Şimdi Ara

Yeni COROLLA Motordan gelen ses !!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
11.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2007 Model yeni Corolla aracım 10 günden beri sabah çalışmasında motordan gelen garip sürtünme sesi ile beni çok sıkmaya başladı. Özellikle motor soğukken yapıyor (sabahları) dağılmış bir bilyanın sürtme sesi gibi 6 sn sürüyor. en kısa sürede servisle bu konu ile ilgili görüşeceğim sizlerinde başına gelmiş böyle bir olay varsa paylaşalım saygılar.........



  • hocam bu kadar da olmaz iki günden beri aynı şey bendede var ki benim aracım sürekli kapalı garajda duruyor ve garajın iç sıcaklığı 10 derece. Ayriyeten ses olduğunda gaz pedalına bir iki defa bastığım zaman kesiliyor bende servise yarın soracağım. Ayriyeten bu ses sadece sabahları oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya027

    hocam bu kadar da olmaz iki günden beri aynı şey bendede var ki benim aracım sürekli kapalı garajda duruyor ve garajın iç sıcaklığı 10 derece. Ayriyeten ses olduğunda gaz pedalına bir iki defa bastığım zaman kesiliyor bende servise yarın soracağım. Ayriyeten bu ses sadece sabahları oluyor.
    bu arada benim araçda 2007 model.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya027

    bu arada benim araçda 2007 model.

    Alıntıları Göster
    Doğrusu bende de aynı ses var. İlk kez geçen hafta ortaya çıktı. Geçen hafta Ankara'da soğuklar -14 falandı. Bir sabah arabayı çalıştırmakta zorlandım, 3. kere kontağı çevirince çalıştı. Zaten arabanın derecesi de çalışınca -14 yazıyordu. Sonraki günler her sabah çalıştırdığımda sabahları gıcırtı sesi çıkmaya devam etti, ama çıkma süresi yaklaşık 1-2 saniye kadar, uzun değil. Sonra aynı gün çalıştırdığımda bu ses hiç gelmiyor, ekleyeyim.

    Benim araç 2008 model Corolla D4-D ve 12bin kmyi geçtim.

    İnternette okuduğum kadarıyla hava soğukken ve motor da soğukken, dizel araçlar ilk çalıştırıldıklarında böyle bir ses çıkarıyormuş. Sonuçta buji olayı olmadığı için, yakıt ve motor soğuk oldukları için, sıkıştırma olayı olduğunda patlama ısısına biraz daha geç ulaşıyormuş. Bu gecikmeden ötürü tuhaf sesler çıkıyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teaman1977 -- 6 Ocak 2009; 22:49:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Doğrusu bende de aynı ses var. İlk kez geçen hafta ortaya çıktı. Geçen hafta Ankara'da soğuklar -14 falandı. Bir sabah arabayı çalıştırmakta zorlandım, 3. kere kontağı çevirince çalıştı. Zaten arabanın derecesi de çalışınca -14 yazıyordu. Sonraki günler her sabah çalıştırdığımda sabahları gıcırtı sesi çıkmaya devam etti, ama çıkma süresi yaklaşık 1-2 saniye kadar, uzun değil. Sonra aynı gün çalıştırdığımda bu ses hiç gelmiyor, ekleyeyim.

    Benim araç 2008 model Corolla D4-D ve 12bin kmyi geçtim.

    İnternette okuduğum kadarıyla hava soğukken ve motor da soğukken, dizel araçlar ilk çalıştırıldıklarında böyle bir ses çıkarıyormuş. Sonuçta buji olayı olmadığı için, yakıt ve motor soğuk oldukları için, sıkıştırma olayı olduğunda patlama ısısına biraz daha geç ulaşıyormuş. Bu gecikmeden ötürü tuhaf sesler çıkıyormuş.

    Alıntıları Göster
    bu yeni corollada ne kadar çok problem çıktı böyle. Umarım her yeni çıkan üretimde düzeltiliyordur bu sorunlar yoksa bu kadar sorunlu devam ederse satışlar azalır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoRHaN50

    bu yeni corollada ne kadar çok problem çıktı böyle. Umarım her yeni çıkan üretimde düzeltiliyordur bu sorunlar yoksa bu kadar sorunlu devam ederse satışlar azalır

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar d4d'nin sessizliğine alıştığımız için bu sesler bize anormal geliyor... sorun yok bence de...hava soğukluğundan kaynaklanıyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoRHaN50

    bu yeni corollada ne kadar çok problem çıktı böyle. Umarım her yeni çıkan üretimde düzeltiliyordur bu sorunlar yoksa bu kadar sorunlu devam ederse satışlar azalır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KoRHaN50

    bu yeni corollada ne kadar çok problem çıktı böyle. Umarım her yeni çıkan üretimde düzeltiliyordur bu sorunlar yoksa bu kadar sorunlu devam ederse satışlar azalır

    bu bir problem değil. soğuk motorda sesler ilk çalışmada normaldir. benzinli marea aracımı eksi derecede ilk çalıştırdığımda motor sanki yağsız çalışıyormuşcasına ses yapardı. dakika geçmeden ses düzelirdi. şimdiye kadar forumda motorum arıza yaptı yolda kaldım diyeni duymadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1drader

    quote:

    Orjinalden alıntı: KoRHaN50

    bu yeni corollada ne kadar çok problem çıktı böyle. Umarım her yeni çıkan üretimde düzeltiliyordur bu sorunlar yoksa bu kadar sorunlu devam ederse satışlar azalır

    bu bir problem değil. soğuk motorda sesler ilk çalışmada normaldir. benzinli marea aracımı eksi derecede ilk çalıştırdığımda motor sanki yağsız çalışıyormuşcasına ses yapardı. dakika geçmeden ses düzelirdi. şimdiye kadar forumda motorum arıza yaptı yolda kaldım diyeni duymadım.

    Alıntıları Göster
    Aynı ses bende de var, demekki bu da kronik. 20 bin bakımdan yeni çıktığımdan servise saydırmıştım sabah sabah. Bi de servise girdim çıktım ön aksamda bi gıcırtı var. Müziği kapatınca duydum. Şu arabayı alalı beri ağzımın tadıyla bindiğim gün sayısı sayılıdır Kah tıkırtılar, kah direksiyondan gelen bilmem ne sesi, kah gıcırtı, kah fahiş servis masrafları... Toyotanın bu kadar sorunsuz olduğunu bilseydim yanına yaklaşmazdım... Satsak öldüm fiyatına gidecek 43 milyara aldığımız araba. Uzak durun arkadaşım, uzak durun. kimseye tavsiye değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaon

    Aynı ses bende de var, demekki bu da kronik. 20 bin bakımdan yeni çıktığımdan servise saydırmıştım sabah sabah. Bi de servise girdim çıktım ön aksamda bi gıcırtı var. Müziği kapatınca duydum. Şu arabayı alalı beri ağzımın tadıyla bindiğim gün sayısı sayılıdır Kah tıkırtılar, kah direksiyondan gelen bilmem ne sesi, kah gıcırtı, kah fahiş servis masrafları... Toyotanın bu kadar sorunsuz olduğunu bilseydim yanına yaklaşmazdım... Satsak öldüm fiyatına gidecek 43 milyara aldığımız araba. Uzak durun arkadaşım, uzak durun. kimseye tavsiye değil...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar kusura bakmayın ama sizlere yazdıklarımı bir daha okumanızı öneriyorum benim araç garajda duruyor her sabah çalıştırmadan önce dereceye bakıyorum ve garajdaki sıcaklıkda o aşırı soğuklarda bile 9 derecenin altına hiç düşmedi yani dışarı -13 iken garaj 9 derece oluyordu. Galiba farklı seslerden bahsediyoruz biz çünkü elbette sabaha kadar beklemiş bir araç kış günü çok gürültülü ve tuhaf bir sesle çalışır bir süre ama bu bende olan ses tamamen çok ama çok farklı mesela bugün olmadı garip bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya027

    Arkadaşlar kusura bakmayın ama sizlere yazdıklarımı bir daha okumanızı öneriyorum benim araç garajda duruyor her sabah çalıştırmadan önce dereceye bakıyorum ve garajdaki sıcaklıkda o aşırı soğuklarda bile 9 derecenin altına hiç düşmedi yani dışarı -13 iken garaj 9 derece oluyordu. Galiba farklı seslerden bahsediyoruz biz çünkü elbette sabaha kadar beklemiş bir araç kış günü çok gürültülü ve tuhaf bir sesle çalışır bir süre ama bu bende olan ses tamamen çok ama çok farklı mesela bugün olmadı garip bir durum.

    Alıntıları Göster
    Bu arada kısmet olursa temmuzda değiştireceğim arabayı her nekadar bu kasaya aşık olsamda yani artılarla eksileri yanayana koyduğumda eksiler çok ağır basıyor bu araçta. tamam şehirler arası çok ama çok ekonomik bir araç (rekorum 1.032 km) varsın olsun 100-150 km daha az yapsın ama sorunsuz bir araç olsun istiyorum. Bugüne kadar 3 defa mmt şanzımanlının test sürüşüne gerçekleştirdim felaket bişey gerçekten koskaca toyota mühendisleri bu olayı nasıl akıl edemiyorlar gerçekten çok ama çok tuhaf bir durum. Herneyse uzun lafın kısası Toyota artık benim için bitmek üzeredir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya027

    Bu arada kısmet olursa temmuzda değiştireceğim arabayı her nekadar bu kasaya aşık olsamda yani artılarla eksileri yanayana koyduğumda eksiler çok ağır basıyor bu araçta. tamam şehirler arası çok ama çok ekonomik bir araç (rekorum 1.032 km) varsın olsun 100-150 km daha az yapsın ama sorunsuz bir araç olsun istiyorum. Bugüne kadar 3 defa mmt şanzımanlının test sürüşüne gerçekleştirdim felaket bişey gerçekten koskaca toyota mühendisleri bu olayı nasıl akıl edemiyorlar gerçekten çok ama çok tuhaf bir durum. Herneyse uzun lafın kısası Toyota artık benim için bitmek üzeredir.

    Alıntıları Göster
    Bu arada aklıma gelmişken herşeyi yazmak istiyorum; gögüsden gelen seslerin tekrardan başlaması, frenlerin ötme sesinin bir türlü kesilmemesi ( servisde solisyon uygulandıktan sonra bile), manuel vitese bile rampalarda kalkarken çok ama çok zorlanması ( bu arada aranızda bana acemisin diyenler çıkabilir onun için yazıyorum ben 1993 yılından beri bir fiil Türkiye yollarındayım) orjinal sileceklerinin düzgün silmemesi, bu günekadar kullanmış olduğum arabaların hiç birinde karşılaşmadım arka camın buhu çözmeme durumu ve depodan gelen çalkalanma sesi..................daha listeyi uzatacağım amayazdıkça sinirlerim bozuluyor iyice o yüzden yazmayacağım ve son olarakda tüm bu problemlerin yaşandığı aracaı (full olan) 47.000 tl'ye satmaları. Ayıptır, Yazıktır ve Günahtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya027

    Bu arada kısmet olursa temmuzda değiştireceğim arabayı her nekadar bu kasaya aşık olsamda yani artılarla eksileri yanayana koyduğumda eksiler çok ağır basıyor bu araçta. tamam şehirler arası çok ama çok ekonomik bir araç (rekorum 1.032 km) varsın olsun 100-150 km daha az yapsın ama sorunsuz bir araç olsun istiyorum. Bugüne kadar 3 defa mmt şanzımanlının test sürüşüne gerçekleştirdim felaket bişey gerçekten koskaca toyota mühendisleri bu olayı nasıl akıl edemiyorlar gerçekten çok ama çok tuhaf bir durum. Herneyse uzun lafın kısası Toyota artık benim için bitmek üzeredir.

    Alıntıları Göster
    Corolla bence Auristen once cikmanin sikintilarini yasiyor..
    Auriste Corollaya gore sorunlar biraz daha az..
    Bu da sanirim Aurisin Corolla dan sonra cikip onun sorunlarinin bazilarinin duzeltilmesinden kaynakli..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Corolla bence Auristen once cikmanin sikintilarini yasiyor..
    Auriste Corollaya gore sorunlar biraz daha az..
    Bu da sanirim Aurisin Corolla dan sonra cikip onun sorunlarinin bazilarinin duzeltilmesinden kaynakli..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahan35 -- 8 Ocak 2009; 9:03:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Corolla bence Auristen once cikmanin sikintilarini yasiyor..
    Auriste Corollaya gore sorunlar biraz daha az..
    Bu da sanirim Aurisin Corolla dan sonra cikip onun sorunlarinin bazilarinin duzeltilmesinden kaynakli..

    Alıntıları Göster
    Valla ayanın yazdıgı sorunların hangısı duzeltılmıs ki aurısde, Bazıları bu sorunları cok takıyor bazıları cok takmıyor. Ayanın yazısnın okurken evet haklı evet buda var dogru buda var dıye aklımdan gecırıyorum kendı arabamla ılgilı. Ama ben sıkıntı etmıyorum sadece. Benım yasadıgım en buyuk sıkıntı aracla rampa yukarı gerı gıtmek onun dısında dıgerlerını cok onemsemıyorum. Aracım d4d manual

    Bu arada bu soguklarda sabahkı zıngırdama sesı benım aracda da var ama 3 -4 sn de gecıyor gaa hafıf dokununca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akita -- 8 Ocak 2009; 9:04:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.

    Alıntıları Göster


    quote:

    Orjinalden alıntı: rahan35

    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.

    Alıntıları Göster
    ikinci şanslı kişide benim sanırsam.ama en merak ettiğim şu rampa meselesi.el frenini indirmeyimi unutuyor bazı arkadaşlar benim arabadamı fazladan beygir var çözemedim olayı. 2008 d-4d
    quote:

    Orjinalden alıntı: rahan35

    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rahan35

    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.




    Siz bir koşu aracın markasına bakıp gelin hele...Hakikaten Toyota Corolla'mı?
    Şaka tabii...Güle güle binin aracınıza...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminkeskin

    quote:

    Orjinalden alıntı: rahan35

    Arkadaşlar, Corolla ile ilgili tüm forumları okumuş biri olarak ya ben çok şanslı biriyim ya da ilk çıkan seriler gerçekten çok sorunluydu. Çünkü,

    1- Çok şükür göğüslükte tık yok (araç 7600küsur kmde)
    2- Frenlerim ortalama ilk 500km'den sonra bir iki kez yıkama sonrası hariç hiç ötmedi.
    3- Çok dik rampalar hariç el frenini hiç kullanmıyorum ve ne ileri ne de geri vites kalkışta hiç sorun yaşamadım. Ne koku ne titreme ne de kalkamama. (m/m şanzıman)
    4- Sileceklerim maaşallah bugüne kadar kullandığım araçların içinde en düzgünü, ne bir ses ne de düzgün silmeme. (Ön cam su iticinin de etkisi vardır diye düşünüyorum ama uygulamadan önce de aynı sorunsuzluktaydı)
    5- Arka cam buğu çözücüyü çalıştırıp ilerlediğim zaman bırakın buğuyu arka camda yağmur damlası bile kalmıyor, önce tüm su süzülüyor ve 90-100km hızla giderken cam pırıl pırıl aynı şekilde aynalar da. Bununla birlikte normal şartlarda motor ısındıktan sonra camlarda hiç buhar olmuyor, sadece yağmurlu ve çok nemli havalarda olabiliyor o zaman da a/c yi kapamıyorum tüm camlar pırıl pırıl kesinlikle buhar olmuyor. (İzmir'de yaşıyorum denizden dolayı havadaki nem oranı iç bölgelerden daha fazladır)

    Depo çalkalanma sesi evet var ancak depo ağzına kadar dolu iken oluyor ve 50km sonra kalmıyor ama yine de böyle bir araçta kabul edilemez bir durum.
    Performans ve yakıt ekonomisinden çok memnunum.
    M/M vitesle de hiç sorunum yok, Allah nazardan saklasın tıkır tıkır yağ gibi geçiyor viteslerim.




    Siz bir koşu aracın markasına bakıp gelin hele...Hakikaten Toyota Corolla'mı?
    Şaka tabii...Güle güle binin aracınıza...

    Alıntıları Göster
    arkadaslar triger zincir motor titresiminden ses yapiyordur benim tahminim sogukta titresim artiyor ilk cakismada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    arkadaslar triger zincir motor titresiminden ses yapiyordur benim tahminim sogukta titresim artiyor ilk cakismada

    Alıntıları Göster
    aracın ne olursa olsun, sürekli dinlemeye baslarsan ses cıksada cıkmasada bişeyler duymaya baslarsın . havalar soğuk cok normal bu sesler, zaten aracında bişey olsa arıza lambası yanar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    aracın ne olursa olsun, sürekli dinlemeye baslarsan ses cıksada cıkmasada bişeyler duymaya baslarsın . havalar soğuk cok normal bu sesler, zaten aracında bişey olsa arıza lambası yanar

    Alıntıları Göster
    Soğuk havalarda ilk çalışmada 2-3 saniye garip sesler çıkmasının bir sorunun işareti olduğunu sanmıyorum.

    Siz bir de Peugeot grubu motorların sesini dinleyin, D4-D'lerin sesinin ne kadar sağlıklı olduğunu bir kez daha anlarsınız.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.