Şimdi Ara

<<Yeni Hyundai Sonata'nın sola çekme problemi>> Yeni bilgiler geldi 2. sayfada. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
1
Favori
7.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şuraya mesaj konduralım.
  • bu konudan ceza çıkar. Takip amaçlı bende kondurayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    @Jamais Vu,
    Yukarıdaki o aşağılamalara eleştiri diyorsan göz doktoruna görünmeni ve tekrar dikkatlice okumanı tavsiye ederim.Ayrıca Hyundai bana 1 adet gemi verdi arkadaşım,rahatladın mı?Yoksa kıyaslanan Reno,Pejo gemi üretemiyor mu?

     <<Yeni Hyundai Sonata'nın sola çekme problemi>> Yeni bilgiler geldi 2. sayfada.




    Düz gidiyor mu.Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: molarrr

    ben bu işe inanmıyorum, hiç kusura bakmayın.

    hyundai test sürüşlerinde görmeyecek,

    filo halinde alan kiralama şirketleri fark etmeyecek,

    bayiler, dergiler, test sürüşü yapanlar fark etmeden alacak????

    saçmalığın daniskası, bu olay gerçek olsa hyunda nin ipini çekerler amerikada.

    böyle fahiş hatayı reno, pejo bile yapmaz.


    Bu hatayı Pejo veya Reno bile yapmaz diyorsunuz da , Peugeot ve Renault markaları Hyundai 'den kaliteli markalar, onların yapmayıp da Hyundai'nin yapması gayet normal karşılanabilir.


    Bizim memleketimizde Hyundai Starex sahibi 3-5 tane çapulcu Hyundai fanatikliği yapıyor diye Hyundai düzgün bir marka mı oldu ?

    :-) cok guldumm :-):-):-):-)
    utanmasan en iyi arabalari fransizlar uretiyor diyeceksin :-):-) hahaha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    @Jamais Vu,
    Yukarıdaki o aşağılamalara eleştiri diyorsan göz doktoruna görünmeni ve tekrar dikkatlice okumanı tavsiye ederim.Ayrıca Hyundai bana 1 adet gemi verdi arkadaşım,rahatladın mı?Yoksa kıyaslanan Reno,Pejo gemi üretemiyor mu?

     <<Yeni Hyundai Sonata'nın sola çekme problemi>> Yeni bilgiler geldi 2. sayfada.




    Düz gidiyor mu.Saygılar.


    ''ANAOKULU TERK'' DETECTED.SAYGILAR.




  • eac sola cekmeyi problem olarak yansitmis ama sosyal demokrat bazi cevreler bu durumun hoslarina gittigini acikladi.

    Kaynak: demokratsolcusonata.biz.tr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Şuraya mesaj konduralım.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: katzedie

    eac sola cekmeyi problem olarak yansitmis ama sosyal demokrat bazi cevreler bu durumun hoslarina gittigini acikladi.

    Kaynak: demokratsolcusonata.biz.tr



    Gülsek mi sabaha mı saklasak ne yapsak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EwOoS


    quote:

    Orijinalden alıntı: katzedie

    eac sola cekmeyi problem olarak yansitmis ama sosyal demokrat bazi cevreler bu durumun hoslarina gittigini acikladi.

    Kaynak: demokratsolcusonata.biz.tr



    Gülsek mi sabaha mı saklasak ne yapsak ?


    diğer sayfada neredeyse millet birbirine giriyor ama bu sayfa çok eğlenceli başlamış. düz gidiyor mu felan... süpersiniz yahu.


    Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki; otomotiv sektöründe "RECALL" dedikleri olay tamamiyle basının elinde. Eğer birini batırmak istiyorsan bir problemi öyle büyütür öyle fazla sayıda rahatsız kişi bulursun ki üretim yapan fabrika batar gider. Ama bazı büyük firmalar bu hataları ve hatalı parçaları öyle bir saklarlar ki inanamazsın.

    Çok yakınımda olan bir olay, Türkiye'de üretilen hafif ticari bir araçta güvenlik problemi tespit ediliyor ve üretici firma araçların geri çağrılmasını istemiyor. Sadece onlarca test istiyor, bir daha hatalı parça göndermeyin diye yan sanayilere baskı kuruyor ama araçlar geri çağrılmıyor.




  • benım hiç bir araca ya da markaya karşı önyargım da peşin hükmum de yoktur.yalnız foruma üye olduktan sonra gördüğüm bişey var ki paylaşmam lazım.forumdaki bazı markaların kullanıcı profili gerçekten ilginç hyundai bunlardan biri aynı şey chevrolet kullanıcılarında da var skodacılarda da.türkiye de çok fazla üst sınıf araç geçmişi olmamalarına rağmen kendilerini ıspat peşinde araçlarının aslında degerinin bilinmediğini araçlarına önyargılı davranıldığı ile ilgili bir savunma ve saldırı hali var bu marka sahiplerinde.tabiki kimseyi kişisel olarak hedef almadan söyluyorum.en azından ben öyle gördüm benim fikrim bu.
  • Hyundai dandik bir marka degildir. Ne kadar ekmek o kadar köfte . her bütceye uygun araç üretme cabasi içindeydi(malesef artik ucuz araci yok )
    kuş serisne binmekten iyi olduydu benimde ilk aracim Hyundai markasinin bir ürünüydü evet çok ahim şahim bir araba degildi ama olmasida gerekmiyordu
    ilk otomobilimdi ve ve sürücülük deneyimim yoktu elin eski püsküsünü alip deneyim sahibi olmaya çalişmaktansa sıfır olarak bir Hyundai almiştim
    14 -18 ay sorunsuzca kullandim (sonrasinda fazla zarar etmeden sattim ) ödedigim parayi hakeden bir araçti tek şikayetim Yetkisini daha sonra sonrasında da bayiligini elinden aldigi asgündüzler di .


    bugun ekskavatör üreten ağır işmakinasi üreten kaç marka var sorarim size

    hangi markada ariza olmuyor yada bir problem ortaya çıkmıyor
    geçtigimiz yıllarda gaz pedali şıkışan ünlü japon markalari yokmuydu geri çagrilmadimi ?
    bende dalgasini geçiyorum sola cekmesi mizah konusu demek ki yolun sol tarafini seviyor .

    ekskavatörün ne oldugunu bilmeyenler için resim ekliyorum .

    bol kepçeler.

     <<Yeni Hyundai Sonata'nın sola çekme problemi>> Yeni bilgiler geldi 2. sayfada.


     <<Yeni Hyundai Sonata'nın sola çekme problemi>> Yeni bilgiler geldi 2. sayfada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyus -- 9 Ağustos 2011; 14:33:45 >




  • kepçe üretmekle adam olunmuyor demekki, arabaların kalitesi ortada gemi yapsa ne olur, kepçe yapsa ne olur, gemiyi yapan fabrikanın patronunun hususi arabası ne marka acaba, sonataysa söyleyin sola çekmesi normalmiş....
  • evet kalitesi ortada alim gücüne göre araç üretiyor .bu bu kadar basit bir mersedes olmasini beklemekte saçma gider mersedes alir bir çok kişi
    mersedes yada BMW zaten kendini kanitlamiş kimse risk almak istemez fakat sonata da alinmayacak diye birşey yok
    Hyundai alicisinada çapulcu takimi vs denilmeside son derece yanliş .
    unutmayin ki teknoloji önce silah sanayinde sonra agir iş makinalarinda sonrada tüketiciyi ilgilendiren otomobil sanayinde kullanilir .
    bugun Hyundai agir arazi şartlarinda dayanikli iş makineleri üretebiliyorsa demek ki o müh. bilince sahip demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyus -- 9 Ağustos 2011; 14:47:18 >
  • Dedelerimizin kurtardığı adamlar bizi teknolojide katlamışlar biz de adamlarla dalga geçiyoruz kore nerde teknolojide biz nerdeyiz sadece samsung bile yeter herşey otomotiv değil adamlar bir çok alanda çok ilerdeler. Alman hayranlığında da eminim dünyada bir numarayız. Ben hyundaileri beğeniyorum çok geliştiler ve gelişiyorlar hybrid bile satıyorlar şahsen hyundaiyi opele vw ye tercih ederim. Yalnız abartmamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 9 Ağustos 2011; 14:50:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Dedelerimizin kurtardığı adamlar bizi teknoloide katlamışlar biz de adamlarla dalga geçiyoruz. Alman hayranlığında da eminim dünyada bir numarayız. Ben hyundaileri beğeniyorum çok geliştiler ve gelişiyorlar hybrid bile satıyorlar şahsen hyundaiyi opele vw ye tercih ederim. Yalnız abartmamak lazım.


    unutmamişlar...

    unutmamişlar dedelerimizin iyiligini, geçtigimiz yıllada 1000 -2000 lira indirimli araç alma firsati taniyodu ektradan gazilere ,yakinlarina .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    evet kalitesi ortada alim gücüne göre araç üretiyor .bu bu kadar basit bir mersedes olmasini beklemekte saçma gider mersedes alir bir çok kişi
    mersedes yada BMW zaten kendini kanitlamiş kimse risk almak istemez fakat sonata da alinmayacak diye birşey yok
    Hyundai alicisinada çapulcu takimi vs denilmeside son derece yanliş .
    unutmayin ki teknoloji önce silah sanayinde sonra agir iş makinalarinda sonrada tüketiciyi ilgilendiren otomobil sanayinde kullanilir .
    bugun Hyundai agir arazi şartlarinda dayanikli iş makineleri üretebiliyorsa demek ki o müh. bilince sahip demektir.


    yalnız bu tür büyük firmalarda araba üreten kısım ile ağır makine üreten kısım arasında pek bir bağlantı yoktur. tek ortak yanları isimleri. üretim hatları, bilgileri vs. tamamen bağımsız. bağımsız olmak da zorunda, başka türlü bu kadar büyük firmaları yönetemezsiniz. teknoloji ilk önce şuralarda kullanılır geyiği de yıllardan beri süregelen bir şeydir. ama doğru değildir çünkü artık teknoloji devletlerin tekelinden çıkıp şirketlerin tekeline girmiştir. o nedenle her daldaki gelişim kendi bandında yürür. o nedenle hyundai iş makinası yapabiliyor, gemi yapabiliyor dolayısıyla otomobilde de iyidir demek doğru değil. kötüdür demiyorum sadece bir markanın başka sektörlerde iyi olması otomotivde de iyi olacağı anlamına gelmez. keza samsung için de bu geçerli. dünyanın en büyük tankerlerini yapabilen bu firma aynı başarıyı sm5 de gösteremedi. araçta ciddi kalite noksanlığı var. zira sektörler çok farklı be bağımsız.




  • Her insan her markayi elestirmeli. Elestirsin de zaten. Tabirimi magzur gorun ama bu b.k atarak olmasin. Hep kotü yanlari soylenecegine iyi yanlarida soylensin. Elestri iste budur. Körü körüne markayi lekeleyen zihniyet oldugu surece her zaman savunanlar da cikacaktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    evet kalitesi ortada alim gücüne göre araç üretiyor .bu bu kadar basit bir mersedes olmasini beklemekte saçma gider mersedes alir bir çok kişi
    mersedes yada BMW zaten kendini kanitlamiş kimse risk almak istemez fakat sonata da alinmayacak diye birşey yok
    Hyundai alicisinada çapulcu takimi vs denilmeside son derece yanliş .
    unutmayin ki teknoloji önce silah sanayinde sonra agir iş makinalarinda sonrada tüketiciyi ilgilendiren otomobil sanayinde kullanilir .
    bugun Hyundai agir arazi şartlarinda dayanikli iş makineleri üretebiliyorsa demek ki o müh. bilince sahip demektir.


    yalnız bu tür büyük firmalarda araba üreten kısım ile ağır makine üreten kısım arasında pek bir bağlantı yoktur. tek ortak yanları isimleri. üretim hatları, bilgileri vs. tamamen bağımsız. bağımsız olmak da zorunda, başka türlü bu kadar büyük firmaları yönetemezsiniz. teknoloji ilk önce şuralarda kullanılır geyiği de yıllardan beri süregelen bir şeydir. ama doğru değildir çünkü artık teknoloji devletlerin tekelinden çıkıp şirketlerin tekeline girmiştir. o nedenle her daldaki gelişim kendi bandında yürür. o nedenle hyundai iş makinası yapabiliyor, gemi yapabiliyor dolayısıyla otomobilde de iyidir demek doğru değil. kötüdür demiyorum sadece bir markanın başka sektörlerde iyi olması otomotivde de iyi olacağı anlamına gelmez. keza samsung için de bu geçerli. dünyanın en büyük tankerlerini yapabilen bu firma aynı başarıyı sm5 de gösteremedi. araçta ciddi kalite noksanlığı var. zira sektörler çok farklı be bağımsız.


    söylediklerinizden eminmisiniz ? elbette hakli oldugunuz yanlar var yok degil fakat
    ''devletlerin tekelinden çıkıp şirketlerin tekeline girmiştir ''
    bu kısmına özellikle hiç ama hiç katilmiyorum o özel şirketler yeni bir buluşun bir iacadin yada bir ürünün kısaca patentini alamaz
    piyasaya sürmek için birak devleti uluslararasi güçler buna izin vermez .
    hyundai konusuna gelince elbette farklilaşmaya gidilmiştir argesi ayridir vs fakat özünde tarihinde bir noktadan çıkmışlardir

    bugun fiyat markasi çok eski zamnlardan beri otomobil üreten bir marka hani onuda birak ilk kara taşitini tekerlekli araci üreten marka olsa ne olur bizi yada beni ilgilendiren bugun showrumuna girdigimde bana hitab eden aracina kaç para verecem
    bereberinde neleri satinalacam ne kadar süre keyfle güvenle sürebilecegim önemli !
    hyundaida da durum ayni Toyota da
    son zamnlarda corrollalari inceleme firsatiniz oldumu bilmiyorum iç işçilik hyundai dan farksiz olmuş [2011 model] (biraz abartarak söylüyorum ,birazda utanarak ) ne kadar ekmek o kadar köfte işte ..

    sonuç olarak şu marka kötüdür bu marka iyidir demek tüketici kesimine çapulcu takimidemek çok yanliş .

    daha bizim bir otomobil markamiz bile yokken , el alemin montajcisiyiz sadece ,,

    neden D E V R İ M çok mu kötüydü zamninda ...

    istemiyorlar üretmemizi istemiyorlar bizi yönetenlerde dizlerini kırıp oturuyorlar önlerinde .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyus -- 9 Ağustos 2011; 15:33:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus



    söylediklerinizden eminmisiniz ? elbette hakli oldugunuz yanlar var yok degil fakat
    ''devletlerin tekelinden çıkıp şirketlerin tekeline girmiştir ''
    bu kısmına özellikle hiç ama hiç katilmiyorum o özel şirketler yeni bir buluşun bir iacadin yada bir ürünün kısaca patentini alamaz
    piyasaya sürmek için birak devleti uluslararasi güçler buna izin vermez .
    hyundai konusuna gelince elbette farklilaşmaya gidilmiştir argesi ayridir vs fakat özünde tarihinde bir noktadan çıkmışlardir

    bugun fiyat markasi çok eski zamnlardan beri otomobil üreten bir marka hani onuda birak ilk kara taşitini tekerlekli araci üreten marka olsa ne olur bizi yada beni ilgilendiren bugun showrumuna girdigimde bana hitab eden aracina kaç para verecem
    bereberinde neleri satinalacam ne kadar süre keyfle güvenle sürebilecegim önemli !
    hyundaida da durum ayni Toyota da
    son zamnlarda corrollalari inceleme firsatiniz oldumu bilmiyorum iç işçilik hyundai dan farksiz olmuş (biraz abartarak söylüyorum ,birazda utarak ) ne kadar ekmek o kadar köfte işte

    sonuç olarak şu marka kötüdür bu marka iyidir demek tüketici kesimine b.x atmak çok yanliş .

    daha bizim bir otomobil markamiz bile yokken elalemin montajcisiyiz sadece

    neden D E V R İ M çok mu kötüydü zamninda ...

    istemiyorlar üretmemizi istemiyorlar bizi yönetenlerde dizlerini kırıp oturuyorlar önlerinde .


    şirketlerin tekeli derken artık devletler özellikle silah konusundaki yatırımları ihale yoluyla şirketlere taşere ediyorlar. dolayısıyla sektör sektör ayrılıyor ve sektörlerin biribiriyle etkileşimleri ciddi seviyede azaldı(bilgisayar teknolojisi hariç).

    hyundai konusunda ise emin olun hyundainin gemi kısmıyla, iş makinası kısmının ve otomotiv kısmının hiç bir alakası yoktur. aynı volvodaki gibi. volvoda da tır, otobüs ve otomotiv birbirinden tamamen bağımsız hatta otomotiv artık geelyde. ama ismi volvo. belki çıkış noktası aynıdır ama artık bir bağı kalmamıştır dolayısıyla gemide iyi olunması arabada da iyi olunmasını gerektirmez. ama bir markayı kullananlara ithamda bulunmak gerçekten çok çirkin bir davranış. eğer sola çekme sorununun nedenini tam olarak tespit edip sorunu tamamen giderirse ben de sonata almak istiyorum(i40).

    devrim kadar döneminin çok ötesinde bir araç yok. dünyadaki bu zihniyetle olmayacak da. biz de ileride çocuklarımıza çok ufak nüanslar yüzünden efsane bir aracı üretemediğimizi anlatıp duracağız.




  • Kanıt koyuyorum; tamir sonrası sola çekme problemi düzeltilen Sonata artık bol bol sağa çekmeye başlamış.
    2. tamirden sonra değerlerin yeninden bozulduğu görülmüş ve önceki, sonraki değerlerin tablosunu yüklüyorum.

     <<Yeni Hyundai Sonata'nın sola çekme problemi>> Yeni bilgiler geldi 2. sayfada.



    Ayrıca Amerika'daki Hyundai sahipleri internet üzrinden örgütlenip NTHSA'e 8-9 aydır online şikayet bildirimleri gönderdiği halde Hyundai tarafından gelen çözüm koca bir sıfır "0"

    Buyrun link:http://www.hyundai-forums.com/t56918-official-2011-sonata-left-pull-poll.htm

    Ayrıca Sonata modellerine göre sorun dağılımlarını veriyorum.
    Kırmızılar aracının sola çektiğini iddia edenler.
    Yeşiller sola çekmediğini iddia edenler.
    Siyah değerler ise toplam adet.

    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZpPcIKPbm_k_HUXyqNwzz5uhuUYUVGTHYUEQXAGA69F3fJwLL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eac -- 10 Ağustos 2011; 20:08:36 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.