Yeni hat başvurusu yapmıştım, bugün aradılar ve kuryeye vereceklerini söylediler. Kurye, henüz, adresime gelip yeni hattımı teslim etmedi. Hat başvurusundan dolayı pişman oldum ve vazgeçmek istiyorum. Gelen kuryeden hattı almazsam, faturalı hat aboneliğim iptal olur mu? Yoksa adıma faturalandırma yapılıp, borç yüküm oluşturulur mu? Ekleme: Sabit evrak daha verilmedi kurye gelmediği için. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Narthyard -- 18 Ocak 2021; 21:28:19 > |
Yeni Hat Kuryeye Verildi
-
-
Müşteri Hizmetlerini arayıp talebi iptal etmek istediğini söylersin, talebini iptal ederler ve işlemleri bayi de yapabilirsin. -
Öncelikle hızlı yanıtınız için teşekkür ederim. Talep iptal edildiğinde, geri kalan işlemler için bayiye mi gitmem gerekiyor? Şu an herhangi bir evrak değiş tokuşu olmadı, yine de ne gibi yapmam gereken durumlar oluşuyor bayideyken?
-
Bayiye gidip numara taşıma isteğinizi belirtip işlemlere baştan başlayabilirsiniz, zaten yapmanız gereken kimlik/ehliyet götürmek ve imza atmak.
Daha önce internet ortamın dan falan başvuru yaptım demeyin işlem uzamasın, yanlış anlayabilirler.
-
Hocam sizi de yormak istemiyorum, lakin, yeni bir hat almamaya karar verdim. Yani bayiye gittiğimde numara taşıma isteği doğrultusunda bir talepte bulunursam, yine yeni bir başvuru yapmış oluyorum. Ben sadece internetten bir an gaza gelip, yeni numara almak istedim. Daha sonra vergilerle bana oluşan kümülatif aylık borç yükünü görünce bu durumdan vazgeçmeye karar verdim. Ama geç mi kaldım bilmiyorum.
İnternet başvurusu olduğu için daha evrak teslimatı olmadı. Faturasız hattım vardı, aramaya bugün kapanacaktı, ona tl yükleyip devam edersem şu an için daha mantıklı bir sürdürebilirlik sağlayacağımın farkında vardım. Saçma hızlı alınmış bir kararı, evrak teslimatı olmadığı için geri döndürebilir miyim?
Kısaca isteğim, kuryeye teslim edilmiş ama bizzat benden sabit evrak daha alınmamış ve hattı dağıtılmamış talebimin iptaliyle eski faturasız hattımı kullanmaya devam etmek. Bunun için kuryeye teslimat demek artık sözleşmeden dönemeyeceğim anlamına mı geliyor, tek kafamdaki soru bu hocam. Zamanınızı çaldığım için af buyrun. Saygılar.
-
Tabii ki kararınızı iptal edebilirsiniz, yapmanız gereken müşteri hizmetleri ile görüşmek.
-
Çok teşekkür ederim sayın Yokizm, yarın sabah ilk işim müşteri hizmetlerini aramak olacak.
Buraya sormak istedim, çünkü müşteriyi bağlayan bir strateji olduğu için, belki isteğim aksinde manipüle edilebilirim diye önceden bilgilenmek istemiştim. Yüreğinize sağlık.
-
Bence şimdi arayabilme durumunuz var ise şimdi arayın hocam.
Aksilik yarın kurye falan gelir hiç belli olmaz , Ne kadar erken arayıp durumu bildirirseniz o kadar iyi olur sizin için.
Rica ederim hocam, ne demek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-842350F0A -- 18 Ocak 2021; 20:48:25 > -
Hocam aradım ve güzelce izah edince hızlı şekilde iptal ettiler. Sayenizde hızlı bir şekilde problemimi çözmüş oldum. Çok teşekkür ederim tekrardan.
-
Rica ederim hocam, çözülmesine sevindim.
İyi geceler hocam
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X