Hbrit konusunda tartışmaları okudum bir yakınımda hbrit var kendisinden takip ediyorum. Hbrit oldukça başarılı ve verimli, bende mümkünse aracı satıp üstüne biraz koyup sıfır hbrit alabilirim. |
YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025 (610. sayfa)


-
-
Ne marka arac ? Hybrid olarak ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şehir içinde tüketimi yarı yarıya düşürüyor hibrit motor. Keza uzun yoldada sadece benzinli araçlara göre daha az yakıyor. 1.2 ekonomik verimli hibrit, donanım, konfor, genişlik, rahatlık hepsi mevcut yeni C4 te. Önceden de fiyat performans aracıydı ama makyajla çıtayı bu konuda da yukarı taşımışlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ODJK3434 -- 30 Nisan 2025; 10:27:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
istanbul şehiriçi 10 litre dedikleri için vazgeçtim c4x ten 7-8 e razıydım
-
Sürekli dur kalk trafikte ve kısa mesafe kullanırsanız 10+ lt ler bile hayal değil. Ben Ankara içinde kullanıyorum ama işe gidip gelmiyorum, hafta sonu kursa gidiyoruz, parka bahçeye gidiyoruz, AVM ye gidiyoruz. Öyle aman aman yoğun trafiğe girmiyoruz, yoksa sabah akşam iş trafiğinde 9-10 lt rahat yakar sanıyorum.
-
5000 km yaptım 9 litre yaktı çok kullanmadığım için fazla takılmıyorum 14 ayda yaptım bunu bu 5000 km 2500 km si otobanda hız 150 160 ortalama
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sung -- 30 Nisan 2025; 12:7:43 > -
Küçük hacimli motorun o hızlarda yüksek yakıt tüketimine sahip olması şaşırtıcı değil zaten.
Mühim olan bilinçli tüketici olmak, her benzinli motor dur kalk trafik ve kısa mesafede çok yakar, küçük hacimli motor da yüksek hızlarda çok yakar. Bunları bildikten sonrası insanı üzmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen bunu bilerek aldım zaten yazmamın amacı alacak olanlar bunu bilsin
Ayrıca sadece daha az yakıyor diye bunu satıp hibrit almayı düşünmem tahmini 300000 tl fark çıkar buda kaç yıllık benzin paran zaten benzin dışında başka avantajlarının da olması lazım bunu yapmak için mesela lansmanı yapılan yeni c5 düşünürüm aradaki fark onu almaya değer donanım olarak da bir çok artısı var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sung -- 30 Nisan 2025; 12:29:54 > -
Bir zamanlar C5'te de kullandıkları 1.6 180 BG'lik motor olacaktı şunda ki ahhhh :)
-
He yaaa. O motor niye kalktı? Çok mu yakıyordu neydi derdi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
eskiden dizel kısa mesafe çok yakar derlerdi. ben de benzinli de çok yakar derdim. ama dizelin çok olayı benzinin azına denk gelir derdim. soğuk motor soğuk hava her şeyde arttırıyor. elektirk de bile.
-
Şaka makinesi gibi olurdu, tadından yenmezdi. O motorda sanırım kayış problemi de yoktu.
-
gelecek hocam. yanılmıyorsam plug in hybrit ile 225 lik olarak gelecek. şaka makinesi olur. ama c4 te olmaz.
-
C5'e gelir herhalde
-
AB nin saçma emisyon işlerinden ötürüdür. 1.6 Plug-In Hybrid 225 BG şeklinde bir türü var ama bu motorun.
-
C4 LERİN HBRİTLERİNE BAKICAM VEYA BYD NIN HBRİTLERİDE OLABİLİR HOCAM.
-
Evet, kesinlikle öyle. Dizelin çoğu, benzinlinin azına denk geliyor.
Yakınımda 1.5 dCi fluence otomatik var, %80 işe git gel için kullanıyor, özellikle akşam çok trafiğe giriyor, geçen tüketimine baktım 6,5 lt /100 km gösteriyordu. Halbuki motorun teknik verisi ş. içinde 5.2 lt sanırım.
-
Yeni c5 i gördünüz mü?
-
dci çok iyi. reno devam etmeliydi.
-
Hocam rakım yüksekse start-stop kapanır bu hybrid araçlara özel bi durum değil start-stop lu dizel araçlarla da başıma gelen bi durum maalesef erzuruma gittiğimde aracın rölantideki devir saati bile yükseliyor. Çözüm nedir bilmiyorum aracın alışması mı gerekir yazılım mı düzeltir bilinmez ama start stop kapanıyor kapandığında da elektrikli motor devreye giremiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X