Şimdi Ara

YENİ CLİO 4 ANA KONU (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
766
Cevap
13
Favori
55.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Bugün Clio4 ü test ettim. Touch donnaım 0,9cc 90 beygirlik modelini kullandım.
    Öncelikle en beğendiğim tarafı yol tutuşu oldu. Kendi aracımı zorladığım virajlarda clio4'ü zorladım. Ve hiç bu kadar iyi olacağını beklemiyordum.
    Motor 0,9cc olmasına rağmen düz yolda atak ve güzel hızlanıyor ancak çok atak değil, zaten bunu beklemek haksızlık olur. Araçta 3 kişi herbiri 90 kilodan olsa, uzun soluklu rampalarda sürekli vites düşürmek zorunda kaldım. 900cc lik motor için aslında sorun etmemek lazım.
    Malzeme kalitesi yerinde fakat rüzgar sesini ön kapı fitillerinden çok alıyor gibi geldi. Birde arkada oturmadım ama oturan arkadaşım çok rahat olmadığını, diz mesafesinin yeterli olmadığından bahsetti, ben hiç arkayı görmedim bile.
    Bana göre tek eksisi fiyatı. Çift yönlü digital klimalı, esp li, 110beygir dizel c sınıfı arabamı satıp üstüne 10bin tl verip bunu almak çok fazla mantıksız geldi.


    zaten C satıp B almak mantıksız.. değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    2 hatta 3 haftadır dönen muhabbet aynı; arka camlar otomatik değilmiş ! Ne arka cam otomatiği hastasıymışsınız arkadaş ? Bu kadar önemliyse almazsınız Clio 4 olur biter, yok değilse mis gibi arabaya b.k atılacak durum değil yani.. Şu anda sınıfında lansman fiyatlarıyla ve donanımı ile benzinli versiyonlarda uzak ara evet rakipsiz şekilde liderliğe oturdu Clio 4.. Bu araç varken gidip de Fiesta, Polo vs. benzinli alanın aklına şaşarım..

    Derlerki varsın jant kapaklı olsun, sis farı olmasın, camlar manual olsun ama ESP'siz olmasın derler. Ama adam baz donanıma bile ESP koymuş, arka cama laf ediyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endru

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Bu degerler cok zor bence


    Demissin. Neye gore ? Araci test ettin mi? Adam aracin fabrika verilerini yazmis.ustelik fazla fazla 5lt demis. Baska bir basliktada benzinli versiyonla dahi sehirici 4.2lt degeri yakalanmis. Simdi sen kalkmis bu degerler zor diyorsun. Nesi zor onu anlamadim? Hani test edersin yakalayamazsin degerleri anlarim belki ama o da yok. Sallamissin sadece maksat arabaya camur atmak olsun. Renault'ya kizmissin ya.

    Sen ne söylediğini bilmiyorsun kafan başka yerde takılmış kalmışşın bir yere

    Hızı 90 km sabitlersin çıkarsın otobana ancak bu değerler olur 0 bagaj tek yolcu ile olur buda ancak

    forumda gördüğüm kadarıyla 3-4 tane clio başlığı var şu anda ve siz clio almaktan vazgeçip başka araç aldığınızdan beri clio hakkında hiç olumlu bir cümle kurduğunuzu görmedim...

    yakıt tüketiminden tutupta reklamına kadar bütün her şeye muhalifet olmuş durumdasınız...

    ne olduda geçen hafta öve öve bitiremediğiniz clio bu hafta başka clio mu oldu acaba ?

    Gorunce bende daha dune kadar arabaya bayiliyordu noldu simdi diyordum, sen demissin.

    Adam Volvo almadan evvel VW ve Audiye toz kondurmuyordu, simdi ise Volvoya toz kondurmuyor. Ayni sekilde Clioyu almadi ya kotule babam kotule.

    Fikirleri bir anda 180 derece degisen boyle birini daha gormedim yemin ederim.

    Araba kendinin olunca dunyalar iyisi yoksa i ihh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Bugün Clio4 ü test ettim. Touch donnaım 0,9cc 90 beygirlik modelini kullandım.
    Öncelikle en beğendiğim tarafı yol tutuşu oldu. Kendi aracımı zorladığım virajlarda clio4'ü zorladım. Ve hiç bu kadar iyi olacağını beklemiyordum.
    Motor 0,9cc olmasına rağmen düz yolda atak ve güzel hızlanıyor ancak çok atak değil, zaten bunu beklemek haksızlık olur. Araçta 3 kişi herbiri 90 kilodan olsa, uzun soluklu rampalarda sürekli vites düşürmek zorunda kaldım. 900cc lik motor için aslında sorun etmemek lazım.
    Malzeme kalitesi yerinde fakat rüzgar sesini ön kapı fitillerinden çok alıyor gibi geldi. Birde arkada oturmadım ama oturan arkadaşım çok rahat olmadığını, diz mesafesinin yeterli olmadığından bahsetti, ben hiç arkayı görmedim bile.
    Bana göre tek eksisi fiyatı. Çift yönlü digital klimalı, esp li, 110beygir dizel c sınıfı arabamı satıp üstüne 10bin tl verip bunu almak çok fazla mantıksız geldi.


    zaten C satıp B almak mantıksız.. değil mi?

    Yani aradaki fiyat farkına bakarsak çok mantıksız, 110bin km deki, sürekli sorun çıkartma potansiyeli tasıyan bir aracı satıpta, sıfır bir araç almak mantıksız değil tabikide.




  • Burada o kadar boş muhabbetler dönüyor ki son zamanlarda; milletin niyeti üzüm yemek değil bağcıyı dövmek oldu.. 8 ay önce Fiesta aldım My Fiesta donanımlı 34.750 verdim, şimdi olsa bir dakika düşünmez alırdım Clio'yu.. B ve C sınıfında hatta D sınıfında bile tüm araçlar birbirinin aynısı; motor hacmi, şanzuman, güç.. Markaların teknolojileri hemen hemen aynı platformda zaten, onun için araç alırken fiyat, tasarım ve en önemlisi donanım farkı belirliyor.. Renault ki hiç haz etmediğim bir markadır; tam zamanında ve tam on ikiden vurduğu bir pazarlama stratejisi ile ilerliyor. Megane, Laguna ve Latitude'de geriye doğru attığı adımları bu sefer ileriye doğru atmış.. Son tahlilde sen tüketiciye bonkör davranırsan onlar da sana davranırlar..
  • quote:

    Gorunce bende daha dune kadar arabaya bayiliyordu noldu simdi diyordum, sen demissin.

    Adam Volvo almadan evvel VW ve Audiye toz kondurmuyordu, simdi ise Volvoya toz kondurmuyor. Ayni sekilde Clioyu almadi ya kotule babam kotule.

    Fikirleri bir anda 180 derece degisen boyle birini daha gormedim yemin ederim.

    Araba kendinin olunca dunyalar iyisi yoksa i ihh


    Gordugum kadariyla cok tutarsiz birisi. Yorumlarini pek ciddiye almamak lazim anladigim kadariyla. Bugun ak dedigine yarin kara der. Tahminim yarin Volvo'yu satsin onuda kotulemeye baslar. Herkes istedigini yazmakta ozgurdur fakat tanimayan insanlar arac alma arefesinde bu yorumlari okuyup ciddiye alabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Bugünün 37 kuruşluk mazot-benzin farkına göre bakarsak; dci motorlu versiyon fabrika verilerine göre 3.6, 0.9 motorlu ise 4.5 yakıyor, dizel versiyon bugünkü pompa fiyatıyla 1000km yolu 156.6 TL, benzinli ise 212.4 TL ile yapıyor. 1000 kmde yaklaşık 56 TL daha ucuza yol alıyor; 10000km de 560 TL. Yani 6000TL farkı kapatması için 107000KM yol yapması gerekiyor aracın. Normal kullanıcı için bu aracın dizel versiyonunu almak saçma olacak.

    bu hesaptan hicbirsey bugune kadar cikmamistir.
    her zaman dizel 2. elde degerini koruyarak satilr,benzinli kaybeder....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kağat üstündeki tüketim verisiyle hesap yapıp sonra birde ikinci el farkını göz önüne almadan hesap yapanlar genelde aracını satıyor yakıt parası yüzünden haberiniz ola
  • armudun da sapı var, üzümün de çöpü.. karpuzun da çekirdeği var, cevizin de kabuğu..

    o kadar ince hesaplar yapıyoruz ki, kardeşim sakınılan çöpe göz batar..
  • artık bu konuya yazmayın cihanair'in yarasını deşmeyin
    tutarsızda olsa severim kendisini o kadar üstüne gelinmesine kimseye hakaret ettiğni görmedim
  • Neyse son kez buradada yazalim

    Bu kadar begendigin arabayi neden almadin

    Simdi kirmizi olan clio 4 ben cok begendim araba tirdan iner inmez isimi gucumu biraktim gittim resimlerini cektim burada paylastim

    Arabaya lafim yok alinacak araba

    Neden almadim ?
    Full paket 1.5 dci clio icin sn son 43.000 tl fiyat aldim

    Kesinlikle renonun tutumu degismis musteri biran once gelsin eskiden oldugu gibi arabayi alsin gitsin derdinde

    Kafamdan hesap ettim bu arabanin otomatik vitesi olsa 5000 ustune koy etti 48.000 arka vamlar hala manuel
    Otomatik vitesle birlikte bu arabaya yeni bir paket gelicekmis 1500 2000 tl olur dedi bayi

    50.000 oldu

    Ben gittim kasasi ne kadar eskide olsa copa paketli 1.6 tdi dsg leonu 53.000 aldim

    Xenon fatindan tut led stoplarina kadar agzina kadar dolu araba

    Beni elestirenler bosa kurek salliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka camlari manuel olan manuel bir arabaya ben 43.000 vermem

    Bu kadar netim

    Zevk meselesi isteyen gider alir saygi duyarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Bugünün 37 kuruşluk mazot-benzin farkına göre bakarsak; dci motorlu versiyon fabrika verilerine göre 3.6, 0.9 motorlu ise 4.5 yakıyor, dizel versiyon bugünkü pompa fiyatıyla 1000km yolu 156.6 TL, benzinli ise 212.4 TL ile yapıyor. 1000 kmde yaklaşık 56 TL daha ucuza yol alıyor; 10000km de 560 TL. Yani 6000TL farkı kapatması için 107000KM yol yapması gerekiyor aracın. Normal kullanıcı için bu aracın dizel versiyonunu almak saçma olacak.

    bu hesaptan hicbirsey bugune kadar cikmamistir.
    her zaman dizel 2. elde degerini koruyarak satilr,benzinli kaybeder....


    Dizelin deger kaybetmemesi icin kullanmaman lazim.

    Kullanmayacaksan da neden dizel alasin.

    100.000 km'yi gecmis bir dizel motorun ikinci el de ne kadar deger kaybettigini herkes cok iyi bilir. Kimse birbirini kandirmasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Bugünün 37 kuruşluk mazot-benzin farkına göre bakarsak; dci motorlu versiyon fabrika verilerine göre 3.6, 0.9 motorlu ise 4.5 yakıyor, dizel versiyon bugünkü pompa fiyatıyla 1000km yolu 156.6 TL, benzinli ise 212.4 TL ile yapıyor. 1000 kmde yaklaşık 56 TL daha ucuza yol alıyor; 10000km de 560 TL. Yani 6000TL farkı kapatması için 107000KM yol yapması gerekiyor aracın. Normal kullanıcı için bu aracın dizel versiyonunu almak saçma olacak.

    bu hesaptan hicbirsey bugune kadar cikmamistir.
    her zaman dizel 2. elde degerini koruyarak satilr,benzinli kaybeder....


    Dizelin deger kaybetmemesi icin kullanmaman lazim.

    Kullanmayacaksan da neden dizel alasin.

    100.000 km'yi gecmis bir dizel motorun ikinci el de ne kadar deger kaybettigini herkes cok iyi bilir. Kimse birbirini kandirmasin.



    ne kadar dogru bir tespit..

    biri 66.000'de biri 30.000'de iki dizel otomatik arac sattim.. ikisi de 1 yaşindaydi ve ikisine de alici adaylari tarafindan soylenen laf km'si çok.. ee ne yapacaktim, dizel arac alip beyefendilere satmak icin kapinin onunde bekletmemi beklediler herhalde.. kardesim diyorum ben uzun yol kullaniyorum, git bak 66.000'deki arabanin balatalari bile degismedi sapasaglam daha da 120.000'e gider diyorum.. bu bile cok sey anlatir adama arabayla ilgili ama yok diyor km cok..

    simdiki aracim da oyle.. posasini satmayi planliyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aracı bugün ilk defa gördüm normalde renodan nefret ederim bedava verseler kapıya koymam diyordum ama arac bugün bütün ön yargılarımı sildi gercekten tasarım süper olmus bizim komsuda kiremit renginden almıs sabah sabah aracın başından ayrılmadım adamlar iyi iş cıkartmıslar en cok i30 un tasarımını begenirdim clio sanki daha iyi olmus gibi keske clio yerine daha farklı bir isim koysalardı clio ucuz şirket arabası gibi artık.
  • yine dizele çamur atanlar konuyu doldurmuş.. arkadaşım madem öyle gidin benzinli modeli alın. size "neden dizel yerine benzinli aldınız?" mı diyecekler?
    alın benzinliyi pahalı pahalı kullanın..
  • Bugün renault bayisine fiyat almak için gittim 75 ve 90 hp lik dizel versiyonlar için kampanyalı fiyat üzerinden %4 indirim yaptılar. zorlasam fiyatı dahada aşağı düşürebilirdim ama henüz kararsız olduğumdan çok uğraşmadım. daha fazla indirim alabileceğimi düşünüyorum henüz tanıdığım bayiye gitmedim ayrıca renault fabrikasında mühendis akrabam var bayilerle arası iyidir daha onu devreye sokmadım hele arka camları otomatik olan versiyon gelsin o zaman düşünürüz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Performance. -- 18 Ekim 2012; 16:45:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Bugünün 37 kuruşluk mazot-benzin farkına göre bakarsak; dci motorlu versiyon fabrika verilerine göre 3.6, 0.9 motorlu ise 4.5 yakıyor, dizel versiyon bugünkü pompa fiyatıyla 1000km yolu 156.6 TL, benzinli ise 212.4 TL ile yapıyor. 1000 kmde yaklaşık 56 TL daha ucuza yol alıyor; 10000km de 560 TL. Yani 6000TL farkı kapatması için 107000KM yol yapması gerekiyor aracın. Normal kullanıcı için bu aracın dizel versiyonunu almak saçma olacak.

    bu hesaptan hicbirsey bugune kadar cikmamistir.
    her zaman dizel 2. elde degerini koruyarak satilr,benzinli kaybeder....


    Dizelin deger kaybetmemesi icin kullanmaman lazim.

    Kullanmayacaksan da neden dizel alasin.

    100.000 km'yi gecmis bir dizel motorun ikinci el de ne kadar deger kaybettigini herkes cok iyi bilir. Kimse birbirini kandirmasin.



    emin ol 100000kmyi gecmis bir benzinliden her zaman daha az defer kaybeder.Dizelin daha uzun omurlu oldugunu,butun ticarilerin dizel oldugunu,agir vasitlarda 1.000.000kmleri gormenin cok kolay oldugunu bunlarin asla venzinlilerde olamayacagini herkes bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Bugünün 37 kuruşluk mazot-benzin farkına göre bakarsak; dci motorlu versiyon fabrika verilerine göre 3.6, 0.9 motorlu ise 4.5 yakıyor, dizel versiyon bugünkü pompa fiyatıyla 1000km yolu 156.6 TL, benzinli ise 212.4 TL ile yapıyor. 1000 kmde yaklaşık 56 TL daha ucuza yol alıyor; 10000km de 560 TL. Yani 6000TL farkı kapatması için 107000KM yol yapması gerekiyor aracın. Normal kullanıcı için bu aracın dizel versiyonunu almak saçma olacak.

    bu hesaptan hicbirsey bugune kadar cikmamistir.
    her zaman dizel 2. elde degerini koruyarak satilr,benzinli kaybeder....


    Dizelin deger kaybetmemesi icin kullanmaman lazim.

    Kullanmayacaksan da neden dizel alasin.

    100.000 km'yi gecmis bir dizel motorun ikinci el de ne kadar deger kaybettigini herkes cok iyi bilir. Kimse birbirini kandirmasin.



    emin ol 100000kmyi gecmis bir benzinliden her zaman daha az defer kaybeder.Dizelin daha uzun omurlu oldugunu,butun ticarilerin dizel oldugunu,agir vasitlarda 1.000.000kmleri gormenin cok kolay oldugunu bunlarin asla venzinlilerde olamayacagini herkes bilir.

    Hocam sen neyden bahsediyorsunki.

    Agir vasitalar da ne alaka. Tamamen farkli motor yapilari. Yuksek hacimli motor, silindir sayisini binek araclarda anca ruyanda gorebilecegin araclar. O araclari benzinli yapsan zaten ekonomik olmaz ticariligi kalmaz.

    Yukarda arkadas anlatmis iste 66 bin km deki dizel aracina bile cok km yapmis denmis. Benzinli arac alirken 66 bin km yi takacak adam tanimiyorum ben.

    Dizelin 4 piezo enjektor parasina benzinli aracina sandik motor alirsin.

    İnsanlar iste bu yuzden ikinci el dizel alirken tedirgin oluyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Bugünün 37 kuruşluk mazot-benzin farkına göre bakarsak; dci motorlu versiyon fabrika verilerine göre 3.6, 0.9 motorlu ise 4.5 yakıyor, dizel versiyon bugünkü pompa fiyatıyla 1000km yolu 156.6 TL, benzinli ise 212.4 TL ile yapıyor. 1000 kmde yaklaşık 56 TL daha ucuza yol alıyor; 10000km de 560 TL. Yani 6000TL farkı kapatması için 107000KM yol yapması gerekiyor aracın. Normal kullanıcı için bu aracın dizel versiyonunu almak saçma olacak.

    bu hesaptan hicbirsey bugune kadar cikmamistir.
    her zaman dizel 2. elde degerini koruyarak satilr,benzinli kaybeder....


    Dizelin deger kaybetmemesi icin kullanmaman lazim.

    Kullanmayacaksan da neden dizel alasin.

    100.000 km'yi gecmis bir dizel motorun ikinci el de ne kadar deger kaybettigini herkes cok iyi bilir. Kimse birbirini kandirmasin.



    emin ol 100000kmyi gecmis bir benzinliden her zaman daha az defer kaybeder.Dizelin daha uzun omurlu oldugunu,butun ticarilerin dizel oldugunu,agir vasitlarda 1.000.000kmleri gormenin cok kolay oldugunu bunlarin asla venzinlilerde olamayacagini herkes bilir.

    Hocam sen neyden bahsediyorsunki.

    Agir vasitalar da ne alaka. Tamamen farkli motor yapilari. Yuksek hacimli motor, silindir sayisini binek araclarda anca ruyanda gorebilecegin araclar. O araclari benzinli yapsan zaten ekonomik olmaz ticariligi kalmaz.

    Yukarda arkadas anlatmis iste 66 bin km deki dizel aracina bile cok km yapmis denmis. Benzinli arac alirken 66 bin km yi takacak adam tanimiyorum ben.

    Dizelin 4 piezo enjektor parasina benzinli aracina sandik motor alirsin.

    İnsanlar iste bu yuzden ikinci el dizel alirken tedirgin oluyorlar.

    dizel her zaman
    torkuyla
    2.eliyle
    ekonomoikligiyle
    benzinliyi dover,son bes yillik satis rakamlarina da bakarsan durum nettir....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.