Şimdi Ara

YENİ BMW 3 SERİSİ Mİ..? YENİ VW CC Mİ..? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
228
Cevap
2
Favori
28.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkes yine atıp tutmuş. Yeni kasayı kaç kişi görmüş kullanmış ki yorum yapıyor zaten anlamıyorum.
    Ben e90 kasa ile makyajsız CC yi karşılaştırırsam kesinlikle ve kesinlikle CC alırım. Bu yaz iki aracıda gittim inceledim araştırdım test ettim.
    Donanım olarak aynı fiyata CC çok daha fazlasını sunuyor. Direksiz kapılar spor koltuklar vs. çok önemli ayrıntılar. Kaldı ki en dolu(sport plus) donanımda bile elektrikli koltuk opsiyonel.
    Ancak tabiki sürüş karakterleri çok farklı araçlar. Herşeyden önce konfor arıyorsanız bmwden uzak durun.

    Buyrun buda benim vakti zamanında yaptığım "tarafsız" karşılaştırmam.

    PASSAT CC 2.0 TDI 170 BG DSG

    170 bg @ 4200 rpm, 350nm tork @ 1750-2500 rpm. 0-100 8.6sn
    Şehir içi: 7.8lt
    Şehir dışı: 5.1 lt

    BMW den fazla olan donanımları

    Direksiz kapılar
    Nubuk-Deri spor koltuklar
    6'lı CD Değiştirici (Radyoya entegre)
    Direksiyondan kumanda edilebilen tiptronik vites özelliği*
    Orta konsolda 230 V soket
    Elektrikli sürücü koltuğu
    Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik ( bmwde emin olmamakla birlikte ufak stepne var)
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    Ön park sensörü
    Adaptif Şasi Kontrol Sistemi (Elektronik Amortisör Kontrolü)
    Elektromekanik park freni ( BMWde klasik el freni)
    Lastik basınç monitör sistemi


    BMW 320D 184bg

    184BG @ 4000rpm, 380nm tork @ 1750-2750 rpm. 0-100 7.6sn
    Şehir içi: 6.8lt
    Şehir dışı: 4.4 lt

    BMW'nin artıları

    Arkadan itiş
    Marka
    Şık ön konsol + Idrive
    M tamponlar+ M direksiyon
    İkinci el değeri


    Ancak yeni kasa 3 serisini gidip incelemden de karar vermeyin derim. Şunuda hatırlatayım. Passat CC ile test sürüşü yapmak mümkün değil.




  • Tasarım: 3 serisi
    Prestij: 3 serisi
    Performans: 3 serisi

    Yerinizde olsam kesinlikle 3 serisini tercih ederdim. Kesinlikle mükemmel bir araç. Yukarıda yazılan rüzgar sesi falan gibi kötülemelere aldanmayın böyle bir şey yok.
  • BMW yi bu kadar küçük görülmesini anlamıyorum.

    Yakında vw'yi ferrari'yle karşılaştırırsanız şaşırmam.
  • ya şu kocaman resmleri 5-10 kere alıntı yapmak ne kazandırıyo size biraz dikkat edin!

    Yeni 3 serisi çok iddalı hem tasarım hem güç hem yakıt yeni CC ne olmş öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTIMATE93

     YENİ BMW 3 SERİSİ Mİ..? YENİ VW CC Mİ..?


    Yeni 3 serisinden rüzgar sesi sorunu var. Ayrıca iç mekan hacmi ve sessilik konusunda Passat'ın çok gerisinde.

    Yeni 3 serisi derken nasıl oluyor o iş F30'danmı bahsediyorsun kullandınmı ki biliyorsun. O kadar test edildi. Dünyaca ünlü sürücüler test etti aracı kimse rüzgar sorunu demedi hatta neredeyse takip ettiğim bütün otomobil dergileri 3 serisinin rakiplerinin oldukça önünde olduğunu söyledi.




  • Bu forumda bazılarına traktör ve tarım araçları genel bölümü açmak ve oraya almak lazım. Fanatizmin ve bilgi sahibi olmadan yazılan yorumların haddi hesabı yok. Millet A6 ile Golf'ü kıyaslar Passat ile 3 serisini kıyaslar yok rüzgar sesi yok yağmur suyu yok kar soğuğu. Ama yinede seviyorum bu forumu oldukça eğlenceli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    kaya golf a6 dan her anlamda üstün mü dedin

    Evet aynen öyle dedim.A6 iki defa test ederek bu yargıya vardım.

    Yeni kasa A6 maalesef eski kasanın gerisinde.

    Hangi anlamda yol tutuş,ses izolasyonu dahili ve harici sesler.Özelikle motor sesi

    ve dışaradıan aracın içine giren diğer araçların sesleri vb.

    Sessizlik, güvenlik, frenleme,yol tutuş hissiyatı bakımından Golf 6 yeni kasa A6 dan da üstün A4 ve makyajlı

    kasa A4 den de üstün.Hele makyaşlı kasa A4 ve A5 deki sis farları tam bir fiyasko.

    Siz yeni kasa A6 test etmediyseniz bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

    Ben yukarıda bahsettiğim araçları test ettim A4 3 sene bindim.

    Saygılar

    Merhaba iyi akşamlar öncelikle,

    Şuan bahsettiğiniz 2012 model A6 2.0 TDI multitronic otomobil kullanmaktayım, yazınızda anlam veremediğim nokta C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak C segmenti Golf 6'yı üstün bulmanız.

    Marka fanatizanlığı yapmadım bu zamana kadar, yapmam da mesajlarımı takip edenler bilirler lakin bu saçmalamaktan başka birşey değil. Belgeler sununuz bize bu konu hakkında, bakalım hepbirlikte söylediğiniz üzere Golf'ün üstünlüğünü görelim, yıllardır göremediğimiz E segmentine karşı koyacak otomobil olduğunun farkına varamamışız.

    Size de iyi geceler diliyorum.

    Yalnız sizin "C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak" tırnak içinde

    sarf ettiğiniz cümleyi yadırgadığımı belirmek isterim.İkince nokta aracınızı güle güle kullanın.Bende A6 alma niyetindeyim yukarıdaki iletilerim de

    belirtmiş olduğum eksiklerden dolayı aracı almaktan vazgeçtim.Premium diye bahsettiğiniz markanın A4,A6,Q5 modellerini kullandım.

    Öyle premum yanı yok liste fiyatı dışında.D segmentin de lider genel verimlilik anlamında Bmw F10 kasadır.

    Yol tutuş anlamında ise Mercedes E serisi AMG paket olması koşuluyla 3 modelden de üstündür.

    A6 sadece elektronik ayrıntılarda üstün olabilir.Ses sistemi vb.Onun dışında izalosyon ve yol tutuş manasında virajı kast ediyorum.

    Düz otoyoldan bahsetmiyorum.Üzgünüm ama benim görüşlerim bunlar.Doğru söyleyeni 9 köyden kovsalar da sonuç bu.

    Saygılar




  • Burada yine arkadaşların komik bir premium takıntısı var. İddia ediyorum ki CC,3 serisi karşısında öyle hiç de ezilecek bir model değil. Ama bazılarının henüz ulaşamayıp gıpta ile bakmasından olacak BMW BMW demekten başka bir şey bilmiyorlar. Anlamıyorum ki bu CC'ye kaç kişi bindi, inceledi. Ya hadi Passat'a deseniz eyvallah da, CC özel bir model fakat şunu bu forum anlayamadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    kaya golf a6 dan her anlamda üstün mü dedin

    Evet aynen öyle dedim.A6 iki defa test ederek bu yargıya vardım.

    Yeni kasa A6 maalesef eski kasanın gerisinde.

    Hangi anlamda yol tutuş,ses izolasyonu dahili ve harici sesler.Özelikle motor sesi

    ve dışaradıan aracın içine giren diğer araçların sesleri vb.

    Sessizlik, güvenlik, frenleme,yol tutuş hissiyatı bakımından Golf 6 yeni kasa A6 dan da üstün A4 ve makyajlı

    kasa A4 den de üstün.Hele makyaşlı kasa A4 ve A5 deki sis farları tam bir fiyasko.

    Siz yeni kasa A6 test etmediyseniz bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

    Ben yukarıda bahsettiğim araçları test ettim A4 3 sene bindim.

    Saygılar

    Merhaba iyi akşamlar öncelikle,

    Şuan bahsettiğiniz 2012 model A6 2.0 TDI multitronic otomobil kullanmaktayım, yazınızda anlam veremediğim nokta C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak C segmenti Golf 6'yı üstün bulmanız.

    Marka fanatizanlığı yapmadım bu zamana kadar, yapmam da mesajlarımı takip edenler bilirler lakin bu saçmalamaktan başka birşey değil. Belgeler sununuz bize bu konu hakkında, bakalım hepbirlikte söylediğiniz üzere Golf'ün üstünlüğünü görelim, yıllardır göremediğimiz E segmentine karşı koyacak otomobil olduğunun farkına varamamışız.

    Size de iyi geceler diliyorum.

    Yalnız sizin "C Segmenti halk arabası olan Volkswagen ile Coupe-D ve E segmenti premium marka Audi'leri karşılaştırarak" tırnak içinde

    sarf ettiğiniz cümleyi yadırgadığımı belirmek isterim.İkince nokta aracınızı güle güle kullanın.Bende A6 alma niyetindeyim yukarıdaki iletilerim de

    belirtmiş olduğum eksiklerden dolayı aracı almaktan vazgeçtim.Premium diye bahsettiğiniz markanın A4,A6,Q5 modellerini kullandım.

    Öyle premum yanı yok liste fiyatı dışında.D segmentin de lider genel verimlilik anlamında Bmw F10 kasadır.

    Yol tutuş anlamında ise Mercedes E serisi AMG paket olması koşuluyla 3 modelden de üstündür.

    A6 sadece elektronik ayrıntılarda üstün olabilir.Ses sistemi vb.Onun dışında izalosyon ve yol tutuş manasında virajı kast ediyorum.

    Düz otoyoldan bahsetmiyorum.Üzgünüm ama benim görüşlerim bunlar.Doğru söyleyeni 9 köyden kovsalar da sonuç bu.

    Saygılar

    Audi'nin premium marka, Volkswagen'in halk otomobili olduğunu belirtmekte bir yanlış veya sakınca olmadığı gibi bahsettiğiniz yalıtım,ses izolasyonu,viraj,yol tutuş gibi konularda Golf 6'ya olan üstünlüğü tartışmaya gelmeyecek bir konudur,üzerinde fazla durarak forumu gereksiz yere meşgul etmek istemiyorum.

    Bunun dışında F10 kasa 5 Serisi ve W212 E Serisi ile karşılaştırarak bu modelleri A6'dan üstün bulmanız,bu 2 model ile mukayese etmeniz gayet doğaldır. Bmw ve Mercedes'i üstün bulmanız, daha çok beğenmeniz de gayet doğaldır. Şahsen Audi A6 sahibi olduğum halde F10 kasa 5 Serisini daha çok beğeniyorum özellikle son dönemde ülkemizde satışa sunulan 525d xDrive 2000cc 218HP Twinturbo Power teknolojisine sahip 4 çeker modeli şuan için E segmentinin lideridir benim gözümde. Diyeceksin neden A6 tercih ettin? Doğrudan E segmenti otomobil bakarak A6 tercih etmedim, hazırda bu otomobil olduğundan ve farklı durumlardan dolayı şuan bana ait. Memnun musun diye sorarsan çok memnunum yukarıdaki sorunları yaşamıyorum, yol tutuşu S-line oluşundan ötürü gayet tatmin edici. AMG C Serisi'ni yol tutuş konusunda daha iyi bulduğumu da belirtmek isterim yukarıdaki yazıda tek katıldığım nokta AMG E Serisi yol tutuşu hakkında yazdığın cümle, bunun dışındaki görüşlerin asılsız bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the best or nothing -- 18 Şubat 2012; 0:05:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    Arkadaşlar araç tercihim şuan bu iki araçtan oluşuyor.

    Mevcut aracım.2011 model golf tdi dsg comfortline.

    Önceki aracım 2008 model yeni kasa B8 Audi A4 2.0 tdi mauel idi.

    Motor önceliğim iki markada da, tercihen dizel olacak.

    CC de 1.4 tsi 160hp dsg de olabilir.Ancak hedefim 170 hp dizel ünite.(keşke 177hp lik motor olsa)

    Hem geniş hemde sportif araba hem tercih sebebim olmuştur.

    Lakin yeni 3 serisi de genişlik anlamında işimi görür.

    Konu hakkında görüşlerinizi bildirseniz sevinirim.

    İlgili linkler:
    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/

    http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/design/visualizer.html

    http://www.volkswagen.de/de/models/cc/farben-und-felgen.html

    http://www.autobild.de/videos/video-vw-cc-2822777.html

    http://binekarac.vw.com.tr/volkswagen-cc-main.aspx

    Saygılar..

    hatirlarsiniz; e90 320d ve golf comfortline tdi dsg sahibiydim.. f30 3 serisini de afrika savanlarinda avini gozleyen kaplan gibi bekliyordum..


    f30 3 serisi ile baslayayim; motor sanziman ve aktarma super, hic lafim yok.. gelgelelim, maliyet kaygilari sebebiyle olsa gerek, aracta f10 5 serisi malzemeleri kullanmadilar! f20 1 serisi malzemeleriyle uretildi.. 2010'da cikan yeni x3'u gordugumde baya heyecanlanmis ve beklentiye girmistim cunku x3'un malzemeleri f10'a daha yakin, ancak f30 simdilik benim icin hayal kirikligi.. bunu ortadan kaldiracak tek kosul, f10 520'ler 170-180 bantlarindayken 320d'yi 110.000tl civarina alabilmem olur ki su an bu fiyatlandirmayla imkansiz.. dolayisiyla f30'un uzerini su an cizmis durumdayim..

    gelelim yeni passat cc'ye.. ic mekani siradan bir passat'tan farksiz, ki bu kotu bir sey degil elbette.. kullandigim e90'dan da kat kat daha konforludur.. her gun 150 km yol yapan ben; nasil bir sure sonra kendimi e90'in yanindan yuruyup gecip golf'e binmis buluyorsam, ayni kosullarda passat'in da uzerine atlarim o kesin... fakaaaat; 140bglik motorunu highline donanimda normal kasada 110 bin tl'ye satan dogusun normal kasadan daha pahali
    sattigi cc'nin bir de 170 hp versiyonunu 120'den asagi verecegine ihtimal bile yok.. mevcut passat cc'yi yolda gordugumde begeniyorum, gercekten guzel buluyorum.. cok da konforlu ve sessizdir eminim..o arac bana verilse cok memnun olurum ama ben o araca kazanmak icin kendi alin terimi doktugum parami baglamam..

    tek bir istisna haric; zaten ekonomik olan tsi 160 hp motoru comfortline donanimda 75000'i gecmezse, ki bu da hayalcilik sanirim..

    seciminizde basarilar :)




  • Karsilastirilmasi mumkun olmayan iki arac arasinda kalmissiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Burada yine arkadaşların komik bir premium takıntısı var. İddia ediyorum ki CC,3 serisi karşısında öyle hiç de ezilecek bir model değil. Ama bazılarının henüz ulaşamayıp gıpta ile bakmasından olacak BMW BMW demekten başka bir şey bilmiyorlar. Anlamıyorum ki bu CC'ye kaç kişi bindi, inceledi. Ya hadi Passat'a deseniz eyvallah da, CC özel bir model fakat şunu bu forum anlayamadı.

    CC mükemmel bir araç. Zaten beğendiğim bir araçtı inceleyince hayran kaldım. Motoru dışında (320d bariz üstün) herşeyiyle çok iyi araç ama bu aracın asıl numarası tasarımı(ydı). Yeni iğrenç tasarımından sonra olmayan kitleyide kaybedecek büyük ihtimal, bu sınıfın müşterisi passat müşterisine pek benzemez.
  • Yeni BMW 3 Serisi ile test sürüşüne çıkın.Kararı siz vereceksiniz zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    kaya golf a6 dan her anlamda üstün mü dedin

    Evet aynen öyle dedim.A6 iki defa test ederek bu yargıya vardım.

    Yeni kasa A6 maalesef eski kasanın gerisinde.

    Hangi anlamda yol tutuş,ses izolasyonu dahili ve harici sesler.Özelikle motor sesi

    ve dışaradıan aracın içine giren diğer araçların sesleri vb.

    Sessizlik, güvenlik, frenleme,yol tutuş hissiyatı bakımından Golf 6 yeni kasa A6 dan da üstün A4 ve makyajlı

    kasa A4 den de üstün.Hele makyaşlı kasa A4 ve A5 deki sis farları tam bir fiyasko.

    Siz yeni kasa A6 test etmediyseniz bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

    Ben yukarıda bahsettiğim araçları test ettim A4 3 sene bindim.

    Saygılar

    Yok ben bir sey iddia etmiyorum neden boyle bir yargiya vardigini merak ettim ;)




  • BMW ye cidden ayıp olmuş, birde yeni 3 serisi valla cevap yazmak bile koyuyo insana karşılaştırmak vs.

    motoru daha performanslı daha az yakıt tüketim, daha modern iç tasarım, passatınki millattan kalma, dış tasarım bahsetmeye gerek yok, 3 serisi alın
  • hocam bence sen 3-4 tane golf al , koy kenara.

    eskidikçe yenisine geçersin, nerden baksan 20 sene götürür seni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    hocam bence sen 3-4 tane golf al , koy kenara.

    eskidikçe yenisine geçersin, nerden baksan 20 sene götürür seni.

    Tamam tavsiyeni not aldım.Sizin için 5 tane alayım.

    Yani esas sorduğum soruya adam gibi cevap veren 3-4 arkadaş çıktı.

    Onun dışında yorum yapanlar gereksiz kahve sohbeti içindeler.

    Oturduğu yerden ahkam kesenler, marka fanatikliği yapanlar benim konuma yorum yapmasınlar.

    Ülkemizin neden bu halde olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.

    Yazık çok yazık...

    Bu benimle dalaşan konuyu rayından çıkaran arkadaşlar bir gün ayarlayın size yukarıda yazdıklarımı ispat edeyim.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atroce

    BMW ye cidden ayıp olmuş, birde yeni 3 serisi valla cevap yazmak bile koyuyo insana karşılaştırmak vs.

    motoru daha performanslı daha az yakıt tüketim, daha modern iç tasarım, passatınki millattan kalma, dış tasarım bahsetmeye gerek yok, 3 serisi alın

    bugun tekrar gidip baktim yeni 3'e.. modernline vardi.. ama yok arkadas.. o idrive'in kontrol butonlari benim 2010 model aracimda cok daha kaliteliydi.. kol dayama yeri, esya saklama yerlerindeki plastikler cok alt kalite hissi verdi bana.. 144.000TL fiyat yazmislar bir de utanmadan.. bilginiz olsun 184.000TL'ye 528i xdrive veriyorlar..
  • daha kimsenin görmediği-binmediği-dokunmadığı iki araç arasından tavsiye isteyip araya da "Golf A4den de A6dan da her anlamda üstün" deyip nasıl "adam gibi" cevap bekleyebiliyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    daha kimsenin görmediği-binmediği-dokunmadığı iki araç arasından tavsiye isteyip araya da "Golf A4den de A6dan da her anlamda üstün" deyip nasıl "adam gibi" cevap bekleyebiliyorsun?



    İki araçta bilinen araçlardır.CC makyaj geçirmiş,3 serisi ise sözüm ona kasa değiştirmiş.Bende oda faceliften ibarettir.

    Ben sadece ön fikir olarak forumda ki aklı başında medeni şekilde yorumlar yapan arkadaşların görüşlerini almak istedim.

    Ben yine Golf 6 nın sürücüye verdiği güven,konfor ve verimlilik anlamında yeni A6 ve A4 den üstündür sözümün arkasındayım.

    Yani bu sözü yazdım diye beni linç mi edeceksiniz.Bu forumda ilk Mercedes E, Bmw f10 Audi Q5 vb testleri tarafsız gözle yapan bendim.

    Bende az çok otomobillerden anlıyorum.F10 yol tutuşunda problem var dediğimi de oturduğu yerden ahkam kesenler astılar kestiler beni.

    Sonra ne oldu yapılan testlerde bunun gerçek olduğu ortaya çıktı.Buradan tekrar yazıyorum bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup ahkam kesmesin kimse.

    Ben yazdıklarımın arkasındayım.Her zaman ispata hazırım.Gidelim bir Audi showrooma çoğuda arkadaşlarım.Kartalda Gürdal bey,Erel de Cem BEYDEMİR.

    Test edelim yeni A6 ve mevcut a4 dediğim olumsuzluklar var mı yok mu hep birlikte görelim.

    1-Yol tutuş sorunu viraj viyadüklerde önden kopma eğilimi.(S line paketten bahsetmiyorum.)

    2-Dışarıdaki araçların seslerini içeriye alma olayı camların inceliğinden dolayı.

    Bundan dolayıdır ki opsiyon olarak lamine cam eklediler.Bu dediğim olay Q5 modellerinde mevcut

    3-Lastik yuvarlanma sesi ve 70-100 km civarında frene hafif basıp bırakıldığında balata uğultusu.

    4-Önceki kasa A6 ve güncel kasa A4 de olmayan motor sesinin kabine sızması.

    Bu yukarıda yazdığım hiç bir olumsuzluk Golf 6 da yok.Aksini iddia eden varsa her zaman ispata hazırım.

    Ben ezbere konuşmam.A4 3 sene kullandım.Bu yukarıda yazdığım olumsuzluklardan sadece motor sesi olayı yoktu.

    150bin den fazla para vereceğim bana göre sorun olan konularla uğraşacağım

    Saygılar..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.