Şimdi Ara

YENİ KASA GOLF MU YOKSA HALEN SATILANMI ALINMALI NEDEN?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
9.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar yeni bir otomobil alacagım ama kararsız kaldım su ankı kasa golf mu alsam 1.6 primeline yoksa yeni kasayımı beklesem ne dersiniz?



  • polodan çektiğinin aynısını golften de çekersin:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    golf VI golf V ten %5 daha pahalı olacakmış diye duydum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Martaval'

    golf VI golf V ten %5 daha pahalı olacakmış diye duydum

    Alıntıları Göster
    Aynı konuların yeni başlıklar altında tekrar tekrar gündeme getirilmesini tercih etmediğimden Golf forumundaki yorumumu buraya kopyalamakla yetineceğim, belki başlığı açan arkadaş gerçekten de acil bir yardım ihtiyacı içerisindedir...
    ----------------------------------------------------------------------------

    Selamlar,

    Yeni kasanın çıkışıyla beraber halihazırda Golf almayı düşünenler arasındaki tartışma alevlendi: eski kasayı mı almalı, yoksa yeni kasayı mı beklemeli. Muradovsiky'nin yorumlarına ben de katkıda bulunayım...

    Ocak 2008'de yeni kasanın Eylül-2008'de çıkacağını bilerek bir Golf aldım. Kasa değişiminden daha az etkilenmek ve pişman olmamak için, en azından tasarımının daha yeni olduğunu ve hemen eskimeyeceğini düşündüğüm Golf GT Sport modelini 122 HP'lik TSI motorla aldım (olay yeri Yunanistan). Keşke Türkiye'de bu imkan olsa da şimdilerde Golf alacaklar bu modeli alsalar. Avrupa'da gördüğüm kadarıyla 2008 model yeni Golf alanların çoğunluğu GT Sport tercih etti.

    Ekim ayı itibariyle değerlendirmeme gelince. Yeni kasayı bekleyip 10 ay arabasız kalmadığım için memnunum. TSI motordan, spor şaşeli GT Sport'un ESP gerektirmeyen yol tutuşundan daha da memnunum. Ancak aracın kabin gürültüsünden (yol/rüzgar/lastik sesi), plastik aksamların tıkırdamasından, bazı parçaların daha şimdiden elde kalmasından şikayetçiyim.

    Araştırdığım kadarıyla yeni kasada VW'in üst sınıftaki araçlarında kullanılan kapı panelleri ve yeni-geliştirilmiş ses yalıtım malzemeleri kullanılacak. VW yetkilileri yeni kasanın sınıfının en sessiz aracı olacağı iddiasındalar. Yeni kasanın ön panjur tasarımını kişisel olarak beğenmedim, GT Sport ızgarası daha şıktı, arka tasarımı güzel olmuş fena değil. Yeni kokpit dizaynı güzel, bazı ayar düğmeleri daha mantıklı yerlere konulmuş (ayna ve kapı kumandaları gibi). Nihayetinde iç dizayn olarak aracın daha güncel bir tasarımı var.

    BUNUNLA BİRLİKTE, bildiğim kadarıyla yeni kasada VW'in başlıca iki amacı vardı: 1- Araç başına ortalama üretim süresini kısaltmak (bir Golf V imal edilen sürede 3 ya da 4 adet Auris üretiliyordu), 2-Maliyeti düşürmek (Golf V rakiplerinin fiyat olarak çok üzerinde kalmıştı). Bu hedefleri gerçekleştirmek için; Golf V'deki bağımsız arka süspansiyondan fedakarlık ettiler ve böylelikle yaklaşık 1.500 € tasarruf yapıldı. Golf kullanıcıları aracın en sağlam yönlerinden birinin yol tutuşu olduğunu, bunu da bağımsız arka süspansiyona borçlu olduğunu bilirler. Bu bakımdan yeni kasa hakkında yorum yapmak için test sürüşü sonuçlarını beklemek lazım derim.

    Ve en nihayetinde Muradovsiky'nin dediği gibi, yeni kasayı "ete-kemiğe bürünmüş" haliyle ve çıplak gözle incelemek gerekir.

    Şu aşamada Golf alacaklara beklemelerini tavsiye ederim, şahsen ben bile yeni kasayı görür de çok beğenirim diye korkuyorum

    Acele edip keşke demektense, daha yeni bir modele sahip olmak daha mantıklı. Ama Taner Göde'nin dediği gibi Golf V'i kaçırılmayacak indirimler ve ödeme imkanlarıyla alabilecek durumdaysanız, o başka...

    İyi sürüşler.

    Not: Bu arada yeni araç almayı düşünenlerin Kia C'eed'i göz ardı etmemelerini öneririm. Ben zamanında test sürüşü yapmış ve bayağı etkilenmiştim. Hem de Avrupa'da 6 yıl garanti veriyor (Türkiye garanti süresi 4 yıldır en fazla ama olsun).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasificici

    Aynı konuların yeni başlıklar altında tekrar tekrar gündeme getirilmesini tercih etmediğimden Golf forumundaki yorumumu buraya kopyalamakla yetineceğim, belki başlığı açan arkadaş gerçekten de acil bir yardım ihtiyacı içerisindedir...
    ----------------------------------------------------------------------------

    Selamlar,

    Yeni kasanın çıkışıyla beraber halihazırda Golf almayı düşünenler arasındaki tartışma alevlendi: eski kasayı mı almalı, yoksa yeni kasayı mı beklemeli. Muradovsiky'nin yorumlarına ben de katkıda bulunayım...

    Ocak 2008'de yeni kasanın Eylül-2008'de çıkacağını bilerek bir Golf aldım. Kasa değişiminden daha az etkilenmek ve pişman olmamak için, en azından tasarımının daha yeni olduğunu ve hemen eskimeyeceğini düşündüğüm Golf GT Sport modelini 122 HP'lik TSI motorla aldım (olay yeri Yunanistan). Keşke Türkiye'de bu imkan olsa da şimdilerde Golf alacaklar bu modeli alsalar. Avrupa'da gördüğüm kadarıyla 2008 model yeni Golf alanların çoğunluğu GT Sport tercih etti.

    Ekim ayı itibariyle değerlendirmeme gelince. Yeni kasayı bekleyip 10 ay arabasız kalmadığım için memnunum. TSI motordan, spor şaşeli GT Sport'un ESP gerektirmeyen yol tutuşundan daha da memnunum. Ancak aracın kabin gürültüsünden (yol/rüzgar/lastik sesi), plastik aksamların tıkırdamasından, bazı parçaların daha şimdiden elde kalmasından şikayetçiyim.

    Araştırdığım kadarıyla yeni kasada VW'in üst sınıftaki araçlarında kullanılan kapı panelleri ve yeni-geliştirilmiş ses yalıtım malzemeleri kullanılacak. VW yetkilileri yeni kasanın sınıfının en sessiz aracı olacağı iddiasındalar. Yeni kasanın ön panjur tasarımını kişisel olarak beğenmedim, GT Sport ızgarası daha şıktı, arka tasarımı güzel olmuş fena değil. Yeni kokpit dizaynı güzel, bazı ayar düğmeleri daha mantıklı yerlere konulmuş (ayna ve kapı kumandaları gibi). Nihayetinde iç dizayn olarak aracın daha güncel bir tasarımı var.

    BUNUNLA BİRLİKTE, bildiğim kadarıyla yeni kasada VW'in başlıca iki amacı vardı: 1- Araç başına ortalama üretim süresini kısaltmak (bir Golf V imal edilen sürede 3 ya da 4 adet Auris üretiliyordu), 2-Maliyeti düşürmek (Golf V rakiplerinin fiyat olarak çok üzerinde kalmıştı). Bu hedefleri gerçekleştirmek için; Golf V'deki bağımsız arka süspansiyondan fedakarlık ettiler ve böylelikle yaklaşık 1.500 € tasarruf yapıldı. Golf kullanıcıları aracın en sağlam yönlerinden birinin yol tutuşu olduğunu, bunu da bağımsız arka süspansiyona borçlu olduğunu bilirler. Bu bakımdan yeni kasa hakkında yorum yapmak için test sürüşü sonuçlarını beklemek lazım derim.

    Ve en nihayetinde Muradovsiky'nin dediği gibi, yeni kasayı "ete-kemiğe bürünmüş" haliyle ve çıplak gözle incelemek gerekir.

    Şu aşamada Golf alacaklara beklemelerini tavsiye ederim, şahsen ben bile yeni kasayı görür de çok beğenirim diye korkuyorum

    Acele edip keşke demektense, daha yeni bir modele sahip olmak daha mantıklı. Ama Taner Göde'nin dediği gibi Golf V'i kaçırılmayacak indirimler ve ödeme imkanlarıyla alabilecek durumdaysanız, o başka...

    İyi sürüşler.

    Not: Bu arada yeni araç almayı düşünenlerin Kia C'eed'i göz ardı etmemelerini öneririm. Ben zamanında test sürüşü yapmış ve bayağı etkilenmiştim. Hem de Avrupa'da 6 yıl garanti veriyor (Türkiye garanti süresi 4 yıldır en fazla ama olsun).

    Alıntıları Göster
    herhalde bekleyecegım bu gıdısle eger baz 1.6 motpru 30000 ytl ye satmazlarsa.bulsam hemen alırım v kasayı 30 a o da ayrı konu ama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocukler

    herhalde bekleyecegım bu gıdısle eger baz 1.6 motpru 30000 ytl ye satmazlarsa.bulsam hemen alırım v kasayı 30 a o da ayrı konu ama.

    Alıntıları Göster
    yeni golf ü bekleyip eski golf ü alsan daha karlı olursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rid1one

    yeni golf ü bekleyip eski golf ü alsan daha karlı olursun

    Alıntıları Göster
    ben birşey diycem yeni kasayı beklesem diosunuz bence yeni kasa çıkınca bu dediğim tüm araçlarda geçerli hemen alınmamalı çünkü sorunlar ortaya çıkacak kesin ve bu sorunlar bir sonraki modelinde düzeltilerek çıkarılcaktır bu her araçta oluo mesela passatta bile 2008 lerinde fazla bi sorun yok eski yıl modellerine göre bence yeni kasayı beklersen ek olarak 1 , 1.5 yıldaha bekle bence kesin yeni kasada sorunlar çıkar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srcn09 -- 3 Ekim 2008; 23:25:40 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Polo mu ? Yeni İbiza mı ?
    6 yıl önce açıldı
    SIFIR i20 mi yoksa clio mu?
    geçen yıl açıldı
    Bu Golf Alınır mı?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    ben birşey diycem yeni kasayı beklesem diosunuz bence yeni kasa çıkınca bu dediğim tüm araçlarda geçerli hemen alınmamalı çünkü sorunlar ortaya çıkacak kesin ve bu sorunlar bir sonraki modelinde düzeltilerek çıkarılcaktır bu her araçta oluo mesela passatta bile 2008 lerinde fazla bi sorun yok eski yıl modellerine göre bence yeni kasayı beklersen ek olarak 1 , 1.5 yıldaha bekle bence kesin yeni kasada sorunlar çıkar...

    Alıntıları Göster
    Sevgili Srcn09,

    Yorumuna kısmen katılıyorum. Kasa değiştiren tüm araçlarda ilk 1-2 yıl tehlikelidir, araçlar yeni olduğundan planlama aşamasında hesaba katılmayan bazı sorunların çıkması ve bunların daha sonraki yıllarda üretilen modellerde düzeltilmesi normaldir. ANCAK, sunu da unutmamak lazım Golf VI'nın iskeleti bir öncekiyle tıpa tıp aynı; aracın hiçbir ölçüsü değişmeyecek, kapsamlı bir facelift ve iç aksam yenilenmesinden söz ediyoruz. Ayrıca motorlar da aynı kalacak, gerek 102 hplik motor gerekse TSI'lar şu andaki kasayla kullanılan, sorunları bilinen, denenmiş motorlar. Dolayısıyla bahsettiğin risk GOLF VI için çok ama çok düşük olacaktır.

    İyi sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasificici

    Sevgili Srcn09,

    Yorumuna kısmen katılıyorum. Kasa değiştiren tüm araçlarda ilk 1-2 yıl tehlikelidir, araçlar yeni olduğundan planlama aşamasında hesaba katılmayan bazı sorunların çıkması ve bunların daha sonraki yıllarda üretilen modellerde düzeltilmesi normaldir. ANCAK, sunu da unutmamak lazım Golf VI'nın iskeleti bir öncekiyle tıpa tıp aynı; aracın hiçbir ölçüsü değişmeyecek, kapsamlı bir facelift ve iç aksam yenilenmesinden söz ediyoruz. Ayrıca motorlar da aynı kalacak, gerek 102 hplik motor gerekse TSI'lar şu andaki kasayla kullanılan, sorunları bilinen, denenmiş motorlar. Dolayısıyla bahsettiğin risk GOLF VI için çok ama çok düşük olacaktır.

    İyi sürüşler.

    Alıntıları Göster
    tabi oda war ama olsun sonuçta yeni kasa yeni özellik demek bence eğer yeni kasa beklencekse hemen almayın başınız ağrımasın 1 , 1.5 yıl bekleyın tavsiye buda benim düşüncem kesin yani sorunlar çıkar adamlar kesin deişik özellik denemek istiycekler yeni kasa adı üstünde....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasificici

    Sevgili Srcn09,

    Yorumuna kısmen katılıyorum. Kasa değiştiren tüm araçlarda ilk 1-2 yıl tehlikelidir, araçlar yeni olduğundan planlama aşamasında hesaba katılmayan bazı sorunların çıkması ve bunların daha sonraki yıllarda üretilen modellerde düzeltilmesi normaldir. ANCAK, sunu da unutmamak lazım Golf VI'nın iskeleti bir öncekiyle tıpa tıp aynı; aracın hiçbir ölçüsü değişmeyecek, kapsamlı bir facelift ve iç aksam yenilenmesinden söz ediyoruz. Ayrıca motorlar da aynı kalacak, gerek 102 hplik motor gerekse TSI'lar şu andaki kasayla kullanılan, sorunları bilinen, denenmiş motorlar. Dolayısıyla bahsettiğin risk GOLF VI için çok ama çok düşük olacaktır.

    İyi sürüşler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: pasificici





    bısı sormak ıstıyorum ımzandakı aracın motor secenegı dorumudur ? turkıyede GT 122 hp satıldımı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    quote:

    Orjinalden alıntı: pasificici





    bısı sormak ıstıyorum ımzandakı aracın motor secenegı dorumudur ? turkıyede GT 122 hp satıldımı ?

    Alıntıları Göster
    arkadaş yunanistanda

    burada yok

    olsaydı şu ankinden çok satacağı kesindi bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    arkadaş yunanistanda

    burada yok

    olsaydı şu ankinden çok satacağı kesindi bence

    Alıntıları Göster
    Golf VI, V.kasaya göre daha çok alman arabası gibi duruyor, daha bir klasik tasarıma sahip. Ön ve arka taraf çok sade olmuş. Ayrıca iç malzemenin daha kaliteli olduğu söyleniyor.

    Şahsen ben bayağı beğendim. Golf V'in tasarımı seri içinde en silik olanı. Ben yeni kasayı bekleyeceğim , standart motor veya 1,4 TSI comfortline donanım düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5D1EACCB3

    Golf VI, V.kasaya göre daha çok alman arabası gibi duruyor, daha bir klasik tasarıma sahip. Ön ve arka taraf çok sade olmuş. Ayrıca iç malzemenin daha kaliteli olduğu söyleniyor.

    Şahsen ben bayağı beğendim. Golf V'in tasarımı seri içinde en silik olanı. Ben yeni kasayı bekleyeceğim , standart motor veya 1,4 TSI comfortline donanım düşünüyorum.

    Alıntıları Göster





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde




    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    Taner Göde kardeşimiz her zamanki "araştırmacı gazeteci" kişiliğiyle karşılaştırma kolaylığı sağlasın diye olsa gerek Golf V GT Sport ile yeni kasa GOLF VI'nın fotoğraflarını alt alta bizlere sunmuş. Vallahi ben şahsen şöyle kombinasyon hayal ederdim:

    - Golf GT Sport'un ön ızgarası, spor (sert) şasesi, bağımsız arka süspansiyonu, koltukları
    - Golf VI (yeni kasa)'nın arka farları ve kokpit tasarımı

    Çok mu şey istedim acaba

    Bu arada T.G.'nin koyduğu resimlere bakarken birşey dikkatimi çekti. VW, Golf GT ile Golf VI'nın lansmanında aynı fotoğrafçıyla çalışmış olmalı. Ön tekerlerin içe dönüş açısına ve araçların duruş şekline bakın, neredeyse aynı. Fotoğraf sanatçıları arasında bazıları yemek fotoğrafları üzerine uzmanlaşmıştır, menülere ve yemek tarifi kitaplarına onların çektiği özel fotoğraflar itinayla yerleştirilir. Otomobil üreticileri de benzer şekilde araç fotoğraflamakta uzman kişilerle çalışıyor olmalı.

    İyi sürüşler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasificici

    Selamlar,

    Taner Göde kardeşimiz her zamanki "araştırmacı gazeteci" kişiliğiyle karşılaştırma kolaylığı sağlasın diye olsa gerek Golf V GT Sport ile yeni kasa GOLF VI'nın fotoğraflarını alt alta bizlere sunmuş. Vallahi ben şahsen şöyle kombinasyon hayal ederdim:

    - Golf GT Sport'un ön ızgarası, spor (sert) şasesi, bağımsız arka süspansiyonu, koltukları
    - Golf VI (yeni kasa)'nın arka farları ve kokpit tasarımı

    Çok mu şey istedim acaba

    Bu arada T.G.'nin koyduğu resimlere bakarken birşey dikkatimi çekti. VW, Golf GT ile Golf VI'nın lansmanında aynı fotoğrafçıyla çalışmış olmalı. Ön tekerlerin içe dönüş açısına ve araçların duruş şekline bakın, neredeyse aynı. Fotoğraf sanatçıları arasında bazıları yemek fotoğrafları üzerine uzmanlaşmıştır, menülere ve yemek tarifi kitaplarına onların çektiği özel fotoğraflar itinayla yerleştirilir. Otomobil üreticileri de benzer şekilde araç fotoğraflamakta uzman kişilerle çalışıyor olmalı.

    İyi sürüşler,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Selamlar,

    Taner Göde kardeşimiz her zamanki "araştırmacı gazeteci" kişiliğiyle karşılaştırma kolaylığı sağlasın diye olsa gerek Golf V GT Sport ile yeni kasa GOLF VI'nın fotoğraflarını alt alta bizlere sunmuş. Vallahi ben şahsen şöyle kombinasyon hayal ederdim:

    - Golf GT Sport'un ön ızgarası, spor (sert) şasesi, bağımsız arka süspansiyonu, koltukları
    - Golf VI (yeni kasa)'nın arka farları ve kokpit tasarımı

    Çok mu şey istedim acaba


    Buna aynen katılıyorum hocam,Golf VI keşke bu şekilde çıksaydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Selamlar,

    Taner Göde kardeşimiz her zamanki "araştırmacı gazeteci" kişiliğiyle karşılaştırma kolaylığı sağlasın diye olsa gerek Golf V GT Sport ile yeni kasa GOLF VI'nın fotoğraflarını alt alta bizlere sunmuş. Vallahi ben şahsen şöyle kombinasyon hayal ederdim:

    - Golf GT Sport'un ön ızgarası, spor (sert) şasesi, bağımsız arka süspansiyonu, koltukları
    - Golf VI (yeni kasa)'nın arka farları ve kokpit tasarımı

    Çok mu şey istedim acaba


    Buna aynen katılıyorum hocam,Golf VI keşke bu şekilde çıksaydı.

    Alıntıları Göster
    ARACIN İÇİDE DEİŞMİŞ PASSAT CC YE BENZER KLİMA GÖSTERGELER MFD3





  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    ARACIN İÇİDE DEİŞMİŞ PASSAT CC YE BENZER KLİMA GÖSTERGELER MFD3



    Alıntıları Göster
    yeni kasa alacagım herhalde.hiç olmadıgı kadar kalitelı deniyo içiyle dışıyla dogruysa bakalım gelsin görelimde önce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    quote:

    Orjinalden alıntı: pasificici





    bısı sormak ıstıyorum ımzandakı aracın motor secenegı dorumudur ? turkıyede GT 122 hp satıldımı ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch


    quote:

    Orjinalden alıntı: pasificici





    bısı sormak ıstıyorum ımzandakı aracın motor secenegı dorumudur ? turkıyede GT 122 hp satıldımı ?

    GOLF GT 122bg türkiyede satışı yok sadece 170bg olanı vardı yeni versiyonlardada 160bg olanı getirilecek. Ayrıca bir arkadaş GOLF 6 da bağımsız arka süspansiyondan vazgeçildiği ve böylelikle golfun biraz daha maliyetinin düşürüldüğünü iddaetmiş ben ise bunun plastik manzemeen edilen kardan kaynaklandığını sanıyordum.Hangisi doğru acaba? golf 6 da bağımsız arka süspansiyonlar yokmu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch


    quote:

    Orjinalden alıntı: pasificici





    bısı sormak ıstıyorum ımzandakı aracın motor secenegı dorumudur ? turkıyede GT 122 hp satıldımı ?

    GOLF GT 122bg türkiyede satışı yok sadece 170bg olanı vardı yeni versiyonlardada 160bg olanı getirilecek. Ayrıca bir arkadaş GOLF 6 da bağımsız arka süspansiyondan vazgeçildiği ve böylelikle golfun biraz daha maliyetinin düşürüldüğünü iddaetmiş ben ise bunun plastik manzemeen edilen kardan kaynaklandığını sanıyordum.Hangisi doğru acaba? golf 6 da bağımsız arka süspansiyonlar yokmu?

    Alıntıları Göster
    bir sorum olcaktı yeni golfün 1,6 motor dsg şanzımanlı ne kadar yakt tüketimi bilen varmı bulamadım yabancı sitelerde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zone

    bir sorum olcaktı yeni golfün 1,6 motor dsg şanzımanlı ne kadar yakt tüketimi bilen varmı bulamadım yabancı sitelerde

    Alıntıları Göster
    Sayın Zone,

    GOLF VI 1,6 Motor 7-DSG vites kutusu yakıt verileri aşağıdaki tabloda mevcuttur.
    Ortalama 6,7 l/100 km.

    www.volkswagen.de

    Saygılarımla,

    Taner Göde





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.