Şimdi Ara

Yeni Ford B-Max ve Fiyatları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
7.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Ford B-MAX sıradışı gövde ve kapı tasarımı ile tüm dikkatleri üzerine çekiyor...

    Güvenlikten en ufak bir ödün vermeden B sütununu ön ve arka kapıların içerisine entegre eden bu gövde tasarımı ile sağlanan ve 1.5 metreye ulaşan kapı açıklığı B-MAX’in rahatlık ve esneklikte yeni boyutlar sunmasını sağlıyor. Aynı zamanda kompakt ölçülere de sahip olan yeni B-MAX bu sayede özellikle şehir içi kullanımda eşsiz bir alternatif sunuyor.

    B-Max, benzersiz tasarımı yanında segmentinde ilk kez sunulan yüksek teknolojik özellikleri ile sürüş konforunu en üst düzeye çıkartarak yolculukların çok daha keyifli geçmesini sağlıyor.


    Ford'un sitesinde fiyatlar belli olmuş. 1 litrelik Ecoboost motor sadece Titanium donanım seviyesinde alınabiliyor. Dizel motor olarak ise 1.4 değil 1.5 litrelik bir motor (sanırım yeni) tercih edilmiş.

    Ford B-Max, B sütunu tasarımı farklı olmasına rağmen güvenli ve Euro NCAP'tan 5 yıldız almış bir otomobil olarak sunulmasına rağmen donanımları incelendiğinde yan/perde ve diz hava yastıkları sadece Titanium donanıma Plus Paket eklenerek alınabiliyor.

    Ancak ESP tüm donanımlarda standart olarak sunulmuş.



    B-MAX TREND 1.4L 90PS 38.250 TL
    B-MAX TREND 1.5 TDCI 75PS 46.750 TL
    B-MAX TREND 1.6 TI-VCT 105PS POWERSHIFT A/T 41.250 TL
    B-MAX TITANIUM 1.6 TI-VCT 105PS POWERSHIFT A/T 44.250 TL
    B-MAX TITANIUM 1.4L 90PS 41.250 TL
    B-MAX TITANIUM 1.5 TDCI 75PS 48.750 TL
    B-MAX TITANIUM 1.0I ECOBOOST 120PS 44.250 TL









  • Fiyatlar iyi gibi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Fiyatlar iyi gibi ?
    Yani yine 5* reklamı yapılıp, 5* alamayacak bir otomobille karşı karşıyayız. Ben üreticilerin bu halkı kandırma oyunlarından çok sıkıldım artık. Özellikle yandan çarpışmalarda burnu bile kanamayacak insanlar boyun kırılmasından ölüyor perde hava yastıkları olmaması nedeniyle. Yazıklar olsun diyorum sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Yani yine 5* reklamı yapılıp, 5* alamayacak bir otomobille karşı karşıyayız. Ben üreticilerin bu halkı kandırma oyunlarından çok sıkıldım artık. Özellikle yandan çarpışmalarda burnu bile kanamayacak insanlar boyun kırılmasından ölüyor perde hava yastıkları olmaması nedeniyle. Yazıklar olsun diyorum sadece.

    Alıntıları Göster
    işin garibi niye övünerek "ön disk/arka kampana frenler standart" yazmışlar anlamıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    işin garibi niye övünerek "ön disk/arka kampana frenler standart" yazmışlar anlamıyorum

    Alıntıları Göster
    fiyat iyiye benziyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    fiyat iyiye benziyor

    Alıntıları Göster
    1500cc dizel ve 75hp .

    "1600 cc'den 115hp alıyosun, 100cc küçüğünden ancak 75hp mi alabildin ?" derler adama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    1500cc dizel ve 75hp .

    "1600 cc'den 115hp alıyosun, 100cc küçüğünden ancak 75hp mi alabildin ?" derler adama...

    Alıntıları Göster
    1.5 TDCI ? böyle bir motor mu vardı. 75 hp nedir allah aşkına




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    1.5 TDCI ? böyle bir motor mu vardı. 75 hp nedir allah aşkına

    Alıntıları Göster
    clio 4 ıle hemen hemen aynı uzunluk ve genıslıge sahıp
    arka frenlerı kampana(clıo 4 dısk fren)
    1.5 tdcı moturun torku cok dusuk benzer motor renoda var hp olarak aynı ama 1.5 dcı motorun tork gucu 200
    hava yastıgı konusuna hıc gırmıyorum tam bır kepazelık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Live yourlife

    clio 4 ıle hemen hemen aynı uzunluk ve genıslıge sahıp
    arka frenlerı kampana(clıo 4 dısk fren)
    1.5 tdcı moturun torku cok dusuk benzer motor renoda var hp olarak aynı ama 1.5 dcı motorun tork gucu 200
    hava yastıgı konusuna hıc gırmıyorum tam bır kepazelık

    Alıntıları Göster
    fiyat iyide şekil yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    1.5 TDCI ? böyle bir motor mu vardı. 75 hp nedir allah aşkına

    Evet listede gördüğümde bende şaşırdım. Sanırım yeni Fiesta'da da 1.4 TDCI yerine 1.5'lik kullanılacakmış.
    Peki bu motor Ford'un kendi geliştirdiği bir motor mu yoksa başka bir markanın alt yapısını mı kullanıyor? (Opel'in 1.3 dizellerinde multijet altyapısını kullanması gibi)
    Bundan sonra 1.4 TDCI motor kullanılacak mı?
    ...
    Bu konular hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angelous61

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    1.5 TDCI ? böyle bir motor mu vardı. 75 hp nedir allah aşkına

    Evet listede gördüğümde bende şaşırdım. Sanırım yeni Fiesta'da da 1.4 TDCI yerine 1.5'lik kullanılacakmış.
    Peki bu motor Ford'un kendi geliştirdiği bir motor mu yoksa başka bir markanın alt yapısını mı kullanıyor? (Opel'in 1.3 dizellerinde multijet altyapısını kullanması gibi)
    Bundan sonra 1.4 TDCI motor kullanılacak mı?
    ...
    Bu konular hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyoruz.


    1.4 TDCI devri bitti. 1.5 TDCI ürettiler fakat 74bg olarak biliyordum 75 yazılmış. Makyajlı Fiesta'da da bu motor kullanılacak. Euro 5 standardı olacak diye biliyorum. Belkide o motor sesinden sıyrılmışlardır ama bg olarak düşük gözüküyor ve hızlanması da oldukça zor.

    http://www.carpages.co.uk/guide/ford/ford-b-max-zetec-1.5-tdci.asp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: angelous61

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    1.5 TDCI ? böyle bir motor mu vardı. 75 hp nedir allah aşkına

    Evet listede gördüğümde bende şaşırdım. Sanırım yeni Fiesta'da da 1.4 TDCI yerine 1.5'lik kullanılacakmış.
    Peki bu motor Ford'un kendi geliştirdiği bir motor mu yoksa başka bir markanın alt yapısını mı kullanıyor? (Opel'in 1.3 dizellerinde multijet altyapısını kullanması gibi)
    Bundan sonra 1.4 TDCI motor kullanılacak mı?
    ...
    Bu konular hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyoruz.


    1.4 TDCI devri bitti. 1.5 TDCI ürettiler fakat 74bg olarak biliyordum 75 yazılmış. Makyajlı Fiesta'da da bu motor kullanılacak. Euro 5 standardı olacak diye biliyorum. Belkide o motor sesinden sıyrılmışlardır ama bg olarak düşük gözüküyor ve hızlanması da oldukça zor.

    http://www.carpages.co.uk/guide/ford/ford-b-max-zetec-1.5-tdci.asp

    Alıntıları Göster
    B-MAX TITANIUM 1.6 TI-VCT 105PS POWERSHIFT A/T 44.250 TL

    Babama ileteyim bu rakamı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arctic Monkeys

    B-MAX TITANIUM 1.6 TI-VCT 105PS POWERSHIFT A/T 44.250 TL

    Babama ileteyim bu rakamı.

    Alıntıları Göster
    Jazz benzeri fiyatlar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    işin garibi niye övünerek "ön disk/arka kampana frenler standart" yazmışlar anlamıyorum

    ağır arabalarda kampana daha iyi iş çıkartır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurboS

    fiyat iyide şekil yok

    Hakikaten bana da acaip derecede şekilsiz göründü araba..

    Canlı görmek lazım yine de..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmiralay

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    işin garibi niye övünerek "ön disk/arka kampana frenler standart" yazmışlar anlamıyorum

    ağır arabalarda kampana daha iyi iş çıkartır

    Tam tersine ağır araçlarda disk fren kullanmak bir artıdır. bu tür araçlarda örneğin VW Crafter gibi ticari araçlarda el freni ile daha sağlam durmak için kampana da bulunur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: xmiralay

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    işin garibi niye övünerek "ön disk/arka kampana frenler standart" yazmışlar anlamıyorum

    ağır arabalarda kampana daha iyi iş çıkartır

    Tam tersine ağır araçlarda disk fren kullanmak bir artıdır. bu tür araçlarda örneğin VW Crafter gibi ticari araçlarda el freni ile daha sağlam durmak için kampana da bulunur.

    hocam yük altında disk iş yapmaz ısınır şişer kalır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: xmiralay

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    işin garibi niye övünerek "ön disk/arka kampana frenler standart" yazmışlar anlamıyorum

    ağır arabalarda kampana daha iyi iş çıkartır

    Tam tersine ağır araçlarda disk fren kullanmak bir artıdır. bu tür araçlarda örneğin VW Crafter gibi ticari araçlarda el freni ile daha sağlam durmak için kampana da bulunur.

    Birkaç soru sormak isterim.

    - Ağır araçlarda neden disk fren kampana frene göre bir avantajdır?
    - Ağır araçlarda disk fren kullanmak bir artı ise kamyonlarda neden tüm tekerleklerde disk fren kullanılmamaktadır?
    - El freni ile daha sağlam durmak için kampana kullanılıyorsa, bu durumda kampana daha iyi bir frenleme yapmış olmaz mı?
    - El freni ile daha sağlam durmak için kampana fren şart mıdır?
    - Kampana frenlerin hepsi aynı mıdır, farklı tipleri var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    işin garibi niye övünerek "ön disk/arka kampana frenler standart" yazmışlar anlamıyorum

    Dört tekerleği de disk fren mi olmalıydı? Eğer öyle olması gerekiyorsa neden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    1.5 TDCI ? böyle bir motor mu vardı. 75 hp nedir allah aşkına

    Bende ona bakıyorum , yeni motor diyeceğim 75 hp nedir aga ?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.