Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okat

    kesinlikle zeibart yaptırma .
    ben yaptırdım kendi aracımda tatminkar bir sonuç görmedim...


    hadi ya. Artık çok geç benim için
    Aracı dün vermiştim. Yarın teslim alacağım.
    Açıkçası kulaklarımın ses seviyesindeki azalmayı farkedebileceğini düşünmüyorum. ama inşallah yanılırım....
  • VAZGEÇİLMEZ TASARIM

    Evet, aynen girişte belirttiğimiz gibi Golf’ün tasarım çizgisini açıklayacak tek kelime ‘vazgeçilmez’ olur herhalde. Bir otomobil bu kadar satıyor ve müşterileri ondan hala sıkılmıyorsa işin içinde biraz da bağımlılık aramak lazım…



    ‘Golf nasıl bir bağımlılık yaratıyor?’ bunu daha sonraki satırlarda değineceğiz ama tasarımdaki ufak tefek değişikliklerden bahsetmeden geçmeyelim. Öncelikle yeni Golf’ün ön yüzünün Sciroccoya benzediğini söylemeliyiz. Bu değişiklik Golf’e radikal bir değişiklik katmasa da çok daha çarpıcı bir ön yüze kavuşmasını sağlamış. Yan aynaları yenilenen ve dinamik tasarım çizgisi aynen devam ettirilen Golf’un arka tasarımında Toureg’den esintiler görmek mümkün.



    İç tasarıma geldiğimizde bazı şeylerin değiştiğini en azından daha heyecan verici bir çizginin hâkim olduğunu söyleyebiliriz. Test aracımızdaki parçalı renk seçimi ferah bir iç hacmin yanı sıra renkli bir görünüm de sunuyor. Koltukların konumlarında yapılan değişiklikle arka tarafta uzun boyluların bile rahat edecekleri baş mesafesine ulaşılırken sportif ön koltukların yan desteklerinin sürüş keyfini arttırdığını söyleyebiliriz. Ön konsoldaki kumada öğelerinin ergonomisi çok iyi, sürücünün gözünü yoldan ayırmadan kullanacağı şekilde tasarlanmış. Ön konsolda kullanılan yumuşak plastik malzeme, kumada öğeleri ve ön konsolda kullanılan alüminyum detaylar aracın kalitesinin artığını gösteren görsel işaretlerden sadece bir kaçı…



    Gösterge paneli yenilenen Golf’ün kapı içi cepleri çok daha geniş tasarlanmış, müzik sistemi de son derece etkileyici. Aslında yeni Golf’ü diğerlerinden ayıran en önemli şeyi en sona bıraktık. Neyi mi? Tabii ki kabin içi ses yalıtımını… Gerçekten 6. nesil Golf’ün içerisindeki her malzeme sessiz bir yolculuğa hizmet için tasarlanmış. Ön camdaki özel ses emici film, kapı ve cam kanallarında yapılan geliştirmeler bunun en büyük ispatı. Yüksek hızlarda bile Golf’ün çalıştığını anlamanız için camı biraz aralamanız gerekecek!



    DİNAMİK VE GÜVENLİ SÜRÜŞ

    Golf’ün tercih edilmesinin en büyük nedeni elbette sürüş kalitesi ve konforun birlikte yakalanmış olması. İlk başlarda belirttiğimiz vazgeçilmezliğin altında yatan da aslında bu. Golf’ü kullananlar sürüş kalitesini öyle beğeniyorlar ki tasarımında da bunu yansıtan bir çizginin olması gerektiğine inanıyorlar. Eğer bu araçta daha gerçeküstü bir tasarım olsaydı sürüş kalitesi ve konfor bunun gölgesinde kalırdı ve bunu başta VW mühendisleri olmak üzere hiçbir Golf müşterisi istemezdi. Felsefe belli; sadelik içinde kalite…



    Yola çıkıp gaza bastığınızda ilk an çok bir şey anlamıyorsunuz ama ilk viraja geldiğinizde herkesin neden söze Golf ile başladığını idrak ediyorsunuz. Yeni Golf’te yeni bir ESP sistemi kullanılıyor, ‘peki ihtiyaç oluyor mu?’ diye soracak olursanız cevap çoğu zaman hayır. Arda arda girilen virajlarda üst limitlere bile çıkılsa Golf’ün yoldan çıkmaya pek niyeti olmuyor, ESP ise ancak acil durumlar için var. Golf’ün raylar üzerindeymişçesine yol almasını sağlayan en önemli unsur elbette dozu iyi ayarlanmış çok bağlantılı arka süspansiyon sistemi. Başarılı elektro-mekanik hidrolik direksiyon sistemi sayesinde ani tepkileri bile çok doğru bir şekilde algılayabilen Golf’ün bu hassasiyeti sürüş keyfini üst düzeye çıkarıyor. EuroNCAP’tan beş yıldız alan Golf’ün güvenlik donanımı da oldukça geniş. Test aracımızda 7 hava yastığı, ABS, ESP, EDL, EBD, ASR, MSR, Hill Hold gibi bir çok elektronik güvenlik yardımcısı sistem bulunuyor. Golf’ün fren sistemi ise hala rakiplerinden bir kaç adım önde...



    160 HP’lik 1.4 TSI motor kullanılan test aracımız 1750-4500 d/d’de ürettiği 240 Nm tork ile göz doldururken 7 kademeli DSG şanzıman çift debriyajlı sistemiyle son derece pürüzsüz ve hızlı vites değişimleri yapabiliyor. Direksiyondan da kontrol edilebilen DSG şanzıman sportif kullanımlar için “S” moduna da sahip. Doğru seçilmiş vites geçiş oranları, ile bir yandan performansı yüksek tutarken diğer yandan yakıt tüketimini yükseltmiyor. Çoğu şehir içinde geçen testimizde 8.7/100 km yakıt tüketen Golf’ün tüketim değeri 160 HP’lik bir motor için oldukça etkileyici.



    TSI MOTOR FARKI

    Yeni Golf Türkiye’ye iki farklı benzinli motor ile ithal ediliyor. 1.6 lt 102 Hp’lik motor 37.600 YTL’lik başlangıç fiyatına sahip. 1.4 lt TSI motor ise 122 ve 160 HP olmak üzere iki farklı güç çıkışıyla satışa sunuluyor. Özellikle her iki TSI motora ve DSG şanzımana alışık olan sadık Volkswagen müşterileri Golf’ü satın alırken bu konuda araştırma bile yapmaya gerek duymayacaklar. Üç farklı donanım seviyesiyle satılan yeni Golf aynı zamanda VW Grubu’nun başarılı dizel motorlarından biriyle de süslenirse Türkiye’deki Golf severler için bulmaca tamamlanmış olacak. 57 bin TL’yi aşan DSG’li 160 HP’lik versiyonun fiyatı Golf’ü tanımayanlar için biraz yüksek gelebilir ama Golf tutkunlarının fiyata bakacağını hiç zannetmiyoruz… / Erkan YAVUZ






    http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=557




  • Ben test aracını ilk getirdikleri hafta aracı test ettim 1,4 TSI 160 Hp DSG idi.
    Fakat yol sesi bana fazla geldi. Motor sesi rahatsız edici değildi DSG şanzıman ise satış müdürün belirttiğine göre tam otomatik şanzıman olmasına rağmen geçişleri belirgindi. 160 Hp motor çift besleme 160 hp 240 Nm torku olan motorda çekiş açısından beni mutlu etmedi. Açıkçası çok fazla hızlanma şansımada olmadı. Açıkçası tam bir hayal kırıklığı...

    Bütün bu saydıklarımı beğenmiş olanlar olabilir. Ama Araçta kasa salınımıyla beraber duyduğum gıcırtılar sonrasında yanımdaki müdüre ne oluyor dedim. O da bu sınıfta bunlar olabilir dedi. Benim aracımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Kasa salınımındaki gıcırtı düşük hızlarda duyuluyordu. Merak edenler olacaktır Test aracı 400 km küsürde idi.

    Ben şu an 308imden çok memnunum dizel motoru çok başarılı 1,6 HDI 110Hp 240Nm(Overbost ile 260Nm) verileri var.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: OmerG

    DSG şanzıman ise satış müdürün belirttiğine göre tam otomatik şanzıman olmasına rağmen geçişleri belirgindi. 160 Hp motor çift besleme 160 hp 240 Nm torku olan motorda çekiş açısından beni mutlu etmedi.


  • arkadaşlar bir aracın motoru sessizse doğal olarak araç azda olsa yol sesi alır.ben testlerde db lere baktım gayet sessiz.100 km hızda 66 db ki bu sınıfta 70 db gören araçlar var.sonuçta 0 db bi araç üretilmedi.bir golf 6 kullanıcısı olarak sesle ilgili olumsuz eleştirilere katılmıyorum.zaten bu aracı gılf 5 le kesinlikle kıyas kabul etmez bir araç.zaten golf 5 teki başarısızlıktan dolayı bu kasa erkene alındı.bu kasada vw risk e girmeden en iyi golf ü yaratmak zorundaydı .bencede bunu başarmış.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OmerG

    Ben test aracını ilk getirdikleri hafta aracı test ettim 1,4 TSI 160 Hp DSG idi.
    Fakat yol sesi bana fazla geldi. Motor sesi rahatsız edici değildi DSG şanzıman ise satış müdürün belirttiğine göre tam otomatik şanzıman olmasına rağmen geçişleri belirgindi. 160 Hp motor çift besleme 160 hp 240 Nm torku olan motorda çekiş açısından beni mutlu etmedi. Açıkçası çok fazla hızlanma şansımada olmadı. Açıkçası tam bir hayal kırıklığı...

    Bütün bu saydıklarımı beğenmiş olanlar olabilir. Ama Araçta kasa salınımıyla beraber duyduğum gıcırtılar sonrasında yanımdaki müdüre ne oluyor dedim. O da bu sınıfta bunlar olabilir dedi. Benim aracımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Kasa salınımındaki gıcırtı düşük hızlarda duyuluyordu. Merak edenler olacaktır Test aracı 400 km küsürde idi.

    Ben şu an 308imden çok memnunum dizel motoru çok başarılı 1,6 HDI 110Hp 240Nm(Overbost ile 260Nm) verileri var.

    sana 308inle keyifli sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sline -- 26 Ocak 2009; 20:28:00 >




  • dün bayiye 2.el passat için gitmiştik gitmişken golfu gördüm hemen içine oturdum araba başka dünyalı sanki direksiyondaki deri çok hosuma gitti. arabanın önden görünüşü resimlerden daha güzel.içine oturunca inesin gelmiyo böyle insanı kolundan tutuyo gibi hasta oldum bindiğim arabanın fiyatı 52 milyarmış full olduğu belli oluyodu. babam keşke passat yerine onu alsa passat ta 2004 yada 2005 model arıyoruz gri renk istanbul civarı exculisive modeli benzinli eğer böyle arabası olupta satmak isteyen bana mail atsın efecan_1995@windowslive.com saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OmerG

    Ben test aracını ilk getirdikleri hafta aracı test ettim 1,4 TSI 160 Hp DSG idi.
    Fakat yol sesi bana fazla geldi. Motor sesi rahatsız edici değildi DSG şanzıman ise satış müdürün belirttiğine göre tam otomatik şanzıman olmasına rağmen geçişleri belirgindi. 160 Hp motor çift besleme 160 hp 240 Nm torku olan motorda çekiş açısından beni mutlu etmedi. Açıkçası çok fazla hızlanma şansımada olmadı. Açıkçası tam bir hayal kırıklığı...

    Bütün bu saydıklarımı beğenmiş olanlar olabilir. Ama Araçta kasa salınımıyla beraber duyduğum gıcırtılar sonrasında yanımdaki müdüre ne oluyor dedim. O da bu sınıfta bunlar olabilir dedi. Benim aracımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Kasa salınımındaki gıcırtı düşük hızlarda duyuluyordu. Merak edenler olacaktır Test aracı 400 km küsürde idi.

    Ben şu an 308imden çok memnunum dizel motoru çok başarılı 1,6 HDI 110Hp 240Nm(Overbost ile 260Nm) verileri var.




    TSI motor hayal kırıklığı öyle mi?
    DSG de tatmin etmedi demek sizi.Acaba ne tatmin edecek sizi merak ediyorum.Eğer sizin 308 tatmin ediyorsa,Golf'ün sizi uçurması lazım.

    308'iniz ile size iyi sürüşler.(Peugeotlar,kalitesini 80-100 bin km.den sonra belli eder,o zaman Golf ile kıyaslayınca bakalım ne olacak?)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tk44

    arkadaşlar bir aracın motoru sessizse doğal olarak araç azda olsa yol sesi alır.ben testlerde db lere baktım gayet sessiz.100 km hızda 66 db ki bu sınıfta 70 db gören araçlar var.sonuçta 0 db bi araç üretilmedi.bir golf 6 kullanıcısı olarak sesle ilgili olumsuz eleştirilere katılmıyorum.zaten bu aracı gılf 5 le kesinlikle kıyas kabul etmez bir araç.zaten golf 5 teki başarısızlıktan dolayı bu kasa erkene alındı.bu kasada vw risk e girmeden en iyi golf ü yaratmak zorundaydı .bencede bunu başarmış.



    Hala bugün bile Golf V sürüş ve dinanizmime ulaşamamış 2007-2008 yılında piyasaya çıkan modeller varken (Auris gibi), Golf V 2003 yılının dizayn ve teknolojisi ile gerçekten çok başarısız bir araç. Size gönülden katılıyorum.




  • Yalnız Auris Golf'ten daha iyi yol tutuyo virajlarda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tk44

    arkadaşlar bir aracın motoru sessizse doğal olarak araç azda olsa yol sesi alır.ben testlerde db lere baktım gayet sessiz.100 km hızda 66 db ki bu sınıfta 70 db gören araçlar var.sonuçta 0 db bi araç üretilmedi.bir golf 6 kullanıcısı olarak sesle ilgili olumsuz eleştirilere katılmıyorum.zaten bu aracı gılf 5 le kesinlikle kıyas kabul etmez bir araç.zaten golf 5 teki başarısızlıktan dolayı bu kasa erkene alındı.bu kasada vw risk e girmeden en iyi golf ü yaratmak zorundaydı .bencede bunu başarmış.



    Golf V hiçbir zaman başarısız bir araç olmamıştır.Volkswagen ' in kasa değiştirmek istemesinin nedeni Golf V in maliyetinin pahalı olmasıdır.Bu yüzden Golf V üzerinde tasarruf yapılarak ve Golf V kalitesini korumaya çalışarak Golf VI üretilmiştir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orjinalden alıntı: OmerG

    Ben test aracını ilk getirdikleri hafta aracı test ettim 1,4 TSI 160 Hp DSG idi.
    Fakat yol sesi bana fazla geldi. Motor sesi rahatsız edici değildi DSG şanzıman ise satış müdürün belirttiğine göre tam otomatik şanzıman olmasına rağmen geçişleri belirgindi. 160 Hp motor çift besleme 160 hp 240 Nm torku olan motorda çekiş açısından beni mutlu etmedi. Açıkçası çok fazla hızlanma şansımada olmadı. Açıkçası tam bir hayal kırıklığı...

    Bütün bu saydıklarımı beğenmiş olanlar olabilir. Ama Araçta kasa salınımıyla beraber duyduğum gıcırtılar sonrasında yanımdaki müdüre ne oluyor dedim. O da bu sınıfta bunlar olabilir dedi. Benim aracımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Kasa salınımındaki gıcırtı düşük hızlarda duyuluyordu. Merak edenler olacaktır Test aracı 400 km küsürde idi.

    Ben şu an 308imden çok memnunum dizel motoru çok başarılı 1,6 HDI 110Hp 240Nm(Overbost ile 260Nm) verileri var.




    TSI motor hayal kırıklığı öyle mi?
    DSG de tatmin etmedi demek sizi.Acaba ne tatmin edecek sizi merak ediyorum.Eğer sizin 308 tatmin ediyorsa,Golf'ün sizi uçurması lazım.

    308'iniz ile size iyi sürüşler.(Peugeotlar,kalitesini 80-100 bin km.den sonra belli eder,o zaman Golf ile kıyaslayınca bakalım ne olacak?)







    Ben Golf VI nın 160 hp motorlusunu test ettim. Kendi aracımla ancak dizel motorluları mukayese edebilirim. Yinede Duymak istiyorsanız 260 Nm tork yeterli cevap oalcaktır. Benim için 0-100 veya son hız önemli değil ara hızlanmaları da tork belirliyor.

    6 ay da 26,800 km yol yaptım ama 400 km deki golf teki sesleri duymadım. 160,000 km Peugeot ta kullandığımız oldu ama 0 km aldığımız 2 caddy gibi canımızı sıkmadılar.

    TSI motor ile isterseniz Peugeot da THP motorları kıyaslayabilirsiniz.

    DSG den çok daha iyi otmlerde kulandım.

    Klasik Vw muhabbetlerine girmeyelim sıkıldım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: OmerG


    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orjinalden alıntı: OmerG

    Ben test aracını ilk getirdikleri hafta aracı test ettim 1,4 TSI 160 Hp DSG idi.
    Fakat yol sesi bana fazla geldi. Motor sesi rahatsız edici değildi DSG şanzıman ise satış müdürün belirttiğine göre tam otomatik şanzıman olmasına rağmen geçişleri belirgindi. 160 Hp motor çift besleme 160 hp 240 Nm torku olan motorda çekiş açısından beni mutlu etmedi. Açıkçası çok fazla hızlanma şansımada olmadı. Açıkçası tam bir hayal kırıklığı...

    Bütün bu saydıklarımı beğenmiş olanlar olabilir. Ama Araçta kasa salınımıyla beraber duyduğum gıcırtılar sonrasında yanımdaki müdüre ne oluyor dedim. O da bu sınıfta bunlar olabilir dedi. Benim aracımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Kasa salınımındaki gıcırtı düşük hızlarda duyuluyordu. Merak edenler olacaktır Test aracı 400 km küsürde idi.

    Ben şu an 308imden çok memnunum dizel motoru çok başarılı 1,6 HDI 110Hp 240Nm(Overbost ile 260Nm) verileri var.




    TSI motor hayal kırıklığı öyle mi?
    DSG de tatmin etmedi demek sizi.Acaba ne tatmin edecek sizi merak ediyorum.Eğer sizin 308 tatmin ediyorsa,Golf'ün sizi uçurması lazım.

    308'iniz ile size iyi sürüşler.(Peugeotlar,kalitesini 80-100 bin km.den sonra belli eder,o zaman Golf ile kıyaslayınca bakalım ne olacak?)







    Ben Golf VI nın 160 hp motorlusunu test ettim. Kendi aracımla ancak dizel motorluları mukayese edebilirim. Yinede Duymak istiyorsanız 260 Nm tork yeterli cevap oalcaktır. Benim için 0-100 veya son hız önemli değil ara hızlanmaları da tork belirliyor.

    6 ay da 26,800 km yol yaptım ama 400 km deki golf teki sesleri duymadım. 160,000 km Peugeot ta kullandığımız oldu ama 0 km aldığımız 2 caddy gibi canımızı sıkmadılar.

    TSI motor ile isterseniz Peugeot da THP motorları kıyaslayabilirsiniz.

    DSG den çok daha iyi otmlerde kulandım.

    Klasik Vw muhabbetlerine girmeyelim sıkıldım.


    Ömer bey golf ün belli kronik sesleri mevcut ama dsg ve 160hp bir golf için yazdıklarınızla biraz haksızlık etmiyormusunuz?




  • 122 hp Golf 1.6 TDCI 110 hp Focus' tan daha iyi ara hızlanmaya sahipken , 160 Hp Golf 'ün daha kötü olması ilginç gerçekten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OmerG


    Ben Golf VI nın 160 hp motorlusunu test ettim. Kendi aracımla ancak dizel motorluları mukayese edebilirim. Yinede Duymak istiyorsanız 260 Nm tork yeterli cevap oalcaktır. Benim için 0-100 veya son hız önemli değil ara hızlanmaları da tork belirliyor.

    DSG den çok daha iyi otmlerde kulandım.



    OmerG, arabalardan dogru dürüst anlamadıgın belli ama anlıyomuşsun gibi konuşmaya çalışıyosun.
    Demin gülmüştüm ilk mesajınıza ama buna gerekli gülücükleri bulamadım buraya koyacak.
    DSG'den daha iyisini kullandım demişsniz, marka model verirmisin?
    Senin araban dizel ve torku 260, bi de övünüyosun bununla. TSI benzinli ama 240 torku torku ve senin aracın gibi 4500devir çevirmiyo.
    Yani senin 308inden havada karada denizde performans olarak daha üstün.
    Bunları da yazıp kendimi yormazdım da sırf birazcık bilgilen diye yazım

    edit. 160hp bi de ya !! Allah'ım 110hp'lik dizel motora karşı 160lık TSI'yı savunmuşum resmen
    DSG'den daha iyisini kullandım derken de pug'un 4-ileri otomatiğini mi kast ettiniz acaba yoksa bmw'nun smg şanzımanını mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 26 Ocak 2009; 21:22:23 >




  • TSI'ı Peugeot da THP motorlarla kıyas edebilirsiniz diye yazdığımı okumadınız sanırım benim aracım Dizel ve Turbo beslemeli çift besleme değil.

    Başlığa dayanarak Burada Golf VI izlenimlerimi paylaşmak istemiştim. Sanki saldıracak birini arıyorsunuz.

    GOLF VI ile sizlere mutluluklar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Yalnız Auris Golf'ten daha iyi yol tutuyo virajlarda.


    Her gün arkadaşın Auris'ine biniyorum, kalitesini ve konforunu çok iyi kıyaslayabiliyorum.Toyota yılların bağımsız arka süspansiyonunu bıraktı,burulma kirişli arka süspansiyon koydu. ESP den de yoksun bir araç. Bu nedenle daha iyi yol tutuşa sahip olduğunu sanmıyorum. Kasislerden geçerken içeriye attığı sesi de çok iyi biliyorum. Eski konforlu ve tok Toyota'lardan eser yok. Kalite görüntü ile ters orantılı maalesef.
  • DSG'ye karşı Peugeot'un 4 İleri Triptronic(AL4) ünü savunacak değilim. Ama Peugeot da kullandığım 6 İleri Triptronic AM6 ile kıyaslarım. BMW nin SMG si ile DSG yi kıyaslamak hata olur.
  • quote:

    Ben Golf VI nın 160 hp motorlusunu test ettim. Kendi aracımla ancak dizel motorluları mukayese edebilirim. Yinede Duymak istiyorsanız 260 Nm tork yeterli cevap oalcaktır. Benim için 0-100 veya son hız önemli değil ara hızlanmaları da tork belirliyor.


    Ara hızlanmayı tork belirler derken TSI'dan daha çok torku oldugu için sizin aacınızın daha iyi ara hızlanması oldugunu mana atmişsiniz.
    Neyse, Benim Golf6'ım yok sadece verdiginiz yanlış bilgileri düzelttim.
    Size 240-260nm'lik 308inizle kazasız sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    quote:

    Ben Golf VI nın 160 hp motorlusunu test ettim. Kendi aracımla ancak dizel motorluları mukayese edebilirim. Yinede Duymak istiyorsanız 260 Nm tork yeterli cevap oalcaktır. Benim için 0-100 veya son hız önemli değil ara hızlanmaları da tork belirliyor.


    Ara hızlanmayı tork belirler derken TSI'dan daha çok torku oldugu için sizin aacınızın daha iyi ara hızlanması oldugunu mana atmişsiniz.
    Neyse, Benim Golf6'ım yok sadece verdiginiz yanlış bilgileri düzelttim.
    Size 240-260nm'lik 308inizle kazasız sürüşler dilerim.


    240 Nm atmosferik benzinli araçlarda en az 2.300 cc belki de 2.500 cc motorlarda mevcut. 2.000 cc 156 hp Honda Accord motorunda 4300 d/d da 192 Nm olduğunu hatırlatmak isterim. 1.400 cc motordan alınan 160 hp, 1750 d/d da 240 Nm asla ve asla küçümsenemeyecek bir değerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oto_sever -- 26 Ocak 2009; 21:52:04 >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.