Şimdi Ara

YENİ LANCER BAYİİLERDE (KALİTE BURADA) (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
852
Cevap
4
Favori
121.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar. dizel ile benzinli arabaların torklarını karıştırmayın. dizle motor patlamalı 2 zamanlı, benzinli motor yanmalı 4 zamanlıdır. elmayla armut gibidirler her ikiside. dizel araçların torku herzaman yüksektir. ama o bolu dagından yük çıkarmak içindir. ağır yükleri rampa yukarı yavaşta olsa çıkarmak için dizel motor vardır. sen hiç benzinli kamyon tır gördünmü? lancer ile yük taşıyıp rampa çıkacksan o ayrı, ozaman caddy al. ikisinin torkunu karşılaştırmayın bile. duymamış olayım
  • aga farklı bişe demedik ne kızıyon :) ilk metrelerde daha kolay hızlanır sonra ezilir dedik :)
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cottonmurat -- 4 Ocak 2016; 4:51:31 >
  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 5 Şubat 2010; 0:13:17 >
  • a



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sansansan -- 31 Mayıs 2009; 22:37:55 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cottonmurat

    zaten caddede yarışmak için lancer almak çok mantıksız. bir çok sebebi var.
    araçta turbo yok bu birincisi. (eksikliği nos ile giderilebilir ancak diğer yürüyen aksama dengesiz yük bindirmemek lazım aracın parçası pahalı)

    ikincisi parantez içine yazdığım şeyle paralel, japon arabası olduğu için yerli üretimler kadar kolay debriyaja kıyamazsınız. bi volan dişlisine bir şey olsa allah bilir 2 ay gemi gelmesini beklersiniz.lancerda patinajlı kalkışlardan kaçınmak gerek (aracı yerdiğimi sanmayın ben şu an aracımı satıp lancer almaya çalışıyorum )

    üçüncüsü test sürüşlerinde 1.5 mt yi denedim benim megane ii 1.5 turbo dizele göre bile ilk 2 viteste çok hantal.

    ben de çok isterdim o agresif görüntünün altına çok daha torklu ve verimli bir motor koymalarını ancak öğrendiğim kadarıyla mivec 1.5 vergilendirme yüzünden sadece türkiye için üretilen özel bir benzinli motor ve bu motordan çok yarışçı bir karakter beklememek lazım.
    ve benim önerim lancer gibi tasarımı bir ömür insana zevk verecek bir aracı cadde yarışları gibi basit olaylarla yıpratmayın. hele ki caddy gibi araçlarla yarışarak..
    lancerınıza iyi bakın ve onu eskimeyecek tasarımıyla onyıllarca zevkle kullanın.
    saygılar.



    Bi caddy i geçemiorsa o motoru yıpratma yak daha iyi. Tmm yarış arabası deil ama Caddy le kafa tutabilecek araba deilse ne anladık? Sen lanceri alınca sadece şehir turu için mi alıcan yani ? O zaman kendine 126 BIS al gez dolaş keyfine bak. Yapmayın... Ayrıca Aracın sana performansta güven vermezse nasıl zevkle kullanacaksın o da bi muamma. ( bu arada araç 2. viteste çok hantal demişsin. 2. viteste 90 gördüm.Megane le 120 falan görüosundur o zaman. biri dizel diğeri benzinli. Dizel olduğu için çekiş gücü yani tork yüksek olduğu için diğeri hantal gelior.) ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sansansan -- 31 Mayıs 2009; 22:43:29 >




  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cottonmurat -- 4 Ocak 2016; 4:51:05 >
  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 5 Şubat 2010; 0:14:09 >
  • fiyatlar uçmaya devam ediyor.

    inform mt 35.388
    inform at 35.669
    invite mt 39.015
    invite at 39.297
    intense 1.8 cvt 55.737

    ötv indirimi uygulanmış fiyatlar bunlar ise lancer 1.5 invite 43000liraya geliyor demekki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EIRP -- 1 Haziran 2009; 0:03:45 >
  • 2. eller güçlenecek demek ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EIRP

    fiyatlar uçmaya devam ediyor.

    inform mt 35.388
    inform at 35.669
    invite mt 39.015
    invite at 39.297
    intense 1.8 cvt 55.737

    ötv indirimi uygulanmış fiyatlar bunlar ise lancer 1.5 invite 43000liraya geliyor demekki.




    4 ayda nerdeyse 15 bin tl zam gelmiş 1.8 modeline
  • döviz kurlarını yazalımda,birşeyler unutulmasın.Bir senede ne kadar fark olmuş görelim.

    1 HAZİRAN 2008 GÜNÜ SAAT 15:30'DA BELİRLENEN GÖSTERGE NİTELİĞİNDEKİ
    TÜRKİYE CUMHURİYET MERKEZ BANKASI KURLARI

    --------------------------------------------------------------------------------

    Indicative Exchange Rates Announced at 15:30 on 06/02/2008 by the Central Bank of Turkey
    BÜLTEN NO: 2008/107
    DÖVİZ DÖVİZ EFEKTİF EFEKTİF
    DÖVİZİN CİNSİ ALIŞ SATIŞ ALIŞ SATIŞ
    CURRENCY EXCHANGE RATES EXC.RATES ON BANKNOTES

    JPY/TRY 100 JAPON YENİ 1.1607 1.1684 1.1564 1.1728

    1 HAZİRAN 2009 GÜNÜ SAAT 15:30'DA BELİRLENEN GÖSTERGE NİTELİĞİNDEKİ
    TÜRKİYE CUMHURİYET MERKEZ BANKASI KURLARI

    --------------------------------------------------------------------------------

    Indicative Exchange Rates Announced at 15:30 on 06/01/2009 by the Central Bank of Turkey
    BÜLTEN NO: 2009/104
    DÖVİZ DÖVİZ EFEKTİF EFEKTİF
    DÖVİZİN CİNSİ ALIŞ SATIŞ ALIŞ SATIŞ
    CURRENCY EXCHANGE RATES EXC.RATES ON BANKNOTES
    Buying Selling Buying Selling

    JPY/TRY 100 JAPON YENİ 1.6028 1.6134 1.5969 1.6195

    Kaba bir hesapla %40 civarında bir senede kurlar yukarı gıtmış,Temsa %40 dan fazla zam yaparsa hiçbirşeyi izah edemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CiGa95 -- 1 Haziran 2009; 17:40:53 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: EIRP

    fiyatlar uçmaya devam ediyor.

    inform mt 35.388
    inform at 35.669
    invite mt 39.015
    invite at 39.297
    intense 1.8 cvt 55.737

    ötv indirimi uygulanmış fiyatlar bunlar ise lancer 1.5 invite 43000liraya geliyor demekki.

    herkes gider mersine temsa gider tersine
    bu fiyatlara mitsubishi lancer alan arkadaşları tebrik ediyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Vw Caddy VS Mitsubishi LANCER (caddy 1.9 manuel vs lancer 1.5 M/T)

    Caddy motor bilgileri:

    Dizel
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1896 cc
    105 PS (77 kW)@4000 dev/dak
    Tork 250 Nm@1900 dev/dak.

    Lancer in motor bilgileri:

    Benzin
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1498 cc
    110 PS (80 kW)@6000 Dev/dak
    Tork 148 Nm@4000 dev/dak

    Kalkışta ve sonrasında ne olur? (böyle bi soru sormuştum ama tatmin olamadım)


    Ne zamandır Kamyonetlerle Binek Arabalar kalkar oldu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Vw Caddy VS Mitsubishi LANCER (caddy 1.9 manuel vs lancer 1.5 M/T)

    Caddy motor bilgileri:

    Dizel
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1896 cc
    105 PS (77 kW)@4000 dev/dak
    Tork 250 Nm@1900 dev/dak.

    Lancer in motor bilgileri:

    Benzin
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1498 cc
    110 PS (80 kW)@6000 Dev/dak
    Tork 148 Nm@4000 dev/dak

    Kalkışta ve sonrasında ne olur? (böyle bi soru sormuştum ama tatmin olamadım)


    Ne zamandır Kamyonetlerle Binek Arabalar kalkar oldu?


    tdi olursa kalkar tork var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Vw Caddy VS Mitsubishi LANCER (caddy 1.9 manuel vs lancer 1.5 M/T)

    Caddy motor bilgileri:

    Dizel
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1896 cc
    105 PS (77 kW)@4000 dev/dak
    Tork 250 Nm@1900 dev/dak.

    Lancer in motor bilgileri:

    Benzin
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1498 cc
    110 PS (80 kW)@6000 Dev/dak
    Tork 148 Nm@4000 dev/dak

    Kalkışta ve sonrasında ne olur? (böyle bi soru sormuştum ama tatmin olamadım)


    Ne zamandır Kamyonetlerle Binek Arabalar kalkar oldu?


    tdi kalkar lancer sarkar olay bu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako

    tdi kalkar lancer sarkar olay bu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cottonmurat

    @sansansan

    mesajınız bana biraz anlamsız ve agresif geldi.. yarım saat birini kullanıp sonra diğerine binince farkı siz de anlayabilirsiniz. 2. viteste 120yi görmezsiniz ama 2. viteste patinaj çekerek hızlanabilirsiniz.bugüne kadar gerek test sürüşlerinde gerek özel okulda okuduğum için arkadaşların yüksek sınıf spor araçlarını kullandım. lancerı performans olarak beğenmenizi, sizin performans konusunda pek bilgi sahibi olmamanıza yorarım. ben altımda lancer varken başka bir araçla kapışmaktan korkarım. size performans konusunda güven veriyorsa ne ala. umarım bir gün mini cooperla kapışma gafletine düşmezsiniz. ya da lancer gibi sedan bir honda accord ile.. bir diğer konu da turbo dizelin avantajı da budur ilk iki vitesi çok güçlüdür ve aceleniz varsa trafikte size çok avantaj sağlar. ama ben aracı sadece beğendiğim bir dış görünüşü olduğu için ilerde alacağım araç olarak seçtim.evet hakikaten yurtdışından body kitler getirip şehir turu için kullanacağım. performans olarak bir araç arasam lancer son tercihim olurdu. 126 bis öneriniz için de yorum bile yapamıyorum. ben sadece kendi düşüncemi paylaşıyorum.. ben başka bir araçla kapışmak isteyenin lancer almaması hakkında bir yazı yazdım katılmıyorsanız benim size yazdığım cevap gibi daha dikkatli bir üslupla yazmanızı tercih ederdim.


    Ya ewet anlamlı olan mesajları siz yazıorsunuz. A segment türündeki araçları C segmentindeki araçla karşılaştırmanız performanstan anladığınızı gösterior zaten.Spor araçlardan inip lancere binerseniz performans söz konusu olamaz. Başka bi araçla kapışmaktan kastınız spor araçtır zaten o nedenle korkun.Ha çok meraklıysanız spor araçlarla karşılarştırmaya ewo su war tahminimce yeterli gelecektir. 2. viteste pati şahinle de yapılır dizele gerek yok bu konuda.Zaten dizelin torkuna bi lafım yok o nedenle caddy le karşılaştırdım. Dikkate ve üsluba gelince kendi söküğünüzü dikin sonra söylerseniz etkili olcaktır. İyi günler




  • Bu araca çok güzel modifiye olur Paramız yokki alsakda modifiye yapsak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Vw Caddy VS Mitsubishi LANCER (caddy 1.9 manuel vs lancer 1.5 M/T)

    Caddy motor bilgileri:

    Dizel
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1896 cc
    105 PS (77 kW)@4000 dev/dak
    Tork 250 Nm@1900 dev/dak.

    Lancer in motor bilgileri:

    Benzin
    Silindir sayısı 4
    Hacim 1498 cc
    110 PS (80 kW)@6000 Dev/dak
    Tork 148 Nm@4000 dev/dak

    Kalkışta ve sonrasında ne olur? (böyle bi soru sormuştum ama tatmin olamadım)


    Ne zamandır Kamyonetlerle Binek Arabalar kalkar oldu?


    Kardeş caddy in ruhsatında her ne kadar kamyonet yazıorsa da binekten pek bi farkı yok.Benim arkadaşın var bitane.Kapışırsak kim alır die




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.