|
Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
-
-
Bizde ticari araçlar zaten ÖTV’den az oldukları için gelmez pahalı kaçar.
Normal bineklerde vergi avantajı olduğu için elektrikli araçlar normal içten yanmalılar ile aynı fiyata filan geliyordu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bizde şuan mümkün değil bu aracın kullanımı. Ticari olarak kullanımda 300 km günlük hic kimseye yetmez
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nasıl yetmez 300 km?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anlatayım şöyle yetmez.
Ticari taksiler, fırınlar, toptancilar, kargocular, pazarlamacilar bunun gibi örnek cok daha. 300 km günlük gayet az bir rakam. Normal kullanıcılardan bahsetmiyorum. Ticari aracın ticari kullanımından bahsediyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Az da değil hocam yav 300 km
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eskiden küçükken elektirkli kumandalı arabalar vardı. Almanyadan getirmişlerdi komşumuza. Bakar dururduk. El atarisi getirmişlerdi 1980ler. O zamanlar da bu oyuncak arabalar pahalıydı. Mikronun makrosu hala oynadıkları oyun aynı ! Hatta linux kaynak kodunu alıp tabela takıp yerli demek gibi ama fiyat yabancı.
Bu fiyat politikaları sizin dünyada iş/oyun, oyun/iş oynamanız yasak demek oluyor. Yılardır böyle bir zincirin içindeyiz. Bu kendi yöneticilerimiz tarafından konduğumuz zindan/zinciri kırmamız gerekiyor.
Halkın birleşip kendi devletini yeniden kurması gerekiyor sanırım. Sonra arasında para toplayıp tekelden sümerbanka.... ve sahip çıkması ve kendi üretmesi.... diye gidiyor. Aracıları besliyoruz. Onlar ise bizi aç bırakıyor.
-
Aracın batarya kiti o kadar büyük bir rijitlik sağlıyor ki, B sütununa gerek duymamışlar :)
-
Şehiriçi kullanım için 300km normal.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
300km nedir ki ticari olarak asla tutmaz yolda kalır çekici çağırıriz
-
Tam saçmalamışsın günlük 300km senede 109bin yapar ki sen daha yetmez fazla yapar diyorsun.
Giriyoruz sahibindene herhangi bir ticari seçiyoruz ben berlingo seçtim. 2020 üstü 147 ilan var km’si 100binden yüksek araç sayısı SIFIR. Daha bak 109bin km yetmez diyorsun ben 100bin km üstüne bakıyorum. Hiç taksici falan da deme taksici camsız koltuksuz Van alıp yolcu taşıyan taksici ben hiç görmedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 5 Kasım 2021; 11:21:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
300 km menzil ticari bir araç için çok düşük. Şaka yapıyorlar herhalde.
Elektrikli araçlar vakit kaybından başka bir şey değil tutmaz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black_34 -- 5 Kasım 2021; 15:36:49 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bilginiz olmayan konularda ahkam kesmeyin. Ticari bir işletme amortismani kurtarmadan aracını elden çıkarmaz. Belliki ticaretle alakaniz yok. Sizin bilmemeniz veya mantik yürütmeniz bunun doğru olduğu anlamina gelmiyor. 300 km cok az bir rakam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yav he he benim elimdeki km si en yüksek araç transit gün boyu fır fır bütün şehri gezip mal dağıtıyor 2015 model daha yeni 200bin oldu. Ne amortismanı 60bine geleni masraf çıkarır diye satıp yenisini alıyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbul Trafik Otoritmi Raporu açıklandı (aa.com.tr)
İstanbul'da ortalama trafik hızı 29 kms. 300/29= 10,5 saat yapar. Bu araç İstanbul trafiğinde hiç durmadan, mola vermeden, mal indirip-bindirmeden ve park yeri dahi aramadan yol alsa 300 kms menzili ancak 10,5 saatte tamamlayabilir. Yukarıda saydıklarımı yaparsa, bu süre 12-14 saate çıkar. 300*24*12 = Şehiriçinde yılda 86 bin km yapar. Yılda 90 bin km yol yapan şehiriçi ticarisi ben görmedim, duymadım.
Şehirlerarası nakliye dersen yetmeyebilir ama zaten şehirlerarası nakliyede böyle bir araç kullanılmaz.
Onun için 300 km menzil şi veya şi/şa karışık haydı haydi yeter.
Bu aracı tasarlayanların, ticari araçların günlük kullanım pratiklerine bakmadan bu aracı tasarladıklarını düşünmek abes olur.
-
1. Araç Türkiye'ye gelmeyecek, haberin en alt satırında da yazıyor. Dolayısıyla tartışmaya gerek yok.
2. Orta ve büyük ölçekli Şirketler şehirlerde bölge bölge çalışır ve her araç ortalama 50-60 müşteriye giderken günlük ortalama 100-140km. Yol yapar.
-
Hergün 300 Km yapabilecek ticari araç kullan kişi dayanamaz zaten bu tempoya aracın menzili 400-500 Km olsa ne değişecek
-
Taksiler bile günde 300 km yapıyor veya yapmıyor. Adam fırıncı yapıyor demiş, Ne fırını bu hergün İstanbul dan Kars a ekmek mi gönderiyor.
-
yurtdışı fiyat ne
-
300 km’yi molasız giden ne çok insan varmış. Bu aracı alıyorsan kullandığın Yerde sabit park yerin olacak onun yanında da şarj istasyonu yaptıracaksın ki bir çok firma aracını satarken duvar tipi şarj ünitesini veriyor. Onu kurdurduktan sonra akşam sen uyurken şarj edersin olur biter. Taksilere gitmese bile hafif ticari araçlar İçin biçilmiş kaftan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Az da değil hocam yav 300 km
|
Eskiden küçükken elektirkli kumandalı arabalar vardı. Almanyadan getirmişlerdi komşumuza. Bakar dururduk. El atarisi getirmişlerdi 1980ler. O zamanlar da bu oyuncak arabalar pahalıydı. Mikronun makrosu hala oynadıkları oyun aynı ! Hatta linux kaynak kodunu alıp tabela takıp yerli demek gibi ama fiyat yabancı.
Bu fiyat politikaları sizin dünyada iş/oyun, oyun/iş oynamanız yasak demek oluyor. Yılardır böyle bir zincirin içindeyiz. Bu kendi yöneticilerimiz tarafından konduğumuz zindan/zinciri kırmamız gerekiyor. Halkın birleşip kendi devletini yeniden kurması gerekiyor sanırım. Sonra arasında para toplayıp tekelden sümerbanka.... ve sahip çıkması ve kendi üretmesi.... diye gidiyor. Aracıları besliyoruz. Onlar ise bizi aç bırakıyor. |
Tam saçmalamışsın günlük 300km senede 109bin yapar ki sen daha yetmez fazla yapar diyorsun. Giriyoruz sahibindene herhangi bir ticari seçiyoruz ben berlingo seçtim. 2020 üstü 147 ilan var km’si 100binden yüksek araç sayısı SIFIR. Daha bak 109bin km yetmez diyorsun ben 100bin km üstüne bakıyorum. Hiç taksici falan da deme taksici camsız koltuksuz Van alıp yolcu taşıyan taksici ben hiç görmedim. |
İstanbul Trafik Otoritmi Raporu açıklandı (aa.com.tr) İstanbul'da ortalama trafik hızı 29 kms. 300/29= 10,5 saat yapar. Bu araç İstanbul trafiğinde hiç durmadan, mola vermeden, mal indirip-bindirmeden ve park yeri dahi aramadan yol alsa 300 kms menzili ancak 10,5 saatte tamamlayabilir. Yukarıda saydıklarımı yaparsa, bu süre 12-14 saate çıkar. 300*24*12 = Şehiriçinde yılda 86 bin km yapar. Yılda 90 bin km yol yapan şehiriçi ticarisi ben görmedim, duymadım. Şehirlerarası nakliye dersen yetmeyebilir ama zaten şehirlerarası nakliyede böyle bir araç kullanılmaz. Onun için 300 km menzil şi veya şi/şa karışık haydı haydi yeter. Bu aracı tasarlayanların, ticari araçların günlük kullanım pratiklerine bakmadan bu aracı tasarladıklarını düşünmek abes olur. |
Benzer içerikler
- kişi araştırma programı
- snapchat hesap silme
- afk nedir
- telegram numarasız hesap açma
- reddit video indir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X