Şimdi Ara

Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
0
Favori
9.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne yazık ki ESP ulkemize gelen araclarda opsiyenel olarak bile yok!! Yeni Kangoo alan arkadaslar mumkun oldugunca ani serit değistirme manevralarından uzak dursunlar bence.


    ++++
    Bu yıl 2. nesliyle yollara çıkan Yeni Renault Kangoo, Adac'ın yaptığı geyik testinde hayal kırıklığı yarattı. Devrilmeye müsait olan araç zorlanmaya gelemiyor. Test esnasında ikinci direksiyon hamlesinde 2 tekeri havaya kalkan aracı zapt etmek sıradan sürücülerin işi değil. Aynı testte katılan Yeni Citroen Berlingo ve Volkswagen Caddy ise testi sorunsuz atlattı.

    2005 yılında benzer bir testte katılan Renault markalarından Dacia Logan, Kangoo kadar şanslı değildi. Logan testte takla atmıştı. Aradan geçen 3 yılda Renault fazla bir yol alamamış.

    Adac’ın yaptığı bu testin amacı yüksek hızda giderken sürücünün önüne çıkabilecek bir engel karşısında yaptığı manevraya karşın aracın savrulmadan ve devrilmeden yoluna devam edip-edemeyeceğini test etmek. Tam bu noktada ESP sistemi devreye giriyor.

    ESP sistemi tekerleklere yerleştirilen birkaç sensör, işletim bölümü ve müdahale bölümünden oluşuyor. Sensörler önden veya arkadan kayma durumundan boş dönen tekerleği tespit ediyor. Ardından bu bilgiyi sistemin beynine gönderiyor. İşletim bölümü kaymanın düzeyini belirleyerek hangi tekerleklere ne miktarda fren basıncı uygulayacağını belirliyor. Fren uygulanan tekerlek yere tekrar güç iletmeye başlayarak, otomobilin yola dönmesini sağlıyor.

    Adac’a göre Renault, Kangoo’ları ESP sistemsiz satmamalı. Ayrıca şimdiye kadar satılan tüm Kangoo’ları iyileştirme yapmak için geri çağırmalı.
    ++
    Baska sitelerden link eklemek serbest mi bilmediğimden eklemedim. Bir adette videosu var. Googledan "yeni+kangoo+geyik" yazınca cıkıyor.



     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!







  • ben izledim bunun videosunuda hakkaten esp neymiş abi öyle diye ağzım açık kaldı. Bu arada linkide ver tabi, kim ne diyecek... Zaten yasak olsa imzamdaki sitelerimi yazmazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratp87

    ben izledim bunun videosunuda hakkaten esp neymiş abi öyle diye ağzım açık kaldı. Bu arada linkide ver tabi, kim ne diyecek... Zaten yasak olsa imzamdaki sitelerimi yazmazdım.
    ŞU VİDEOYU İZLEYİNCE NEDEN GELMEDİĞİ DAHA İYİ ANLARSINIZ...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    ŞU VİDEOYU İZLEYİNCE NEDEN GELMEDİĞİ DAHA İYİ ANLARSINIZ...




    Alıntıları Göster
    bırak esp yı abs sız kango bıle satılıyor bu ulkede mıllette alıyor !!!!!!!!!!

    nasıl ınsanlarız bız ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzazgin

    bırak esp yı abs sız kango bıle satılıyor bu ulkede mıllette alıyor !!!!!!!!!!

    nasıl ınsanlarız bız ya

    Alıntıları Göster
    ABS ve ESP nin önemine katılmakla birlikte, 90-100 km nin bile bu araçlar için virajda,ıslak yolda vs. yüksek süratler olduğunu Türk halkına anlatmak lazım..

    Siz bu araçlardan, orta üst sınıf otomobiller gibi(esp siz bile olsa) bir yol tutuş bekleyemezsiniz..

    Ayrıca Esp nin opsiyonel bile olmaması, Renault nun Türkiye gibi büyük bir pazara hala nasıl baktığını gösteriyor bence..

    Otoyolda sol şeritte gazı topuklamış bir kangoo, berlingo gördüğümde; onlardan çok ben korkuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.McRae

    ABS ve ESP nin önemine katılmakla birlikte, 90-100 km nin bile bu araçlar için virajda,ıslak yolda vs. yüksek süratler olduğunu Türk halkına anlatmak lazım..

    Siz bu araçlardan, orta üst sınıf otomobiller gibi(esp siz bile olsa) bir yol tutuş bekleyemezsiniz..

    Ayrıca Esp nin opsiyonel bile olmaması, Renault nun Türkiye gibi büyük bir pazara hala nasıl baktığını gösteriyor bence..

    Otoyolda sol şeritte gazı topuklamış bir kangoo, berlingo gördüğümde; onlardan çok ben korkuyorum

    Alıntıları Göster
    Yeni Kangoo ile birlikte Renault'nun bazı dersler çıkaracağını düşünüyordum. Ama tam tersi bir durum sözkonusu. Sürekli güvenlikten dem vuran Renault'nun Kangoo modelindeki bu başarısızlığı talihsiz bir tezatlık oluşturuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    Yeni Kangoo ile birlikte Renault'nun bazı dersler çıkaracağını düşünüyordum. Ama tam tersi bir durum sözkonusu. Sürekli güvenlikten dem vuran Renault'nun Kangoo modelindeki bu başarısızlığı talihsiz bir tezatlık oluşturuyor.

    Alıntıları Göster
    Bu tür araçları binek otomobilmiş gibi kullanmamak lazım.

    Altımda luks aracımla gidiyorum arkadan eski nesil Kangoo keskin virajda bana kafa tutmaya çalışıyor

    Ehliyet kurslarında kontra hareketleri,engel aşma dersleri mecburi kılmak,kısacası eğitim şart.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bu tür araçları binek otomobilmiş gibi kullanmamak lazım.

    Altımda luks aracımla gidiyorum arkadan eski nesil Kangoo keskin virajda bana kafa tutmaya çalışıyor

    Ehliyet kurslarında kontra hareketleri,engel aşma dersleri mecburi kılmak,kısacası eğitim şart.


    Alıntıları Göster
    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *USTA

    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.

    Alıntıları Göster
    1.'si bu testi yapan ADAC gibi bilimsel bir kurulus; herhangi bir dergi, tv programı vs değil. Oyle olsaydı ben de supheyle yaklasırdım.
    2.'si bu test meshur geyik testi. ( Mercedes'in A serisinin devrildiği, sonra bütün A serilerine standart esp takmak zorunda kalmıstı.)

    Test standart bir test
    Arac 90 km hızla gelip bir engelin etrafından gecme hareketi yapıyor. Kangoo'nun cok hırpalanıyormus gibi gelmesi ise diger araclarda esp calısıyor cizgisine donuyor. Fakat Pilot Kangoo'ya kontra direksiyon hareketi vermek zorunda kalıyor. Aracın testten cıkıs hızı önemli değil önemli olan 90 km hızla giderken bu hareketi güvenli bir sekilde yapabilmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasanka -- 24 Aralık 2008; 16:22:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *USTA

    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.

    Alıntıları Göster
    Bu tip kamyonetlerin hepsinde esp asr bilmem ne olursa olsun binek araçlar gibi asla olamazlar.Bana göre bu tür araçların koltuklu versiyonları yapılmaması gerekiyor eğer koltuklu alınacaksa normal otomobil alsın kullanıcılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverver

    Bu tip kamyonetlerin hepsinde esp asr bilmem ne olursa olsun binek araçlar gibi asla olamazlar.Bana göre bu tür araçların koltuklu versiyonları yapılmaması gerekiyor eğer koltuklu alınacaksa normal otomobil alsın kullanıcılar.

    Alıntıları Göster
    teste eyvallah ta

    Gerek Kangoo kullanan kullanmayan
    gerekse alan almayan herkez bu araçlarda böyle birşey olabileceğini fazlasıyla biliyodur.

    Bu görüntüyü izlettireceğin bazı kişiler vay be iyi direnmiş bile diyebilir :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    teste eyvallah ta

    Gerek Kangoo kullanan kullanmayan
    gerekse alan almayan herkez bu araçlarda böyle birşey olabileceğini fazlasıyla biliyodur.

    Bu görüntüyü izlettireceğin bazı kişiler vay be iyi direnmiş bile diyebilir :))

    Alıntıları Göster
    Şaşırdım ! Youtube da izlemiştim ben bu videoyu,daha burada paylaşılmamıştı!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Şaşırdım ! Youtube da izlemiştim ben bu videoyu,daha burada paylaşılmamıştı!

    Alıntıları Göster
    Ben videoyu izlemeden tahminime göre yorum yapmıştım

    Şimdi izledimde öyle çok da kötü iş çıkarmamış kangoo
    Anti parantez berlingo veya caddy den iyi iş çıkarmış demiyorum .

    Ayrıca süspansiyona hayran kaldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    Ben videoyu izlemeden tahminime göre yorum yapmıştım

    Şimdi izledimde öyle çok da kötü iş çıkarmamış kangoo
    Anti parantez berlingo veya caddy den iyi iş çıkarmış demiyorum .

    Ayrıca süspansiyona hayran kaldım

    Alıntıları Göster
    herşeyin euroncap'ten ibaret olmadığını anlarsınız umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    herşeyin euroncap'ten ibaret olmadığını anlarsınız umarım.

    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    KANGOO ALACAKLAR DİKKAT....

    ADAC (ARAÇ TESTLERİ YAPAN BİR KURUM) 90 KM/H İLE YAPILAN "GEYİK" TESTİNDE;

    YANİ ANİ ŞERİT DEĞİŞTİRME İHTİYACINI YANSITAN TESTTE;

    KANGOO 2 TEKERİ ÜZERİNDE HAVALANMAKTA...

    ESP'NİN BU ARAÇ İÇİN MUTLAKA GEREKLİ OLDUĞUNU BELİRTMEKTELER...

    KAYNAK VE VİDEO...http://www.adac.de/Tests/Autotest/Kangoo_Ausweichtest/default.asp?ComponentID=229493&SourcePageID=8447

    VİDEO EN ALTTA :(((


    ''Bu video Kangoo'nun karizmasını çizmişe benziyor.Fakat sanki video görüntülerinde şerit testine caddy veya berlingo'ya oranla KANGOO ile daha hızlı girilmiş gibi.Ayrıca kangoo'nun diğe 2 araçtan daha hafif olması ve süspansiyonlarının daha yumuşak oluşu ve yerden yüksek olması 2 teker üzerine kalkmasında etkili gibime geliyor.
    Bana göre KANGOO'YA haksızlık yapılmış biraz.Çünkü KANGOO diğer iki araç olan caddy ve berlingo'ya göre gerek hız gerekse direksiyonun ani kırılması olarak daha fazla zorlanmışa benziyor.
    Tabii ki bu testin standart bir protokole göre ve kurallar dahilinde her araca eşit şartlarda uygulandığını düşünüyorum ama görüntülere bakılınca da pek eşit şartlar oluşmuş gibi durmuyor.Bir de Almanlar'ın bu tür testlerde çifte standart ve haksızlık konusunda sicillerinin kabarık olduğunu belirtmem gerek...Özellikle de teste bir Alman aracı dahilse. ''

    Arkadaşlar bu konu YENİ KANGOO bölümünde ctrl_alt_del nickli arkadaş tarafından gündeme getirildi,kısmen yazıldı, bende orada yukarıdaki alıntıda görüleceği şekilde fikrimi belirttim.ADAC her ne kadar objektif ve bilimsel çalışan bir kurum olsa da bazı sabıkaları yok değil.O nedenle bu teste şüphe ile bakmaktayım.
    Amacım reno'yu övmek, vw ve citroen'i dövmek değil.Fakat güzel ülkemde DEĞİL ARABA, BİR ÇÖP bile üretmeyen, ülkemize KASTİ olarak yatırım yapmayan (bunu VW bölümünde defalarca yazdım,sebeplerini orada belirttim ama özetle VW GROUP bünyesinde asla müslüman bir ülke yatırım yeri olarak seçilmez ve seçilmemiştir,adamlar bu konuda çok bağnaz,bırakın yatırımı işçileri bile seçerken buna önem verirler) bir gurubun aracını alırken de 10 kez düşünmek lazım.Neyse konuyu daha fazla saptırmaya gerek yok,bu tamamen benim fikrim ve Almanya'da VW GROUP bünyesinde çalışan üst düzey yöneticilerinden elde edilmiş bilgilere dayanmaktadır, dediğim gibi konu ile çok da ilgisi yoktur...

    Ayrıca bildiğim ülkemizde satılan CADDY VE BERLİNGO'NUN hiçbir versiyonunda ESP yoktur.Keşke bu tür yüksek yapılı ve yol tutuşu zayıf araçların hepsinde ESP olsa.Ben kesinlikle eminim ki o testlerde aynı süspansiyon sertliği sağlanırsa, KANGOO'NUN devrildiği şartlarda CADDY VE BERLİNGO'DA 4 teker üzerinde kalamaz.Tabii bu işler benim veya başkasının zannı üzerine bina edilemez ama en azından görüntülerden anlaşılan ve bilindiği kadarıyla KANGOO süspansiyonunun diğerlerinden oldukça yumuşak oluşu ve test kurumunun önceki çifte standartları göz önüne alınınca insan ŞÜPHEYE düşüyor.
    Ayrıca bilimsel bir gerçeği burada yazmayı görev bilirim; güvenlik seviyesi arttıkça sürücülerde ''aracımın nasılsa ABS,ASR,ESP,EBC,EPS,BAS,AFU VS var'' diyerek aracı daha fazla zorladıkları tüm bunların sonucu olarak,bu aşırı güvenin etkisiyle güvenlik ekipmanı daha az olan araçlarla aynı hatta daha fazla kaza oranları ile karşılaşıldığı bilinmektedir.
    Tabi ki bu araçlarda tüm güvenlik opsiyonları olsa güzel olur ancak eski bir düstur çok önemli ''EN İYİ GÜVENLİK 90'I geçmemek,hız yapmamaktır''.Aracınızın güvenlik seviyesi arttıkça daha fazla zorlarsanız ipin nerede kopacağı belli olmuyor.

    Ayrıca yine RENAULT bölümüne yazdım, bayramda 900 km yol boyunca bu tür araçları kullanan hiçbir ALLAH'IN kuluna rastlamadım ki 100 km/h in altında seyretsin.Ben SCENİC FULL aracımla 110'u geçmezken adam transporteri 180-190 ile sürüyor, az ilerde arkadaşı görüyorm yolun dışında kanlar içinde, araç pert, birsürü de yaralı.
    ÖZET: Güvenlik opsiyonları ancak bilinçli kullanılırsa hayat kurtarır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksal09 -- 20 Aralık 2008; 20:23:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksal09

    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    KANGOO ALACAKLAR DİKKAT....

    ADAC (ARAÇ TESTLERİ YAPAN BİR KURUM) 90 KM/H İLE YAPILAN "GEYİK" TESTİNDE;

    YANİ ANİ ŞERİT DEĞİŞTİRME İHTİYACINI YANSITAN TESTTE;

    KANGOO 2 TEKERİ ÜZERİNDE HAVALANMAKTA...

    ESP'NİN BU ARAÇ İÇİN MUTLAKA GEREKLİ OLDUĞUNU BELİRTMEKTELER...

    KAYNAK VE VİDEO...http://www.adac.de/Tests/Autotest/Kangoo_Ausweichtest/default.asp?ComponentID=229493&SourcePageID=8447

    VİDEO EN ALTTA :(((


    ''Bu video Kangoo'nun karizmasını çizmişe benziyor.Fakat sanki video görüntülerinde şerit testine caddy veya berlingo'ya oranla KANGOO ile daha hızlı girilmiş gibi.Ayrıca kangoo'nun diğe 2 araçtan daha hafif olması ve süspansiyonlarının daha yumuşak oluşu ve yerden yüksek olması 2 teker üzerine kalkmasında etkili gibime geliyor.
    Bana göre KANGOO'YA haksızlık yapılmış biraz.Çünkü KANGOO diğer iki araç olan caddy ve berlingo'ya göre gerek hız gerekse direksiyonun ani kırılması olarak daha fazla zorlanmışa benziyor.
    Tabii ki bu testin standart bir protokole göre ve kurallar dahilinde her araca eşit şartlarda uygulandığını düşünüyorum ama görüntülere bakılınca da pek eşit şartlar oluşmuş gibi durmuyor.Bir de Almanlar'ın bu tür testlerde çifte standart ve haksızlık konusunda sicillerinin kabarık olduğunu belirtmem gerek...Özellikle de teste bir Alman aracı dahilse. ''

    Arkadaşlar bu konu YENİ KANGOO bölümünde ctrl_alt_del nickli arkadaş tarafından gündeme getirildi,kısmen yazıldı, bende orada yukarıdaki alıntıda görüleceği şekilde fikrimi belirttim.ADAC her ne kadar objektif ve bilimsel çalışan bir kurum olsa da bazı sabıkaları yok değil.O nedenle bu teste şüphe ile bakmaktayım.
    Amacım reno'yu övmek, vw ve citroen'i dövmek değil.Fakat güzel ülkemde DEĞİL ARABA, BİR ÇÖP bile üretmeyen, ülkemize KASTİ olarak yatırım yapmayan (bunu VW bölümünde defalarca yazdım,sebeplerini orada belirttim ama özetle VW GROUP bünyesinde asla müslüman bir ülke yatırım yeri olarak seçilmez ve seçilmemiştir,adamlar bu konuda çok bağnaz,bırakın yatırımı işçileri bile seçerken buna önem verirler) bir gurubun aracını alırken de 10 kez düşünmek lazım.Neyse konuyu daha fazla saptırmaya gerek yok,bu tamamen benim fikrim ve Almanya'da VW GROUP bünyesinde çalışan üst düzey yöneticilerinden elde edilmiş bilgilere dayanmaktadır, dediğim gibi konu ile çok da ilgisi yoktur...

    Ayrıca bildiğim ülkemizde satılan CADDY VE BERLİNGO'NUN hiçbir versiyonunda ESP yoktur.Keşke bu tür yüksek yapılı ve yol tutuşu zayıf araçların hepsinde ESP olsa.Ben kesinlikle eminim ki o testlerde aynı süspansiyon sertliği sağlanırsa, KANGOO'NUN devrildiği şartlarda CADDY VE BERLİNGO'DA 4 teker üzerinde kalamaz.Tabii bu işler benim veya başkasının zannı üzerine bina edilemez ama en azından görüntülerden anlaşılan ve bilindiği kadarıyla KANGOO süspansiyonunun diğerlerinden oldukça yumuşak oluşu ve test kurumunun önceki çifte standartları göz önüne alınınca insan ŞÜPHEYE düşüyor.
    Ayrıca bilimsel bir gerçeği burada yazmayı görev bilirim; güvenlik seviyesi arttıkça sürücülerde ''aracımın nasılsa ABS,ASR,ESP,EBC,EPS,BAS,AFU VS var'' diyerek aracı daha fazla zorladıkları tüm bunların sonucu olarak,bu aşırı güvenin etkisiyle güvenlik ekipmanı daha az olan araçlarla aynı hatta daha fazla kaza oranları ile karşılaşıldığı bilinmektedir.
    Tabi ki bu araçlarda tüm güvenlik opsiyonları olsa güzel olur ancak eski bir düstur çok önemli ''EN İYİ GÜVENLİK 90'I geçmemek,hız yapmamaktır''.Aracınızın güvenlik seviyesi arttıkça daha fazla zorlarsanız ipin nerede kopacağı belli olmuyor.

    Ayrıca yine RENAULT bölümüne yazdım, bayramda 900 km yol boyunca bu tür araçları kullanan hiçbir ALLAH'IN kuluna rastlamadım ki 100 km/h in altında seyretsin.Ben SCENİC FULL aracımla 110'u geçmezken adam transporteri 180-190 ile sürüyor, az ilerde arkadaşı görüyorm yolun dışında kanlar içinde, araç pert, birsürü de yaralı.
    ÖZET: Güvenlik opsiyonları ancak bilinçli kullanılırsa hayat kurtarır...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksal09
    Ayrıca bildiğim ülkemizde satılan CADDY VE BERLİNGO'NUN hiçbir versiyonunda ESP yoktur


    Evet malesef yok ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *USTA

    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: new-kangoo

    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.


    yanlış anlama ama nickine bakınca yorumlarının tarafsız olduğuna inanamıyorum.göz var izan var esp olmadığı için kango havalanmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksal09
    Ayrıca bildiğim ülkemizde satılan CADDY VE BERLİNGO'NUN hiçbir versiyonunda ESP yoktur


    Evet malesef yok ...

    Alıntıları Göster
    cady de opsiyonel olarak sunuluyordu sanki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    quote:

    Orjinalden alıntı: new-kangoo

    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.


    yanlış anlama ama nickine bakınca yorumlarının tarafsız olduğuna inanamıyorum.göz var izan var esp olmadığı için kango havalanmış

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: new-kangoo

    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.


    yanlış anlama ama nickine bakınca yorumlarının tarafsız olduğuna inanamıyorum.göz var izan var esp olmadığı için kango havalanmış

    Yeni Kangoo sürdünüzmü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *USTA

    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: new-kangoo

    Bu testi daha önce de izledim.testi gerçekleştirenler araca diğerlerinden daha çok eziyet ediyorlar.Gereksiz direksiyon hareketleri yapmışlar.Araç zaten yüksek yapıda,bu kadar eziyete yine iyi dayanmış.2 tekere kalkmasına rağmen yine iyi toparlamış devrilebilirdide.Yol tutuşu abartıldığı gibi kötüde değil,2 aydır birçok kere hızlı virajlara girmeme rağmen çizgisini korumayı başardı.ABS si güzel çalışıyor ve hızlı frenlemelerde gayet iyi duruyor savrulma falan yaşatmıyor.


    yanlış anlama ama nickine bakınca yorumlarının tarafsız olduğuna inanamıyorum.göz var izan var esp olmadığı için kango havalanmış

    Yeni Kangoo sürdünüzmü?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar

    Valla Allah biliyo benim yeni kangoom var diye değil

    Gerçekten şu videoyu dikkatli izlerseniz berlingo ve caddy için uygulama aynı geliyo bana
    Ama sıra kangoo ya gelince manevralar bana daha sert geldi

    Şu da bir gerçekki hadi test objektif diyelim

    Dışarı bir bakın yeni kangoo gördüğünüz kadar yeni berlingo görebildinizmi ?
    Veya görebilecekmisiniz ?

    Ayrıca Renault u abs yi bile standart yapmamasından ötürü bende kınıyorum.
    Ama bu vatandaşlarda müşteri taleplerine göre bişeyler düşünüyolar.

    Ben full+full ünü 31,300 e alırken başka biri 29,000 a hiç bir özelliği olmayanı
    Abs yi geçtim otomatik klima yolcu hava yastığı falan fıstık alabiliyor.
    Adam araba fiyatı düşsün bunlar olmasada olur diyo ....
    Renault un satış rakamları zaten ortada onların canına comcom.

    Bunları birebir bayii lerde görmüş duymuş biriyim.

    Renault da ben fiyatı aşağı çekersem bazı özellikleri koymam diyo işte..
    Keşke böyle araçlara talep olmasada bunlardada bazı özellikler standart olsa ..

    Ama bahsettiğim konuda bir gerçektir.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.