir bunda da golfün bahsedilen araçlar karşısında en ufak bir şansı dahi olamaz.

    bulabilirsen kalınlaştırılmış lamine camlı bir volvo s60-s80 test etmeni tavsiye ederim.

    onun dışında ciddi olarak golften bu kadar memnunken ve ekonomik durumun da müsaitken neden daha iyi bir golf mesela gtd vs düşünmediğini anlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutkk

    Bmw nın eksı yonlerı konforu ve ruzgar sesı olabılır cunku bu bmw nın karakterı. Spor ve agresıf bır arabadan cok konfor beklememek lazım ama gerı kalan hersey de Bmw üstündür. Ben gidipte de bır wv ye 120 bın tl falan vermem sadece bıraz daha konfor ve sessızlık ıcın yazıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayacem -- 18 Şubat 2012; 22:36:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    @kayacem

    ben dürüst olarak söylüyorum; söylediklerini ciddiye almaya seni anlamaya çalışıyorum ama yeni 3 serisi de face lift demen işimi güçleştiriyor

    söylediklerin ağırlıklı olarak ses izolasyonu üzerine ve piyasa da golften iyi izolasyonu olan kompact hbler var, örneğin megane testlerin %80'ninde daha düşük ölçüm db değerleri veriyor yani golf bu konuda en iyi değil.

    2. olarak samimi olarak passat cc düşünüyorsan o arabanın çerçevesiz camlarıyla seni mutlu etmesine imkan ve ihtimal yok, o aracı test edip beğensen bile fitilleri bir yaz bir kış görünce özelliğini yitirip seni delirtir, bence hiç aklından bile geçirme.

    3. her ne kadar "viraj viyadüğü" derken ne demek istediğini anlamasam bile olarak göreceli olarak küçük-kısa aks aralıklı otomobiller dar ve kombine virajlarda her zaman için daha iyi iş çıkarır, bu tamamen x, y,z eksenindeki ağırlık transferlerinin büyüklüğü ve dayanaklarına yani lastiklere olan uzaklığı ile ilgili bir şey, dediğin gibi süspansiyon sertleştirirlerse (s-line) ağırlık transferi azalır, yol tutuş iyileşir bu sefer de başka şartlarda konfordan feragat edersin.

    bu a4-a6nın kötülüğünün işareti değil senin beklentilerinle uyuşmadığının göstergesi, mini kullanıcısı da benzer yorumu golf için yapar. Burdan yola çıkarak golf bana a6dan daha çok güven veriyor diyebilirsin ama başkalarının çıkıp seni onaylamasını bekleme. Genelde d-e sınıfı müşterisi için birincil yol tutuş beklentisi yüksek hız ve düşük dereceli virajlarda verdiği güvendir bunda da golfün bahsedilen araçlar karşısında en ufak bir şansı dahi olamaz.

    bulabilirsen kalınlaştırılmış lamine camlı bir volvo s60-s80 test etmeni tavsiye ederim.

    onun dışında ciddi olarak golften bu kadar memnunken ve ekonomik durumun da müsaitken neden daha iyi bir golf mesela gtd vs düşünmediğini anlamıyorum.




    19can84 rumuzlu arkadaşım,yani burada her şeyi ayrıntısına kadar yazalım mı?

    Fecelift dedim,çünkü dış görünüşte ahım şahım bir fark yok.Hatta malzeme kalitesi açısından geriye gidiş var.

    Motor aynı 8 ileri şanzıman farkı var, Daha bir çok teknolojik yenilikler var.Ben şuan golf kullandığım için

    bu karşılaşmayı yaptım.Muz virajdan bahsediyorum.Bu bahsettiğim kopma olayı Audilerin kronik sorunu.

    Önden çekişin handikapı da olabilir.Beklenti verimliliktir.Bu bahsettiğim araçlarda beklentimi karşılamadı.

    Beklentilerimi karşılayan araç bulmazsam elbette golfü satmam.Parayı sokakta bulmuyoruz.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    daha kimsenin görmediği-binmediği-dokunmadığı iki araç arasından tavsiye isteyip araya da "Golf A4den de A6dan da her anlamda üstün" deyip nasıl "adam gibi" cevap bekleyebiliyorsun?



    İki araçta bilinen araçlardır.CC makyaj geçirmiş,3 serisi ise sözüm ona kasa değiştirmiş.Bende oda faceliften ibarettir.

    Ben sadece ön fikir olarak forumda ki aklı başında medeni şekilde yorumlar yapan arkadaşların görüşlerini almak istedim.

    Ben yine Golf 6 nın sürücüye verdiği güven,konfor ve verimlilik anlamında yeni A6 ve A4 den üstündür sözümün arkasındayım.

    Yani bu sözü yazdım diye beni linç mi edeceksiniz.Bu forumda ilk Mercedes E, Bmw f10 Audi Q5 vb testleri tarafsız gözle yapan bendim.

    Bende az çok otomobillerden anlıyorum.F10 yol tutuşunda problem var dediğimi de oturduğu yerden ahkam kesenler astılar kestiler beni.

    Sonra ne oldu yapılan testlerde bunun gerçek olduğu ortaya çıktı.Buradan tekrar yazıyorum bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup ahkam kesmesin kimse.

    Ben yazdıklarımın arkasındayım.Her zaman ispata hazırım.Gidelim bir Audi showrooma çoğuda arkadaşlarım.Kartalda Gürdal bey,Erel de Cem BEYDEMİR.

    Test edelim yeni A6 ve mevcut a4 dediğim olumsuzluklar var mı yok mu hep birlikte görelim.

    1-Yol tutuş sorunu viraj viyadüklerde önden kopma eğilimi.(S line paketten bahsetmiyorum.)

    2-Dışarıdaki araçların seslerini içeriye alma olayı camların inceliğinden dolayı.

    Bundan dolayıdır ki opsiyon olarak lamine cam eklediler.Bu dediğim olay Q5 modellerinde mevcut

    3-Lastik yuvarlanma sesi ve 70-100 km civarında frene hafif basıp bırakıldığında balata uğultusu.

    4-Önceki kasa A6 ve güncel kasa A4 de olmayan motor sesinin kabine sızması.

    Bu yukarıda yazdığım hiç bir olumsuzluk Golf 6 da yok.Aksini iddia eden varsa her zaman ispata hazırım.

    Ben ezbere konuşmam.A4 3 sene kullandım.Bu yukarıda yazdığım olumsuzluklardan sadece motor sesi olayı yoktu.

    150bin den fazla para vereceğim bana göre sorun olan konularla uğraşacağım

    Saygılar..

    söylediğin şeylerin birçoğuna ben de şahidim, ancak bunları söyleyince kabul edecek adam bulman çok zor...

    Herkes Audi'nin çok kaliteli bir araç olduğu konusunda kullanmadan veya hiç satın alıp tecrübe etmeden hüküm vermeye kalkıyor... Esasında bir Audi'yi adam akıllı inceleyen ve test sürüşüne çıkan adam rahatlıkla bir çok kusur bulabilir.. Ama arabadan anlayan adam olacak işte, şekline şemaline bakıp yorum yapacak adam değil...

    Golf 6 gerçek manada sınıfının üzerinde bir araç,

    - Rüzgar sesi,
    - Yol sesi,
    - Motor sesi,
    - Süspansiyon konforu , sertlik-yumuşaklık dengesinin mükemmelliği...

    gibi arttırılabilecek bir çok konuda audi A4 'ten üstün... A6 ile ilgili yorum yapacak durumda değilim, uzun süreli tecrübem olmadı...

    Sürekli söylüyoruz yeri geldikçe, Audi = Süslü volkswagen'dir diye... hala anlamak istemeyenler var..

    Arabanın içine ahşap görünümlü kaplama koymakla, yumuşak plastik kullanmakla , fiyatını da BMW - Mercedes ayarında tutmakla Premium marka olunmaz...



    Bugün "Golf de nedir len" diye sana tepki veren kaç kişi bilir ki; Golf'ün trendline modelinde bile ön cam ses yalıtımı açısından 2 katmandan oluşur ve arasında yalıtım için kullanılmış ekstra bir malzeme bulunmaktadır, bunun sonucunda da ön cama çarpan rüzgarın sesi içeriye girmez... bu özellik BMW 3 serisinde de yoktur, Veya birçok D segmenti otomobilde..

    Gene Bugün "Golf de nedir , çirkin bir araç" diyen kaç kişi bilir ki ; Golf'ün dikiz aynaları yüksek hızlarda rüzgarı kesecek şekilde tasarlandığından ses yapmaz, ama bir BMW M3 dikiz aynası 140 km'den sonra bariz şekilde rüzgar sesi yapar, kafa şişirir...

    Bunlar gibi birsürü örnek verilebilir ama , önce okuduğunu anlamak lazım, bu kapasiteye sahip olmak lazım...

    Sen diyorsun ki "bu,şu ve o konularda Golf bile A4 'ten iyi"... Adam anlıyor ki Golf , A4 'ten tüm konularda iyi... İşte diyorum ya herkes yazıyı okuyabiliyor ama anlayabilen %25 çıkıyor...

    Sevgili arkadaşım, konuya verdiğin değer ve beni anladığın için çok teşekkür ediyorum.

    Olay golf olayı değil olay verimlilik olayı.Ben şuan golf kullandığım için bu karşılaştırmayı yaptım.

    Elbetteki arada farklar vardır.Ben yaklaşık 20 yıllık otomobil geçmişimde ilk kez VW araç kullanıyorum.

    Bundan önce yeni Audi A4 dizel 2.0 tdi 143 kullandım.Audinin malzeme kaliteside golften düşük.

    A4 binin gösterge üstündeki yumuşak malzeme hariç diğer kapı içleri havlandırma kısımlarındaki trimler basit malzeme.

    Bunu ben söyledim doğru demek değil gitsinler baksınlar.Golf malzeme işçilikte de A4 den üstün .

    Ama ana konu yine dağıldı.Benim şuan ibrem CC yana ancak 3 serisini test etmeden karar veremem.

    Saygılar




  • f30 kasa 3 sersinde rüzgar sesi olduğunu ben demiyorum kullanıcılar ve yapılan tesler diyor.

    http://www.google.com.tr/search?q=bmw+f30+"wind+noise"&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
  • CC'nin açılımı "comfort coupe".

    Yani konfor sınıfı Passat'ın 4 kapılı sport coupe hali. D sınıfı araçlarda konfor bakımından Passat'ın önüne geçen yok bence. 1 yıl boyunca 2010 model Passat kullandım inanılmaz memnun kaldım. Direksiyon simidinin derisi yumuşacık (BMW'den de yumuşak), servotronik o kadar muhtşem ki tek parmakla direksiyonu çevir (BMW'de servo o kadar yumuşak değil), koltuklar inanılmnaz rahat uzun yolda yorulmuyorsun (BMW'de bel desteği bile yok), hele ki sesslik üst seviye (BMW'de rüzgar sesi var), Passat'la 180 KM'ye çıktmadığın sürece ne rüzgar sesi ne yol sesi, artı bir sürü saklama gözü var. CC ile sürüş yapmadım ancak Passat'taki tüm bu konfor avantajların aynen CC'de olduğunu kabul edebiliriz. Artı olarak yeni makyajlı CC'de elekrronik dinamik differansiyel kildii (XDS) konmuş yani normal EDL'nin daha gelişmiş hali, küçük bir ayrıntı belki ama sadece iç dikiz aynası değil sürücü tarafa yan dikiz aynası bile karartmalı. 3 serisinde olmayan elketronik park freni, elektronik bel destek ve sırtlık ayarı, ön ve arka park sensörü, lastik basınç göstergesi, auto hold, yorgunluk tespit sistemi, arka kol dayama, ön ve arka ledler, F1 şanzıman ve adaptif bixenon standart...

    BMW 3.20d'nin eski kasasını (e90) da kullandım ancak konfor yönününden 3 serisi Passat'ın çok gerisinde. 140-150 KM'den sonra rüzgar sesi alıyor, yeteri kadar eşya gözü yok, iç hacmi daha dar, oturma pozisyonu çok alçak kimisi bunu sevebilir ama bana göre inip binmek zor oluyor. Angel eye süper ama xenon standart değil, xenonu ekstra alsan bile adaptif değil. Ama arkadan itiş ve performans tabii ki muhteşem. Yeni kasada rüzgar sesinin daha fazla olduğunu testler söylüyor. Yeni kasa biraz uzamış ama iç hacimde 1 cm dışında fazla bir artış olmadığı söyleniyor. BMW'nin bir artısı da şu: arabadan anlamayan kesimler (mesela kızlar, yaşlı akrabalar vs) için BMW'nin prestiji tabii ki CC'den fazla olacaktır. Ancak arabadan anlayan birileri CC'nin 3 serisine yakın bir fiyatı olduğunu ve ayrıca kaliteli bir araç olduğunu bilecekleridir.

    İki aracın hitap ettiği kesim farklı.

    3 serisi 25-35 yaş arası olup sportif yönü konfort beklentisinden fazla olan, hız yapayım, makas atayım, kaydırayım, akrobasi yapayım gibi çocuksu arzuları olan, marka ile prestij yakalamak isteyen kişilere hitap ediyor.

    Passat ise 35-45 yaş arası, evlenmiş, hayatında belli bir noktaya gelmiş, marka ile prestij yapma derdi olmayan, olgun, sportifliği kullanımdan ziyade görünümde arayan, hız ve akrobatik sportiflikten ziyade sessizlik, konfor ve rahatlık arayan kişilere hitap ediyor.

    CC ise bence tam ikisinin arasında kalıyor. Yani hem konforumdan taviz vermeyeyim hem de sportif görüntüsü olan bir aracım olsun diyenler için...Şu durumda CC tam bana göre. Aslında 5 serisini tercih ederim ama 180.000 TL çok yüksek bir rakam, 125.000 TL'ye 2.0 TDI 170 PS CC almak gayet mantıklı.

    Tasarım ve Dış Görünüş: 3 serisi
    Prestij: 3 serisi
    Performans: 3 serisi
    Cimrilik: 3 serisi
    Sportiflik: 3 serisi ön planda ama CC'nin çerçevesiz kapı camları muhteşem ötesi.
    Konfor: CC
    İç Hacim: CC
    Sessizlik: CC
    Donanım Özellikleri: CC
    Fiyat/Performans: CC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohara -- 19 Şubat 2012; 8:43:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    kaya golf a6 dan her anlamda üstün mü dedin

    Evet aynen öyle dedim.A6 iki defa test ederek bu yargıya vardım.

    Yeni kasa A6 maalesef eski kasanın gerisinde.

    Hangi anlamda yol tutuş,ses izolasyonu dahili ve harici sesler.Özelikle motor sesi

    ve dışaradıan aracın içine giren diğer araçların sesleri vb.

    Sessizlik, güvenlik, frenleme,yol tutuş hissiyatı bakımından Golf 6 yeni kasa A6 dan da üstün A4 ve makyajlı

    kasa A4 den de üstün.Hele makyaşlı kasa A4 ve A5 deki sis farları tam bir fiyasko.

    Siz yeni kasa A6 test etmediyseniz bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

    Ben yukarıda bahsettiğim araçları test ettim A4 3 sene bindim.

    Saygılar

    sen de onlardansın değilmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Lütfen artık 3 serisi ile passatı karşılaştırmayın. Orta donanım bir 3 serisi gerek performans, gerek kalite, gerek arkadan itişin verdiği keyif yönünden hep önde olucaktır ayrıca yeni kasa gerçekten iddaalı bir araç.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    CC'nin açılımı "comfort coupe".

    Yani konfor sınıfı Passat'ın 4 kapılı sport coupe hali. D sınıfı araçlarda konfor bakımından Passat'ın önüne geçen yok bence. 1 yıl boyunca 2010 model Passat kullandım inanılmaz memnun kaldım. Direksiyon simidinin derisi yumuşacık (BMW'den de yumuşak), servotronik o kadar muhtşem ki tek parmakla direksiyonu çevir (BMW'de servo o kadar yumuşak değil), koltuklar inanılmnaz rahat uzun yolda yorulmuyorsun (BMW'de bel desteği bile yok), hele ki sesslik üst seviye (BMW'de rüzgar sesi var), Passat'la 180 KM'ye çıktmadığın sürece ne rüzgar sesi ne yol sesi, artı bir sürü saklama gözü var. CC ile sürüş yapmadım ancak Passat'taki tüm bu konfor avantajların aynen CC'de olduğunu kabul edebiliriz. Artı olarak yeni makyajlı CC'de elekrronik dinamik differansiyel kildii (XDS) konmuş yani normal EDL'nin daha gelişmiş hali, küçük bir ayrıntı belki ama sadece iç dikiz aynası değil sürücü tarafa yan dikiz aynası bile karartmalı. 3 serisinde olmayan elketronik park freni, elektronik bel destek ve sırtlık ayarı, ön ve arka park sensörü, lastik basınç göstergesi, auto hold, yorgunluk tespit sistemi, arka kol dayama, ön ve arka ledler, F1 şanzıman ve adaptif bixenon standart...

    BMW 3.20d'nin eski kasasını (e90) da kullandım ancak konfor yönününden 3 serisi Passat'ın çok gerisinde. 140-150 KM'den sonra rüzgar sesi alıyor, yeteri kadar eşya gözü yok, iç hacmi daha dar, oturma pozisyonu çok alçak kimisi bunu sevebilir ama bana göre inip binmek zor oluyor. Angel eye süper ama xenon standart değil, xenonu ekstra alsan bile adaptif değil. Ama arkadan itiş ve performans tabii ki muhteşem. Yeni kasada rüzgar sesinin daha fazla olduğunu testler söylüyor. Yeni kasa biraz uzamış ama iç hacimde 1 cm dışında fazla bir artış olmadığı söyleniyor. BMW'nin bir artısı da şu: arabadan anlamayan kesimler (mesela kızlar, yaşlı akrabalar vs) için BMW'nin prestiji tabii ki CC'den fazla olacaktır. Ancak arabadan anlayan birileri CC'nin 3 serisine yakın bir fiyatı olduğunu ve ayrıca kaliteli bir araç olduğunu bilecekleridir.

    İki aracın hitap ettiği kesim farklı.

    3 serisi 25-35 yaş arası olup sportif yönü konfort beklentisinden fazla olan, hız yapayım, makas atayım, kaydırayım, akrobasi yapayım gibi çocuksu arzuları olan, marka ile prestij yakalamak isteyen kişilere hitap ediyor.

    Passat ise 35-45 yaş arası, evlenmiş, hayatında belli bir noktaya gelmiş, marka ile prestij yapma derdi olmayan, olgun, sportifliği kullanımdan ziyade görünümde arayan, hız ve akrobatik sportiflikten ziyade sessizlik, konfor ve rahatlık arayan kişilere hitap ediyor.

    CC ise bence tam ikisinin arasında kalıyor. Yani hem konforumdan taviz vermeyeyim hem de sportif görüntüsü olan bir aracım olsun diyenler için...Şu durumda CC tam bana göre. Aslında 5 serisini tercih ederim ama 180.000 TL çok yüksek bir rakam, 125.000 TL'ye 2.0 TDI 170 PS CC almak gayet mantıklı.

    Tasarım ve Dış Görünüş: 3 serisi
    Prestij: 3 serisi
    Performans: 3 serisi
    Cimrilik: 3 serisi
    Sportiflik: 3 serisi ön planda ama CC'nin çerçevesiz kapı camları muhteşem ötesi.
    Konfor: CC
    İç Hacim: CC
    Sessizlik: CC
    Donanım Özellikleri: CC
    Fiyat/Performans: CC



    Doktor bey hep dünya kadar para bayılıp prestij yoksunu arabaları tercih etmekten ne zaman vazgeçeceksniz

    100 bin lira verip sportage alırsınız

    90 bin lira verip passat alırsınız

    Yakışmıyor

    F30 da rüzgar sesi olduğu bir söylenti test etmeden bu kanıya varılamaz.

    Baktım google a, 1 tane kişi konu açmış bunun hakkında, söylenti var demiş sadece. Daha neyin ne olduğu belli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 19 Şubat 2012; 12:17:01 >




  • Orijinalden alıntı: Caipirinha


    Doktor bey hep dünya kadar para bayılıp prestij yoksunu arabaları tercih etmekten ne zaman vazgeçeceksniz

    100 bin lira verip sportage alırsınız

    90 bin lira verip passat alırsınız

    Yakışmıyor


    F30 da rüzgar sesi olduğu bir söylenti test etmeden bu kanıya varılamaz.

    Baktım google a, 1 tane kişi konu açmış bunun hakkında, söylenti var demiş sadece. Daha neyin ne olduğu belli değil.





    Bak bu sitede F30 test sürüşü yapanlar ne yazmış:

    we nonetheless noticed a rather good amount of wind noise coming over the front fenders and past the A-pillars and mirrors while at 80-mph Spanish highway cruising speeds.

    http://www.autoblog.com/2011/11/18/2012-bmw-3-series-first-drive-review-video/

    bu benim iddiam değil test sürüşü yapnlar söylüyor ayrıca BMW forumlarında F30'de rüzgar sesi olduğuna dair başka yorumlar da var. Bence F30 alacak kişi sadece basit bir test sürüşü ile yetinmemeli ve otobana çıkıp 120-130 KM'ye kadar çıkmalı ve rüzgar sesi olup olmadığını anlamalıdır.

    ben prestiji başka markaların logosunda aramıyorum, benim şahsi presjtimi bana yetiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohara -- 19 Şubat 2012; 12:31:35 >




  • Her tarafından isterse rüzgar sesi gelsin, f30 varken vw nin hiç bir modeline bakmam, illa vag grubundan bişey alcaksam mis gibi a5 var.

    Olay prestijde değil, 328i varken, CC ye bakılırmı yaw :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 19 Şubat 2012; 12:36:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    kaya golf a6 dan her anlamda üstün mü dedin

    Evet aynen öyle dedim.A6 iki defa test ederek bu yargıya vardım.

    Yeni kasa A6 maalesef eski kasanın gerisinde.

    Hangi anlamda yol tutuş,ses izolasyonu dahili ve harici sesler.Özelikle motor sesi

    ve dışaradıan aracın içine giren diğer araçların sesleri vb.

    Sessizlik, güvenlik, frenleme,yol tutuş hissiyatı bakımından Golf 6 yeni kasa A6 dan da üstün A4 ve makyajlı

    kasa A4 den de üstün.Hele makyaşlı kasa A4 ve A5 deki sis farları tam bir fiyasko.

    Siz yeni kasa A6 test etmediyseniz bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

    Ben yukarıda bahsettiğim araçları test ettim A4 3 sene bindim.

    Saygılar

    Merhaba iyi akşamlar öncelikle,

    Şuan bahsettiğiniz 2012 model A6 2.0 TDI multitronic otomobil kullanmaktayım, yazınızda anlam veremediğim nokta C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak C segmenti Golf 6'yı üstün bulmanız.

    Marka fanatizanlığı yapmadım bu zamana kadar, yapmam da mesajlarımı takip edenler bilirler lakin bu saçmalamaktan başka birşey değil. Belgeler sununuz bize bu konu hakkında, bakalım hepbirlikte söylediğiniz üzere Golf'ün üstünlüğünü görelim, yıllardır göremediğimiz E segmentine karşı koyacak otomobil olduğunun farkına varamamışız.

    Size de iyi geceler diliyorum.

    Yalnız sizin "C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak" tırnak içinde

    sarf ettiğiniz cümleyi yadırgadığımı belirmek isterim.İkince nokta aracınızı güle güle kullanın.Bende A6 alma niyetindeyim yukarıdaki iletilerim de

    belirtmiş olduğum eksiklerden dolayı aracı almaktan vazgeçtim.Premium diye bahsettiğiniz markanın A4,A6,Q5 modellerini kullandım.

    Öyle premum yanı yok liste fiyatı dışında.D segmentin de lider genel verimlilik anlamında Bmw F10 kasadır.

    Yol tutuş anlamında ise Mercedes E serisi AMG paket olması koşuluyla 3 modelden de üstündür.

    A6 sadece elektronik ayrıntılarda üstün olabilir.Ses sistemi vb.Onun dışında izalosyon ve yol tutuş manasında virajı kast ediyorum.

    Düz otoyoldan bahsetmiyorum.Üzgünüm ama benim görüşlerim bunlar.Doğru söyleyeni 9 köyden kovsalar da sonuç bu.

    Saygılar

    F10 e segmenti once onu ogren.

    Sokakta birisinE soylesen kufur duyucagin icin rahat rahat salliyosun burdan.

    Kedi ulasamadigi cigere mundar dermis golf a6 dan iyiymis.O yuzden de almaktan vazgecmis beyfendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amg6.3


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    kaya golf a6 dan her anlamda üstün mü dedin

    Evet aynen öyle dedim.A6 iki defa test ederek bu yargıya vardım.

    Yeni kasa A6 maalesef eski kasanın gerisinde.

    Hangi anlamda yol tutuş,ses izolasyonu dahili ve harici sesler.Özelikle motor sesi

    ve dışaradıan aracın içine giren diğer araçların sesleri vb.

    Sessizlik, güvenlik, frenleme,yol tutuş hissiyatı bakımından Golf 6 yeni kasa A6 dan da üstün A4 ve makyajlı

    kasa A4 den de üstün.Hele makyaşlı kasa A4 ve A5 deki sis farları tam bir fiyasko.

    Siz yeni kasa A6 test etmediyseniz bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

    Ben yukarıda bahsettiğim araçları test ettim A4 3 sene bindim.

    Saygılar

    Merhaba iyi akşamlar öncelikle,

    Şuan bahsettiğiniz 2012 model A6 2.0 TDI multitronic otomobil kullanmaktayım, yazınızda anlam veremediğim nokta C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak C segmenti Golf 6'yı üstün bulmanız.

    Marka fanatizanlığı yapmadım bu zamana kadar, yapmam da mesajlarımı takip edenler bilirler lakin bu saçmalamaktan başka birşey değil. Belgeler sununuz bize bu konu hakkında, bakalım hepbirlikte söylediğiniz üzere Golf'ün üstünlüğünü görelim, yıllardır göremediğimiz E segmentine karşı koyacak otomobil olduğunun farkına varamamışız.

    Size de iyi geceler diliyorum.

    Yalnız sizin "C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak" tırnak içinde

    sarf ettiğiniz cümleyi yadırgadığımı belirmek isterim.İkince nokta aracınızı güle güle kullanın.Bende A6 alma niyetindeyim yukarıdaki iletilerim de

    belirtmiş olduğum eksiklerden dolayı aracı almaktan vazgeçtim.Premium diye bahsettiğiniz markanın A4,A6,Q5 modellerini kullandım.

    Öyle premum yanı yok liste fiyatı dışında.D segmentin de lider genel verimlilik anlamında Bmw F10 kasadır.

    Yol tutuş anlamında ise Mercedes E serisi AMG paket olması koşuluyla 3 modelden de üstündür.

    A6 sadece elektronik ayrıntılarda üstün olabilir.Ses sistemi vb.Onun dışında izalosyon ve yol tutuş manasında virajı kast ediyorum.

    Düz otoyoldan bahsetmiyorum.Üzgünüm ama benim görüşlerim bunlar.Doğru söyleyeni 9 köyden kovsalar da sonuç bu.

    Saygılar

    F10 e segmenti once onu ogren.

    Sokakta birisinE soylesen kufur duyucagin icin rahat rahat salliyosun burdan.

    Kedi ulasamadigi cigere mundar dermis golf a6 dan iyiymis.O yuzden de almaktan vazgecmis beyfendi

    Olur mu? Audi A8 4.2 TFSI, Golf 6 konforunu ve prestijini veremiyor. Performans desen Golf 1.6 TDI 105 beygir motor.

    A6'nın yol tutuşu kötü yol sesi alıyor içeriye malzemeler kalitesiz. Golf 6 öyle mi? F Segmentine yeni terfi etti Golf 6.




  • konuyu takipteyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amg6.3


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    kaya golf a6 dan her anlamda üstün mü dedin

    Evet aynen öyle dedim.A6 iki defa test ederek bu yargıya vardım.

    Yeni kasa A6 maalesef eski kasanın gerisinde.

    Hangi anlamda yol tutuş,ses izolasyonu dahili ve harici sesler.Özelikle motor sesi

    ve dışaradıan aracın içine giren diğer araçların sesleri vb.

    Sessizlik, güvenlik, frenleme,yol tutuş hissiyatı bakımından Golf 6 yeni kasa A6 dan da üstün A4 ve makyajlı

    kasa A4 den de üstün.Hele makyaşlı kasa A4 ve A5 deki sis farları tam bir fiyasko.

    Siz yeni kasa A6 test etmediyseniz bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

    Ben yukarıda bahsettiğim araçları test ettim A4 3 sene bindim.

    Saygılar

    Merhaba iyi akşamlar öncelikle,

    Şuan bahsettiğiniz 2012 model A6 2.0 TDI multitronic otomobil kullanmaktayım, yazınızda anlam veremediğim nokta C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak C segmenti Golf 6'yı üstün bulmanız.

    Marka fanatizanlığı yapmadım bu zamana kadar, yapmam da mesajlarımı takip edenler bilirler lakin bu saçmalamaktan başka birşey değil. Belgeler sununuz bize bu konu hakkında, bakalım hepbirlikte söylediğiniz üzere Golf'ün üstünlüğünü görelim, yıllardır göremediğimiz E segmentine karşı koyacak otomobil olduğunun farkına varamamışız.

    Size de iyi geceler diliyorum.

    Yalnız sizin "C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak" tırnak içinde

    sarf ettiğiniz cümleyi yadırgadığımı belirmek isterim.İkince nokta aracınızı güle güle kullanın.Bende A6 alma niyetindeyim yukarıdaki iletilerim de

    belirtmiş olduğum eksiklerden dolayı aracı almaktan vazgeçtim.Premium diye bahsettiğiniz markanın A4,A6,Q5 modellerini kullandım.

    Öyle premum yanı yok liste fiyatı dışında.D segmentin de lider genel verimlilik anlamında Bmw F10 kasadır.

    Yol tutuş anlamında ise Mercedes E serisi AMG paket olması koşuluyla 3 modelden de üstündür.

    A6 sadece elektronik ayrıntılarda üstün olabilir.Ses sistemi vb.Onun dışında izalosyon ve yol tutuş manasında virajı kast ediyorum.

    Düz otoyoldan bahsetmiyorum.Üzgünüm ama benim görüşlerim bunlar.Doğru söyleyeni 9 köyden kovsalar da sonuç bu.

    Saygılar

    F10 e segmenti once onu ogren.

    Sokakta birisinE soylesen kufur duyucagin icin rahat rahat salliyosun burdan.

    Kedi ulasamadigi cigere mundar dermis golf a6 dan iyiymis.O yuzden de almaktan vazgecmis beyfendi

    Tamam sen haklısın.Sen A3 ünle mutlu ol yeter.

    Segment olayına gelince D veya F veyaz x,y,z bumu yani onca yazdığım yazıdan çıkardığın sonuç.

    Yani D segmenti yazdım diye tüm konu duman oldu öyle mi?vah vah olur hata yapmış olabilirim.

    Sen ne kadar söylersen söyle karşıdaki kapasitesi oranında algılarmış.

    Aslında senin, bu kedi ve ciğer sokak ağzı jargonuna cevap bile yazılmaz,ancak "donanım haberin" niteliğinden dolayı

    cevap yazıyorum.Keşke otomotiv konusunda benim kadar tecrüben olsa.Golf A6 dan verimlik fiyat performans bakımından

    ve senin kullandığın çakma Golfden de iyi.Şunu da unutma dinle imanın kimde olduğu belli olmaz.Sana vatandaşlık numaramı vereyim

    kullandığım araçları sorgula.Bana felsefe yapma burada.Benim tezlerimi çürütecek donen varsa konuş, yoksa yorum yapma.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    Zengin çocuğu olup asıl araba alma sebebi hava atmak olan biri değilsen Passatı şiddetle öneririm. Hem Passatı hem 3 serisini kullanmış biri olarak, konfor, sessizlik, hacim gibi konularda Passat daha önde. 3 serisinin önde oldıuğu tek nokta performans.

    Ben de makyajlı cc ile normal passat arasında kaldım ve 90 bine passat higline siparişi verdim, kaporamı yatırdım. Tabii satış temsilcisinden siparişimi CC olarakl değiştirebilme garantisi aldım. Ama her halukarda motor seçeneğim 1.4 TSI 160 PS DSG olacak.

    Bu motora sahip CC'nin fiyatı 90-95 bandında olur.

    Mart sonu gibi CC'ler gelecek duruma göre CC alacağım duruma göre Passat. CC'nin kötü yanı standart donanımı, Higlene Passat'ın yanıdna çok söneğük kalıyor.

    Eski kasa 3 serisinden bahsediyorsunuz siz linkleri inceleyin adam yeni kasadan bahsetmiş te allam ya

    Ayrıca 3 serisi diyorum ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zakazuka

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    Zengin çocuğu olup asıl araba alma sebebi hava atmak olan biri değilsen Passatı şiddetle öneririm. Hem Passatı hem 3 serisini kullanmış biri olarak, konfor, sessizlik, hacim gibi konularda Passat daha önde. 3 serisinin önde oldıuğu tek nokta performans.

    Ben de makyajlı cc ile normal passat arasında kaldım ve 90 bine passat higline siparişi verdim, kaporamı yatırdım. Tabii satış temsilcisinden siparişimi CC olarakl değiştirebilme garantisi aldım. Ama her halukarda motor seçeneğim 1.4 TSI 160 PS DSG olacak.

    Bu motora sahip CC'nin fiyatı 90-95 bandında olur.

    Mart sonu gibi CC'ler gelecek duruma göre CC alacağım duruma göre Passat. CC'nin kötü yanı standart donanımı, Higlene Passat'ın yanıdna çok söneğük kalıyor.

    Eski kasa 3 serisinden bahsediyorsunuz siz linkleri inceleyin adam yeni kasadan bahsetmiş te allam ya

    Ayrıca 3 serisi diyorum ben

    kasa değişince 3 serisi 1-2 cm dışında daha büyük hacimli mi oldu, kasa değişinice iyi sesslişeti mi ve kasa değişince daha mı konforlu oldu? kaportadaki değişşiklikler aracın konforunu, sessizliğini ve iç hacmini etkilemez. aynı malzeme kullanılıyor zaten. kald ki f30 teslerinde daha fazla rüzgar sesi olduğu söyleniyor.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.