Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tk44

    arkadaşlar ben yeni aldım 1 aya yakın oldu.

    1.4 tsı 160 bg.daha önce bir 2006 model bmw kullanıcısı olarak çok büyük beklentilerle almamıştım.(araç pertten dolayı)
    ama umduğumdan çookk ii çıktı.en başta vw karşı bir antipatim bile vardı eski dizayn,eski teknoloji motor v.s.ama mk6 la vw baya yol katetmişş.arabanın en iyi yanı motor.alt devirlerde komprösör orta devirlerde supercharger üst devirlerde ise çift turbo ile adeta uçuyoo.aynı zamanda performansa oranla çokk az yakıoo.şehir içinde 7-7.5 şehir dışında 6 yakıoo.dsg şanzımanda görevini çok ii yapıoo vites geçişleri hiç hissedilmiyor.ama 60 la giderken araç 7. vitese geçmiş olyor.ekonomi amaçlı.alt devirlerde 1500 devirde bile çekiş çokk ii hiç bir zorlanma emaresi yookk.sessizlik ise bahseldiği kadar var.aracın içinde yüksek süratte dahi rahatsı edici ses yokk.izalasyon başarılı yani 230la giderken bile.arabanın iç dizaynına bakacak olursak audiden alta kalır yanı yook.hatta bir a3 e göre işçiliği daha iyi diyebilirim.v kasa özellikle iç dizayn bakımdan kötüydü ama bu kasa bayaa güzel olmuşş.özellikle göstergeler hem şık hem sportif.özellikle beyaz üzerine kırmızı ibreler.koltular spor koltuk ve yan destekleri genişliği rahatlığı iyi.eşya saklama gözleri yeterince düşünülmüş.özellikle vitesin arkasında ki bölmeyi ayırmaya yarayan açaçak güzel bir ayrıntı.yol tutuş en az bmw 1 serisi kadar başarılı.ama öncelik sportiflikten çok konfor ayarlı.süspansyon başarılı sert çukurları bile çok az hissettiryor.iç dizayndaki başarılı özellikler dışarda da tam olarak devam etmiyor.dış tasarım iç kadar güzel değil.daha başarılı olabilirdi özellikle arkası.performans olarak 2.0 motor çoğu otomobilden daha performanslı.0-100 8 sn.tabi bunlarında bir maliyeti var fiyat 55.000 tl ama bu fiyat özellikle bu özellikteki motor ve şanzıman ve donanıma göre makul sayılabilir.rakip firmaların bu donanımda ki araçları 45.000 tl civarında vede bu kadar iyi motor ve şanzumana sahip değiller.ayrıca kasa da bu sınıftaki en yeni kasa.





    +performans
    +ekonomi
    +malzeme kalitesi
    +şanzıman
    +iç dizayn
    +izalasyon
    +güvenlik
    +frenler
    +düşük maliyetli kulllanım.(vergi,servis.)

    -dış dizayn






































    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tk44

    arkadaşlar ben yeni aldım 1 aya yakın oldu.

    1.4 tsı 160 bg.daha önce bir 2006 model bmw kullanıcısı olarak çok büyük beklentilerle almamıştım.(araç pertten dolayı)
    ama umduğumdan çookk ii çıktı.en başta vw karşı bir antipatim bile vardı eski dizayn,eski teknoloji motor v.s.ama mk6 la vw baya yol katetmişş.arabanın en iyi yanı motor.alt devirlerde komprösör orta devirlerde supercharger üst devirlerde ise çift turbo ile adeta uçuyoo.aynı zamanda performansa oranla çokk az yakıoo.şehir içinde 7-7.5 şehir dışında 6 yakıoo.dsg şanzımanda görevini çok ii yapıoo vites geçişleri hiç hissedilmiyor.ama 60 la giderken araç 7. vitese geçmiş olyor.ekonomi amaçlı.alt devirlerde 1500 devirde bile çekiş çokk ii hiç bir zorlanma emaresi yookk.sessizlik ise bahseldiği kadar var.aracın içinde yüksek süratte dahi rahatsı edici ses yokk.izalasyon başarılı yani 230la giderken bile.arabanın iç dizaynına bakacak olursak audiden alta kalır yanı yook.hatta bir a3 e göre işçiliği daha iyi diyebilirim.v kasa özellikle iç dizayn bakımdan kötüydü ama bu kasa bayaa güzel olmuşş.özellikle göstergeler hem şık hem sportif.özellikle beyaz üzerine kırmızı ibreler.koltular spor koltuk ve yan destekleri genişliği rahatlığı iyi.eşya saklama gözleri yeterince düşünülmüş.özellikle vitesin arkasında ki bölmeyi ayırmaya yarayan açaçak güzel bir ayrıntı.yol tutuş en az bmw 1 serisi kadar başarılı.ama öncelik sportiflikten çok konfor ayarlı.süspansyon başarılı sert çukurları bile çok az hissettiryor.iç dizayndaki başarılı özellikler dışarda da tam olarak devam etmiyor.dış tasarım iç kadar güzel değil.daha başarılı olabilirdi özellikle arkası.performans olarak 2.0 motor çoğu otomobilden daha performanslı.0-100 8 sn.tabi bunlarında bir maliyeti var fiyat 55.000 tl ama bu fiyat özellikle bu özellikteki motor ve şanzıman ve donanıma göre makul sayılabilir.rakip firmaların bu donanımda ki araçları 45.000 tl civarında vede bu kadar iyi motor ve şanzumana sahip değiller.ayrıca kasa da bu sınıftaki en yeni kasa.

    +performans
    +ekonomi
    +malzeme kalitesi
    +şanzıman
    +iç dizayn
    +izalasyon
    +güvenlik
    +frenler
    +düşük maliyetli kulllanım.(vergi,servis.)

    -dış dizayn

    Çok güzel özetlemişsiniz para olsada golf 6 alsak öyle bir gaza geldim doğrusu




  • comfortline lara ne zaman alüminyum alasım jant takacaklar onu merak edıom kesin takcaklar gorceksın hemde aynı fıyata yada golf 5 dekı gıbı tour veya goal gibi kısa surelı donanım sevıyesı cıkaracaklar comfort fiyatına celık jantlı
  • bu arada youtube deki video ları dikkatlı ıncelerken gozume manuel vitesli golfte esp on/off tusu gozume carptı dogus oto herhalde esp ile oynama yapamaz volkswagen turkıye 'ye böyle oto gönderıo hem üreten calıo hem distirubutor calıo artık volkswagen alınmaz bu ülkede
  • manuel viteste opsiyonel sunuluyor, doğuş ilk partide esp opsiyonelli getirmemiş ama getirecek. Asıl o videolarda sen DCC (dynamic chasis control) düğmesini fark etmen lazım sport ve comfort şeklinde iki seçenek var sporta süspansiyonlar sertleşiyor, direksiyon ve gaz pedalının hassasiyeti artıyor araç daha tepkisel hale geliyor. Comfort seçeneğinde ise serçe parmakla sürüş deneyimi sunuyor, sert çukurlar bile vız geliyor.

    yeni golf 22.500€
    DSG şanzıman 2000€
    adaptif şasi kontrolü (DCC) 925€

    bu keyfi türkiyede yaşamak paha biçilemez.
  • Golf 6 alıpta kendi aracının fotosunu koyan arkadaş yok mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    bende birkaç defa test edip inceledim ,hatta her servise gittiğimde beklerken golf 6 ya bakmadan geçmiyorum .benim izlenimlerim ise şöyle:

    - sessizliğe katılıyorum ama çok da abartılacak bir fark yok .
    -ataklık TSİ den geliyor fsi den sonra tsi epey farklı . 135 i bırakın ben 200 lere nasıl çıktım anlamıyorum ...
    -ekonomide zaten tsi nin üretim amacı .
    - dsg gerçekten kullandığım en keyifli otomatikgiller familyasının şanzımanı...
    - iç mekan konusunda pek katılamıycam .golf 5 GT ve comfortline nin içi özellikle gt deki koltuklar mid kolonlar vs çok daha iyi bana göre . golf 6 da bariz hırsızlık var ,sadece highline ye 60 liranıza kıyarsanız 1 gömlek üstün kendi serilerinden ama golf 5 gt ve comfortlinede olan vites kenarlarının audideki gözenekli yapısı ,üst havalandırma ızgarası ,hoparlörler ,kapı kenarlarındaki vidaları gizleme plastikleri, extra kauçuk şeritler,ışıklı klimatronik displayleri ve aklıma gelmeyen birçok yerden hepsi çalınmış .
    -koltuk destekleri comfortlinedekiler ile zaten aynı .katalogta da komfort koltuk yazıyor hem yolcu hem sürücü ,bel destekli ve 2 si de yukarı aşağı fonksiyonlu ..
    -sürüş zevki artırılmış biraz daha keyifli hale gelmiş ön taraf sanki kilo olarak artmış hissi veriyor. ama ben tercih yapacak olsam golf 5 gt yi hiç düşünmeden tercih ederdim .
    sokaklarda da pek görmüyorum geçenlerde belediye parkında gördüm ilk defa ve zerre kadar dikkatimi çekmedi ,çok sönük bir tasarımı var arkadan .o stoplar kore araçlarının stop tasarımını andırıyor . ledli medli birşey beklerdim golf 6 dan ... sonuçta vw araçları hepsi keyifli araçlar ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Yarım saat önce 1.4 tsi dsg comfortline Golf6 sürdüm.

    2005 Golf5 midline fsi tiptronik'imiz var hemen ufak br karşılaştırma yapayım aralarında:

    -Çok daha sessiz
    -Çok daha atak(Maslakta pat diye 130-135e çıktım hiç anlamadan)
    -Çok daha ekonomik(Galeriye döndügümzde yol bilgisayarında 13dk'lık seyehatta 9,5lt yakıt tükettiğim yazıyodu ve kesinlikle agresif sürdüm)
    -Vites geçişleri çok daha "smooth" bazen anlamıyosun bile vites yukseldiğini, sarsıntı diye bişey yok.
    -İç mekan biraz daha allı pullu süslü, daha kaliteli gibi duruyo.
    -Koltuklar bizim koltuklardan daha rahat, bel destekleri çok başarılı.
    -Direksiyondan vites değişimi çok zevkli ve hızlı.
    -Yol bigisayarı çok daha kapsamlı olmuş.
    -Dış Kapı kolları çok daha şık ve kaliteli duruyo.

    Tek eksisi fiyatı çok pahalı, satış temsilcisi yaklaşık 50.000TL gibi bi fiyat verdi yanlış hatırlamıyosam ve bu fiyata ne yazık ki yagmur-far sensoru, kendiliğinden kararan dikiz ayna, park sensörü gibi temel donanımlar yok. Jant olayını da kafaya takmaya bile değmez, kesinlikle herkes aleminyum sanacaktır onları.




    1.5 aydır Golf VI 1.4 122 hp Highline kullanıyorum. Motor sesi gerçekten çok az ancak sanki yol sesini fazla alıyor gibi. Golf V'i kullanma şansım olmadığı için dedikleri kadar ses yalıtımında ilerleme kaydetmişler mi bilemiyorum. Her iki aracı da kullanan arkadaşlar konu hakında bilgi verebilir mi? Açıkçası ziebartta ses yalıtımı yaptırmayı düşünüyorum. Gerçi ne kadar fayda edeceğini de bilemiyorum. Bunun dışında mıcır üstüne zift dökülerek yapılan yollarda sağ kapı tarafından ses geliyor. Servise götürdüğümde bagaj kapağından geldiği söylenerek işlem yapıldı. Ancak ses hala aynı tür yollarda dewam ediyor. Sizce bu sesin üstüne gidilmeli mi? Yoksa zaten yolun bozuk olduğunu hesaba katarak aracın sağını solunu deneme tahtasına çevirmemeli mi?




  • Facebook'taki Golf VI grubundan, 2.0 TDI koltukları böyle arkadaşlar:

    http://img520.imageshack.us/my.php?image=n60420200510966557738bj6.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5D1EACCB3 -- 22 Ocak 2009; 22:46:00 >
  • RE: Miracle 40

    Kendi aracimda uzun incelemelerden ve servisle cebellesmeden sonra bahsettigin sesin emniyet kemeri baglanti noktasindan geldigini farkettim. Servis emniyet kemeri mekanizmasini acti, vidalari vs. sIkIstIrdI ses kesildi. Bir sure sonra tekrar basladi ne yazik ki. Gecen gun ugradigim baska bir VW yetkilisi, emniyet kemerinin 2 baglantisi oldugunu soyledi. Guya birisi omuz hizasina gelen arka sag ve soldaki makara kismi, bir de arka sag ve sol tekerlerin hemen uzerinde. İkisine de bakilmasi lazimmis, firsat bulup goturemedim.

    İyi surusler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pasificici


    RE: Miracle 40

    Kendi aracimda uzun incelemelerden ve servisle cebellesmeden sonra bahsettigin sesin emniyet kemeri baglanti noktasindan geldigini farkettim. Servis emniyet kemeri mekanizmasini acti, vidalari vs. sIkIstIrdI ses kesildi. Bir sure sonra tekrar basladi ne yazik ki. Gecen gun ugradigim baska bir VW yetkilisi, emniyet kemerinin 2 baglantisi oldugunu soyledi. Guya birisi omuz hizasina gelen arka sag ve soldaki makara kismi, bir de arka sag ve sol tekerlerin hemen uzerinde. İkisine de bakilmasi lazimmis, firsat bulup goturemedim.

    İyi surusler.


    Anladım pasificici. Benim araçta bagaj kapağının iç kısmındaki plastik kapağı boşuna söktüler diye düşünüyorum. Sağ kapının cam eşiğindeki plastiğe bastırınca ses kesiliyor gibi. ama servise götürmek netice almak adına daha yararlı olacak. Tabii servise gidip usta ile test sürüşüne çıkmak,daha sonra randevu almak, randevu saatinde aracı bırakıp 3-5 saat sonra teslim almak vakit isteyen işlemler. Hele bir de ses kesilmemişse tam bir fiyasko oluyor.
    Yarın ziebartta diamond gloss ve ön kaputa film yaptıracağım. Aklıma yatarsa ses yalıtımı da yaptırmayı düşünüyorum.Bakalım sonucu merakla bekliyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: acsev2003

    Facebook'taki Golf VI grubundan, 2.0 TDI koltukları böyle arkadaşlar:

    http://img520.imageshack.us/my.php?image=n60420200510966557738bj6.jpg



    Eğer kaçırdığım bir detay yoksa bu koltuklar benim Golf VI Highline 1.4 122hp koltukları ile aynı. Deri+kumaş karışımı kadifemsi bir hammadesi var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: miracle40


    quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    bende birkaç defa test edip inceledim ,hatta her servise gittiğimde beklerken golf 6 ya bakmadan geçmiyorum .benim izlenimlerim ise şöyle:

    - sessizliğe katılıyorum ama çok da abartılacak bir fark yok .
    -ataklık TSİ den geliyor fsi den sonra tsi epey farklı . 135 i bırakın ben 200 lere nasıl çıktım anlamıyorum ...
    -ekonomide zaten tsi nin üretim amacı .
    - dsg gerçekten kullandığım en keyifli otomatikgiller familyasının şanzımanı...
    - iç mekan konusunda pek katılamıycam .golf 5 GT ve comfortline nin içi özellikle gt deki koltuklar mid kolonlar vs çok daha iyi bana göre . golf 6 da bariz hırsızlık var ,sadece highline ye 60 liranıza kıyarsanız 1 gömlek üstün kendi serilerinden ama golf 5 gt ve comfortlinede olan vites kenarlarının audideki gözenekli yapısı ,üst havalandırma ızgarası ,hoparlörler ,kapı kenarlarındaki vidaları gizleme plastikleri, extra kauçuk şeritler,ışıklı klimatronik displayleri ve aklıma gelmeyen birçok yerden hepsi çalınmış .
    -koltuk destekleri comfortlinedekiler ile zaten aynı .katalogta da komfort koltuk yazıyor hem yolcu hem sürücü ,bel destekli ve 2 si de yukarı aşağı fonksiyonlu ..
    -sürüş zevki artırılmış biraz daha keyifli hale gelmiş ön taraf sanki kilo olarak artmış hissi veriyor. ama ben tercih yapacak olsam golf 5 gt yi hiç düşünmeden tercih ederdim .
    sokaklarda da pek görmüyorum geçenlerde belediye parkında gördüm ilk defa ve zerre kadar dikkatimi çekmedi ,çok sönük bir tasarımı var arkadan .o stoplar kore araçlarının stop tasarımını andırıyor . ledli medli birşey beklerdim golf 6 dan ... sonuçta vw araçları hepsi keyifli araçlar ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Yarım saat önce 1.4 tsi dsg comfortline Golf6 sürdüm.

    2005 Golf5 midline fsi tiptronik'imiz var hemen ufak br karşılaştırma yapayım aralarında:

    -Çok daha sessiz
    -Çok daha atak(Maslakta pat diye 130-135e çıktım hiç anlamadan)
    -Çok daha ekonomik(Galeriye döndügümzde yol bilgisayarında 13dk'lık seyehatta 9,5lt yakıt tükettiğim yazıyodu ve kesinlikle agresif sürdüm)
    -Vites geçişleri çok daha "smooth" bazen anlamıyosun bile vites yukseldiğini, sarsıntı diye bişey yok.
    -İç mekan biraz daha allı pullu süslü, daha kaliteli gibi duruyo.
    -Koltuklar bizim koltuklardan daha rahat, bel destekleri çok başarılı.
    -Direksiyondan vites değişimi çok zevkli ve hızlı.
    -Yol bigisayarı çok daha kapsamlı olmuş.
    -Dış Kapı kolları çok daha şık ve kaliteli duruyo.

    Tek eksisi fiyatı çok pahalı, satış temsilcisi yaklaşık 50.000TL gibi bi fiyat verdi yanlış hatırlamıyosam ve bu fiyata ne yazık ki yagmur-far sensoru, kendiliğinden kararan dikiz ayna, park sensörü gibi temel donanımlar yok. Jant olayını da kafaya takmaya bile değmez, kesinlikle herkes aleminyum sanacaktır onları.




    1.5 aydır Golf VI 1.4 122 hp Highline kullanıyorum. Motor sesi gerçekten çok az ancak sanki yol sesini fazla alıyor gibi. Golf V'i kullanma şansım olmadığı için dedikleri kadar ses yalıtımında ilerleme kaydetmişler mi bilemiyorum. Her iki aracı da kullanan arkadaşlar konu hakında bilgi verebilir mi? Açıkçası ziebartta ses yalıtımı yaptırmayı düşünüyorum. Gerçi ne kadar fayda edeceğini de bilemiyorum. Bunun dışında mıcır üstüne zift dökülerek yapılan yollarda sağ kapı tarafından ses geliyor. Servise götürdüğümde bagaj kapağından geldiği söylenerek işlem yapıldı. Ancak ses hala aynı tür yollarda dewam ediyor. Sizce bu sesin üstüne gidilmeli mi? Yoksa zaten yolun bozuk olduğunu hesaba katarak aracın sağını solunu deneme tahtasına çevirmemeli mi?

    Bahsettiğin ses cızırtı gibi bir sesse benim de aracımda aynı sorun mevcut, çok dikkatli dinlemedikçe farkedilmiyor ancak bozuk yollarda veya tümsek vs 'den geçerken sağ kapı tarafından cızırtı gibi bir ses geliyor, bu ses şöför kapısında da vardı ancak bir kaç kere camı komple açıp kapattıktan sonra kesilmişti, ancak yolcu tarafındaki kapıdan veya sağ arka kapıdan ( hangisinden geliyor tam emin değilim ama sağdan olduğu kesin ) bir ses geliyor halen ve nerden geldiğini de çözemedim bir türlü, eğer sorunu çözebilirsen bizi de bilgilendirirsin umarım.




  • golf 6 asfalt kaplama yollarda gerçekten yol sesini almıyormu yeda golf 5 e mi göre az alıyor?????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okat

    golf 6 asfalt kaplama yollarda gerçekten yol sesini almıyormu yeda golf 5 e mi göre az alıyor?????



    Rolantideyken Golf 6 Golf 5 ten biraz daha sessiz.Ama yola çıkınca pek bir fark göremedim ben.Golf 6 da azda olsa yol sesi alıyor Golf 5 de.Sonuçta C sınıfı araçlar.Kesin sessizlik için 1 üst sınıf araçlara bakmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: M@rvellous


    quote:

    Orjinalden alıntı: okat

    golf 6 asfalt kaplama yollarda gerçekten yol sesini almıyormu yeda golf 5 e mi göre az alıyor?????



    Rolantideyken Golf 6 Golf 5 ten biraz daha sessiz.Ama yola çıkınca pek bir fark göremedim ben.Golf 6 da azda olsa yol sesi alıyor Golf 5 de.Sonuçta C sınıfı araçlar.Kesin sessizlik için 1 üst sınıf araçlara bakmanızı tavsiye ederim.


    Segment farkına katılıyorum, bir üst segmente çıktığınızda birçok sorun azalıyor ancak, yerlerine farklı sorunlar geliyor. Saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selmanozalp

    quote:

    Orjinalden alıntı: miracle40

    1.5 aydır Golf VI 1.4 122 hp Highline kullanıyorum. Motor sesi gerçekten çok az ancak sanki yol sesini fazla alıyor gibi. Golf V'i kullanma şansım olmadığı için dedikleri kadar ses yalıtımında ilerleme kaydetmişler mi bilemiyorum. Her iki aracı da kullanan arkadaşlar konu hakında bilgi verebilir mi? Açıkçası ziebartta ses yalıtımı yaptırmayı düşünüyorum. Gerçi ne kadar fayda edeceğini de bilemiyorum. Bunun dışında mıcır üstüne zift dökülerek yapılan yollarda sağ kapı tarafından ses geliyor. Servise götürdüğümde bagaj kapağından geldiği söylenerek işlem yapıldı. Ancak ses hala aynı tür yollarda dewam ediyor. Sizce bu sesin üstüne gidilmeli mi? Yoksa zaten yolun bozuk olduğunu hesaba katarak aracın sağını solunu deneme tahtasına çevirmemeli mi?

    Bahsettiğin ses cızırtı gibi bir sesse benim de aracımda aynı sorun mevcut, çok dikkatli dinlemedikçe farkedilmiyor ancak bozuk yollarda veya tümsek vs 'den geçerken sağ kapı tarafından cızırtı gibi bir ses geliyor, bu ses şöför kapısında da vardı ancak bir kaç kere camı komple açıp kapattıktan sonra kesilmişti, ancak yolcu tarafındaki kapıdan veya sağ arka kapıdan ( hangisinden geliyor tam emin değilim ama sağdan olduğu kesin ) bir ses geliyor halen ve nerden geldiğini de çözemedim bir türlü, eğer sorunu çözebilirsen bizi de bilgilendirirsin umarım.


    Büyük bir ihtimalle sorunun kaynağı aynı. Aracı 2. ve son kez bu cızırtı nedeniyle servise götürmeyi düşünüyorum. Çözüm bulabilirsem sizlerle paylaşırım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okat

    golf 6 asfalt kaplama yollarda gerçekten yol sesini almıyormu yeda golf 5 e mi göre az alıyor?????



    Golf 5'te durum ne bilmiyorum ama Golf 6 yol sesini alıyor. Ziebartta ses yalıtım sistemi uygulatıyorum. Bakalım sesi ne kadar azaltacak. Sonucu burda paylaşırım...
  • kesinlikle zeibart yaptırma .
    ben yaptırdım kendi aracımda tatminkar bir sonuç görmedim...
  • Arkadaşlar 2000 -2002 arası golf 4 lerin ortalama fiyatları ne kadar?
  • arkadaslar ben kendime 1 tane sifir golf 6 ismarladim yurt disinda yasiyorum ban normal donanim olarak fiyati 17.500.000 euro geldi burda bir kanun cikdi eski arabani getir yeni sini götür diye 9 yasisini asmis arabalar icin ve 2.500 euro veriyordu devlet hemen yararlandim golf 6 bana 15.000 euro geldi yani 30 bin tl. bakdim türlkiyedeki fiyatlara yanina bile yaklasilmaz yaww bayagi pahali. ve unutmadan vw ve diger alman markalar iki sekilde üretim yapiliyor bi almanya da üretim bir avrupa ülkelrinden herhangi bir ülke de almanya dan aldigin arbalar iscilik ve gider fazla oldugundan arba fiyati pahali oluyor ama baska avrupa ülkesinde üretilen ayni araba daha uygun oluyor arasindaki fark sadece donanim da almanyada yapilan araba da donanim fazla digerinde az oluyor ama yine deuygun geliyor

    araba geldiginde resimleri koyarim 1 ay da getiriyorlar h
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.