Gigaspeed internet kullanıyorum, ancak hız yetersiz geldiği için aynı operatörden ikinci bir internet hattı bağlatmak istedim. Başvurumu yaptım ve süreç, Türk Telekom ekiplerinin en geç 1 hafta içinde gelip bağlantıyı tamamlaması şeklinde taahhüt edilmişti. Ancak bugün (27.02.2025) olmasına rağmen kimse gelmedi. Ben arayıp süreci sorduğumda, müşteri hizmetleri başvurunun "Port Uzaklığı" sebebiyle iptal edildiğini söyledi. Üstelik bu iptal bana bildirilmemiş! Aynı gün içinde sürecin tekrar başlatıldığını söylediler ama devam edip etmeyeceğinden bile emin değiller. Daha da garibi, müşteri temsilcisinin verdiği tepki: "İsterseniz iptal edebilirsiniz." Ben burada taahhüt edilen bir hizmetin zamanında sağlanmasını bekliyorum, keyfi bir şey istemiyorum. Yeni başvurunun belirtilen süre içinde tamamlanmasını ve 42 Mbps hızındaki internetin eksiksiz sağlanmasını talep ediyorum. Ayrıca yaşadığım bu belirsizlikle ilgili de net bir bilgilendirme yapılmalı. Benim gibi bu tür sorunlar yaşayan var mı? |
Bildirim