Şimdi Ara

YENİ CLİO 4 ANA KONU (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
766
Cevap
13
Favori
55.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endru

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Bu degerler cok zor bence


    Demissin. Neye gore ? Araci test ettin mi? Adam aracin fabrika verilerini yazmis.ustelik fazla fazla 5lt demis. Baska bir basliktada benzinli versiyonla dahi sehirici 4.2lt degeri yakalanmis. Simdi sen kalkmis bu degerler zor diyorsun. Nesi zor onu anlamadim? Hani test edersin yakalayamazsin degerleri anlarim belki ama o da yok. Sallamissin sadece maksat arabaya camur atmak olsun. Renault'ya kizmissin ya.

    Sen ne söylediğini bilmiyorsun kafan başka yerde takılmış kalmışşın bir yere

    Hızı 90 km sabitlersin çıkarsın otobana ancak bu değerler olur 0 bagaj tek yolcu ile olur buda ancak

    forumda gördüğüm kadarıyla 3-4 tane clio başlığı var şu anda ve siz clio almaktan vazgeçip başka araç aldığınızdan beri clio hakkında hiç olumlu bir cümle kurduğunuzu görmedim...

    yakıt tüketiminden tutupta reklamına kadar bütün her şeye muhalifet olmuş durumdasınız...

    ne olduda geçen hafta öve öve bitiremediğiniz clio bu hafta başka clio mu oldu acaba ?

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 9 Ekim 2012; 23:45:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endru

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Bu degerler cok zor bence


    Demissin. Neye gore ? Araci test ettin mi? Adam aracin fabrika verilerini yazmis.ustelik fazla fazla 5lt demis. Baska bir basliktada benzinli versiyonla dahi sehirici 4.2lt degeri yakalanmis. Simdi sen kalkmis bu degerler zor diyorsun. Nesi zor onu anlamadim? Hani test edersin yakalayamazsin degerleri anlarim belki ama o da yok. Sallamissin sadece maksat arabaya camur atmak olsun. Renault'ya kizmissin ya.

    Sen ne söylediğini bilmiyorsun kafan başka yerde takılmış kalmışşın bir yere

    Hızı 90 km sabitlersin çıkarsın otobana ancak bu değerler olur 0 bagaj tek yolcu ile olur buda ancak

    forumda gördüğüm kadarıyla 3-4 tane clio başlığı var şu anda ve siz clio almaktan vazgeçip başka araç aldığınızdan beri clio hakkında hiç olumlu bir cümle kurduğunuzu görmedim...

    yakıt tüketiminden tutupta reklamına kadar bütün her şeye muhalifet olmuş durumdasınız...

    ne olduda geçen hafta öve öve bitiremediğiniz clio bu hafta başka clio mu oldu acaba ?

    Akşam akşam cidden çekilmiyorsun

    Okuduğunu anla bir önce

    Sonra yaz bence

    Reklamı beğenmedim

    Yakıt tüketimi için ise bence bu değerler olmaz dedim hepsi bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    ...

    Renault'un milletin gözünde teneke imajı yok. Bence bu konuda yanılıyorsunuz. Eskiden bile Tofaş'a göre hep daha sağlam olduğu bilinirdi. Gelişen teknolojiyle de diğer birçok firmaya göre hiç kötü bir imajı yok bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: endru

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Bu degerler cok zor bence


    Demissin. Neye gore ? Araci test ettin mi? Adam aracin fabrika verilerini yazmis.ustelik fazla fazla 5lt demis. Baska bir basliktada benzinli versiyonla dahi sehirici 4.2lt degeri yakalanmis. Simdi sen kalkmis bu degerler zor diyorsun. Nesi zor onu anlamadim? Hani test edersin yakalayamazsin degerleri anlarim belki ama o da yok. Sallamissin sadece maksat arabaya camur atmak olsun. Renault'ya kizmissin ya.

    Sen ne söylediğini bilmiyorsun kafan başka yerde takılmış kalmışşın bir yere

    Hızı 90 km sabitlersin çıkarsın otobana ancak bu değerler olur 0 bagaj tek yolcu ile olur buda ancak

    forumda gördüğüm kadarıyla 3-4 tane clio başlığı var şu anda ve siz clio almaktan vazgeçip başka araç aldığınızdan beri clio hakkında hiç olumlu bir cümle kurduğunuzu görmedim...

    yakıt tüketiminden tutupta reklamına kadar bütün her şeye muhalifet olmuş durumdasınız...

    ne olduda geçen hafta öve öve bitiremediğiniz clio bu hafta başka clio mu oldu acaba ?

    Akşam akşam cidden çekilmiyorsun

    Okuduğunu anla bir önce

    Sonra yaz bence

    Reklamı beğenmedim

    Yakıt tüketimi için ise bence bu değerler olmaz dedim hepsi bu



    okuduğumu ben çok çok iyi anlıyorum sen merak etme

    asıl sen bence ilk önce düşün sonra yaz.

    ayrıca sen beni çeksen ne olur çekmesen ne olur...seviyeni koru yeter...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    arka camlar elektrikli olacak ve r-link denen zımbırtıya yazılım güncellemesiyle fazladan 1 özellik daha eklenecek bahanesiyle fiyatı yükselirse almaktan vazgeçeceğim b sınıfı küçüçük hele reno gibi bir markaya ne özelliği olursa olsun isterse kanatlanıp uçsun 38-39.000 tl üstü para vermem ayrıca başımdan geçen fluence faciası varki bunuda düşününce sinirlerim tepeme çıkıyor 3-4 aylık garajda duran arabanın boyası soyulur mu ? iç mekanda soyulan kopan yerinden çıkan parçalar ve arabanın her tarafından gelen takır tukur seslerde cabası rönonun c sınıfı arabasında boyle sorunlar çıkıyorsa clio da neler olmazki

    Bizimde şirketteki Fluance 30 binde iken alt takım istiyor, tıkırtıları inanılmaz arttı.. Ama ben sanmıyorumki Clio 4 Fluance kadar kalitesiz olsun ama insan içinde yine bir kuşku var




  • Ben bugun touch donanım seviyesinde 0.9 lt tce motorlu olanı test ettim Reno flash ta .Eyüp civarında 15 dk.lık bi gezinti oldu.Arabanın motoru gayet yeterli ; o yokuşlarda bilerek yüksek viteste 1200 devir civarında bırakıp toparlanacakmı diye baktım gayet iyi.s&s özelliğinide çok beğendim.debriyaja dokunur dokunmaz motor çalışıyo,durup boşa aldığııda da hemen duruyor. Arabayı park edip el frenini çekincede stop ediyo.boşuna hiç çalışmıyo motor.O yokuşlu yolda bile 7 civarı yaktı ortalama.iç kaliteside çok hoşuma gitti multimedya sistemine bayıldım ses sistemide güzel.Direksiyon tepkileri biraz hissiz gelsede fena diil .fren dozlaması güzel.motor sesi çok geldi bana 1 hafta önce test ettiğim 1.0lt ecoboost lu focusun motorunun hemen hemen sesi gelmiyordu.Tabi o c sınıfı ama ! lansman kırmızılı kırmızı iç döşemeli icon donanımlı 0.9 tce motorlusuna 35.000 fiyat verdiler.test ettiğimede 33.000 olur dediler.




  • Test ettiğiniz araç Touch verilen fiyat Icon içinmi ? Fiyat Icon içinse iyi fiyat. Icon liste fiyatı 37.000 Üzerinde. Sanırım Touch yazacaktınız.
  • Arkadaşlar arabayı bende test ettim hemde showromda detaylı inceledim. bu anlatacaklarım arabanın sadece eksi yönleri olacak artı yönlerini diğer arkadaşlar anlatıyor zaten.

    öncelikle icon versiyonda arka camlar çevirmeli ( ban)
    icon versiyonda yedek lastik yoktu , tamir kiti koymuşlar ( ban)
    ön konsol plastik kısmı 1. sınıf değil.
    buyuk ekranın dokunmatik hassasiyeti normal (samsung galaxy veya iphone gibi değil ama)
    yanlış hatırlamıyorsam arabada cd çalar yok. ( ban)
    arka cam çok kucuk görüş engeli mevcut
    test ettiğim araba dışı beyaz içi siyahdı.
    arabanın içi kasvetli ( mesela sol kolunuzu cama koyamazsınız)
    web sayfasında 33900 tl olan icon 1200 cc bayide anahtar teslim 35000 tl ( ban)
    reklamlarda çıkan sıfır faiz clio için yok. (ban)
    kişileştirme için hiç heveslenmeyin bayide ne model ve döşeme varsa ancak onu alabilirsiniz.
    dokunmatik ekran sürüş güvenliğine etki edebilir , bakmadan düğmeler gibi kulanamıyorsunuz.

    son yorum dikkat lütfen
    arka camları çevirmerli olan clio icon 1200 cc 35000 tl
    arka camları otomatik olan megane busines 34500 tl ( anahtar teslim) ban.ban.ban.ve bayide gri renk var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackdiamondly

    Ben bugun touch donanım seviyesinde 0.9 lt tce motorlu olanı test ettim Reno flash ta .Eyüp civarında 15 dk.lık bi gezinti oldu.Arabanın motoru gayet yeterli ; o yokuşlarda bilerek yüksek viteste 1200 devir civarında bırakıp toparlanacakmı diye baktım gayet iyi.s&s özelliğinide çok beğendim.debriyaja dokunur dokunmaz motor çalışıyo,durup boşa aldığııda da hemen duruyor. Arabayı park edip el frenini çekincede stop ediyo.boşuna hiç çalışmıyo motor.O yokuşlu yolda bile 7 civarı yaktı ortalama.iç kaliteside çok hoşuma gitti multimedya sistemine bayıldım ses sistemide güzel.Direksiyon tepkileri biraz hissiz gelsede fena diil .fren dozlaması güzel.motor sesi çok geldi bana 1 hafta önce test ettiğim 1.0lt ecoboost lu focusun motorunun hemen hemen sesi gelmiyordu.Tabi o c sınıfı ama ! lansman kırmızılı kırmızı iç döşemeli icon donanımlı 0.9 tce motorlusuna 35.000 fiyat verdiler.test ettiğimede 33.000 olur dediler.

    Icon'a mı 35000 verdiler? emin misiniz? Bana 37.500 çektiler. Hatta jant vs. için de ayrı ücret isteniyor.

    Hayatımda araba almayacağım bir bayi varsa o da Renault Flash tır.
    Müşteri ile ilgi alaka sıfır. Aksine kabadayı gibiler.

    Renault FLASH




  • Test aracını 35,500 e bırakmışlar anladığım kadarı ile...
  • Aracı alan yok değil mi?
  • Ben beğendim aracı fiyatı da fena değil.208'in full olanı çok daha fazla 45 civarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Ben beğendim aracı fiyatı da fena değil.208'in full olanı çok daha fazla 45 civarı.

    Fiyatı boşverin, 208'e bindiniz mi hiç?

    Bu kadar berbat bi tasarım ve malzeme olabilir ancak. Hele o emanet duran kuş kadar direksiyonu yok mu
  • İstinyedeki showroomda 5 araç birden var. Gri olanındı sanırım tam hatırlamıyorum yan kapı bozulmuş. Açılırken takılıyordu ve kapanırken güçlü bir ses çıkarıyordu. Bu kadar çabuk bozulmamalıydı. Onun yanında bir de GT-line Megane vardı ki of of of koltukları, tamponu, göstergeleri harika olmuş.
  • Dışı ne kadar güzelse içi de o kadar iğrenç... Genel olarak hep içine bakacağım bir aracın içi bu kadar dandik durmamalı. Dacia sanderoya bu iç tasarımı koysalar anlarım ama clio ya bu kadar uydurma iç tasarım yapılmamalıydı. Ayrıca en dolusu bile ESPyi saymazsak boş....
  • dun test ettim, hep sehir ici araci olarak konusuluyor ama gorus acilari iyi sayilmaz, 1.84 boyunda biri olarak dikiz aynasindan bile epey rahatsiz oldum, eger katalog verilerine yaklasiyorsa yakiti icin alinir degilse fiatin puntosu daha iyi bir arac bence(bir sene grande punto dizel kullandim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D64E5BC10 -- 16 Ekim 2012; 13:49:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az önce bahçeli milli kütüphane'nin önündeki teşhir aracını inceledim. tasarım olarak renault-üstü bir araç olmuş. çok genç işi bir araç. direksiyon, kadranlar filan nefis. 1200cc 90 beygir orta donanım araca 35 diyorlar.

    aracı süremedim. sadece içine oturdum ve eksileri.

    -kapı plastiği çok zayıf. elle bastırınca bile içeri doğru eğiliyor.
    -bagaj küçük (ama b sınıfı araca göre iyi sayılır)
    -arka camlar en üst seviye donanımda bile otomatik değil.

    not: otomatik vites opsiyonu ocak 2013'te gelecekmiş.
  • Bugün Clio4 ü test ettim. Touch donnaım 0,9cc 90 beygirlik modelini kullandım.
    Öncelikle en beğendiğim tarafı yol tutuşu oldu. Kendi aracımı zorladığım virajlarda clio4'ü zorladım. Ve hiç bu kadar iyi olacağını beklemiyordum.
    Motor 0,9cc olmasına rağmen düz yolda atak ve güzel hızlanıyor ancak çok atak değil, zaten bunu beklemek haksızlık olur. Araçta 3 kişi herbiri 90 kilodan olsa, uzun soluklu rampalarda sürekli vites düşürmek zorunda kaldım. 900cc lik motor için aslında sorun etmemek lazım.
    Malzeme kalitesi yerinde fakat rüzgar sesini ön kapı fitillerinden çok alıyor gibi geldi. Birde arkada oturmadım ama oturan arkadaşım çok rahat olmadığını, diz mesafesinin yeterli olmadığından bahsetti, ben hiç arkayı görmedim bile.
    Bana göre tek eksisi fiyatı. Çift yönlü digital klimalı, esp li, 110beygir dizel c sınıfı arabamı satıp üstüne 10bin tl verip bunu almak çok fazla mantıksız geldi.




  • Sadece resimlerini gördüğü bir araca mok atmak bizim millete has bir durum olsa gerek
  • 2 hatta 3 haftadır dönen muhabbet aynı; arka camlar otomatik değilmiş ! Ne arka cam otomatiği hastasıymışsınız arkadaş ? Bu kadar önemliyse almazsınız Clio 4 olur biter, yok değilse mis gibi arabaya b.k atılacak durum değil yani.. Şu anda sınıfında lansman fiyatlarıyla ve donanımı ile benzinli versiyonlarda uzak ara evet rakipsiz şekilde liderliğe oturdu Clio 4.. Bu araç varken gidip de Fiesta, Polo vs. benzinli alanın aklına şaşarım..
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.