Şimdi Ara

YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.144
Cevap
51
Favori
489.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • saldıray_16 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam cevabınız için
  • Yaklaşık 4000 km yaptım.
    Bunun hepsi şehir içi.(Adana)
    Çoğu kısa mesafe,%80 soğuk motor. Ortalama hızım genelde 27 km/h. Hafif agresif kullanırım. Ortalamam değişmeksizin 6.4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • albenialbeni A kullanıcısına yanıt
    Bizim araçlarda ruhsatta kamyonet n1 Van olarak geçiyor.araç 3+1.şimdi panelvan yazmadığı için kamyonet statüsündemi yoksa panelvan statüsündemi değerlendirileceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, facebook sayfamıza bekleriz. Sorularınızı ve deneyimlerinizi sayfada paylaşabilirsiniz.

    https://www.facebook.com/FordTourneoCourier
  • Selam arkadaşlar 1 haftalık araba arayışlarım sonucunda bende bir kurye sahibi olmaya karar verdim. Bir bayinin elinde bir önceki uygun fiyatlı partiden 1,5d deluxe metalik gri mevcut park sensörüyle beraber 45.700 e bıraktılar. Yeni fiyatlıdan istersem düz renklisi 800tl daha pahalıymış. Anlaşılan araba baya zamlanmış. Titanium mu deluxe mu alsam bir türlü karar veremedim. Aracı hem iş hem aile aracı olarak kullanacağım src ve k belgesi alacağım onda bir problem yok fakat 75ps mi yoksa 95ps mi almalıyım bir türlü karar veremedim. Hali hazırda 4 yıldır 2008 palio van 1,3mjet kullandığım için bana bu araba her şekilde mersedes gibi gelecektir. İleriye dönük düşünürsek arada 4bin liraya yakın bir fiyat farkı olacak buna değermi acaba?

    Ek olarak istanbulda yaşıyorum, daha Uygun fiyata almam mümkünmüdür. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  • Kasım 2014 ten beri Courier Titanium Plus sahibiyim 0 km olarak aldım ve şuan aracım 11.500 km de Kasım ayında 49.000 liraya satın almıştım.O günden beri şehir içi ve otoban karışık normal kullanımda ortalama 4,9-5,2 litre arasında yakıt tüketimine sahip.Bilmeyenler için söylim arac Bmax üzerine yapılmış bir araç sürüş dinamikleri o nedenle ticariden daha çok hususi araca yakın ancak yan rüzgarlardan feci şekilde etkileniyor.Geri kalanları bu başlık altında arkadaşlar yazmış zaten merak edilenler varsa cevaplayabilirim.
  • dogus_83 kullanıcısına yanıt
    aracın ruhsatta 3+1 mi yoksa 4+1 mi geçiyor birde 1 ve 2 vitesteki performans sorunu sendede varmı yani araç hantal kalıyormu?
  • Ruhsatta 3+1 geciyor malesef o nedenle eski aracım olan ford focusun kaskosundaki %60 hasarsızlıgı aktarmamışlardı,1. ve 2.viteste araç hantal evet ancak aracın motorunun tamamen ekonomi odaklı olarak tasarlandığını unutmamak gerek, bu konuda şöyle bir tavsiyem olabilir ; yokuş kalkış desteğini kapat o zaman 1.ve 2. vitesteki hantallıktan hissedilir derecede kurtulacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mchi

    Selam arkadaşlar 1 haftalık araba arayışlarım sonucunda bende bir kurye sahibi olmaya karar verdim. Bir bayinin elinde bir önceki uygun fiyatlı partiden 1,5d deluxe metalik gri mevcut park sensörüyle beraber 45.700 e bıraktılar. Yeni fiyatlıdan istersem düz renklisi 800tl daha pahalıymış. Anlaşılan araba baya zamlanmış. Titanium mu deluxe mu alsam bir türlü karar veremedim. Aracı hem iş hem aile aracı olarak kullanacağım src ve k belgesi alacağım onda bir problem yok fakat 75ps mi yoksa 95ps mi almalıyım bir türlü karar veremedim. Hali hazırda 4 yıldır 2008 palio van 1,3mjet kullandığım için bana bu araba her şekilde mersedes gibi gelecektir. İleriye dönük düşünürsek arada 4bin liraya yakın bir fiyat farkı olacak buna değermi acaba?

    Ek olarak istanbulda yaşıyorum, daha Uygun fiyata almam mümkünmüdür. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    95 hp titanium alın mutlaka. 95 hp anca yetiyor. Aralarında çok fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 95 hp 215 nm tork aslında değerler iyi gibi gözüküyor fakat durum gerçekten öyle değil:

    Araç emisyon sınırları içinde kalması ve yakıt ekonomisini sağlamak için motorun yakıt haritasını çok sınırlamışlar ecu resmen mazot göndermiyor motora.

    Dik ve uzun bir rampayı 5. vites 120 km hız ile çıkarken gaza yarımda bassam sonuna kadarda bassam anlık tüketim 12.5lt/100 km nin üstüne çıkmıyor doğal olarakta
    motor yavaş yavaş devrini kaybetmeye başlıyor.

    Düşük viteslerde motor torkunun en yüksek olduğu devirlerde bile ani bir hızlanma etkisi yaşatmıyor sürücüye.

    Tabi bu arabanın çok kötü bir performans sergilediği anlamına gelmiyor güç gereksinimi olduğunda araç bunu sağlamayı başarıyor.

    Fakat aracı tanıyıp tepkilerine alıştıktan sonra ciddi manada güzel bir sürüş deneyimi yaşatıyor ve aracın sınırlarını bilir ve kontrollü bir sürüş sergilerseniz ciddi manada yakıt ekonomisi sergiliyor.Şehir içi şehir dışı karışık ekonomik bir sürüşle bir depo ile rahat 1000 km yapabilirsiniz 47 lt deposu olan bir araç için gayet iyi bir değer olduğunu düşünüyorum.

    Benim gibi,bir araçtan yüksek performans değil de yakıt ekonomisi beklentiniz varsa bu aracın kimseyi üzeceğini düşünmüyorum.




  • @saldıray_16

    Kesinlikle katılıyorum.
    Aracın huyuna göre davranırsanız çok keyifli ve ekonomik bir sürüş ortaya çıkıyor.
    Performans gerektiğinde de hakkını veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 25.000 km dir 1.6 95 hp lik versiyonu kullanıyorum genel olarak çok memnunum ama keşke yakıt tüketimi fordun sitesinde yazıldığı gibi olsaydı kullanımla yol ve hava koşullarıyla alakalı diyeceksiniz biliyorum ama o oranlara yaklaşmak bile mümkün değil şehir içi sakin kullanımda 5.5 in altına düşmesi imkansız
    donanım ve konfor olarak diyecek laf yok yeni nesil araçların çoğunda süspansiyonlar zaten sert eski arabalardaki süspansiyon hiç birinde yok yol tutuş ve konforu bir arada sunmak için bazı ödünler veriliyor

    benimde sıkıntım bagajın kumandaya basmadan açılmaması
    ayrıca yokuş kalkış iptalinin performansa ne gibi bir katkısı var anlayamadım ?
    birde araç 1.6 95 hp ama üzerindeki şanzıman için birazdaha güçlü bir motora ihtiyaç olduğunu düşünüyorum şanzıman aralıkları motor gücü ve ağırlığa göre biraz uzun rampalardaki vites düşüşünün ve araçdaki ivmelenmenin sakin olmasının sebebide bu

    şehir içi için kısa aralıklı şanzımanlar idealdir uzun yollarda daha seri şanzımanlar idealdir ikisinin ortalaması diyebiliriz bu segmentteki bir araçda ne yazikki hepsi bir arada olmuyor

    araca 4 5 kişi binildiğinde sanki arkada 1 ton yük varmış gibi lastikler davlumbazlara gömülüyor tatlıda durmuyor değil hani

    sonuç olarak bu segmentte bu donanım ve konfora sahip bir araç ne yazikki yok

    vw caddy citröen berlingo fiat doblo dacia dokker ford connect yani bu segmentteki araçların çoğunu uzun süre kullanma fırsatım olmuştu eskiden favorim caddy di ancak biraz geri kaldıklarını gördüm şu anda alınabilecek ve uzun süre kullanılabilecek araçlardan biri courierdir




  • Sayın kullanıcısına yanıt
    yüreğinize sağlık harika özetlemişsiniz
  • @Sayın

    Aracın yokuş kalkış desteği çok hassas ayarlanmış olduğu için nerdeyse düz zeminde bile aracı tutuyor. Bu da kalkışlarda aracın performansını gitme isteğini törpülüyor.


    Aracın gücünü yazılımla serviste yükseltebiliyorsunuz. Bence 95 az bu araç için. 105 çok güzel olur. 115 de uçurur sanırım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aylak_herif -- 27 Mayıs 2015; 18:20:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın kullanıcısına yanıt
    İmkansız olan fabrika verilerine ulaşmak zannetmiyorum ki fabrika verilerini gerçek kullanım şartlarında ulaşan bir marka olsun. Bursa da yaşıyorum benimde şehir içi kullanım değerlerim sizinkiyle benzer şuan ortalama hızım 29 tüketim değerim 5 lt ben gayet ekonomik olduğunu düşünüyorum daha ne olsun.Forumda gördüğümüz sözde hiç yakmayan araçların gerçek olduğuna inanmıyorum

    Bagajın açılmama olayına gelirsek kumandadan açma ve kapama tuşlarına aynı anda dörtlü flaşörler yanana kadar(yaklaşık 5 sn) basılı tutarsanız.kapı ve bagaj aynı anda kilitlenip açılacak ve siz bagajı kapatsanız bile siz kilitlemeden kilitlenmeyecektir.




  • aylak_herif kullanıcısına yanıt
    Güç yükseltme hangi servislerde oluyor, garantili mi, ücretli mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnyvz

    Güç yükseltme hangi servislerde oluyor, garantili mi, ücretli mi?

    Garantili

    Adana gizerler yapıyoruz demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devrim niteliğindeki yeni 1.0 litre 3 silindirli EcoBoost benzinli motor, klasik bir 1.6 motordan bekleyeceğiniz düzeyde güç sunarken, yakıtı yaklaşık %24 daha tasarruflu kullanır ve yalnızca 119gr/km düzeyiyle karbondioksit emisyonunu %25 oranında azaltır.


    Bu motor ne zaman gelecek yeni kasayı mı bekliyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumartesi günü gidiş-geliş yaklaşık 1500 km yol yapacağım. 1.5 dizel motor olan Courier ile gideceğim bir aksilik olmazsa. Ortalama yakıt tüketimi Ford'un sitesinde yazdığı gibi 3.9 lt olarak mı geliyor. Yol masrafını hesaplamak için 1.5 kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
    Not:Aracı kiralık olarak alacağım için yakıt konusunda fikrim yazılanlardan ibarettir. Teşekkürler şimdiden.
  • HAKTAN06 kullanıcısına yanıt
    Ben de merak ediyordum araadım ama çağrı merkezi bilgilerinin olmadığını söyledi. Yani bence hiç boşuna beklemeyin, geççen yıl ilk çıktığında teknik donanım broşüründe adı geçiyordu ama hemen sonra kaldırıldı hala da ses seda yok, benzinli motorlara yönelik çok yakar algısı yüzünden Türkiye'de satışa sunulacağını, sunlusa bile alıcısı olacağını hiç sanmıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.