Şimdi Ara

Yeni BMW i5 ve iX modelleri daha ucuza daha fazla menzil sunuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni BMW i5 ve iX modelleri daha ucuza daha fazla menzil sunuyor



    BMW, elektrikli otomobillerinde hem performans hem menzil açısından dikkat çeken bir güncellemeye imza attı. Markanın popüler modellerinden i5 ve iX serisi, yeni donanımlarıyla artık daha güçlü, verimli ve kullanıcı dostu bir sürüş sunuyor.



    Yeni BMW i5 eDrive40, yapılan teknik iyileştirmeler sayesinde artık tek şarjla 310 mil (yaklaşık 499 km) menzil sunuyor. Bu da önceki versiyona göre yaklaşık %5’lik bir artış anlamına geliyor. Dört tekerlekten çekişli i5 xDrive40 modeli ise 278 mil (yaklaşık 447 km) menzile ulaşarak bir adım öne çıkıyor. Bu gelişmede rol oynayan en önemli yeniliklerden biri ise, enerji dönüşümünü daha verimli hale getiren yeni nesil silikon karbür (SiC) inverter teknolojisi.



    Ayrıca Bkz.Galaxy S25 Edge’in Avrupa fiyatları belli oldu: Sürpriz etiketler



    BMW’nin büyük elektrikli SUV’u iX de 2026 modeliyle ciddi bir mesafe kat etmiş durumda. iX xDrive60, artık 364 mil (586 km) menzil vadediyor. Bu rakam, geçtiğimiz yılki modele göre tam 55 mil daha fazla. Yeni giriş seviyesi iX xDrive45 ise 402 beygir güç ve 312 mil (502 km) menzille geliyor. Üstelik bu model, 75.150 dolardan başlayan fiyat etiketiyle serinin en ulaşılabilir seçeneği olmuş.



    Tasarım tarafında da ince dokunuşlar yapılmış. Yenilenen far grubu, ışıklandırmalı ön ızgara ve iç mekânda sunulan yeni deri kombinasyonları, BMW’nin detaylara verdiği önemi gösteriyor. Ayrıca 2026 iX, markanın yeni kavisli ekran sistemine sahip ilk modeli olma özelliği taşıyor. Bu sistem, sürüş dışındaki anlarda video izleme ve oyun oynama gibi özelliklerle otomobil içi deneyimi farklı bir boyuta taşıyor.



    BMW’nin bu güncellemeleri, elektrikli araç segmentindeki rekabette elini güçlendirecek gibi görünüyor. Hem menzil artışı hem de fiyat-performans dengesindeki iyileştirmeler, kullanıcılar için oldukça cazip hale gelmiş durumda.




    Kaynak:https://electrek.co/2025/04/08/bmw-evs-gain-more-range-2026-ix-hits-impressive-364-miles/







  • Togg T-10x'in de bir güncelleme alması gerek artık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BYD'nin kral araçlarının (BYD Han L EV, Tang L EV) yanında maalesef BMW... SEN BİLE, evet, geride kaldın.

    Sana hayırlı işler.

    Param olsa, hiç düşünmeden, otonom bir şekilde direkt koşarak gidip BYD Tang L EV alırım.

    Çünkü saniyede 2 km menzil katan şarz hızı herkesin anlayabileceği bir şey değildir.

  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt

    2 yıldır elektrikli araç kullanıyorum (Tesla Model Y), 40 bin km yol yaptım. Her yer hızlı şarj iken BYD’nin şarj teknolojisinin pek bir anlamı yok… önemli olan konfor, güvenlik ve sağlamlık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ortalama %70 tutuyor bu elektriklilerde. yani ortalama 477 yerine 310 km falan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 12 Nisan 2025; 1:52:53 >
  • BTMWTMP B kullanıcısına yanıt

    Ortalama %80 - %20 şarj arası kaç km gidiyorsunuz? Pişman mısınız? Tekrar araç alacak olsanız gene Tesla mı olurdu?

  • FısFısss kullanıcısına yanıt

    Açıkçası tekrar alacak olsam yine elektrikli alırdım ama Tesla mı emin değilim. Evimde şarj imkanım var o yüzden tatile gittiğim senede 20-30 gün hariç şarj konusunda hiçbir hesaplama ya da plan yapmıyorum. Gönlümden daha üst segment olduğu için BMW iX var ancak onda da Borusan’a güvenmiyorum. Eğer iX bir seçenek olmasaydı yine Tesla alırdım, evet.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.