Şimdi Ara

YENİ CLİO 4 ANA KONU (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
766
Cevap
13
Favori
55.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aslında yapılan yorumlarda hemen hemen herkes aynı kanaatte. aracın dışı süper , ama içi yetersiz, beklentinin çok altında bir kalite var galiba..
  • Bugün yakından inceleme fırsatım oldu. Bu sefer "olmuş" diyorum... Hatta utanmasam Polo BlueMotion'u verip Clio alasım geldi.. Dış dizayn her yönden harika.
    İçeride bir tek koltukların döşemelerini beğenmedim, özellikle arka koltuğa oturunca sürücü koltuğunu ellediğinizde çok basit bir his veriyor. Bir de arka koltuklarda yan destekler biraz zayıf geldi.

    Onun haricinde içerisini beğendim. Teybin özelliklerini karıştırmadım, ama orta konsolda duruşu şık. Direksiyon da yarı deri-yarı lake..

    Renault tasarımcıları ev ödevlerini iyi yapmışlar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endru

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Bu degerler cok zor bence


    Demissin. Neye gore ? Araci test ettin mi? Adam aracin fabrika verilerini yazmis.ustelik fazla fazla 5lt demis. Baska bir basliktada benzinli versiyonla dahi sehirici 4.2lt degeri yakalanmis. Simdi sen kalkmis bu degerler zor diyorsun. Nesi zor onu anlamadim? Hani test edersin yakalayamazsin degerleri anlarim belki ama o da yok. Sallamissin sadece maksat arabaya camur atmak olsun. Renault'ya kizmissin ya.

    Sen ne söylediğini bilmiyorsun kafan başka yerde takılmış kalmışşın bir yere

    Hızı 90 km sabitlersin çıkarsın otobana ancak bu değerler olur 0 bagaj tek yolcu ile olur buda ancak

    forumda gördüğüm kadarıyla 3-4 tane clio başlığı var şu anda ve siz clio almaktan vazgeçip başka araç aldığınızdan beri clio hakkında hiç olumlu bir cümle kurduğunuzu görmedim...

    yakıt tüketiminden tutupta reklamına kadar bütün her şeye muhalifet olmuş durumdasınız...

    ne olduda geçen hafta öve öve bitiremediğiniz clio bu hafta başka clio mu oldu acaba ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtlvnt

    ARKADAŞLAR CHEVROLET CRUZE ARABAMI SATTIM VW JETTA 1.6 TDİ DSG ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM SİZCE COMFORTLİNE ORJİNAL LEDLİ XENON FARLI OLANIMI ALMALIYIM YOKSA HİGHLİNE PAKETLİSİNİMİ ALMALIYIM ARADA KALDIM LÜTFEN YARDIMCI OLUN !!

    orjinal xenon farlı comfortline jetta gördüm bugün bayide fiyat olarak uçmuşlar

    Kesinlikle higline alın derim

    Sen Clio falan almazsın, çaktırmadan VW bayilerinde falan geziyorsun yine.

    Yarın Jetta aldım diye konu açarsan ilk ben linç ederim haberin ola.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantastic Light -- 18 Ekim 2012; 23:41:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Bugün yakından inceleme fırsatım oldu. Bu sefer "olmuş" diyorum... Hatta utanmasam Polo BlueMotion'u verip Clio alasım geldi.. Dış dizayn her yönden harika.
    İçeride bir tek koltukların döşemelerini beğenmedim, özellikle arka koltuğa oturunca sürücü koltuğunu ellediğinizde çok basit bir his veriyor. Bir de arka koltuklarda yan destekler biraz zayıf geldi.

    Onun haricinde içerisini beğendim. Teybin özelliklerini karıştırmadım, ama orta konsolda duruşu şık. Direksiyon da yarı deri-yarı lake..

    Renault tasarımcıları ev ödevlerini iyi yapmışlar...



    Kardeş sen neler diyorsun, bunlar delil olur kurtaramazsın kendini haberin olsun.




  • Dışardan bakınca arka cam normal boyutlarda görüş açısı verecek gibi gözüküyor.

    Ama aracın içinden bakınca arka camın etrafına saçma ve gereksizce içerden kalınlık yapmışlar. Bundan dolayı cam alanı çok daralmış. Nasıl çapulcu bir mühendislikse.

  • Arkadaşlar bende dün gidip aracı test ettim. Dış görünümü gerçektende on numara olmuş. İç malzeme kalitesi kötü olmuş. 44.000 liralık paketli olan aracın içinede baktım oda aynı malzeme kalitesi olarak olmamış. Aracın 90 beygirlik 900 cc 3 silindirli test aracını sürdük motoruna göre gayet iyi bir performansı var. benim 1.2 clio ile 80 le çıktığım yeri 148 ile çıktı anlık tüketimde 8.4 litre yazıyodu. Test aracının ortalama tüketimi 6.6 lt idi test aracına göre gayet iyi bir değer genelde test araçları hor kullanılır. bayi yetkilisine cd çalar nerde diye sordum yok dedi bundamı yok dedim yok hiçbir donanımda yok dedi. Aracın arka görüşü dikiz aynasından bakınca çok küçük olmuş. Aracın yan aynalar gayet iyi olmuş clio 3 e göre.Yol tutuşuda gayet iyiydi. Ama şekli bence segmentindeki araçların en iyisi olmuş sırf şekli için bile alınır.




  • Artık üretime giren araçlarda elektrikli arka cam varmış deniliyor, haberiniz olsun
  • Test sonucunda ben de clio'dan vazgeçtim. 0.9 tce icon icin 36400tl fiyat çektiler. Halbuki ilk listede 35000di

    En iğrenç sey kapı içindeki tas gibi kırmızı plastik. Yeni colt'tan da bu sebeple sogumustum.

    Dizeli inanılmaz motor sesi alıyor. Megane'imdaki motorun aynısı güya ama sesini hiç duymamıştım daha once. Resmen motor kucağımda gibi.

    Yol sesi de cok fazla.

    Rüzgar sesi de oluyor. Cok da hizlanmamama rağmen.

    İç mekan çingene tasarımı test araçlarında. Kırmızı konsol olmamış. Parlak siyah kaplama basımıza bela olacağa benziyor.

    Arka cam cok dar, dürbün gibi gözüküyor aynadan bakınca.

    Bagaj cok küçük değil. Oturma pozisyonu, koltuklar fena değil. ses sistemi bekledigim kadar iyi değil.

    Kısacası belki de techno Executive megane ii 1.5 Dci'in azizliğine uğradı ama yine de icime sinmedi. Klasik bir B sınıfı arac. Dizaynı hoş olsa da beklentilerimi karşılamadı. Vazgeçtim.

    Dalga geçip "sifir km broadway" diye niteledigim Duster'i da test ettim bu vesileyle. Hiç aklımda yoktu ancak test cok hoşuma gitti. Konfor clio'dan daha iyi. Ses yalıtımı, yumuşak suspansiyonlari hoşuma gitti. Clio'da yanımdan arac geçince cam mı açık diye arkaya baktım resmen ama duster daha sessizdi.


    42.900'e Beyaz renk Duster laurate 1.5 dci 4x2 90hp, look paket, deri direksiyon alıyorum. Ncap puanları da sadece yaya ve asistan donanımlar nedeniyle düşük. İçeriyi koruması ayni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigit+ -- 20 Ekim 2012; 23:32:34 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araç ilk çıktığında 44/45 milyara almak için can atıp milletle polemiğe giren bi çok insan şimdilerde başka araçlara yönelmiş durumda... Ne güzel :)

    Zamannda çok söyledik.. 35 milyarlık donanımı sırf tasarım yahut clio'nun geçmişi için alınır.. Ama gidipte bu sınıftaki araca 45 milyar civarı bi rakam verilmez...
  • Babama araba alacağız aynı sınıfta değiller ama yeni Clio ile yeni panda seçenekleri oldu.Performans beklentimiz yok.Navigasyon ve dokunmatik ekran,far yağmur sensörü dışında donanımları aynı gibi.İkisinde de Esp,otomatik klima,sis farı vs var. Clio Icon 1.2 75 bg 33990, Panda Lounge 1.2 69 bg opsiyonları ile 32300.
    Bana göre Clio daha mantıklı ama Panda da 2bin daha ucuz.
    Sizce hangisi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuncu -- 21 Ekim 2012; 11:34:11 >
  • Ne clio imiş arakadaş yılların renault u liste fiyatından daha pahalıya araç satmaya çalışıyor.Ki liste fiyatından her aracında 3-4 bin tl fiyatk kırarlar genelde..ESP olayını olsun tasarımını olsun artı olarak görmekle beraber arka camların manuel olması olsun fahiş fiyatı olsun edc yi bulunmaz hint kumaşı gibi gösterme çabası olsun kabul edilemez...Manuel b segmenti bir araca 40 bin tl verebilmem için çok üst düzey malzeme kalitesi ve iyi bir işçilik beklerim ama en son gördüğüm renaultun c segmenti fluence inde bile araç dökülüyordu clio dan daha iyisi beklemek hayal bunu da zaman hepimize ispatlayacak.. Genede rekabet açısından yeni modellere sonuna kadar destek veriyorum fiyatlar ve donanımlar zamanla oturursa makyajla falan malzeme kalitesi iyileştirilirse şehiriçi kullanım ağırlıklı tercih edilebilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuncu

    Babama araba alacağız aynı sınıfta değiller ama yeni Clio ile yeni panda seçenekleri oldu.Performans beklentimiz yok.Navigasyon ve dokunmatik ekran,far yağmur sensörü dışında donanımları aynı gibi.İkisinde de Esp,otomatik klima,sis farı vs var. Clio Icon 1.2 75 bg 33990, Panda Lounge 1.2 69 bg opsiyonları ile 32300.
    Bana göre Clio daha mantıklı ama Panda da 2bin daha ucuz.
    Sizce hangisi?

    Yeni pandayı gördünüz mü? İyi gibiydi. Kasımda gelecek diyorlardı.

    1.2 75hp ısınızı görecekse clio alınabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    Bu araç ilk çıktığında 44/45 milyara almak için can atıp milletle polemiğe giren bi çok insan şimdilerde başka araçlara yönelmiş durumda... Ne güzel :)

    Zamannda çok söyledik.. 35 milyarlık donanımı sırf tasarım yahut clio'nun geçmişi için alınır.. Ama gidipte bu sınıftaki araca 45 milyar civarı bi rakam verilmez...



    Gozumuz acildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fare deliği gbi bi arka cam mühendisler ne iş yapıyor
  • Baska bı konuda arka frenlerın kampana oldugu soylenıyor dogru mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerauto

    Baska bı konuda arka frenlerın kampana oldugu soylenıyor dogru mu?

    DOĞRU... aracın ön tarafı lüx ciğazlarla donatılmış arkası, piyasadan kalmış ürünlerle dolu, yani 'üstü şiş,altı şişhane'
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toruk_makto

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Ben beğendim aracı fiyatı da fena değil.208'in full olanı çok daha fazla 45 civarı.

    Fiyatı boşverin, 208'e bindiniz mi hiç?

    Bu kadar berbat bi tasarım ve malzeme olabilir ancak. Hele o emanet duran kuş kadar direksiyonu yok mu

    pejo ve opel benim için her daim dır.208'in de fulünü inceledim ederinin bi 15.000 kadar üzerinde fiyatı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119





    Hayırlı olsun 2 tane almışsınız.
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.